Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Garaža za vse nesubaruje
Odgovori
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8565
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Odgovor Avtor: nebivedu » 31. Januar 2025, 14:30

vrecha napisal/-a:
31. Januar 2025, 09:45
Redno srečavam ljudi, ki ne upajo do kakšnega luštnega placa, ker je cesta preveč strma in nakravžlana, četudi asfaltna.
Jaz zadnje čase srečavam ljudi v klenih terencih, ki stojijo na asfaltu in mene, ki sem prišel po makadamu proti njim, sprašujejo, če je ta makadam sploh prevozen z njihovim klenim terencem. Na Hvaru sem naletel na lastnika povišanega in uštimanega defenderja, ki je obrnil, ko sem mu povedal, da na makadamu kaka skala kake 20cm ven gleda in da naj malo pazi, da ne bo gume presekal. Očitno same šminke, vozit pa ne znajo ali pa ne upajo.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
vrecha
Uporabnik foruma
Prispevki: 1309
Pridružen: 09. Januar 2008, 22:48
Kraj: Ausard, WS
Kontakt:

Re: Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Odgovor Avtor: vrecha » 31. Januar 2025, 14:44

Ta Sprinter ima cahn 4x4.
Ups, sem spregledal, si že zgoraj napisal.
No, to je potem ok, kar se pogona tiče, če pač je ideja in želja takšno vozilo uporabljati.
Meni tudi če bi mi stvar idejno ustrezala, cenovno ne bi šla skozi. Tako čez palec tole stane več kot dvakrat več, kot sem sam zmetal za vsa moja vozila in potovanja do sedaj. Helmut je do sedaj moj daleč najdražji projekt. Pa je še zmeraj smešno poceni.
Ko prideš nazaj lahko dobiš par silikončkov in kako bombardo, jih mam viška. Da se boš zamotil tacajt ko maš surfkasterco zapičeno v pesek.
Tnx, pa par nasvetov in idej v živo bo tudi koristilo. :thup
Btw, danes po pričakovanju ne bo ribe na menuju. :lol:
Jaz zadnje čase srečavam ljudi v klenih terencih ...
Matsport overlanding specialisti jim zadnje čase pravim jaz ... :lolno
Sem jih lani šel pogledat in preštet na meeting pred štacuno. :smey
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8565
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Odgovor Avtor: nebivedu » 31. Januar 2025, 14:58

vrecha napisal/-a:
31. Januar 2025, 14:44
Matsport overlanding specialisti jim zadnje čase pravim jaz ... :lolno
Sem jih lani šel pogledat in preštet na meeting pred štacuno. :smey
Tisti so sploh posebni. Če njihove filmčke pogledaš, pa vidiš da prav uničujejo naravo. Ampak ker imajo denar, pač mislijo, da lahko počnejo karkoli se jim zahoče.

Mečejo pa s tem, kar počnejo, vse s terenci v slabo luč.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
vrecha
Uporabnik foruma
Prispevki: 1309
Pridružen: 09. Januar 2008, 22:48
Kraj: Ausard, WS
Kontakt:

Re: Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Odgovor Avtor: vrecha » 01. Februar 2025, 10:36

Kot je že @icko zgoraj rekel, odklon od bistva, statusni simbol. Kot navtika malo pred tem. Kot hribolazenje in plezanje v zadnjih letih.
Gotovo je tukaj eden glavnih razlogov, da že dvajset let skoraj ne jadram več, da plezam le še v najbolj obskurnih skalah in stenah, v hribe hodim ob slabem vremenu, na morje pa čez zimo. :lol:
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...

Uporabniški avatar
vrecha
Uporabnik foruma
Prispevki: 1309
Pridružen: 09. Januar 2008, 22:48
Kraj: Ausard, WS
Kontakt:

Re: Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Odgovor Avtor: vrecha » 17. Februar 2025, 11:48

Generator in prezimovanje v Grčiji ... To dvoje pri meni očitno ne gre lahko skupaj ... Malo nazaj saga izpred treh let, eni se še spomnite, jaz se je definitvno spomnim. :lol:

No, takrat sem potem le kupil drug, enak, praktično nerabljen generator, starega pa skanibaliziral za dele, če bo kdaj potreba. Novi generator je potem deloval odlično, v naslednjih letih pa sicer ni imel dosti dela, za prezimovanje v Zahodni Sahari ga pač ne rabim. Vsako leto sem ga enkrat do dvakrat vžgal in pustil teči kakšne pol ure, brez problemov. Lani pred odhodom pa sem mu menjal olje in očistil fergazer, saj sem hotel, da bo v top kondiciji, ko ga bom rabil, ker sem vedel, da ga bom rabil.

No, ko sem ga začel več uporabljati, je po parih urah začel tu in tam malo kašljati, ampak je še delal naprej, pa se mi je že zdelo, kam bo stvar šla ... malo bolj bo kašljal, pa še malo bolj, pa začel ugašati, pa če bom še vztrajal s kurblanjem, kmalu niti vžgati ne bo več hotel. Točno tako je bilo. Dobrih deset ur je vsega skupaj oddelal v parih dneh. :roll:

https://blogger.googleusercontent.com/i ... ator-1.jpg

Tokrat sem opazil, da mu očitno manjka kompresije, se je čutilo pri potegu ročice. Malo razmisleka in odločitev - ventile je za nastavit.

https://blogger.googleusercontent.com/i ... ator-2.jpg
Seveda lističev za nastavljanje toleranc nimam s seboj, zato sem tiste 0.1 mm približno lovil kar s pomočjo lista papirja.
In je rešilo zadevo, generator je spet brnel! Sicer ob sedaj podrobnejšemu pogledu in posluhu se mi je zdelo, da le nima tapravega zvoka, pa še vsake toliko je malo črno puhnil ...

Naslednji dan, po par urah delovanja, pogledam še svečko.

https://blogger.googleusercontent.com/i ... ator-3.jpg
Po videnem in slišanem sem zaključil, da je mešanica verjetno prebogata. A zakaj? Razstavim še enkrat fergazer in glej ga glej, glavna šoba ni bila do konca privijačena. Kot kaže posledica moje površnosti, ko sem zadevo servisiral pred odhodom. Popravim, sestavim, in od takrat naprej mi sedaj ko je treba, škatlica spet zanesljivo proizvaja elektriko. Sedaj že dva meseca tako, od oka kakšnih 50 h je naklofal v tem času. Kot kaže, sem tokrat rešil zadevo. :rock
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 4041
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Odgovor Avtor: strumf666 » 17. Februar 2025, 16:25

Fino, da si zrihtal in zanimivo, da se da tudi s papirjem nastavit ventile - v sili.

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 2382
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Odgovor Avtor: aleks » 18. Februar 2025, 06:50

Če poznaš gramaturo, je papir dovolj konsistentno izdelana zadeva, da relativno dobro drži debelino po listu. Za 80g papir (običajen pisarniški tiskalni in fotokopirc papir) lahko kar rečemo da je debel desetinko mm. V resnici debelina po posamičnem listu niha med 95 in 105 mikronov, ampak za namene zasilnega štelanja ventilov je to dovolj natančna mera. S pregibanjem lahko nabiješ 0,2 in morda 0,4. Kaj več prepogibov pa ne bo več natančno, je potem bolje narezat na trakove in jih zlagat. List a4 gramature 80 lahko itak prepogneš maksimalno 7 krat (v teoriji, pri meni je že 5. prepogib eno skrpucalo).
"They're a bunch of f...ing loosers ...
but they're my loosers." Gary Oldman, Slow horses, 2022

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Vrechova kuča lutajuča: MB Sprinter 308D - Helmut

Odgovor Avtor: BackW00d » 26. Februar 2025, 22:16

Tudi s poklopcem od konzerve se da ventile nastavit :) Ali če kako pločevinko kole razrežeš tudi dobiš nekje 0.1mm debeline.

Svečka ti je taboljš indikator dogajanja v motorju! Te sigurno vrže v pravo smer razmišljanja in iskanja morebitne težave. Samo znat moraš "prisluhnit izgledu" svečke pa je to to.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov