
Električni e-Golf
Re: Električni e-Golf
Meni so električni zakon, sploh ti z daljšim dosegom. Se redno vozim z Avant2Go in nimam nič slabega za povedat. Zoe, i3, e-Golf, vse gre super... je pa res, da ni to +300konjski subaru, čeprav se z i3 in njegovimi 170 "konji" na zadnji pogon da kar luštno peljat 

-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 935
- Pridružen: 10. Maj 2006, 19:18
- Kraj: Vukojebine med Kamnikom in Krvavcem
- Kontakt:
Re: Električni e-Golf
V zadnjih dneh mi je družbo delal e-Golf. Tukaj je spet nekaj vrstic in sličic na to temo.
Re: Električni e-Golf
https://www.rtvslo.si/zivljenjski-slog/ ... ega/475047
Začetek uporabnosti?
Začetek uporabnosti?
Re: Električni e-Golf
To se pa ziher lahko zraven še pogreješ. Če že ne kar spečeš odojka na žicah. 

Re: Električni e-Golf
Če pa "useka" baterija, pa boljše da si kak kilometer stran.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Električni e-Golf
Jst sm biu na solanju EV zaradi vleke itd... Sama jajca, tko da preden filanje resjo jih caka se marskej druzga.
Re: Električni e-Golf
https://slo-tech.com/novice/t743790#crta
Še ena raziskava, ki dokazuje neekološkost trenutnih električnih vozil.
Še ena raziskava, ki dokazuje neekološkost trenutnih električnih vozil.
- urbancebulj
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 2230
- Pridružen: 16. Oktober 2010, 20:09
Re: Električni e-Golf
Zato pa, turbo bencin je zakon.




- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 3884
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Električni e-Golf
Ta raziskava se mi zdi malce za lase privlečena... Na eni strani upošteva proizvodnjo in transport baterij, na drugi strani pa ni videti, da bi upoštevala proizvodnjo in transport nafte.strumf666 napisal/-a: ↑18. April 2019, 00:40https://slo-tech.com/novice/t743790#crta
Še ena raziskava, ki dokazuje neekološkost trenutnih električnih vozil.
Re: Električni e-Golf
"Dokazuje" ni bil najbolj primeren izraz; še ena od raziskav, ki izpostavljajo neekološkost bi bilo bolj primerno, pa še to zelo usmerjeno, kot si ugotovil. Je pa pač dejstvo, da e-vozila niso niti približno tako ekološka, kot jih nekateri poskušajo predstavljati.
Re: Električni e-Golf
Ko bo elektrika pridobljena iz 100% obnovljivih virov in ko bo baterije možno učinkovito reciklirati, bomo lahko govorili o ekološko vzdržni mobilnosti. Do takrat je pa vse tam-tam.
ignorance is bliss
Re: Električni e-Golf
Baterija se reciklirajo bolj kot se ti zdi. Li-ionske se reciklirajo skor 70%. Še kobalt in mangan (ta je v novejših), dobij še celo soliden delež litija, kar pa ne, gre v gradbene materiale - ki so manj okolju škodljivi kot cement. Itak je pa v baterijah masno največ jekla, tega pa zlahka ven dobijo (80 kWh Teslina baterija vsebuje bogih 15 kil litija, vaga pa pol tone). Ohišja baterijskih paketov in balansirna elektronika se ponovno uporabijo v novih paketih. Je pa sedaj tudi že naftna mobilnost bistveno bolj vzdržna. V Teksasu postavlajo konkretne sončne elektrarne, a elektrika iz njih ne gre v omrežje. Gre v črpališča nafte za pogon pump, ker je ceneje pumpat na sončne panele kot z nafto. Ker je nafta globoko, to predstavlja že lep delež CO2 ki se ni porabil pri pridobivanju naftnih goriv. Pa je tud za nas bencinarje nekaj bol zelen, ane.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998
Re: Električni e-Golf
Pardon, tole sem se zajebal. 11 kil litija je v bateriji, 15 kil ga dobijo nazaj kot karbonat, (pa baterija vaga več kot pol tone). Velik bolj pomembna sta kobalt, nikelj (in mangan recimo v nissan leafu). Te kovine se reciklirajo že desetletja. Sploh je kobalt pomemben (Kongo, pa te zadeve ...) Še iz grafita pri reciklaži dobijo soliden dnar.aleks napisal/-a: ↑30. April 2019, 23:34Še kobalt in mangan (ta je v novejših), dobij še celo soliden delež litija, kar pa ne, gre v gradbene materiale - ki so manj okolju škodljivi kot cement. Itak je pa v baterijah masno največ jekla, tega pa zlahka ven dobijo (80 kWh Teslina baterija vsebuje bogih 15 kil litija, vaga pa pol tone).
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998
Re: Električni e-Golf
Zanimivo znanje. Tega pa nisem vedel, da so začeli bolj učinkovito reciklirati komponente za OVE. Mogoče pa bo počasi postalo vse skup rentabilno in širše zanimivo. Živeli pa videli. 

ignorance is bliss
Re: Električni e-Golf
To ima pomemben razlog, in sicer zaradi tega, ker hočejo dvigniti proizvodnjo pogonskih baterij (seveda tudi električnih vozil). To bo pa postalo drago, če se obrabljenih ne reciklira. Ker trg deluje po načelu povpraševanje-ponudba, se lahko zgodi da se ob mega povpraševanju recimo po kobaltu, niklju in manganu temu primerno dvignejo tudi cene surovin. Recimo, 65% vsega nakopanega kobalta na svetu pride iz ene same države, DR Kongo. Potem smo pa tam, kjer ni muh. Že tako draga električna vozila (oziroma njih baterije) postanejo dostopna le še zelo premožnim, za dizle in starejše bencinarje pa bodo uvedli zaradi varovanja okolja vedno večje omejitve za uporabo. Javni promet pa drag in pogosto le omejeno uporaben.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost