Mitsubishi Colt Ralliart by zulero

Garaža za vse nesubaruje
Uporabniški avatar
zulero
Uporabnik foruma
Prispevki: 283
Pridružen: 28. Julij 2015, 17:03
Kraj: Domžale

Re: Mitsubishi Colt Ralliart by zulero

Odgovor Avtor: zulero » 13. Marec 2019, 20:59

Jan 2019

Na angleškem forumu so mi že od samega štarta priporočali, naj najprej zrihtam izpušni sistem. Ti turbo Colti imajo res restriktiven sistem v osnovi. Avto ne diha dobro pri osnovnem setupu. Naročil sem turbo elbow downpipe. Japspeed stran je bila pravi naslov. Bolt on zadeva, katera naj bi bp pasala.
Itak, da ni...sem že navajen :w

Prostora za montažo skoraj nič, eden od obstoječih šraufov se ni dal, zato smo ga odrezali/zvrtali ven...prilagodili zadevo z novimi, drugačnimi šraufi, ker zaradi ponekod debelejšega downpipe-a, obstoječi šraufi ne ustrezajo.

4h pozneje...

..opam da se iz slik vidi razliko, kako je Japspeed bolj odprt in širši

original
26_downpipe OEM.jpg
Japspeed downpipe
26_downpipe JAP speed.jpg
oba skupaj
27_downpipe.jpg
Rezultat:
- cca 500-600rpm prej boost
- cagar za vrtljaje je oživel in se pomika mnogo hitreje...veliko boljši spool
- avto nasplošno bolj odziven, živahen. Mogoče pa še kak hp več..ne vem. Pospešuje veliko bolje!
- Zvok! Poezija. Neki hoče celo pokat ven iz izpuha :twisted: Veliko glasnejši, močnejši.

Poleg remapa, najboljši upgrade, ki sem ga naredil na kateremkoli avtu :top:
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
zulero
Uporabnik foruma
Prispevki: 283
Pridružen: 28. Julij 2015, 17:03
Kraj: Domžale

Re: Mitsubishi Colt Ralliart by zulero

Odgovor Avtor: zulero » 07. April 2019, 19:35

April 2019

Letni setup

Ker imam 4x114,3 razmerje vijakov, je izbira platišč zelo slaba oz. je ni. Iskal sem 17col in vsaj malo športna platišča, s tem da ne tehtajo dosti, da ne poberem veliko moči. Na razpolago sem imel razne Alutec, Volvo oem platišča, Dezent,...nič pametnega in daleč od videza, ki sem ga iskal.

Po več kot 2 mesecih iskanja platišč, po nesreči zasledim debato na FB na nekem forumu za OZ Ultraleggera in se takoj zagrebem z večjo ponudbo in zmagam 8-)
Kupim komplet z letnimi gumami Nexen SU4 DOT2017 in točno razmerjem, ki paše Coltu...205/40/17...Jackpot!!! Testi platišč in gum fenomenalni!
V kratkem jih dam gor...čakam centrirne obročke in itak še kolebam ali jih poštrihat že to sezono ali ne...

Slikca
OZ ultra leggera (1).jpg
Ideje za možne barve, ki so mi všeč.
bronze.jpg
gold.jpg
gunmetal.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3358
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Mitsubishi Colt Ralliart by zulero

Odgovor Avtor: BackW00d » 07. April 2019, 19:51

Eh, to so top felge stari. Pa da tkole zadeneš še pravo dimenzijo gum za zraven je itak cela zmaga :D
Pomoje bojo v katerikol barvi zgledale top na avtu. Avto je črnobel tko da načeloma bojo vse barve šle vštric. Razen če imaš čeljusti v zeleni barvi, potem ti to izloči določene barve, da ne strela vseskup preveč mimo :)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
urbancebulj
Uporabnik foruma
Prispevki: 2002
Pridružen: 16. Oktober 2010, 20:09

Re: Mitsubishi Colt Ralliart by zulero

Odgovor Avtor: urbancebulj » 07. April 2019, 20:41

Lepa, pa vrjetn ai kupil za smešen denar...
:vctry

Samo z obročki bodi previden, jaz sem namesto plastičnih obročkov šel raje v dodajanje alumunija in potem struženje, da ne bi kak obroček počil..

Uporabniški avatar
zulero
Uporabnik foruma
Prispevki: 283
Pridružen: 28. Julij 2015, 17:03
Kraj: Domžale

Re: Mitsubishi Colt Ralliart by zulero

Odgovor Avtor: zulero » 19. April 2019, 20:44

Nadaljevanje...

To sezono letnih platišč ne bom peskal/barval, zato sem jih kar gor dal. Še prej iz firbca stehtal, ker me je res zanimalo.
16col original + zimaki vs. 17col + letne

16col
stock 16 rim_weight.jpg
17col
OZ ultraleggera_weight.jpg
p.s. Tehtnica ni primerna, ni kalibrirana, merilna negotovost je prisotna. Fizik na delu :innoc Druzga nisem našel, nek približek pa bo. Torej 17ke 2kg lažje po komadu :top:

Zmontirano! Vožnja manj udobna, trša, se pa ceste bolje drži in veliko bolje izgleda. Bo pa treba avto nujno znižat. Prevelik je luft!

Še en upgrade sem dodal in enega odstranil. "Front windshield vinyl decal Ralliart" gor, tablica nazaj na sredino (no comment)... :vctry
34.jpg
36.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
zulero
Uporabnik foruma
Prispevki: 283
Pridružen: 28. Julij 2015, 17:03
Kraj: Domžale

Re: Mitsubishi Colt Ralliart by zulero

Odgovor Avtor: zulero » 26. April 2019, 18:01

Zgodba se nadaljuje...

Naročil Downpipe + O2 spacer, kateri gre na drugo lambdo. S tem gre prvi katalizator ven, drugi ostane notri.
Decat + o2 spacer.jpg
decat.jpg
Ker sem že prej gor dal turbo elbow in s tem povečal airflow, avto v četri in peti prestavi pri polnem plinu dostikrat meče v safe mode (max 2500rpm, dokler ne reštartaš avta).
S tem downpipe-om bom airflow še povečal, zato bo treba na valje nujno popravit mapo in potem iztisnit čez 200hp ven. To je primarni cilj.

Problem je, da valji pri "mojem" tunerju še niso na voljo.
Do takrat pa mirna penzionistična vožnja s porabo goriva 6l/100km... :lcry

Do takrat pa tale brutalni angleški 260hp primerek z Colt foruma :inl
1.jpg
2.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4398
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Mitsubishi Colt Ralliart by zulero

Odgovor Avtor: klemz » 26. April 2019, 19:08

Teli japanski pocket rocketi mene nerealno fascinirajo.

Uporabniški avatar
zulero
Uporabnik foruma
Prispevki: 283
Pridružen: 28. Julij 2015, 17:03
Kraj: Domžale

Re: Mitsubishi Colt Ralliart by zulero

Odgovor Avtor: zulero » 26. April 2019, 19:51

klemz napisal/-a:
26. April 2019, 19:08
Teli japanski pocket rocketi mene nerealno fascinirajo.
Mene tudi. Veš kaj je pa najboljša stvar pri njem...dela in ne crkne in je zelo prijazen do denarnice, tako da ostaja denar za tuning :innoc

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3358
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Mitsubishi Colt Ralliart by zulero

Odgovor Avtor: BackW00d » 27. April 2019, 10:32

Boš pol povedal, ko boš naredil 50-100kkm z nabritim preko 200HP :)

Serijski subaru motorji tudi nimajo težav do nekih zmernih kilometrov, če jih folk ne zlorablja. Torej, redne menjave olja, tiščanje v pas-mater šele ko je motor ogret. Stalno spremlanje nivoja olja.

Tebi je najverjetneje zaribal motor ravno zaradi manjka olja.

Druga stvar je tuning pod hruško, od ljudi, ki so prebrali dve strani na internetu in zdej "tunajo" brez nekih realnih izkušenj. Ter seveda požvižganje na raznorazne nedelujoče/poldelujoče komponente v motornem prostoru.
Verjetno je v osnovi takšen coltov motor bolj sprejemljiv do tuninga kot recimo nek navaden WRX EJ205 motor za katerga vemo, da če pretiravaš z močjo, hitro kaka ojnica ven z bloka pogleda :) Sani je dal par tednov nazaj sliko tega gor od ene stranke.

Ko ima enkrat motor fejst preko 100HP na liter se začnejo material fejst matrat, in je treba precej bolj pazit na motor, pa tudi generalne preventivne obnove na manj kot 100kkm niso nič nenavadnega.

Me pa zanima, koliko neuporaben je takle mini colt s tolk navora na prednjih gumah izven avtoceste... :thup :smsw
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
zulero
Uporabnik foruma
Prispevki: 283
Pridružen: 28. Julij 2015, 17:03
Kraj: Domžale

Re: Mitsubishi Colt Ralliart by zulero

Odgovor Avtor: zulero » 27. April 2019, 13:20

BackW00d napisal/-a:
27. April 2019, 10:32
Tebi je najverjetneje zaribal motor ravno zaradi manjka olja.

Me pa zanima, koliko neuporaben je takle mini colt s tolk navora na prednjih gumah izven avtoceste... :thup :smsw
100% ni. Glede olja sem zelo dosleden in ga gledam 1x tedensko pri vseh avtih do zdaj. Brez heca.
Pri WRX sem ga pogledal večkrat pred CSS tuning. Pa ne samo olje, vse smo pregledali, preden je šla na remap. Par dni prej smo še večjo benz pumpo notri dali, katera je bila pogoj za remap. Sledilo pa potem vemo kaj je... :cry. Nikoli ne bom zvedel, kaj se je zgodilo. Začetnih runov na valjih v glavnem motor ni preživel.

Glede navora pa ja...moraš probat. Problem je, ker ne moreš izklopiti pomoči. V primeru da ni oprijema ti itak do neke mere pobira moč, dokler spet na zagrabijo kolesa.
Se pa da tole odpravit, ampak naj bi bilo izredno nevarno pri Coltih za takšne voznike kot sem jaz. Torej brez "rally znanja" :smly

Rešitev. Traction ESP control switch
esp.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
urbancebulj
Uporabnik foruma
Prispevki: 2002
Pridružen: 16. Oktober 2010, 20:09

Re: Mitsubishi Colt Ralliart by zulero

Odgovor Avtor: urbancebulj » 28. April 2019, 16:56

BackW00d napisal/-a:
27. April 2019, 10:32
WRX EJ205 motor za katerga vemo, da če pretiravaš z močjo, hitro kaka ojnica ven z bloka pogleda :) Sani je dal par tednov nazaj sliko tega gor od ene stranke...
Ne ga strašit, verjamem da bo Colt zdržal veliko več kot je ta motor kjer je ojnica šla na sprehod.
:thup

Je pa kar zanimivo ko najdeš spodnji del ojnice na bloku pod intercoolerjem.
:smsw

Če je bil prej normalno vožen in vzdrževan motor, lahko dočaka več kot 160kkm.
:innoc

Uporabniški avatar
zulero
Uporabnik foruma
Prispevki: 283
Pridružen: 28. Julij 2015, 17:03
Kraj: Domžale

Re: Mitsubishi Colt Ralliart by zulero

Odgovor Avtor: zulero » 06. Maj 2019, 20:57

Maj 2019

Stvari postajajo resne :chckr :chckr :chckr

Mislim, da sem z konji tam, kjer sem hotel.
decat.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Hranata
Uporabnik foruma
Prispevki: 112
Pridružen: 06. April 2016, 09:18
Kraj: Cerkno

Re: Mitsubishi Colt Ralliart by zulero

Odgovor Avtor: Hranata » 07. Maj 2019, 07:31

Hmm razmišljam. Nebi bilo bolje odstranit drugi cat? Namreč bolj kot si stran od motorja, počasneje se ogreje in počasneje preide v funkcijo. Mojga subaruja 'fouš' zrak matra in druga lambda crkuje (cati so vsi OK) pa mi preveč smrdi iz izpuha za normalno vožnjo. Stojiš z odprtim oknom pred semaforjem in vohaš bencin. Koliko se vonja bencin po odstranitvi cata?

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3358
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Mitsubishi Colt Ralliart by zulero

Odgovor Avtor: BackW00d » 07. Maj 2019, 14:29

Vonj bencina je prebogata mešanica, ali še raje, puščajoče gumijaste cevke bencinskih razvodov goriva do posameznega injektorja ali tesnila injektorjev tam pod sesalnim kolektorjem.

Ko se voziš je notranjost katalizatorja dosti ogreta, ker je pretok dosti velik in obremenitev je skos na 20-30% načeloma ko voziš.
Ko pa stojiš (na tehničnem pregledu) pa je pretoka in obrementive zelo malo in se lahko toliko ohladi, da ne dela več svoje funkcije, predvsem če že v štartu ni najbolj zdrav.

Zato pravijo da je dobro malce pretišat avto DIREKTNO predno greš na tehnični (če te plini matrajo).

To je tudi edini razlog zakaj ti pri stari kanti tehničarji na pregledu avto turirajo v visoke obrate. Ne zato ker se jim dopade tvoj dober avto in hud zvok motorja, temveč zato ker bi radi tisto tvojo nelegalno delujočo staro kanto spravili čez teste da se te znebijo pa da ti ne blemirajo popoldneva in sebi šihta.
To govorim iz lastnih izkušenj, če se kdo v tem ujame je to zgolj naključno in ne slabonamerno :thup
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
zulero
Uporabnik foruma
Prispevki: 283
Pridružen: 28. Julij 2015, 17:03
Kraj: Domžale

Re: Mitsubishi Colt Ralliart by zulero

Odgovor Avtor: zulero » 07. Maj 2019, 18:36

Nič ne smrdi po bencinu. Prvih par dni je malo dišalo po zažganem novem materialu...moralo se je malo prepucat na začetku. Zdaj teden kasneje je že brez vonja.
Avto je ogromno pridobil na moči, odzivnosti in še več na zvoku. Sedaj se res brutalno zadere na boostu.
Magnaflow M6 + turbo elbow + downpipe = super rezultat. To so glavni "uporniki" pri Coltu.

Poln boost izvajam le z drugo in tretjo prestavo. Tu je vse bp. Vleče res ,ko usekan. Se ne morm naveličat :clap

Četrto, peto prestavo ne probavam, dokler ga ne damo na valje in nov remap. AFR je vprašljiv...

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost