Dvig Pajerota

Garaža za vse nesubaruje
Odgovori
Uporabniški avatar
subson
Uporabnik foruma
Prispevki: 144
Pridružen: 14. Februar 2018, 12:43

Dvig Pajerota

Odgovor Avtor: subson » 14. Maj 2022, 21:25

Hawk.

Odločil sem se da dvignem Pajerota. Gre se za model V20 oz 2. serijo Pajerotov. Avto je 5 vratni. Vprašanja katera imam pa so sledeča:
1. OPCIJA
- ali kupim samo ''podložke'' za zadaj kateri dvignejo cca 5cm? LINK: https://i.ebayimg.com/images/g/nSkAAOSw ... s-l500.jpg
- ko so podložke zmontirane, ali stari amortizerji še opravljajo svojo vlogo ali morajo tudi ti biti daljši?

2. OPCIJA
- kupim tale cel kit LINK: https://www.ebay.co.uk/itm/334435260869 ... Sw8rtieSlp
ampak v ebay nimam nekega zaupanja glede amortizerjev in vzmeti.

3. OPCIJA 2
- kupim tale kit ki je kar drag glede na to da avto ni na dnevni ravni na terenu LINK: http://www.timpro.si/product_info.php?c ... cts_id=182

To je to kar se tiče zadnjega dela.

Sprednji del pa je treba prestaviti torzijo. Ker to še nisem počel me zanima sledeče:
- kakšno vlogo ima ta vijak kjer je torzija privijačena na šasijo? Ko premaknem spredaj torzijo, ali ta vijak privijem do konca? Oz. kako se orientiram da bo vijak dovolj privit?
LINK SLIKE: https://ibb.co/Lpwjtv9

- naslednje vprašanje pa je, če zadaj dvignem avto za 5cm, koliko moram torzijo prestaviti na ripnah? Oz. koliko višine je 1 ripna?

Prilagam še link kjer sem že našel video v pomoč, vendar mi vijak od nosilca torzije ne da miru
https://www.youtube.com/watch?v=v_D1MJx7Mhs

Najlepša hvala za pomoč :)

Lp
Če bi bil vedež, nebi bil revež :smrk

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 7760
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Dvig Pajerota

Odgovor Avtor: nebivedu » 15. Maj 2022, 01:12

če boš navil torzijo, bo avto spredaj izgubil downtravel. in potem bo spredaj trd.
jaz bi preveril, če obstaja conversion kit na amortizer in navaden vijačni feder.


drugače pa ja, samo z vijakom uravnavaš.
jaz sem na ferozi, ki ima enak sistem, imel navito tok, da je bilo downtravela manj, ampak še vedno je bil downtravel. malo se moraš igrat.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1842
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Dvig Pajerota

Odgovor Avtor: aleks » 15. Maj 2022, 07:33

Opcija 3 ima, kljub ceni (ki je res mal dražja) certifikat, kar ti bo bistveno olajšalo legalizacijo lifta. Samo še potrjeno strokovno vgradnjo rabiš, in že lahko oddaš vlogo za vpis v homologacijski list. Če izbiraš, se morda izogni Pro comp amortizerjev. Te sem mel na Cherokeeju, in so precej trdi. Trail master so kar OK, isto OME. OME sem mel na LCju, in so primerljivi po udobju s tovarniškimi. Nisem jih pa ekstremno obremenjeval s težo, je bila samo običajna uporaba.
Ko si že pri delu, lahko dodaš za nekaj višje gume v homologacijo, pa si potem brez skrbi za karkoli mu pač "obuješ".
"I drive a Rolls Royce, 'cause it's good for my voice" ...
"But you won't fool the children of the revolution"

Uporabniški avatar
subson
Uporabnik foruma
Prispevki: 144
Pridružen: 14. Februar 2018, 12:43

Re: Dvig Pajerota

Odgovor Avtor: subson » 15. Maj 2022, 08:45

nebivedu napisal/-a:
15. Maj 2022, 01:12
če boš navil torzijo, bo avto spredaj izgubil downtravel. in potem bo spredaj trd.
jaz bi preveril, če obstaja conversion kit na amortizer in navaden vijačni feder.


drugače pa ja, samo z vijakom uravnavaš.
jaz sem na ferozi, ki ima enak sistem, imel navito tok, da je bilo downtravela manj, ampak še vedno je bil downtravel. malo se moraš igrat.
Tole mi je prišlo na misel kar si omenil, ampak tolk se pa tud nemore poznat? Npr iz časov katrc, smo jih dvigovali in spuščali na torzijah, pa se jim nič ni poznalo na trdoti, govorim o navijanju torzij tja do 4-5cm. Je pa po logiki jar si omenil verjetno res! Ampak se na cestnih luknjah to ne bo poznalo.. upam
Če bi bil vedež, nebi bil revež :smrk

Uporabniški avatar
subson
Uporabnik foruma
Prispevki: 144
Pridružen: 14. Februar 2018, 12:43

Re: Dvig Pajerota

Odgovor Avtor: subson » 15. Maj 2022, 08:48

aleks napisal/-a:
15. Maj 2022, 07:33
Opcija 3 ima, kljub ceni (ki je res mal dražja) certifikat, kar ti bo bistveno olajšalo legalizacijo lifta. Samo še potrjeno strokovno vgradnjo rabiš, in že lahko oddaš vlogo za vpis v homologacijski list. Če izbiraš, se morda izogni Pro comp amortizerjev. Te sem mel na Cherokeeju, in so precej trdi. Trail master so kar OK, isto OME. OME sem mel na LCju, in so primerljivi po udobju s tovarniškimi. Nisem jih pa ekstremno obremenjeval s težo, je bila samo običajna uporaba.
Ko si že pri delu, lahko dodaš za nekaj višje gume v homologacijo, pa si potem brez skrbi za karkoli mu pač "obuješ".
Mammut je moj izhod v sili :smsw Drugače sem imel v mislih brez legalizacije, saj tam na tehničnih ne vejo na katerem mestu je torzija, pa če so zadnje vzmeti in amortizerji nevpadajoči na pogled, se verjetno tudi preglednik ne bo lotil tega. Primer Forester, imel sem dvignjenega zadaj 4cm in spredaj 3.5cm, pa mi niso nikoli nic utrujal, tud opazil niso pomojem :smey
Če bi bil vedež, nebi bil revež :smrk

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1842
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Dvig Pajerota

Odgovor Avtor: aleks » 15. Maj 2022, 09:02

Če bi si želel malo višje gume, bo kar treba. To v glavnem ni nek bavbav, sploh če imaš za dele certifikat za tvoj model avta. Strošek tudi ni tako strašen. Pa imaš potem mir za vse čase.
"I drive a Rolls Royce, 'cause it's good for my voice" ...
"But you won't fool the children of the revolution"

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 7760
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Dvig Pajerota

Odgovor Avtor: nebivedu » 15. Maj 2022, 18:43

avto z navitimi torzijami postane kar trd. boš hitro opazil. predlagam igranje, da sprobaš več nastavitev in potem naviješ toliko da avto ne bo pretrd.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
subson
Uporabnik foruma
Prispevki: 144
Pridružen: 14. Februar 2018, 12:43

Re: Dvig Pajerota

Odgovor Avtor: subson » 15. Maj 2022, 21:27

nebivedu napisal/-a:
15. Maj 2022, 18:43
avto z navitimi torzijami postane kar trd. boš hitro opazil. predlagam igranje, da sprobaš več nastavitev in potem naviješ toliko da avto ne bo pretrd.
Torej govoriva ko premaknem torzijo spredaj je to to. Nastavljam potem samo še ta vijak na sredini šasije, torej na drugem koncu torzije. Še vedno mi pa ni jasno kakšno vlogo ima? Če ni do konca zategnjen potemtakem bo zadeva opletala vsepovprek..?
Če bi bil vedež, nebi bil revež :smrk

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 7760
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Dvig Pajerota

Odgovor Avtor: nebivedu » 15. Maj 2022, 22:46

Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 4843
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Dvig Pajerota

Odgovor Avtor: BackW00d » 16. Maj 2022, 09:01

Tisti vijak opravlja funkcijo "preload-a" in ti daje opcijo fine nastavitve višine. Če tega nebi bilo, bi lahko na ripnah nastavljal višino v korakih po toliko in toliko centimetrov na ripno.

Če želiš da se avto karseda dobro in udobno pelje bi ga moral postaviti na povsem ravno/vodoravno podlago, ter s tem vijakom nastavit, da imajo prednja kolesa medsebojno isto težo na kolesni tehtnici. Temu pravijo "corner balancing".
https://cdn.shopify.com/s/files/1/2315/ ... 1505956572
Ker to da ti z metrom zmeriš 18cm na vseh vogalih, še ne pomeni da v vsakem vogalu avto z isto silo pritiska ob tla. Če je to fejst mimo se dejansko pozna v višini avta. Lahko pa je razmeroma mimo ta teža pa meter tega še ne bo pokazal.
Seveda je pri offroad avtih to manj izrazito, kot pri športnih avtih z manj hoda.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
NejcT
Uporabnik foruma
Prispevki: 206
Pridružen: 08. September 2010, 10:57
Kraj: Polnomad
Kontakt:

Re: Dvig Pajerota

Odgovor Avtor: NejcT » 16. Maj 2022, 16:53

Jaz sem imel na Pajerotu V20 5cm lift kit OME - zadnje vzmeti in 4 amortizerje.

Kupil pri Mamutu za ceno, ki je bila cenejša od navedene pri Timpro. Dobil certrifikat in potrdilo o vgradnji ter vpisal v homologacijski kartonček - vso dokumentacijo je uredil Mamut. Spredaj smo navili torzijo (to smo navili po občutku oz. nismo gledali na ripne, glede na višino zadnjega konca, saj se jo da naknadno na fino nastaviti) in kljub dvigu avto ni bil nič bolj trd kot pred navitjem. Ne vem kako je pri Ferozi, pri Pajerotu je, vsaj kolikor se spomnim, bilo še dovolj lufta, da se močnejši downtravel ni opazil.

Pred tem sem imel na Terracanu (ki ima podobno/isto podvozje) narejen "domač" lift kit iz podložk iz trde plastike (4cm) in prav tako navito torzijo. V primerjavi z OME je bila ta rešitev sicer cenejša, vendar z njo nisem povečal nosilnosti vozila. Je pa bil avto veliko trši zadaj in tudi na enem od tehničnih so se obregnili vanje, čeprav so me potem spustili čez. Je pa res, da so bile podložke bele barve in se zaradi samega materiala ni dalo barvati v kakšno bolj kamuflažno barvo.

Iz obeh izkušenj bi se brez izjeme še enkrat odločil za prvo varianto.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 7760
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Dvig Pajerota

Odgovor Avtor: nebivedu » 16. Maj 2022, 18:53

feroza je veliko manjša in so posledično tudi torzijske vzmeti krajše. tako da se dvig hitreje pozna na trdoti podvozja.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost