Oldi 1987 Golf II dizel

Garaža za vse nesubaruje
Odgovori
Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 4790
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Oldi 1987 Golf II dizel

Odgovor Avtor: BackW00d » 15. Marec 2022, 10:19

Ko sem 2x pustil akumulator na 0V skozi noč, ker sem pustil prižgane luči v kabini, sem precej bral o tem, kaj naredit, in kaj to pomeni za akumulator. In ta sulfatizacija plošč je ubistvu edini merilnik kolk v riti je akumulator. Več kot je sulfata, večja je notranja upornost, slabši je zagonski tok in voltaža pada s tem...

Razbijanje sulfata lahko traja ful časa. Tudi par tednov.
Sulfat naj bi se nabiral kadarkoli celica nima optimalne voltaže. To je nekje 12.4 al kolk V kumulativno skozi 6 celic v akumulatorju.
Visoka voltaža in raznorazna sinusna nihanja in kaj ti vem kake "oblike voltaže" naj bi pomagale ta sulfat odstranjevat iz plošč. Vsak proizvajalec ma verjetno neko svojo enačbo, ali ap vsi kopirajo en od drugega. Maš pa tudi mehko oblogo ki se še da razbit z visoko voltažo in pa tudi trdo oblogo, ki jo je treba menda fizično odstranit...

Jaz vem da bi mroal svoj akumulator nuujno dat na desulfatizacijo, če bi želel da bo še kdaj OK, če itak že prepozno....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3817
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Oldi 1987 Golf II dizel

Odgovor Avtor: strumf666 » 15. Marec 2022, 15:46

Desulfatizacijo bi moral narest pred polnjenjem, predvidevam, vsaj moj ctek jo ima na začetku. Če jo pa tut izvaja, je pa drugo vprašanje 🙂 Tko, kot je Aleks za svojega napisal, te pametni polnilci so uporabni predvsem v idealnih razmerah, ko želiš oživit akumulator, bi rabil ročno nastavljat faze, kar pa seveda pri teh, za domačo uporabo, ne gre. Profi imajo pa zanimivo ceno... Včasih je bil na Brnčičevi pri akumulator.si en možakar, ki je diagnosticiral in regeneriral akumulatorje, k sem bi pred par meseci tam mi pa prodajalci niso vedl povedat, zakaj se v akumulator za motorje kislina nalije pred uporabo 🤣

Uporabniški avatar
Grizliboy
Uporabnik foruma
Prispevki: 823
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Oldi 1987 Golf II dizel

Odgovor Avtor: Grizliboy » 15. Marec 2022, 16:01

Te "neodzivne" akumulatorje sem jaz zmeraj oživil na jugo polnilec iskra poli 1. :mrgreen: 10-15 minut priklopljen na ta jugo čudež brez elektronike, nato pa je novodobni prepameten polnilec na svojih klemah celo našel akumulator in ga je nafilal kot vsak drug akumulator. 8-) 8-)
Včasih pa ta stara šara še prav pride. :twisted:
Fotograf fotografira FOTOGRAFIJO, Slikar slika SLIKO.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 2435
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: Oldi 1987 Golf II dizel

Odgovor Avtor: LSlabe » 16. Marec 2022, 08:37

Ko bo kaj sonca postavim ven, pa di vidim če bo kaj nafilalo...
IMG_20220316_083600.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 4790
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Oldi 1987 Golf II dizel

Odgovor Avtor: BackW00d » 16. Marec 2022, 11:30

Ta premajhna voltaža je problem pri marsikateremu polnilcu. Tudi pri industrijskih. Pri nas v službi na palterajih če preveč pade voltaža, pride majster z nekim manjšim polnilcem in najprej "dopolni" del baterij (ker ma paletar serijsko vezanih 20+ akumulatorjev) in ko jih spravi ne neko normalno voltažo se šele lahko priklopi industrijski par kW polnilec. Če probaš pri preveč prazni bateriji tega original velikega priklopit, ga vrže ven zaradi preobremenitve ali pač napiše da je baterija "hin".

Isto se dogaja pri določenih "pametnih" ali tudi nakonc koncev navadnih reglerskih polnilcih, če so slabo dizajnirani. Vendar ta "slabost" je lahko tudi varovalo za končnega uporabnika, da ne pride do kake pizdarije.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Hudobec
Uporabnik foruma
Prispevki: 70
Pridružen: 26. Maj 2021, 19:31
Kraj: Kranj
Kontakt:

Re: Oldi 1987 Golf II dizel

Odgovor Avtor: Hudobec » 04. April 2022, 07:25

LSlabe napisal/-a:
16. Marec 2022, 08:37
Ko bo kaj sonca postavim ven, pa di vidim če bo kaj nafilalo...

IMG_20220316_083600.jpg
To pa prvič vidm? Solarni polnilc za akumulator? Kakšna je pa kle matematika, tok celic bi blo kvečem pogojno dost za polnit kak telefon,..mhm...
Pejmo z avto!

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 2435
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: Oldi 1987 Golf II dizel

Odgovor Avtor: LSlabe » 04. April 2022, 07:54

V enem tednu se je nafilal :mrgreen:
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 7698
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Oldi 1987 Golf II dizel

Odgovor Avtor: nebivedu » 04. April 2022, 08:40

Jaz imam 2 taki (pa v prihodu jih je še 10).

115x54cm, ena daje pa 18V in 5.5A od sebe, tako da 74Ah akumulator napolni kr dost hitro. So pa pohodne in gibljive, tako da ni treba prav pazit, da bo kaj narobe. Cena za komad je pa 75€ s poštnino. https://imgaz2.staticbg.com/thumb/large ... 4aed6f.jpg
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 2435
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: Oldi 1987 Golf II dizel

Odgovor Avtor: LSlabe » 04. April 2022, 20:16

Te nazivne moči daš lih na pol, pa imaš dejansko moč, ki jo daje ven ;)
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 7698
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Oldi 1987 Golf II dizel

Odgovor Avtor: nebivedu » 04. April 2022, 20:25

Kot zanimivost; taka plata resnično daje ven 18V in 5.5A. Nazivna moč je pa mislim da 120 ali 130W.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
vrecha
Uporabnik foruma
Prispevki: 1159
Pridružen: 09. Januar 2008, 22:48
Kraj: Ausard, WS
Kontakt:

Re: Oldi 1987 Golf II dizel

Odgovor Avtor: vrecha » 05. April 2022, 08:00

Te nazivne moči daš lih na pol, pa imaš dejansko moč, ki jo daje ven ...
V zadnjih letih sem kar nekaj celic preizkušal in meril, kaj se da dobiti iz njih v realnih pogojih, ki so tako blizu ideala, kot se le da ... Pri kvalitetnejših proizvodih sem prišel na tam okoli 80% nazivne moči. Pri čang-šlang je bila spodnja meja tudi blizu ničle tu in tam, sploh po kakšnem letu dni uporabe. Je pa tudi regulator pomemben element v sistemu za učinkovito izrabo proizvedene energije.

S tistim setupom si pa aku pomoje bolj "napolnil" kot pa napolnil. :oops:
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 2435
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: Oldi 1987 Golf II dizel

Odgovor Avtor: LSlabe » 05. April 2022, 08:52

Jah, to je pač komplet iz kitajske za 40€, ni nevemkaj, ampak ga je tolk nafilal, da je golf takoj vžgal :thup
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost