Audi S3 8l by zulero
Re: Audi S3 8l by zulero
Avto daj zmapirat nekomu, ki ve, kaj dela, pa bo avto letel in pline boš naredil.
Re: Audi S3 8l by zulero
A ni tle na trzaski skn al neki tazga k revo mape dela? Dej enmu k ma vec al mn vage cez.
Re: Audi S3 8l by zulero
Točno tega sem gledu...malo moram eur nabrat potem pa peljem definitivno.
Do takrat bom pa samo lep


Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Re: Audi S3 8l by zulero
Remapa še ne bo...upam da sploh ne bo potreben.
Po ogromno prebranih reči in raziskovanja v engine bayu (zadeva me res matra in zanima, naštudiral sem marsikaj
) sem ugotovil nekaj.
V avtu je napačen MAF senzor. Zdj zakaj je to tko ne vem. Kaj so počeli drugi lastniki tud ne vem. Na videz sta enaka oba tipa senzorjev in ju zlahka zamešaš. Samo pri part no. se razlikujeta zadnji dve črki.
Najprej sem naredil test in se šel peljati z odklopljenim MAF senzorjem (videl na Youtubu
). Prižgala se je ESP lučka. Avto je v prostem teku normalno laufal. Pospeški pa veliko boljši, boost konstanten, nobenega cukanja med prehodi prestav. Pismo avto bolje in lepše vleče. 250hp je oživelo. Poezija.
Dva tipa motorja obstajata. AMU (APX) in BAE (BAM) in zato tudi dva različna tipa MAF senzorjev.
2001-2003 1.8L Turbo DOHC I-4 (225hp): AMU
2003 Only 1.8L Turbo DOHC I-4 (225hp): BEA
Jaz imam AMU (APX) motor v katerem je MAF senzor za BAE (BAM)
Naročil sem novi Bosch MAF senzor za moj AMU motor.
Slab/zanič/neustrezen MAF senzor naj bi povzročil podobne težave kot jih imam jaz...veliko porabo goriva, cukanje pri pospeševanju, nekonstanten boost...
Bomo vidli, ko pride senzor iz Češke in zmontiram
Upam, da ne bom razočaran in bom spet na začetku...
Po ogromno prebranih reči in raziskovanja v engine bayu (zadeva me res matra in zanima, naštudiral sem marsikaj

V avtu je napačen MAF senzor. Zdj zakaj je to tko ne vem. Kaj so počeli drugi lastniki tud ne vem. Na videz sta enaka oba tipa senzorjev in ju zlahka zamešaš. Samo pri part no. se razlikujeta zadnji dve črki.
Najprej sem naredil test in se šel peljati z odklopljenim MAF senzorjem (videl na Youtubu

Dva tipa motorja obstajata. AMU (APX) in BAE (BAM) in zato tudi dva različna tipa MAF senzorjev.
2001-2003 1.8L Turbo DOHC I-4 (225hp): AMU
2003 Only 1.8L Turbo DOHC I-4 (225hp): BEA
Jaz imam AMU (APX) motor v katerem je MAF senzor za BAE (BAM)

Naročil sem novi Bosch MAF senzor za moj AMU motor.
Slab/zanič/neustrezen MAF senzor naj bi povzročil podobne težave kot jih imam jaz...veliko porabo goriva, cukanje pri pospeševanju, nekonstanten boost...
Bomo vidli, ko pride senzor iz Češke in zmontiram


Upam, da ne bom razočaran in bom spet na začetku...
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Re: Audi S3 8l by zulero
Zakaj men nisi reku pa bi ti zrihtu "testnga", da bi probu če je res v tem težava.
Re: Audi S3 8l by zulero


MAF senzor related težave so res podobne kot si jih ti opisal, vendar sam imam izkušnje le pri dizlih, ker pri bencincih še s tem nisem mel težav.
Sem jih pa recimo imel z lambdo, kjer je primarni pokazatelj neuspešen tehnični pregled ali ogromna poraba goriva....
Držimo pesti da je to to...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Audi S3 8l by zulero
Ja bomo vidli kaj bo z novim senzorjem...ampak dvomim, da bodo vsi problemčki izginili. Škodoval ne bo. To je zihr, ker je najbrž še prvi...torej več kot 15 let star.BackW00d napisal/-a: ↑03. Maj 2018, 11:31![]()
![]()
MAF senzor related težave so res podobne kot si jih ti opisal, vendar sam imam izkušnje le pri dizlih, ker pri bencincih še s tem nisem mel težav.
Sem jih pa recimo imel z lambdo, kjer je primarni pokazatelj neuspešen tehnični pregled ali ogromna poraba goriva....
Držimo pesti da je to to...
Saj bom v kratkem napisal, kaj vse sem odkril s pomočjo ene 5 različnih ljudi (lastnikov, bivših mehanikov in nelastnikov). Počasi bo sestavljena komplet zgodovina avta

Zato pa oklevam z remapom...
Re: Audi S3 8l by zulero
MAF senzor zmontiran
- motor teče lepše in zelo bolj tiho (to sem najbolj začuden)
- v "štandgasu" ne nabija nekih groznih obratov
- ogret motor na semaforju pri rdeči luči v leru ne kaže več trenutne porabe 27.5l/100km ampak 3.5l/100km
- povprečna poraba mešane vožnje + testiranja v 50km 11l/100km (precej bolje)
Ampak:
- še vedno cuka med prehodi v prestavah pri polni obremenitvi. Kot bi ga neki dušilo. Če nekako počasi z občutkom dodajam plin do konca potem steče ok, če pa zahodim iz šusa pa obup.
Tole mi res žre živce
Ok torej MAF senzor ni krivec, sem pa vsaj par drugih stvari izboljšal. Res je, da se more ECU malo navadit na nov kos opreme, ampak dvomim, da bo čez 1 mesec kaj drugače.
"audi 1.8 t acceleration hesitation"...vidim pa, da ima ta problem ogrooooomno lastnikov podobnih motorjev.
Sodeč po boost števcu pa boost ne pojenja in konstantno drži končno vrednost. Na začetku je peak 1.3 nato konst. 1.0. Cevke sem pregledal, leak-ov nisem odkril. Tu se pa moje znanje konča
- motor teče lepše in zelo bolj tiho (to sem najbolj začuden)
- v "štandgasu" ne nabija nekih groznih obratov
- ogret motor na semaforju pri rdeči luči v leru ne kaže več trenutne porabe 27.5l/100km ampak 3.5l/100km
- povprečna poraba mešane vožnje + testiranja v 50km 11l/100km (precej bolje)
Ampak:
- še vedno cuka med prehodi v prestavah pri polni obremenitvi. Kot bi ga neki dušilo. Če nekako počasi z občutkom dodajam plin do konca potem steče ok, če pa zahodim iz šusa pa obup.
Tole mi res žre živce

"audi 1.8 t acceleration hesitation"...vidim pa, da ima ta problem ogrooooomno lastnikov podobnih motorjev.
Sodeč po boost števcu pa boost ne pojenja in konstantno drži končno vrednost. Na začetku je peak 1.3 nato konst. 1.0. Cevke sem pregledal, leak-ov nisem odkril. Tu se pa moje znanje konča

Re: Audi S3 8l by zulero
"Na šus" rabi ogromen pretok bencina in ogromno zraka? Imaš kaj narobe s pumpo, cevmi za gorivo in filtri za pretok zraka?
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Audi S3 8l by zulero
Pumpa, cevi so vse ok. Filter zraka je original svež ravno po servisu. Problema pri normalni vožnji ni, samo ko si gre človek dati malo duška.
npr. druga prestava pohodiš do konca, razume in te zalima na zic, vleče odlično do 100, nato sklopka, tretja prestava gas do podna...takrat ga "zaduši" in po cca. 2 sekundah dojame, da mora iti naprej in potem spet vleče 3 prestava itn...se nadaljuje tudi pri višjih prestavah. Edino pri 1 in 2 prestavi težave ni.
Bolje ne znam opisati

Re: Audi S3 8l by zulero
No defenitivno pol neka razlika z novim MAFom je, je pa očitno za cukanje nek drugi krivec.
Se prav spomnim ko je nekdo iz foruma prodajal Foresterja XT, ker je mel takale težave podobne in nikakor niso avta porihtali da bi delal.
Na koncu ga je odkupil karel, ugotovil da ima avto povsem napačen MAF gor, ga zamenjal in avto je menda delal kot iz trgovine
Vse težave zarad katerih je lastnik (no verjetno niso ble vse) obupal nad avtom, so kar izginilie
Pri tebi očitno nebo te sreče...
Si pa ne znam zamislit kako se je lahko nekdo tko vozu prej tolk časa
Se mi ja zmeša da vsakič ko hočem zahodit nekaj pocukava in odlaša s pospeševanjem.
Verjetno bi do zadnejga vijaka razdrl sesalni del pa vse pregledal in na frišno pretesnil in podmazal.
Svečke + špule? Take težave kot opisuješ imajo lahko motorji (tisti na dveh kolesih) ko so svečke slabe...No vsaj tako sem jaz do sedaj opazil pri dveh motorjih, ki sem jih imel....Po 50.000km obratov preko 9.000RPM očitno svečka zgubi svojo iskro
Se prav spomnim ko je nekdo iz foruma prodajal Foresterja XT, ker je mel takale težave podobne in nikakor niso avta porihtali da bi delal.
Na koncu ga je odkupil karel, ugotovil da ima avto povsem napačen MAF gor, ga zamenjal in avto je menda delal kot iz trgovine

Vse težave zarad katerih je lastnik (no verjetno niso ble vse) obupal nad avtom, so kar izginilie

Pri tebi očitno nebo te sreče...
Si pa ne znam zamislit kako se je lahko nekdo tko vozu prej tolk časa

Se mi ja zmeša da vsakič ko hočem zahodit nekaj pocukava in odlaša s pospeševanjem.
Verjetno bi do zadnejga vijaka razdrl sesalni del pa vse pregledal in na frišno pretesnil in podmazal.
Svečke + špule? Take težave kot opisuješ imajo lahko motorji (tisti na dveh kolesih) ko so svečke slabe...No vsaj tako sem jaz do sedaj opazil pri dveh motorjih, ki sem jih imel....Po 50.000km obratov preko 9.000RPM očitno svečka zgubi svojo iskro

Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Audi S3 8l by zulero
Meni je tako na foresterju delalo, ko je bil en kabel slabo skupaj vštukan in je tam prebijalo.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Audi S3 8l by zulero
malo update-a...
Zadnjič sem imel časa ene 2h in sem se odločil, da res pregledam vse dostopne cevke v motorju. Praktično sem skoraj vsako še enkrat zatesnil in res je bilo pri nekaterih pod vprašanjem, ali res tesni ali kje uhaja kaj ven. Pri nekaterih je bilo že malo bolj bogo vse skupi. Vezica sčasoma popusti
Na sliki sem označil sporna mesta. Še najhuje je blo pri "fuel pressure regulatorju".
V miru sem vse zatesnil (nekje skrajšal cevi + nove objemke, vezice) in šel en krog.
Je bolje ne rečem. Veliko bolje. Avto se ne obotavlja več toliko kot prej. Ni še čist kul ampak še mal pa bo po moje
+
neki slikc kaj dogaja. Mat črni zadnji znakci gor, pasta/krema za čevlje dela čudeže na usnju, v izdelavi je tudi "zulerotov rokav" da bodo zdajšnje in bodoče rakete imele svoje parkirno mesto. Dogaja skoz!
Zadnjič sem imel časa ene 2h in sem se odločil, da res pregledam vse dostopne cevke v motorju. Praktično sem skoraj vsako še enkrat zatesnil in res je bilo pri nekaterih pod vprašanjem, ali res tesni ali kje uhaja kaj ven. Pri nekaterih je bilo že malo bolj bogo vse skupi. Vezica sčasoma popusti

Na sliki sem označil sporna mesta. Še najhuje je blo pri "fuel pressure regulatorju".
V miru sem vse zatesnil (nekje skrajšal cevi + nove objemke, vezice) in šel en krog.
Je bolje ne rečem. Veliko bolje. Avto se ne obotavlja več toliko kot prej. Ni še čist kul ampak še mal pa bo po moje

+
neki slikc kaj dogaja. Mat črni zadnji znakci gor, pasta/krema za čevlje dela čudeže na usnju, v izdelavi je tudi "zulerotov rokav" da bodo zdajšnje in bodoče rakete imele svoje parkirno mesto. Dogaja skoz!

Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Re: Audi S3 8l by zulero
Čak mal, kakšna pasta za čevlje, pa valjda ne črna?
Re: Audi S3 8l by zulero
Seveda črna. Potem pa v beli obleki gor, da se vidi, kje nisi dobro počistil (ko "beli fleki" ostanejo na obleki). 
Drgugače je za usnje dober tudi silikonski sprej.

Drgugače je za usnje dober tudi silikonski sprej.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost