Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Garaža za vse nesubaruje
Odgovori
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 7242
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Odgovor Avtor: nebivedu » 06. Februar 2021, 16:08

imaš 235/75/15 in 235/75/15 LT (light truck). Prve imajo manjšo nosilnost kot druge.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
vrecha
Uporabnik foruma
Prispevki: 1099
Pridružen: 09. Januar 2008, 22:48
Kraj: Ausard, WS
Kontakt:

Re: Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Odgovor Avtor: vrecha » 06. Februar 2021, 16:13

Imam LT in je samo 900 kg.
Najbližja ne-LT dimenzija, ki jo ponujajo, torej 30x9.5x15 nosi celo kakšno kilo več.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 7242
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Odgovor Avtor: nebivedu » 06. Februar 2021, 16:15

Ker je to približno 245/80/15
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Prokarjon
Uporabnik foruma
Prispevki: 46
Pridružen: 24. Oktober 2019, 09:08

Re: Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Odgovor Avtor: Prokarjon » 08. Februar 2021, 07:36

Ravno tole zasledil... če kaj razjasni zadevo mogoče.
https://youtu.be/5q-s8apjwnQ?t=394

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 7242
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Odgovor Avtor: nebivedu » 08. Februar 2021, 08:55

tko kot sem rekel. morale so biti mehkejše zarad tega ker so bile "zimske".
DT niso več zimske, zato bodo dlje časa zdržale.

v snegu bodo pa poraz.

yokohama v tej dimenziji ima 50.000 milj garancije, pa čeprav je tudi "zimska" guma.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
vrecha
Uporabnik foruma
Prispevki: 1099
Pridružen: 09. Januar 2008, 22:48
Kraj: Ausard, WS
Kontakt:

Re: Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Odgovor Avtor: vrecha » 01. Marec 2021, 16:24

Danes končno zamenjal zadnji dve gumi. Še zadnji pogledi na bulasto moro.

https://s9.mojalbum.com/17370239_300000 ... 015847.jpg https://s9.mojalbum.com/17370239_300000 ... 015848.jpg https://s9.mojalbum.com/17370239_300000 ... 015849.jpg Ko sem bule prerezal, se je izkazalo, da je prišlo do nekakšne delaminacije bočnice. Notranji, nosilni del je še strukturno držal, a očitno se je zunanja plast odlepila in napihnila. Gume sicer niso izgubljale tlaka, kot kaže, bi lahko še nekaj časa držale, a zgledalo je res strašno. Če bi ostajala večinoma na cestah, bi verjetno še nekaj časa vozil takšne, v notranjosti WS pa se ni za zafrkavati.

Zamenjal sem jih s telimi, po mesecu dni, ko sem res preiskal Dakhlo in preklical kolege okoli po Maroku, sem se moral sprijazniti, da je to pač najboljše, kar lahko tukaj dobim v 15''. Za 16'' feltne bi se našlo marsikaj zelo dobrega. Tako pa ... bomo videli. Vsaj Load Rating imajo tele turške Lassa gume 109, kar je ravno dovolj glede na obremenitev Helmutove zadnje akse (BFG AT2 v tej dimenziji imajo Load Rating 101), pa nekaj lokalne hvale glede vzdržljivosti sem slišal, čeprav, spet, le s strani voznikov, ki vozijo bodisi pick-upe na pistah ali pa furgone večinoma na cestah. Bomo videli.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...

Uporabniški avatar
vrecha
Uporabnik foruma
Prispevki: 1099
Pridružen: 09. Januar 2008, 22:48
Kraj: Ausard, WS
Kontakt:

Re: Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Odgovor Avtor: vrecha » 29. April 2021, 11:54

Ponovno malo tehničnega updejta ... Helmut je od nekdaj bil precej "lowrider," sploh spredaj. S fedranjem okoli feder se je v prejšnjih letih sestavila cela manjša saga, ki je pa tukaj (še) nisem zapisal, predvsem zato, ker nimam nobene fotodokumentacije. Kakorkoli, nauk zgodbe je bil, da je original na dolgi rok daleč najcenejši, pa čeprav je treba zanj denarnico najbolj postrgati. Kakorkoli, lowrider it was ...

https://s9.mojalbum.com/17370239_300000 ... 025388.jpg
... a ker sva ravno tukaj, kjer se da zadeve popravljati in improvizirati dokaj poceni, sva rekla, da bi bilo dobro nekaj postoriti okoli tega. Po rundi težkih pogajanj, ki so se s premori vlekla tri mesece, smo se le uskladili in fanta sta potegnila ven sprednjo (dvojno) fedro ...

https://s9.mojalbum.com/17370239_300000 ... 025389.jpg
Ta prečna fedra spredaj v Sprinterju mi res ni najbolj simpatična tehnična rešitev. Kakorkoli, fanta sta bila mnogo učinkovitejša ter hitrejša kot midva s kolegom, ki sva tri leta nazaj to menjavala ...

Potem sta oba lista dobila primerno dozo batin ...

https://s9.mojalbum.com/17370239_300000 ... 025390.jpg
... in ko je bilo vse nazaj, je Helmut končno dobil neko spodobno višino spredaj. Malo bolj je tudi poskočen sedaj, a čisto ok z vidika uporabnosti.

https://s9.mojalbum.com/17370239_300000 ... 025391.jpg
Tudi tris zadnjih feder na eni strani smo malenkost ptilagodili, tako da sedaj končno, po tolikih letih, Helmut vozi brez inherentnega bočnega nagiba.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost