tud fabrški e avti požrejo strahotno velik za klimatsko napravo (tud na toplotno črpalko, če prav una mal manj žre). ampak to sploh ni nič. nissan leaf, eksperimentalno samodejno vozilo, porabi za samodejno vožnjo (samo upravljanje, se pravi računalniki in aktuatorji, oz. servoti) 3 kw ... s tem eni hiše grejejo.BackW00d napisal/-a:Zanimivo mi je bilo poslušat enega samograditelja, ki je meril električno porabo klime/gretja v avtu in je ugotovil, da na momente žre več kot vožnja z 50km/h...Seveda ga je to fejst udarilo v obraz, in mu ni ratalo pridit iz NM v LJ. Ker mu je gretje/klima požrla četrtino dosega.
Električni e-Golf
Re: Električni e-Golf
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998
Re: Električni e-Golf
Narobe - napisal je brez tršarin - liter dizla brez trošarin in davka je 0,44786 evraaleks napisal/-a:fizika mu pošteno mimo hodi, pa tud vozi zelo švoh. leaf na avtocesti požge cirka 15 kWh/100 km, gre pa tudi z manj. 19,xx kWh, ki jih je porabil na 100 km, ustreza energijsko 1,9xx litrov dizla. če mi pele kdo blumoušna na 100 za ta volumen, ga častim pivo. človek ne ve kaj piše.NoFEAR napisal/-a:Nedolgo nazaj sem se pošteno nasmejal ob branju nekega drugega blogu o električnem golfu...![]()
https://www.bb.si/blog/elektricni-nateg" onclick="window.open(this.href);return false;
Zdej ob bencinu plačujemo še cente za TEŠ. Imenuje se: Prispevek za zagotavljanje podpore proizvodnji električne energije in je pri dizlu 0,0099 evra, pri bencinu pa 0,00911 evra. In to plačaš pri vsakem litru, torej za 64 litrov, kolikor gre v moj tank, plačam 58 centov.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Električni e-Golf
3kW je kar huda ja...aleks napisal/-a:tud fabrški e avti požrejo strahotno velik za klimatsko napravo (tud na toplotno črpalko, če prav una mal manj žre). ampak to sploh ni nič. nissan leaf, eksperimentalno samodejno vozilo, porabi za samodejno vožnjo (samo upravljanje, se pravi računalniki in aktuatorji, oz. servoti) 3 kw ... s tem eni hiše grejejo.BackW00d napisal/-a:Zanimivo mi je bilo poslušat enega samograditelja, ki je meril električno porabo klime/gretja v avtu in je ugotovil, da na momente žre več kot vožnja z 50km/h...Seveda ga je to fejst udarilo v obraz, in mu ni ratalo pridit iz NM v LJ. Ker mu je gretje/klima požrla četrtino dosega.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Električni e-Golf
sam pri strošku elektrike je prištel pa vse. ne moreš primerjat brez dajatev goriva. saj jih ne moreš kupit brez dajatev, kot tudi elektrike ne brez omrežnin, in ostalih 4 ali 5 postavk, kolikor jih je še na računu. edina poštena primerjava je energetska, in še se je preseraval za četrtino (pa zlahka posekal golfa dizl za faktor 2plus).nebivedu napisal/-a:Narobe - napisal je brez tršarin - liter dizla brez trošarin in davka je 0,44786 evraaleks napisal/-a:fizika mu pošteno mimo hodi, pa tud vozi zelo švoh. leaf na avtocesti požge cirka 15 kWh/100 km, gre pa tudi z manj. 19,xx kWh, ki jih je porabil na 100 km, ustreza energijsko 1,9xx litrov dizla. če mi pele kdo blumoušna na 100 za ta volumen, ga častim pivo. človek ne ve kaj piše.NoFEAR napisal/-a:Nedolgo nazaj sem se pošteno nasmejal ob branju nekega drugega blogu o električnem golfu...![]()
https://www.bb.si/blog/elektricni-nateg" onclick="window.open(this.href);return false;
Zdej ob bencinu plačujemo še cente za TEŠ. Imenuje se: Prispevek za zagotavljanje podpore proizvodnji električne energije in je pri dizlu 0,0099 evra, pri bencinu pa 0,00911 evra. In to plačaš pri vsakem litru, torej za 64 litrov, kolikor gre v moj tank, plačam 58 centov.
se pravi,koliko kilovatnih ur porabi na 100 km, in koliko kilovatna ura primerne energije za avtov agregat tebe stane na kasi. tak avto se zlahko vozi s 13,5 do 15 kWh na 100 km. zdaj ga že dober mesec vozimo v službi, pa po mestu s klimo, radiom, blutut, plus whatever še ima, celo z 12 prideš skozi. lahko pa prišel skozi zastonj, če bi se malo potrudil. na vsaki večji pumpi je polnilnica, s kartico električne mobilnosti na polnilcu manjše moči, pod 11 kW, tankaš zastonj. zastonj tankaš tudi pri večjih nakupovalnih centrih, po folksvagnovih servisih in salonih, itd, pri nissano, pri renaultu, pa najbrš še kje. poleg tega je pogosto parkiranje zastonj, če filaš. ali pa plačaš parkirnino, ki bi jo itak moral in tankaš zatonj.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998
Re: Električni e-Golf
Ja, samo ko jaz natankam moj avto s polnim tankom lahko naredim 800km, s temi jajci pa ne moreš. Da se bom pa za na morje 6x ustavil in "tankal" elektriko mi pa ni do tega.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Električni e-Golf
Zato so ti elektriki mišljeni bolj za urbana središča, kjer pa načeloma nardiš 10.000km letno, kar pa zopet ni nek hud problem, neglede na porabo, če gledaš letno.
Nekdo ki naredi 10kkm letno se mu zdi to veliko, meni ko jih delam 50.000km na leto z vsemi avti doma, pa mi prav dol visi, če bi petino teh km naredil za 50% ceneje
Gostota električne energije v baterijah mora še precej zrast, in potem bomo na konju!
Če bi šla kapaciteta baterije tako hitro naprej kot naprimer procesorji in byte-i v računalništvu, bi danes imel žepno baterijo, ki bi imela v sebi dost šusa za ogrevanje, vožnjo, razsvetljavo pa še kaj
Jaz stavim na grafen, ki zna zadeve precej naprej porinit, vendar pa od "iznajdbe" leta 2010 (Geim & Novoselov) do danes ni bilo nekih hudih premikov. Je pa defenitivno poleg silicija tale grafen ena bolj obetavnih pogruntavščin, zato pa sta si tudi oba majstra leta 2010 dobesedno takoj zaslužila nobelovo nagrado iz fizike.
Zakaj nekih hudih prebojev na tem področju bilo (vsaj ne v publiki) pa lahko zopet špekuliramo, da so zadaj vsemogočni lobiji....
Nekdo ki naredi 10kkm letno se mu zdi to veliko, meni ko jih delam 50.000km na leto z vsemi avti doma, pa mi prav dol visi, če bi petino teh km naredil za 50% ceneje

Gostota električne energije v baterijah mora še precej zrast, in potem bomo na konju!
Če bi šla kapaciteta baterije tako hitro naprej kot naprimer procesorji in byte-i v računalništvu, bi danes imel žepno baterijo, ki bi imela v sebi dost šusa za ogrevanje, vožnjo, razsvetljavo pa še kaj

Jaz stavim na grafen, ki zna zadeve precej naprej porinit, vendar pa od "iznajdbe" leta 2010 (Geim & Novoselov) do danes ni bilo nekih hudih premikov. Je pa defenitivno poleg silicija tale grafen ena bolj obetavnih pogruntavščin, zato pa sta si tudi oba majstra leta 2010 dobesedno takoj zaslužila nobelovo nagrado iz fizike.
Zakaj nekih hudih prebojev na tem področju bilo (vsaj ne v publiki) pa lahko zopet špekuliramo, da so zadaj vsemogočni lobiji....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Električni e-Golf
Zagovorniki električnih avtov pravijo, da ne moreš voziti več kot 1h naenkrat....nebivedu napisal/-a:Ja, samo ko jaz natankam moj avto s polnim tankom lahko naredim 800km, s temi jajci pa ne moreš. Da se bom pa za na morje 6x ustavil in "tankal" elektriko mi pa ni do tega.


Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring.
Re: Električni e-Golf
Če bi naredil izposojo/leasing/najem na baterij na bencinskih, da se pripelješ in zamenjaš, plačaš polnjenje, bi imela ta električna jajca še smisel... Sicer kar se vožnje tiče nimam nekih izkušenj, sodeč po prebranem in slišanem bi bil verjetno zadovoljen, samo tole polnjenje me pa čist odvrne. Aja, pa finance tut 

Re: Električni e-Golf
na razumem kaj ma veze koliko narediš z enim tankom. jaz s foresterjem moram tud vsake 450-500 km tankat. z i3 ali renolt zoe bi pač 1 krat več. ko greva z mojo v izolo se vsaj 1 krat vmes ustaviva za kafe. kam se vam pa tok mudi? ne razumem odpora do polurnega postanka na 300 km dolgi poti ...nebivedu napisal/-a:Ja, samo ko jaz natankam moj avto s polnim tankom lahko naredim 800km, s temi jajci pa ne moreš. Da se bom pa za na morje 6x ustavil in "tankal" elektriko mi pa ni do tega.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998
Re: Električni e-Golf
ti ga najbrž še nisi vozil, a?Kamion napisal/-a:Zagovorniki električnih avtov pravijo, da ne moreš voziti več kot 1h naenkrat....nebivedu napisal/-a:Ja, samo ko jaz natankam moj avto s polnim tankom lahko naredim 800km, s temi jajci pa ne moreš. Da se bom pa za na morje 6x ustavil in "tankal" elektriko mi pa ni do tega.Oni morajo iti na WC, nekaj pojest, na kafe.... Tako da vsako 1h vožnje je počitek vsaj 15min.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998
Re: Električni e-Golf
Jaz se ustavljam na 2 ure pri 800km dolgi trasi. Ampak ne za tankat, zato da se pretegnem.aleks napisal/-a:na razumem kaj ma veze koliko narediš z enim tankom. jaz s foresterjem moram tud vsake 450-500 km tankat. z i3 ali renolt zoe bi pač 1 krat več. ko greva z mojo v izolo se vsaj 1 krat vmes ustaviva za kafe. kam se vam pa tok mudi? ne razumem odpora do polurnega postanka na 300 km dolgi poti ...nebivedu napisal/-a:Ja, samo ko jaz natankam moj avto s polnim tankom lahko naredim 800km, s temi jajci pa ne moreš. Da se bom pa za na morje 6x ustavil in "tankal" elektriko mi pa ni do tega.
Imam pa odpor do tega da se MORAM ustavljat zaradi tankanja goriva. In če to tankanje traja 2 ure, da se baterije nafilajo, bi to počel še z večjim odporom. Ker ko jaz nalijem bencin, se lahko takoj odpeljem, pri elektriki moram pa še čakat in čakat in čakat.
Ko bodo avtomobili tako narejeni, da boš samo baterijo na pumpi zamenjal za polno in bo ta čas manj od 5 minut, bom pa z veseljem prešaltal na elektro avtomobil (po možnosti s sončnimi celicami po strehi).
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Električni e-Golf
traparija, z električnim avtom (ki ni tesla) zlahka pelješ v minhen ali pariz.BackW00d napisal/-a:Zato so ti elektriki mišljeni bolj za urbana središča, kjer pa načeloma nardiš 10.000km letno, kar pa zopet ni nek hud problem, neglede na porabo, če gledaš letno.
Nekdo ki naredi 10kkm letno se mu zdi to veliko, meni ko jih delam 50.000km na leto z vsemi avti doma, pa mi prav dol visi, če bi petino teh km naredil za 50% ceneje![]()
Gostota električne energije v baterijah mora še precej zrast, in potem bomo na konju!
Če bi šla kapaciteta baterije tako hitro naprej kot naprimer procesorji in byte-i v računalništvu, bi danes imel žepno baterijo, ki bi imela v sebi dost šusa za ogrevanje, vožnjo, razsvetljavo pa še kaj![]()
Jaz stavim na grafen, ki zna zadeve precej naprej porinit, vendar pa od "iznajdbe" leta 2010 (Geim & Novoselov) do danes ni bilo nekih hudih premikov. Je pa defenitivno poleg silicija tale grafen ena bolj obetavnih pogruntavščin, zato pa sta si tudi oba majstra leta 2010 dobesedno takoj zaslužila nobelovo nagrado iz fizike.
Zakaj nekih hudih prebojev na tem področju bilo (vsaj ne v publiki) pa lahko zopet špekuliramo, da so zadaj vsemogočni lobiji....
kar nekaj električnih avtov, ki so danes naprodaj rabljeni, ima več kilometrov kot bencinar istega letnika. na avtonetu imaš par let starga leafa ki ima 190.000 km. na autscoutu priklučnega hibrida, 3 leta starega, pa da ma manj ko 150.000 skor ne dobiš, ali pa je drag ko žafran. raj jih ma 200.000 ...
baterije na tej kemiji so počasi bliz plafona, ne gre drugač. ravno tko kot bojo klasični elektronski procesorji, ko bo litografska resulucija zahtevala debelino enako valovni dolžini svetlobe, s katero jih kopirajo. pol boš lahko sam še jedra množil. isto pri baterijah.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998
Re: Električni e-Golf
20 minut do pol ure zadošča, če plačaš za elektriko na SODO polnilnici. še če tankaš zastojn na SODO polnilnici, (torej šibko polnjenje, 11 kW) v pol ure nafilaš za slabe 50 km. baterij menjal ne bodo. ker bo prevelik strošek in nihče tega noče delat. edini avto, ki je imel pripravljeno baterijo za ta sistem je bil renolt fluence ze. naredl so jih sam 3500. pa prvi zoe je bi pripravljen, da bi se z malo dodelavo lahko to delalo. dejstvo je da folk tega ne mara. tudi jaz ne bi dal svoje očuvane baterije za bogvekaka jajca menjat na pumpi.nebivedu napisal/-a:Jaz se ustavljam na 2 ure pri 800km dolgi trasi. Ampak ne za tankat, zato da se pretegnem.aleks napisal/-a:na razumem kaj ma veze koliko narediš z enim tankom. jaz s foresterjem moram tud vsake 450-500 km tankat. z i3 ali renolt zoe bi pač 1 krat več. ko greva z mojo v izolo se vsaj 1 krat vmes ustaviva za kafe. kam se vam pa tok mudi? ne razumem odpora do polurnega postanka na 300 km dolgi poti ...nebivedu napisal/-a:Ja, samo ko jaz natankam moj avto s polnim tankom lahko naredim 800km, s temi jajci pa ne moreš. Da se bom pa za na morje 6x ustavil in "tankal" elektriko mi pa ni do tega.
Imam pa odpor do tega da se MORAM ustavljat zaradi tankanja goriva. In če to tankanje traja 2 ure, da se baterije nafilajo, bi to počel še z večjim odporom. Ker ko jaz nalijem bencin, se lahko takoj odpeljem, pri elektriki moram pa še čakat in čakat in čakat.
Ko bodo avtomobili tako narejeni, da boš samo baterijo na pumpi zamenjal za polno in bo ta čas manj od 5 minut, bom pa z veseljem prešaltal na elektro avtomobil (po možnosti s sončnimi celicami po strehi).
povem lastno ankdoto: greva z mojo v toskano. apartma rezerviran, "vselitev" ne pred 13.00 uro pravi gazda. okej, greva ob 7ih od doma, 700 km cirka mava, nikamer se ne mudi. na poti - 7 postankov. kofetki. malca. mal pretegnit krake, wc. u lej tole, pogledat. praktično vsake 100km dvajset minut. se ni mudilo. prideva šele ob dveh, in veš kaj? še do pol štirih sediva pred recepcijo ... ker apartma še ni pospravljen. komaj sem ujel prvo tekmo (je bilo glih svetovno). zakaj bi pol se ne ustavljal, ko sem bil prisiljen ustavt 20 metrov pred ciljem za uro in pol ...
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998
Re: Električni e-Golf
pol ure polnjenja za 50km, jaz pa v petih minutah za 800km. Denar je irelevanten tukaj, ker 2 uri nimam časa, da se bo avto napolnil za naslednjih 200km. Niti nimam želje poslušat otroka 2 uri na pumpi, kako se nima kam dat in da bi rad že na more prišel. To pomeni, da bi se recimo do hvara vozil 10 ur in 10 ur tankal elektriko. Ni računice. Porabiš skoraj en dan da prideš do cilja.
Pol pa še kake kolone in klima na polno v vročini, pa zmanjka elektrike in si še sredi kolon obstal.
Zaenkrat ni to tisto, kar jaz hočem. To je 800km avtonomije in "eko" hitrost ob vklopljeni klimi vsaj 110 (ne 95 kot je sedaj na sedanjih modelih).
Pol pa še kake kolone in klima na polno v vročini, pa zmanjka elektrike in si še sredi kolon obstal.
Zaenkrat ni to tisto, kar jaz hočem. To je 800km avtonomije in "eko" hitrost ob vklopljeni klimi vsaj 110 (ne 95 kot je sedaj na sedanjih modelih).
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Električni e-Golf
Vsake pol ure se za 20 minut ustaviš in daš za kafe na pumpi 2€, pol pa na morju govoriš kako te je pot stala samo 3€, a v resnici si na vsake pol ure butnu še 4€ za dva kafeta
Sej uglavnem, z debato ne bomo nikamor prišli. Midva z nebivedu sva zagovornika bencina, aleks, ti bi očitno šel na elektriko, pa nimaš neke 4x4 elektroalternative za dobit...

Sej uglavnem, z debato ne bomo nikamor prišli. Midva z nebivedu sva zagovornika bencina, aleks, ti bi očitno šel na elektriko, pa nimaš neke 4x4 elektroalternative za dobit...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost