Moj daily driver

Garaža za vse nesubaruje
Odgovori
Simon989
Uporabnik foruma
Prispevki: 137
Pridružen: 28. Marec 2017, 19:06

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: Simon989 » 26. Junij 2018, 21:26

:inl :strg :scrm

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: BackW00d » 27. Junij 2018, 10:01

A števec je še iz časov, ko so rekli "če bo samo 180 na števcu folk ne bo hitreje vozil"....ker valda ni to v miljah, pa da si ga po prekmurju palil čez 200 ?! :ast

Do kam boš pa obrate spustil? Vidim, da ima turbina dosti visoko spool...ali samo tko zgleda?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3692
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: danci1973 » 27. Junij 2018, 10:12

Godzilla-speedo.jpg

Just JDM things:
In 1988, JDM cars were limited by voluntary self-restraints among manufacturers to 280 horsepower (PS) (276 hp) and a top speed of 180 km/h (111.8 mph), limits imposed by the Japan Automobile Manufacturers Association (JAMA) for safety. The horsepower limit was lifted in 2004 but the speed limit of 180 km/h (111.8 mph) remains in effect. Many JDM cars have speedometers that register up to 180 km/h (111.8 mph) (certain Nissans go up to 190 km/h, and the GT-R has a mechanism that removes the speed limiter on a track) but all have speed limiters.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: peruccy » 27. Junij 2018, 19:09

Nismo dela števec z 320km/h, vendar se RABLJENI prodajajo za 500€+... Predlani sem enega celo kupil, ko so bili cenejši, vendar so ga polomili preden je prišel do mene. Zdaj sem se pa že tak navadil na 180, da ni potrebe po menjavi. Četrta je ~200, potem pa ostane še peta v neznano :)

Revlimit je že dvignjen na 8500, vendar vseeno menjavam pri ~7000 - problem je, da imam še vedno stock valve train, kar pomeni hidro dročniki in navadne vzmeti za ventile. Če bi imel titanium vzmeti + predelavo na navadne dročnike, potem ga ne bi tak "šparal". Turbo je dovolj odziven, glede na velikost (in 78mm/ex 68mm), vendar je plan, da še malo izboljšam spool.
Na posnetku je ~0.9bar, tako da ko bo enkrat @ 1.5bar, bom čaral naprej. Trenutno me zafrkava to, da vedno ko ga odprem na 1bar+, mi catch can vrže malenkost olja ven. Pa sem celoten catch can sistem predelal in pretesnil vse cevi, novi pcv valve, pa isto. Predlani sem se vozil @ 1bar brez problemov in isto tak že celi cajt v Scooby-ju, ki ima identičen catch can setup, tudi brez težav @ 0.8-1.4bar
http://shrani.si/f/u/dV/1qYRkvN2/ma-car2109.jpg
Še bo zanimivo...
'talla
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

Simon989
Uporabnik foruma
Prispevki: 137
Pridružen: 28. Marec 2017, 19:06

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: Simon989 » 27. Junij 2018, 23:48

Kam pa imaš speljan povratek iz catch can?

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: peruccy » 28. Junij 2018, 17:55

Obe cevi v catch can sta direkt iz pok. ventilov zgoraj. Ob strani pok. ventilov pa imam PCV ventil (oddušek), od katerega cev gre potem v sesalni kolektor - to je stock... Na SF5 in P11 imam tak narejeno, pa na R33 sem tudi imel tak, pa je delalo bp. Sedaj mu pa nekaj ne paše...
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

Simon989
Uporabnik foruma
Prispevki: 137
Pridružen: 28. Marec 2017, 19:06

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: Simon989 » 29. Junij 2018, 18:18

Probi samo za sprobat snet cevko, ki gre v sesalni kolektor in potem se greš peljat.
Drgač je pa res zelo čudno da meče iz posode.

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3578
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: strumf666 » 29. Junij 2018, 18:35

Zakaj imaš pa oddušek iz oil catch can-a speljan v sesalni kolektor?

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: peruccy » 29. Junij 2018, 19:34

Saj nimam? Stock PCV sistem je nepovratni ventil ob strani dx pok. ventilov, od katerega cev gre v sesalni kolektor. To če blindiram, potegne gor tolko olja pri boost-u, da posodo zalije - sprobano! Prek tega PCV sistema motor diha, vendar le v eno smer. Ventil sem kupil nov OEM. Nisem pa še probal, če je zatajil in gre v obe smeri...
V catch can pa imam speljana oba pok. ventilov zgoraj, vsak zase. Na vrhu catch can-a pa mini filter. Takšna vezava dela na SF5 in P11 brez problemov. Pa na istem avtoju je predlani tudi delalo bp. Edino kar sem spremenil, je catch can (istega imam v P11), ter cevi sem skrajšal za ~200mm.
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: peruccy » 29. Junij 2018, 19:40

R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: peruccy » 29. Junij 2018, 19:44

R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3578
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: strumf666 » 29. Junij 2018, 22:42

peruccy napisal/-a:
29. Junij 2018, 19:34
Saj nimam? Stock PCV sistem je nepovratni ventil ob strani dx pok. ventilov, od katerega cev gre v sesalni kolektor. To če blindiram, potegne gor tolko olja pri boost-u, da posodo zalije - sprobano! Prek tega PCV sistema motor diha, vendar le v eno smer. Ventil sem kupil nov OEM. Nisem pa še probal, če je zatajil in gre v obe smeri...
V catch can pa imam speljana oba pok. ventilov zgoraj, vsak zase. Na vrhu catch can-a pa mini filter. Takšna vezava dela na SF5 in P11 brez problemov. Pa na istem avtoju je predlani tudi delalo bp. Edino kar sem spremenil, je catch can (istega imam v P11), ter cevi sem skrajšal za ~200mm.
Aha, sem narobe prebral.Če ti večjo količino olja meče v catch-can, pol bi bilo verjetno najlažje, da narediš povratek s proti-povratnim ventilom(za dreniranje) nazaj v karter?

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: peruccy » 30. Junij 2018, 19:56

Tak bi se tudi dalo rešit, ja. Vendar ne bi rad predelaval nekaj, kar je prej delalo. Tuhtam kaj naj...

Še nekaj slik
http://shrani.si/f/37/13g/2sPamUyC/ma-car2120.jpg
http://shrani.si/f/2Q/12d/3fAI38iv/ma-car2121.jpg
http://shrani.si/f/2s/oy/3ZKzoqme/ma-car2124.jpg
http://shrani.si/f/3x/N2/3Vn9vxwM/ma-car2125.jpg
'talla
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

peruccy
Uporabnik foruma
Prispevki: 203
Pridružen: 06. Avgust 2016, 10:53

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: peruccy » 03. Julij 2018, 09:30

Našel vzrok zakaj mi olje gor vleče - prevelki "blow-by" v motorju. Izmeril kompresijo in ja, čas je za zamenjavo batnih obročkov... :thdwn
R33 GTST, SF5 EJ205, P205 XUD9TE, P11 SR20DE

Uporabniški avatar
axaQ4
Uporabnik foruma
Prispevki: 488
Pridružen: 09. Maj 2006, 17:56
Kraj: Začetek Gorenjske baje

Re: Moj daily driver

Odgovor Avtor: axaQ4 » 03. Julij 2018, 10:04

A dej.... :ast

Pa glih si nekak vse skp zmetal...
Nimam kulija, da bi se podpisal.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost