Projekt: Reportažec
- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 4426
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Projekt: Reportažec
Tudi Subaru uporablja enosmerna oljna tesnila na diferencialu.
https://foto.slovenija.net/photos/Danci ... f_seal.jpg
https://foto.slovenija.net/photos/Danci ... f_seal.jpg
Re: Projekt: Reportažec
Ne igra pomena. Arhimedov vijak, ki ga ta navoj predstavlja, je verjetno že zalit (če je bil potreben). Torej, če ima recimo 5 navojev, zadošča manj od 5 obratov gredi da začne ustvarjati tlak. Sam moram včasih rikvercat po 20, tud 50 metrov (največ na šihtu, ker imamo ceste založene z balami).
Tlak ne bo velik, ker ta reč ni tesna, ampak, OK. Zanimala me je logika inženirja ki je/bi to dubiozno rešitev dal nardit na eno osovino, ki mora držat olje in se vrti relativno hitro. Po mojem je brca v temo, sploh v primerjavi s spodobnim semeringom. Že centrifugalni efekt verjetno pokvari delovanje vijaka? Ali je lepkost olja zdej vseeno dovoljšnja, da zadeva še vleče pri obratih, in ne zmeče vsega olja ob stene?
"They're a bunch of f...ing loosers ...
but they're my loosers." Gary Oldman, Slow horses, 2022
but they're my loosers." Gary Oldman, Slow horses, 2022
Re: Projekt: Reportažec
Mogoče je bilo v osnovi mišljeno za gred ki se ves čas vrti v isto smer?
Re: Projekt: Reportažec
Da še tukaj zaključim z zgodbo lanskega leta ...
Zadnje zavore prej ...
https://s9.mojalbum.com/17370239_300013 ... 137691.jpg
... in potem. https://s9.mojalbum.com/17370239_300013 ... 137693.jpg
Zavorne obloge so bile sicer nekje na dobri polovici debeline, a po vsem tistem smodenju ob segrevanju bobna sem se vseeno odločil in nesel v Sinter na obnovo. Ima da dobro bremza nekaj časa!
Zadnje zavore prej ...
https://s9.mojalbum.com/17370239_300013 ... 137691.jpg
... in potem. https://s9.mojalbum.com/17370239_300013 ... 137693.jpg
Zavorne obloge so bile sicer nekje na dobri polovici debeline, a po vsem tistem smodenju ob segrevanju bobna sem se vseeno odločil in nesel v Sinter na obnovo. Ima da dobro bremza nekaj časa!
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
Re: Projekt: Reportažec
Slika po obnovi ima verjetno pokvarjene barve, vsaj meni kaže vse modro.
Re: Projekt: Reportažec
Sfaljen WB
Re: Projekt: Reportažec
Zgleda da je tale Sinterjeva barva tako sijala, da je poleg mene še fotkič zmedla ...
https://s9.mojalbum.com/17370239_300013 ... 137694.jpg
Sem probal eno post-fotko še malo barvno uredit. https://s9.mojalbum.com/17370239_300013 ... 137695.jpg
https://s9.mojalbum.com/17370239_300013 ... 137694.jpg
Sem probal eno post-fotko še malo barvno uredit. https://s9.mojalbum.com/17370239_300013 ... 137695.jpg
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
Re: Projekt: Reportažec
Mnogo bolje, zgleda kot novo
Re: Projekt: Reportažec
Vijaki, ki držijo karoserijo na šasiji ...
https://s9.mojalbum.com/17370239_300013 ... 140354.jpg
Jaz sem sicer konkretno nagnjen v smer predimenzioniranja vsega, kar naredim, a vseeno ... se še komu drugemu zdi tale naborčič M10k nekoliko ... kako bi rekel ... skromen glede na nalogo, ki jim je zaupana?
Kot se da videti, trije niso preživeli demontaže in bo tako treba zamenjati zadevo. Pri Reportažcu sicer dajem povsod, kjer se mi le zdi smiselno, nerjaveče vijake. Je za to aplikacijo morda kakšen pomislek proti temu, dam raje pocinkane, običajne trdote, takšne, kot so bili v originalu?
Recimo enkrat do sedaj sem se na Helmutu zafrknil z rostfraj vijaki, ko se mi je zdelo nobliš avspuh na izpušni kolektor pritrdit z njimi ... Ko sem čez par let želel odmontorat, ni nikakor več šlo, vročina je rostfraj tako zapekla, da zlepa ne migne. Pa še placa ni za večji navor uporabit in odlomit zadevo, za odrezat še manj ... ko bo treba to enkrat razstavljat, bom verjetno moral kar izpušni kolektor snet ...
https://s9.mojalbum.com/17370239_300013 ... 140354.jpg
Jaz sem sicer konkretno nagnjen v smer predimenzioniranja vsega, kar naredim, a vseeno ... se še komu drugemu zdi tale naborčič M10k nekoliko ... kako bi rekel ... skromen glede na nalogo, ki jim je zaupana?
Kot se da videti, trije niso preživeli demontaže in bo tako treba zamenjati zadevo. Pri Reportažcu sicer dajem povsod, kjer se mi le zdi smiselno, nerjaveče vijake. Je za to aplikacijo morda kakšen pomislek proti temu, dam raje pocinkane, običajne trdote, takšne, kot so bili v originalu?
Recimo enkrat do sedaj sem se na Helmutu zafrknil z rostfraj vijaki, ko se mi je zdelo nobliš avspuh na izpušni kolektor pritrdit z njimi ... Ko sem čez par let želel odmontorat, ni nikakor več šlo, vročina je rostfraj tako zapekla, da zlepa ne migne. Pa še placa ni za večji navor uporabit in odlomit zadevo, za odrezat še manj ... ko bo treba to enkrat razstavljat, bom verjetno moral kar izpušni kolektor snet ...
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
Re: Projekt: Reportažec
Rostfrei in navadnega pleha ni dobro kombinirat v vlažnem in/ali korozivnem okolju, ker začne navadn pleh požirat; ne vem, ali so ti vijaki izpostavljeni, ali "izolirani od okolja".
Re: Projekt: Reportažec
Bo še kakšen strojnik na tole temo več dodal, ampak kot je rekel strumf mešanje kovin je tiki tiki. Alu - jeklo pa sploh.
Pa še nekaj, inox je po difoltu bolj puter od materiala in ga šrauf normalne kvalitete "naščije". No "sepšl" inox je boljši ampak jaz bi predlagal raje višjo kvaliteto vijakov in ti po naravi vsebujejo tudi več kroma ter s tem večjo odpornost proti koroziji.
ps
Ostalo sem pa prešprical.
Pa še nekaj, inox je po difoltu bolj puter od materiala in ga šrauf normalne kvalitete "naščije". No "sepšl" inox je boljši ampak jaz bi predlagal raje višjo kvaliteto vijakov in ti po naravi vsebujejo tudi več kroma ter s tem večjo odpornost proti koroziji.
ps
Ostalo sem pa prešprical.
Re: Projekt: Reportažec
Vijak M10 kvalitete 8.8 lahko prenese največjo natezno silo 3,3 tone (aksialna natezna obremenitev) preden se zgodi plastična deformacija (nepovratno raztegovanje materiala).vrecha napisal/-a: ↑15. Junij 2024, 18:58https://s9.mojalbum.com/17370239_300013 ... 140354.jpg Jaz sem sicer konkretno nagnjen v smer predimenzioniranja vsega, kar naredim, a vseeno ... se še komu drugemu zdi tale naborčič M10k nekoliko ... kako bi rekel ... skromen glede na nalogo, ki jim je zaupana?
...
Če prav vidim je na sliki 15 M10 vijakov.
15 * 3,3 T = 52,8 T
Torej več kot 50 ton sile je potrebne, da bi karoserijo odtrgal s šasije. Gotovo bi pa pri taki sili prej popustilo kaj drugega, kot vijaki.
Če te pa skrbijo strižne sile na vijak, lahko M10 prenese 2,2 T strižne obremenitve, preden se zlomi.
Vir: https://eurocodeapplied.com/design/en19 ... properties
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring.
Love. It's What Makes a Subaru a Subaru
Love. It's What Makes a Subaru a Subaru
Re: Projekt: Reportažec
Če ti 8.8 vijaki kratijo spanec, montiraj 10.10 kvalitete. Je pa vse Kamion lepo pojasnil. Rostfrej vijakov pa nikar tam, kjer bi rad razstavljivo zvezo elementov. V roku enega leta vsak zariba.
ignorance is bliss
Re: Projekt: Reportažec
Tnx vsem ...
Bom kar enake dal, morda edino večja trdota, ali pa še to ne, koneckoncev so konstruktorji že vedeli, kaj in zakaj.
Čeprav on račun na 52 ton je vseeno tako tako, šasija se precej zvija in si predstavljam, da lahko pride na en vijak kar precej obremenitve. Ker šalčke na šasiji, torej tisti deli, na katere se pripenjajo teli vijakci so pa prikovičene na šasijo s kovicami, primerljivimi z onimi na Eifflovem stolpu.
Glede rostfraj vijakov ... zanimivo ... razen kot omenjeno na auspuhu še nisem imel težav tudi na zelo izpostavljenih delih. Na primer Helmutov roofrack je kombinacija aluminija in rostfraj vijakov in že pet let izpostavljen vsemu mogočemu, pa sem do sedaj brez težav popravljal in dodelaval, kar je bilo potrebno, Vijaki sicer gredo malo bolj na trdo narazen, ampak nič posebnega, jemljem to kot plus, da ne popuščajo ob vibracijah.
Bom kar enake dal, morda edino večja trdota, ali pa še to ne, koneckoncev so konstruktorji že vedeli, kaj in zakaj.
Čeprav on račun na 52 ton je vseeno tako tako, šasija se precej zvija in si predstavljam, da lahko pride na en vijak kar precej obremenitve. Ker šalčke na šasiji, torej tisti deli, na katere se pripenjajo teli vijakci so pa prikovičene na šasijo s kovicami, primerljivimi z onimi na Eifflovem stolpu.
Glede rostfraj vijakov ... zanimivo ... razen kot omenjeno na auspuhu še nisem imel težav tudi na zelo izpostavljenih delih. Na primer Helmutov roofrack je kombinacija aluminija in rostfraj vijakov in že pet let izpostavljen vsemu mogočemu, pa sem do sedaj brez težav popravljal in dodelaval, kar je bilo potrebno, Vijaki sicer gredo malo bolj na trdo narazen, ampak nič posebnega, jemljem to kot plus, da ne popuščajo ob vibracijah.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost