
Suzuki SX4 4X4
Re: Suzuki SX4 4X4
22000 km 3.0 h6, brez plina
, je pa suzuki pravi plezalcev, imam službenega balenota tudi naredu 20000km, brez težav.

H6 je doma :-)
Re: Suzuki SX4 4X4
Sam se uprasanje?avto je predvidevam 1.6 bencin?ce me spomin ne vara so ti motorji podvzeni trganju verige oziroma zaribanju?drugace pa veliko varnih kilometrov 

Re: Suzuki SX4 4X4
Težke okvare
•Zelo pogoste težave z loputami v vstopnega kolektorja pri 1.9 DDiS motorju, v kolikor lopute razpadejo ali se kako drugače zlomijo in pridejo do motorja lahko povzročijo hude poškodbe notranjosti.
•Pogosto poročanje o težavah z ročnimi menjalniki (težko prestavljanje, ropot, tresenje, metanje iz prestav).
Druge napake in pomanjkljivosti
•Pogoste težave z izgubo moči in prehodom v varen način delovanja pri 1.9 DDiS dizelskih motorjih. S podobnim problemom se sočajo tudi Alfe in Saab-i z vgrajenim istim motorjem. Za težavo je največkrat kriva prepogosta vožnja v mestih, kjer pihaja do zapacanja loput sesalnega kolektorja, EGR ventila in DPF filtra. Z čiščenjem teh elementov težave izginejo.
•Pogosto odpovedovanje dvomasnih vztrajnikov in posledično lamel sklopke pri 1.9 DDiS.
•Pri menjavi zobatega jermena pri 1.9 DDiS bodite pozorni in menjajte tudi vodno črpalko saj je v veliko primerih zaradi ne-menjave in posledično odpovedi povzročila pretrg novega zobatega jermena in uničenja motorja.
•Lastniki vozil z vgrajenimi 1.9 DDiS dizelskimi motorji poročajo o odpovedih turbopolnilnikov in oljnih črpalk.
•Intenzivnejša obraba pnevmatik na dizelskih izvedenkah.
•Pojav težav na katilizatorji pri 1.6 bencinskih izvedenkah. Pri nekaterih vozilih prihaja do sesutja notranjosti in posledično slabšega delovanja motorja.
•Glasen in v nekaterih primerih nezanesljiv CVT menjalnik.
TO JE NAPISANO NA SPLET AVTONASVETI IN TUDI V AVTOMAGAZINU.
•Zelo pogoste težave z loputami v vstopnega kolektorja pri 1.9 DDiS motorju, v kolikor lopute razpadejo ali se kako drugače zlomijo in pridejo do motorja lahko povzročijo hude poškodbe notranjosti.
•Pogosto poročanje o težavah z ročnimi menjalniki (težko prestavljanje, ropot, tresenje, metanje iz prestav).
Druge napake in pomanjkljivosti
•Pogoste težave z izgubo moči in prehodom v varen način delovanja pri 1.9 DDiS dizelskih motorjih. S podobnim problemom se sočajo tudi Alfe in Saab-i z vgrajenim istim motorjem. Za težavo je največkrat kriva prepogosta vožnja v mestih, kjer pihaja do zapacanja loput sesalnega kolektorja, EGR ventila in DPF filtra. Z čiščenjem teh elementov težave izginejo.
•Pogosto odpovedovanje dvomasnih vztrajnikov in posledično lamel sklopke pri 1.9 DDiS.
•Pri menjavi zobatega jermena pri 1.9 DDiS bodite pozorni in menjajte tudi vodno črpalko saj je v veliko primerih zaradi ne-menjave in posledično odpovedi povzročila pretrg novega zobatega jermena in uničenja motorja.
•Lastniki vozil z vgrajenimi 1.9 DDiS dizelskimi motorji poročajo o odpovedih turbopolnilnikov in oljnih črpalk.
•Intenzivnejša obraba pnevmatik na dizelskih izvedenkah.
•Pojav težav na katilizatorji pri 1.6 bencinskih izvedenkah. Pri nekaterih vozilih prihaja do sesutja notranjosti in posledično slabšega delovanja motorja.
•Glasen in v nekaterih primerih nezanesljiv CVT menjalnik.
TO JE NAPISANO NA SPLET AVTONASVETI IN TUDI V AVTOMAGAZINU.
Re: Suzuki SX4 4X4
Zanimivo je tudi za vozila KIA Sorento in HYUNDAY Santa Fe 2,5 CRDI VGA motor:
Težke okvare
•O težjih okvarah ni govora.
Sam sem imel KIA SORENTO 2,5 crdi avtomatik, letnik 200? sem pozabil, in sem bil presenečen kako je imela na šaltheblu gumb za elektronsko motorno ali pa BAS pomoč pri zaviranju. Se nisem poglobil. Vem pa to, da je bilo v redu. Po klancu dol sem se peljal 40 ali 60 ali 90 km/h stisnil gumb in je menjalnik držal katero koli od teh brzin. Preizkušeno na klancu navzdol proti Pijavi Gorici. Imel sem že dva Subaruja avtomatika pa to nima in če ne znaš voziti po klancu navzdol z avtomatikom je lahko kar velik problem. Predvsem na zasneženem cestišču.
Težke okvare
•O težjih okvarah ni govora.
Sam sem imel KIA SORENTO 2,5 crdi avtomatik, letnik 200? sem pozabil, in sem bil presenečen kako je imela na šaltheblu gumb za elektronsko motorno ali pa BAS pomoč pri zaviranju. Se nisem poglobil. Vem pa to, da je bilo v redu. Po klancu dol sem se peljal 40 ali 60 ali 90 km/h stisnil gumb in je menjalnik držal katero koli od teh brzin. Preizkušeno na klancu navzdol proti Pijavi Gorici. Imel sem že dva Subaruja avtomatika pa to nima in če ne znaš voziti po klancu navzdol z avtomatikom je lahko kar velik problem. Predvsem na zasneženem cestišču.
Re: Suzuki SX4 4X4
na 1,9 dizlu teh napak ni, ker loputk v sesalnem kolektorju na 8v motorju ni bilo (to so 120KM dizli). Medtem ko novejši 1,6 te loputke ima. EGR, DPF, turbine, injektorji, common rail pumpe pa so splošen problem na vseh novejših dizel motorjih.pero112 napisal/-a:Težke okvare
•Zelo pogoste težave z loputami v vstopnega kolektorja pri 1.9 DDiS motorju, v kolikor lopute razpadejo ali se kako drugače zlomijo in pridejo do motorja lahko povzročijo hude poškodbe notranjosti.
•Pogoste težave z izgubo moči in prehodom v varen način delovanja pri 1.9 DDiS dizelskih motorjih. S podobnim problemom se sočajo tudi Alfe in Saab-i z vgrajenim istim motorjem. Za težavo je največkrat kriva prepogosta vožnja v mestih, kjer pihaja do zapacanja loput sesalnega kolektorja, EGR ventila in DPF filtra. Z čiščenjem teh elementov težave izginejo.
Re: Suzuki SX4 4X4
Ta naš SX4 je 1,6 bencin.
Re: Suzuki SX4 4X4
Zakaj si pa pokrove dol pobral?
Don't allow your mind tell your heart what to do.
Re: Suzuki SX4 4X4
Hvala za odgovore in slike, bo v ožjem izboru pa da vidimo kaj prinese 

Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost