Moj daily driver

Garaža za vse nesubaruje
Odgovori
peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: peruccy » 18. Marec 2018, 11:17

R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: BackW00d » 18. Marec 2018, 20:08

Si V-Bande vzel kitajske za par evraklov, al kake bolj legit?

Sam se poigravam z zamislijo, da konvertiram svoj izpuh na INOX, varit znam po TIG postopku, orodje mam...itak bi delal na V-Band sekcije, da lahko kasneje, ko me zopet kaj preseneti, spravim zadevo narazen :)

Pivot šrauf je le nadomestek "obrabljenega" originala, al boš kako konverzijo/upgrade delal??
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: peruccy » 19. Marec 2018, 17:25

Zapomni si, da imajo kitajčeki najbolj kvalitetno železo/rostfraj... npr. 3.5" 90‘ koleno za auspuh - uk/de imajo 1.5mm debelo steno, kitajčeki 2-2.5mm in za pol cene... Auspuh drobnarije vse naročam prek aliexpress...

Clutch fork pivot pa menjam zato, ker gre not stage4 sklopka z 5.8kg vztrajnikom in predlagajo, da se menja pivot za "uprated" od Nismo-ja.
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: peruccy » 20. Marec 2018, 16:58

SS cev za pomožni kuplung cilinder - daljša od OEM, da se eliminira vmesni blok z ajnlufterom, za lažje prezračevanje
http://shrani.si/f/2v/ch/2LOBQgm6/ma-car2044.jpg

Wideband
http://shrani.si/f/1a/10e/3shOtcGZ/ma-car2045.jpg

'talla
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: peruccy » 23. Marec 2018, 17:41

Ta teden mi je modul za vžig spil en kup živčkov... Mislil sem, da se cinšpule poslavljajo, ker so vmes delale samo 4, potem samo 2, itd. Na koncu ugotovil, da je modul defekt... Seveda za R33 je samo OEM, za 200+€ in rok dobave 1-2 tedna. Zato je padla odločitev, da isto kot bremze, tudi vžigalni sistem malo "moderniziram". Predelal bom na Audi R8 cinšpule in odstranil modul vžiga. Set cinšpul me pride manj kot 120€ vs. OEM 900€ za set...
Aja, največji plus je pa to, da imajo te NGK praktično identičen dwell-time @ 14V, kot stock cinšpule + že večkrat sprobane, da zdržijo do 1000hp brez problema :)
http://shrani.si/f/1b/1E/4qxEDGQr/ma-car2046.jpg

Stari modul vžiga, katerega bom eliminiral + stara cinšpula - 4 od 6 starih cinšpul imajo na hrbtni strani "nabreknjeno" - prvi znak, da se tudi cinšpule počasi poslavljajo...
http://shrani.si/f/3W/FY/4ImNN5TY/ma-car2047.jpg

...in CompetitionClutch Stage 4 + 5.8kg vztrajnik
http://shrani.si/f/R/UK/3jDkYbKY/ma-car2048.jpg

http://shrani.si/f/1T/Wo/QE480sO/ma-car2049.jpg

'talla
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: BackW00d » 24. Marec 2018, 08:11

Sami bombončki :)

Vse mi je jasno, ampak ni mi pa jasno, kako lahko zdrži cinšpula 1000hp.
pismo iskro more dat pri enem konju ali pri 1.000.000 konjih?!?!
Razumem, da vsaka cinšpula recimo ne more dohajat dajanja iskre pri 9000 obratih in več. Ampak da je pa odvisno od konjev?!
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: peruccy » 24. Marec 2018, 08:40

Saj ne da cinšpula "zdrži" 1000hp, ampak da pri xyz boosta in xyz količine goriva, ne zataji iskra. Več boosta, več hp, močnejša mora bit iskra...
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: beliblisk » 24. Marec 2018, 10:48

Za COP kit konverzijo pri Micah se uporabljajo cinšpuje od 1.2 Yarisa..........k po vsej verjetnosti lepo pašejo tudi v kšnga druzga Japanca:)

Je pa tudi res da ma beli se iz turbaka Bosch HEC komolet sistem viska (seveda za 4 cilindre).

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3578
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: strumf666 » 24. Marec 2018, 14:38

Kolk imajo pa življenjsko dobo? Servisni interval? :cr

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: peruccy » 24. Marec 2018, 18:41

Od Yaris-a verjetno zaradi dwell-time, ki je isti kot pri Mickah? Vidim pa, da niso ravno poceni - NGK je čez 120€ MPC... So pa po dizajnu podobne kot 300ZX (Z32) VG30DETT, katere so tudi "upgrade" za R33...

Opažam, da so te R8/Gallardo cinšpule trenutno najbolj popularne - če bi crkovale kot po spisku, verjetno ne bi bile. Če pa že predčasno crkne, je vseeno manj kot 50€/kom MPC. Kot sem že napisal, imajo isti dwell-time kot stock RB20/25/26. Našel pa še podatek, da imajo 45kV (stock tam do 25kV). Že gledam, da bi še SR20DE predelal na te cinšpule :)
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: beliblisk » 24. Marec 2018, 22:38

strumf666 napisal/-a:
24. Marec 2018, 14:38
Kolk imajo pa življenjsko dobo? Servisni interval? :cr
Delajo menda v nedogled ker folk gor rabljene baše. Cel kit za konverzijo z špulami so od 250€ dalje (450 z novimi coili).

Pri micah je fora v konverziji k lahko pol 0.8 gapa vozš na 2.0 bara........z OEM si hitr na 0.5 da ni misfire:)

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3578
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: strumf666 » 25. Marec 2018, 01:03

Svašta; zanimivo, da so sposobne dat tako močno iskro. Razen, če so v osnovi mišljene za kak hud motor, pa so jih za voljo cene/količino dal še v yarisa (in verjetno še kam).

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: peruccy » 25. Marec 2018, 17:38

Novejše cinšpule (coil on plug), so vse 30kV+. Morajo bit high power, ker so dandanes motorji narejeni z dosti manjšimi tolerancami, da lahko zmanjšajo emisije, zato je potrebna močna iskra. Pa nima veze če je COP od 1.2 ali 5.0... Važen je edino pravilen dwell-time. Če ni isti, je obvezna uporaba standalone ecu, ker ga drugače ne moreš zmanjšat. Jaz pa sem naletel na eno drugo težavo, katero si nisem mislil da me bo zajebala. Koliko sem zasledil, dosti piggyback-ov ne podpira COP (seveda mora bit GMU med njimi!):
"Sadly there is a small problem with the whole setup. The latest generation VAG coils have a much lower signal input impedance which will not work properly with some ignition management systems. What happens is that the coils will refuse to fire. This is due to the higher current signal draw required to activate the coils. There is also a tighter margin of base voltage required for a logic zero. This is the voltage gap of signal ground to actual ground. It is simply inherent in the design of the electronics inside the coil. However the stock NISSAN ECU WILL WORK PERFECTLY FINE. This means stock ecu, chipped, ecu, daughterboard, etc it will work as long it uses the specific transistors used by NISSAN inside the ecu. The ECU’s that are affected are Greddy E-manage (both blue and ultimate), Megasquirt 1-3, possibly VEMS, but not limited to. There are three solutions to this problem:

i) If using a piggyback and not a standalone with this this issue you can bypass the ignition control to the stock ecu. This will however leave you without external ignition control.
ii) Use of an external ignitor. I won’t go into details but this will require a different harness, or different pinout. Plus you are left with a heavy ignitor..because racecar again..
iii) Use an external driver module"


Cel vikend se zajebaval z COP predelavo in ravno na zgoraj opisano težavo sem naletel. GMU ne podpira COP, tako da tuhtam opcijo 1 in 3. Opcijo 1 ni problem, pač odstranim kontrolo nad vžigom, vendar bi jo rad obdržal - zato sem tudi vzel Ultimate, da lahko kontroliram tudi predvžig. Zato iščem in iščem, kak bi opcijo 3 izvedel... Problem ki ga imam je, da na cinšpulo #1 (prek 1# gre signal na ostale cinšpule) pride iz ECU le 3.2V signal, moral bi pa biti 5V - pri stock vezavi ECU da 5V modulu vžiga, ta ga pa pretvori v 12V in ga pošlje na cinšpule. Te nove cinšpule pa imajo že vgrajeni pretvornik, zato rabijo 5V na vhodu. Modul vžiga 7pin (ki je tak crknil) sem odstranil. Vse imam zvezano kot ta tip zgoraj - on prodaja ta harness za pretvorbo. Se pravi vsak signal zase iz ECU direkt na vsako cinšpulo posebej, mase skupaj na šasijo, druge mase skupaj in na blok, ter skupno napajanje. Viška masa zablindirana - ta, ki v stock vezavi preklaplja signal proti masi, da s tem odpira cinšpule, Ta masa je 7-mi pin ki gre v modul vžiga. Napajanje pa pride iz 2pin konektorja, kateri ima 12V iz releja in na to linijo je še vezan gor kondenzator. Drugi pin je pa deljeni signal za prvo cinšpulo in za diagnostiko. Vse je dobro zvezano. V GMU sem spremenil vžig iz RPM Signal -> Crank Angle. Pa ništa. Prešvoh signal, zato ni iskre.

Še bo zanimivo...
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: BackW00d » 26. Marec 2018, 06:55

Za take stvari ful pomaga oscilioskop :thup

Da pa dvigneš iz 3,2V na 5V pa lahko urediš pomoje najlažje (in brez dodatnih delyev pri pretvorbi) z MOS-fet tranzistorjem. N-kanalnim.
Cenovno to ni nek zalogaj, par evrov za čipovje/kondiče, pa neko malo ohišje si omosliš, kamor boš vse to "zintegriral", najlažje bi bilo v notranjost samega ECU-ja. Original ali pa v ta GMU?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: peruccy » 30. Marec 2018, 21:35

Saj, nekaj v tej smeri študiram, le da bi vezje probal stlačit v stock modul vžiga...

Še nekaj delov http://shrani.si/f/3B/i9/35DmF6tF/ma-car2051.jpg
MAP senzor za Greddy http://shrani.si/f/1u/Sw/2BCBcyyy/ma-car2050.jpg
'talla
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost