No ker subaru dela pa dela, moram dolgčas preganjat s svojim 'taljanom

Alfa je bila moj začetni daily, po nakupu outbacka sem jo kak mesec prodajal, ampak sem vso voljo izgubil po par prejetih klicih kjer je bilo prvo vprašanje če jo dam za pol cene. Haha, adijo. Avto ima sicer Sportpack 1 opremo, kar vključuje usnjen Momo volan, karbon centralno konzolo, črni števci, športni sedeži, stranski pragovi, -20 mm podvozje in še kakšna malenkost bi se našla. Po prekinitvi prodaje sem jo za dobre pol leta parkiral. Ker mi ni dalo mira, sem se jo odločil malo po svoje porihtat in predvsem se je šlo za povečanje moči JTDju. Motor je v osnovi 140 konjski 2,4 JTD 10V, prevoženih 235kkm. Po veliko kolebanja in pomoči forumašev na alfa forumu sem se odločil za večji turbo iz novejših 3,0 tdijev - garret GTB2260vk. Na 5 cilindr motorju ohraniš spool (boljši VNT mehanizem) in pridobiš na moči vsepovsod - večji kompresor. 'Edino' kar je treba narest na tej turbini je predelat jo na vakuum regulacijo. Dodal sem še FMIC kit in 3 bar MAP senzor in to je to kar se mehanike tiče. Sicer je bilo kar nekaj dela s predelavo izpušnega kolektorja, naredit nov downpipe, menjat ventilatorje in še in še ampak nebi rad dolgovezil.
Tribesman mi je delal mapo, glavna ovira je trenutno zelo iztošena sklopka, ki je verjetno še originalna. Zato je trenutno vse skupaj zelo zaprto, do 2,5k imam praktično original moč, na polno lahko zahodim šele nad 3k, drugače sklopka takoj spusti. Neke okvirne cifre so cca 400Nm pri 3,5k, moč pa je potem zelo konstantna do 5k - cca 200 konjev. Sicer sem zelo zadovoljen z delovanjem, motor je izredno odziven, moči že sedaj nikoli ne primankuje, sploh tretja prestava med 80 in 130 se konča v par sekundah

Še par slik:
20170219_101255.jpg
IMG_20170408_195334.jpg
20170422_183111.jpg
Če koga zanima kaj več, imam na alfa forumu dosti več slik in bolj podrobno opisano. Enkrat se moram spravit še posnet en pospeševanje v 3 in 4 prestavi, sam tle v naših koncih ni prav dosti dovolj dolgih ravnin

Želja je trenutno predvsem menjava sklopke in ponoven remap, dolgoročno pa menjava sprednjih bremz na 4 batne brembote in GTA 17'' feltne

Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.