Ickofickov đamprčk

Garaža za vse nesubaruje
Uporabniški avatar
icko
Uporabnik foruma
Prispevki: 548
Pridružen: 18. Januar 2010, 08:27
Kontakt:

Ickofickov đamprčk

Odgovor Avtor: icko » 20. Marec 2015, 09:19

Evo obljuba dela dolg. Zadeva je sicer kopipejstana iz drugega foruma. op.a.

V tej temi bom poizkušal po obrokih prikazati izdelavo mojega kamperja. »Itak« je že fertik, ampak mogoče bo komu selektivna "analiza" koristila pri kakšnem podobnem podvigu.Glede na to da sem "kao slikar", sem slikal bolj malo, več stvari kot na slikah je žal v glavi. Koliko časa še, ne vem :D Za podaljšan uvod bi morebitnega samograditelja opozoril na temeljite priprave in mrzlično zbiranje vseh informacij. Sam sem za to porabil več kakor za samo izgradnjo, se pravi dobro leto dni.Informacije sem iskal tudi pri nekaj samograditeljih ter mizarjih, ker se pač nisem oblečen rodil. S tehničnimi nasveti mi je parkrat pomagal bratranec in pa »vseved« Hektor iz caravaning foruma, za kar se jima tudi javno zahvaljujem. Pri dizajnu pa sem bil prepuščen lastni iznajdljivosti in domišljiji.Osnovni pogoj je seveda skrbno izbrano vozilo za vse potrebe, ki si jih samograditelj in uporabnik želi. Zato pred nakupom ali samogradnjo vsakomur toplo položim na srce, naj si pred odpiranjem denarnice vsaj parkrat izrenta in preizkusi različne modele kamperjev in tako ugotovi kaj mu ustreza in kaj ne, sploh če je v kamperizmu še čisti »analfabet«.Izbiral sem enega izmed trojčkov PSA, na koncu je bil to čisto slučajno Citroen Jumper, seveda s 3.0 Sofim Iveco motorjem, srednje višine in pa maxi dolžine 630cm. Le v tej različici sem si zamislil prvi pogoj, to je prečna zakonska postelja zadaj. Dve morebitne ostale variante, MB sprinter(crafter), Iveco, so preozke in pa zaradi šasije, posledično zmanjšane nosilnosti, še pretežke. Renaultu(Opel, Nissan) in Fordu pa tudi nisem zaupal povsem, čeprav jima morda delam krivico. Ne vem pa, kako je s širino pri njiju.Pogoj številka dva, če temu lahko tako rečem, je imeti vsaj malo ročnih spretnosti. Lepo je še, če ima samograditelj na voljo delavnico v katero gre tudi osnovno vozilo, a to je prej izjema kot pravilo in sam sem svoje delo zaključil pod milim nebom. Seveda pa sem imel na voljo delavnico za orodje in obdelavo vgrajenega materiala. Orodje. Pogrešal sem edinole vibracijski brusilni stroj, kajti brušenja je bilo kar veliko. Zlahka bi kupil kakšno bauhaus varianto, a pri izbiri in nakupu orodja sem bil pazljiv in izbirčen. Orodje ostane na voljo tudi ko je kamper že končan, zato sem mnenja, da se izplača nabaviti malo bolj kvalitetne »mašince«. Moji zvesti sopotniki so bili: krožna zajeralna žaga s kombiniranim »cirkularjem«, ročni rezkar, vbodna žaga, kotna brusilka, aku vijačnik, kompresor in pištola za barvanje. Vse skupaj okoli 1200 veveric.Po teh nakupih sem bil pripravljen na »napad«.

http://shrani.si/f/2b/Fs/2HKBAAgg/1.jpg
http://shrani.si/f/31/Fw/2CBtt4xC/2.jpg
http://shrani.si/f/W/5T/pf65tSv/3.jpg
http://shrani.si/f/2B/pA/3AJXiMvD/4.jpg
http://shrani.si/f/M/84/1qSHiXYN/5.jpg
http://shrani.si/f/M/JT/2OgM4H2E/kgrhqn ... bc8uuo.jpg
http://shrani.si/f/8/mp/4A6ztgMp/kgrhqn ... nbddkv.jpg

Navkljub 12 urni vožnji po opravljenem nakupu vozila sem po treh urah spanja že »demontiraval« polomljeno tovorno notranjost in opravljal grobo čiščenje. Vsi ki vam je kdaj vsaj hitra pošta če ne že kdo drug z dostavnim kombijem dostavila blago, veste o čem govorim. Nato se je začelo zares.
Prvo, »štrom«.
Od elektrike vem le toliko, da se mora luč prižgati, če pritisneš na stensko stikalo. A vseeno sem si sestavil grobo skico z legendo in vsaj oštevilčil kable. Za »razdelilno omarico« sem si izbral pozicijo levo za šoferskim sedežem in tam naredil neke vrste izhodišče. Kable sem »peljal ob strani zgoraj in skozi votle nosilce strehe na drugo stran. Lociral sem jih v skrajne leve in desne kote nosilcev, saj sem »šparal« sredinski prostor nosilca za morebitne vijake.
Uporabil sem močan dvožilni kabel 2×2,5mm2 v dvojnem debelem poliuretanskem ovoju. Lahko bi šel na manjši presek a »ziher je ziher«. Klasičnih rebrastih elektro pvc cevi za vleko kablov nisem uporabljal, sem pa pazil da sem pri morebitnih ostrih robovih karoserije kabel podložil s koščki termo izolacije. Porabil sem cca 85m 2×2,5mm2 in 10m 2×35mm2 kabla. Slednji je vodnik za napajanje kompletne elektro omarice od akuja.

http://shrani.si/f/3I/s3/1pWAhfsV/p1000629.jpg
http://shrani.si/f/3s/13F/17lpAyj2/p1000628.jpg
http://shrani.si/f/1z/OY/220ANjMW/p1000630.jpg

Drugo, okna. Dva strešna okna fiama 40×40 sem naročil iz Berlina preko ebay. Cca 450€ za midi heki mi je bilo »too much«. Ostala okna so klasična brez rolojev in komarnikov s polaganjem na masiven lesen okvir, ki se v ustrezni dimenziji prilepi na šasijo in zatesni z gumo. Vgradil sem jih še pred lepljenjem izolacije. Samograditelj lahko uporabi vbodno žago, manj priporočam »fleksarico«. Za krožne vogale se lahko uporabi krona cca fi 140mm.
V kolikor obstaja dvom o velikosti izreza odprtine, se najprej vgradi zadnje okno, ker se zadnja vrata lažje zamenja kot šoferski bok.

http://shrani.si/f/b/11U/4R3pXJzA/p1000634.jpg
http://shrani.si/f/1E/G9/3vdEH3UQ/p1000632.jpg

Pred izolacijo sten sem se lotil tal. Dandanes bi to naredil »kontra«, ker bi mi »poden« pritiskal in poravnaval vznožja sten. Kakorkoli, Hektor je zagovornik lepljenja in tega sem se do zadnjega poizkušal držati. Za izolacijo tal sem uporabil 30mm Basfov stirodur nanj pa poveznil OSB3 18mm vodoodporno ploščo. Vse skupaj je bilo zalepljeno s specialnim lepilom Ceresit, ki je podobno purpenu a ne pije vlage. »Poden« je držal kot »pri norcih« brez škripanja zato sem kasneje z enakim lepilom lepil še stene in strop. Za zaključni sloj tal služi 6mm lakirana pluta kupljena v Obiju.
Za izolacijo sten sem uporabil odlično in poceni gradbeno izolacijo, z zaprto celično strukturo, ki nase ne veže vlage Termosilent52. Probleme in doktorat okrog lepljenja le-tega je naredil forumaš caravaninga Monaco, katerega sem tudi kontaktiral za info o lepilu. Lepilo je bilo Henkel moment, dandanes preimenovano v Henkel classic. Verjetno edino, ki lepi termosilent. Skupaj z zalepljenimi plutovinastimi tlemi, ga je vgrajenega za okoli 25kg. Porabil bi ga lahko polovico manj, a ker sem prepozno dobil informacijo s strani Plame Podgrad sem standardno 15mm izolacijo lepil v dveh slojih. Po naročilu bi mi lahko zagotovili tudi 3 centimetersko debelino. Vseeno je kompleten kamper izoliran s 30 mm termosilenta, kakor tudi notranjost horizontalnih in vertikalnih nosilcev, ki so pri tovarniških izvedenkah vključno s stropom precejšen toplotni most. Vsega skupaj torej skoraj 50m2.

http://shrani.si/f/Q/k/2sZXWW0u/p1000631.jpg
Termosilent ima le za mišjo dlako slabše lastnosti kot armaflex, kar je tudi dokazal vgrajen v kamperju. Po celodnevnem vztrajanju na soncu je bila v notranjosti temperatura normalna. Hvala »bogu«, ker sem le izolacijo ne vštevši kpl pohištva, ker sem ga izdeloval po sekcijah, delal najdlje. Skoraj tri tedne.


Stene.
Vlaga v kamperju je baje največji »hudič«. Zato je pametno vgraditi materiale, ki ne pijejo vlage ali so nanjo vsaj dobro odporni. Stene se največkrat izdelujejo iz lesonita ali njemu podobnega materiala, ki ga uporabljajo za hrbtišča omar. Ker pa sem stene prav tako hotel narediti vodoodporne in še samonosilne, torej zelo močne, da sem nanje kasneje lahko kar direkt »obešal« omarice, sem se odločil za poliestersko izvedbo. Narava mojega dela za ljubi kruhek vključuje tudi delo s poliestrom, zato mi je bila zadeva več kot praktična. Na predpripravljeno belo gladko iverno ploščo sem polagal dva sloja stekla v različnih gramaturah in strukturah, ki sta v kombinaciji s smolo postala zelo trdna stena debeline cca 2,5 - 3mm. Teža pa se je zdela kar znosna. Obrezane plošče po merah sem spet lepil na notranjost kamperja z gradbenim lepilom in jih lepo »puntal« s tramovi. Kak dober teden sem se ukvarjal samo s tem. Vse stike sem še zasikal ni posledično dobil med stenami in izolacijo še neke vrste zaprt zračni kanal.

http://shrani.si/f/2V/Q0/dvr0BD8/17082011001.jpg
http://shrani.si/f/9/1G/4XrmtSsU/17082011002.jpg
http://shrani.si/f/1m/3C/4Bq7OKqY/17082011.jpg

Ok. Kamper je dobival neko osnovo. Nekaj časa sem se vmes poigraval z mislijo vgraditve plinskega rezervoarja pod vozilo. Tako bi prihranil prostor in povečal kapaciteto plina. A zadeva niti ni enostavna niti ni poceni, tako da sem idejo opustil in se posvetil iskanju najmanjše jeklenke z običajno 10kg kapaciteto. V skrajni slili bi bil pripravljen odrezati ročaje »bombole«, a k sreči to ni bilo potrebno. Butan zelena jeklenka je ravno prav nizka, da se spravi pod višino postelje, če hoče samograditelj uporabiti še pograd. Mizarski standardi obstajajo in so za prvo etažo okoli 700mm prostora nad glavo za drugo pa najmanj 550mm. To sem z desetcentimeterskimi »jogiji« približno dosegel.
Dizajn.
Vmes je btw padla še Sardinija z napol (beri bolj četrt) narejenim kamperjem, a bilo je super in novih moči, ter prespanih idej sem se vrgel na dizajn.
Vrhunski dizajn je bistvo vsega. Alfa in omega. Dandanes potrošnik kupi tudi »drek«, če je le-ta lično zapakiran v bleščeč celofan in zavezan z »mašnco«. Oči so superiorne pameti. Osebno so mi najboljši dizajnerji Italijani in prav pri njih sem iskal, vohljal in srkal ideje. (»Valjda« nisem genij, da bi se vse kar sam spomnil). Danes je že vse narejeno, zdizajnirano in izumljeno, zato praktično ni potrebe, da bi čisto na novo odkrival Ameriko. Je pa potrebno in zelo smiselno izdelku dati nek svojstven pečat, oziroma osebno noto. Tudi top dizajnerji »kradejo« ideje, jih predrugačijo, vdahnejo svoj pogled in voilà nov produkt je tu.
Kakorkoli. »Internetal« sem vse z napisom »Made in Italy«. Od hišnih kuhinj, kopalnic, spalnic, vgradnih omar, pa vse do izbranih luksuznih interierjev prestižnih jaht, jadrnic in vrhunskih avtomobilov. Vse stile, barve, kontraste, materiale, dekoracije, ključne detajle in pa tehnične rešitve je bilo nato potrebno zelo premišljeno združiti v neko smiselno, bogato in seveda estetsko, morda celo eksotično celoto, ambient, ki ne bo, ne kičast in »zijalast«, ne preskop in površen, ki bo imel za posledico dobro osebno počutje in posledično, prijetno, elegantno bivanje. Pa še normalno izvedljiv in funkcionalen bo moral biti. A kaj hitro si lahko čez mejo slabega okusa in zadeva v trenutku rata »vkup« nametano skrpucalo. Bratranec pravi »plužne«. Seveda, da se narediti vse, a če imaš na voljo le skromno orodje brez računalniške podpore in omejen budžet, je to skoraj misija nemogoče. Verjetno so cele knjižnice napisane na to temo. Oprostite, a moral sem za trenutek izgubiti rdečo nit in poudariti tisto, kar se mi zdi zelo pomembno.

Tapeciranje.
Odločil sem se za kaširano umetno usnje v nežni bež barvi. Trgovec mi je obljubljal neproblematično čiščenje, vodonepropustnost in dolg rok uporabe. Vse stene, vrata in strop sem tapeciral po sekcijah. Lepljeno na mokro s henklovim classicom. Umetno usnje se dokaj lepo podaja okrog krivin, kaširana varianta pa še elegantno zgladi gube in odpravlja samograditeljeve napake. Usnje sem potegnil do gumijastega okvira oken in jih z električno »klamfarico« pritrdil na njih okvirje. Sekcije sem ločil z lepotnimi šivi. Tapeciral sem tudi strop potniške kabine, saj je bil originalni maksimalno umazan. Sledili so tudi detajli kot je vreča prestavne ročice, armatura nad števci in podobno. Volan in pa kakšen detaljl pa na poseg še čaka. Vsega materiala skupaj je bilo za cca 25 tekočih metrov.

http://shrani.si/f/w/7n/zVUnrk8/03122011.jpg
http://shrani.si/f/27/cp/39cNHrzC/p1010053.jpg

Pohištvo.
Kje začeti. Načrt sem imel le v glavi. Mere so se bolj kot ne sproti rahlo prilagajale. Začel sem s spalnico. Levi box truma, desni box v aluminijasto pločevino ovit plinohram za dve jeklenki. Na dno sem naredil okroglo cca 15cm2 veliko luknjo in jo »zamašil« z inox mrežico. Za razvod plina sem uporabil visokotlačne jeklene cevi. Lahko bi verjetno tudi bakrene. Pravila se kar naprej spreminjajo in nihče v detajle ne ve kaj in kako je prav. Jeklene je težko zvijati zato sem si pri 90st. kotih pomagal s kotnimi ali tročlenskimi priključki.
http://shrani.si/f/3N/S3/3R16Mml5/p1010064.jpg
http://shrani.si/f/46/13O/4hSST8ln/p1010065.jpg

Poizkušal sem čim manjkrat rezati in sestavljati cev. Vseeno je jeklene cevi za razvod plina v kamperju za kar 16 m. Samograditelj naj pazi in zelo dobro, (beri res močno) zateguje konične priključke. V box za trumo sem izrezkal horizontalne prezračevalne rešetke in izpuh speljal skozi levi zadnji bok vozila. Prvo vpihavanje toplega zraka, pa skozi stransko rešetko pod dno postelje. Vanj sem stlačil še vodno črpalko.
http://shrani.si/f/46/13O/4hSST8ln/p1010065.jpg
http://shrani.si/f/l/4V/1T3YWVJE/p1010050.jpg
http://shrani.si/f/M/cr/3Sq9uJg6/p1010051.jpg
http://shrani.si/f/z/6m/2chHtPE8/p1010052.jpg
http://shrani.si/f/15/qV/1bzMtNET/p1010054.jpg
http://shrani.si/f/21/kP/1AyeNOZK/p1010055.jpg

Sledile so shranjevalne omarice z izvlečnimi predali pod drugim delom postelje in nato predelne stene. Dve za kopalnico in ena za navidezno ločitev spalnice s kuhinjskim blokom. Stene so tesno prilagojene, samostoječe, kasneje privijačene le v sosednje omarice zgoraj in spodaj. Na dno kopalnice sem položil ročno izdelano poliestersko korito ga zasikal z vseh strani in tako preprečil vdor vode v kamper. Za dno banje sem uporabil exotični les Iroko (podobno lesu Teak) ki ga je mizar naredil vodotesnega v stilu navtične palube.
http://shrani.si/f/3u/10P/2u0ZclAw/p1010202copy.jpg
V ročno izdelan pult sem vgradil še mali navtični inox lijak s hišno pipo in pa konzolo s tušem, ter ekstra podometno pipo. Mala omarica na vrhu za odlaganje kopalniških potrebščin, vgrajena ogledala in unikatno izdelana svetilka-reflektor, so skoraj zaključili delo v kopalnici.
http://shrani.si/f/3t/VR/sEbwch3/p1010056.jpg
http://shrani.si/f/3q/122/3MjykbqH/p1010058.jpg
http://shrani.si/f/o/Uj/3nWI6Rl0/p1010066.jpg

Odpadni 30l poliesterski rezervoar po meri za celotni kopalniški blok je našel mesto pod dnom vozila privijačen z dvema ploščatima jeklenima trakovoma na prečne nosilce.
http://shrani.si/f/1o/mi/1Rc4UsyR/16112011002.jpg
http://shrani.si/f/2j/8H/2YvB4fB4/16112011.jpg

Nasproti kopalnice je bil podobno zahteven projekt. Vgradnja hladilnika. Zunanja stena mora biti tako kot box za jeklenke oblečena v aluminijasto pločevino. Ok, lahko je tudi inox, samo je pretežak. Hladilnik sem postavil na podest, ki je za 100mm dvignil najnižjo točko hladilnika. Skupaj s pultom se je mera ustavila na cca 950mm višine, kar je za kuhinjski pult še sprejemljivo. Hrbet hladilnika mora biti maksimalno zatesnjen, da prepreči vdor plina oz. izpuha v prostor. To sem občutil, ko sem jo z napol narejenim kamperjem mahal proti Livornu. V avtu se je zaradi med vožnjo odprtih oken delal podtlak in vseskozi mi je v nosnice prihajal vonj hladilnikovega »auspuha«.
http://shrani.si/f/h/Pu/4OFSvPCI/22102011.jpg
http://shrani.si/f/2I/e1/3SY3B451/23102011.jpg

Na pult sem nalepil kvalitetni laminatni ultrapas in po načrtu izrezkal odprtino za kombiniran Smevov lijak s štedilnikom. Naročil sem ga iz VB po ebayu. V kuhinjski blok sem vgradil še tri horizontalne predale in enega vertikalnega za shranjevanje steklenic. Vse predale sem »vrgel« na »modernokuhinjska« vodila s samodejnim mehkim zapiranjem. Dobijo se pri večjih trgovcih za mizarje. Nosilnost je super in še stranic predala ni treba posebej izdelovati. Naredi se le dno, hrbet in ličnica.
http://shrani.si/f/W/107/2B9XTeJ0/p1010200.jpg
http://shrani.si/f/2r/PH/4xFiFYnL/p1010719.jpg
Nato sem se spet preselil zadaj, ter izdelal blende za zadnje luči. Pograd sem obesil na dva po meri narejena horizontalna nosilca močno privijačena na vzdolžni nosilec karoserije. Nanju pa sem privijačil prečno dva alu profila dimenzije 1780×100×20mm. Tako sem nad dvojno posteljo dobil močan enojni pograd širine 800mm. Nad polovico postelje katere širina je cca 1650mm je ostalo še polovico odprtega prostora, ki sem ga pod vrhom zapolnil s shranjevalnimi omaricami z vgrajenimi led reflektorji. Podobne omarice sem »vlekel« še naprej, dve nad kuhinjski blok in tri v dineto. Vse imajo vgrajene po dva led reflektorja in so privijačene v stene in strop.

V tretji dinetni omarici se nahaja elektro vozlišče. Priznam, ob pogledu na šop kablov, ki je štrlel iz luknje me je bilo skoraj malo groza in vse skupaj sem že mislil dati zvezati kakšnemu avtoelektričarju, nato pa sem se preko googla malo izobrazil in »elektro omarico« naredil kar sam. Pametnega bloka s polnilcem nisem potreboval, pa še drag je kot žafran, za morebitno polnjenje akuja bom uporabil kar običajen mikrokontrolerski polnilec, ki ga lahko kasneje montiram k pomožnemu akuju. Plastično podnožje sem kupil v akciji v Lidlu in sicer je v originalu služilo kot kuhinjska »deska za rezanje«. Nanjo sem najprej privijačil 220V inverter, in tako dobil osnovo. Preko dveh ničelnih sponk sem zvezal vse pluse in minuse, za namenček pa sem v Conradu kupil še ohišja varovalk, ki ob morebitni pregoreni varovalki opozarjajo z rdečo led diodo. Uporabil sem še živopisno barvaste kable, da vse skupaj izgleda malo bolj šik in »kunštno« kot je v resnici. Na vrata omarice sem vgradil še osvetljen športni voltmeter in štiri stikala s katerimi manualno upravljam z napajenjem glavnih porabnikov, to je trume, tlačne vodne črpalke, inverterja in voltmetra. Za ostalo uporabljam izklop varovalk. »Sprintal« in nalepil sem še legendo, kaj določena varovalka pokriva in to je bilo to. Easy peasy japanesey.

http://shrani.si/f/14/B8/1XApnYUA/p1010712.jpg
http://shrani.si/f/11/uW/1Ran1QVs/p1010713.jpg
http://shrani.si/f/y/NT/4oa6jlVP/p1010714.jpg
http://shrani.si/f/2R/E2/2VA4yhIZ/p1010715.jpg

Klinc, Rim tudi ni bil sezidan tazadnji dan. Ostala mi je samo še dineta in detajli. Takoj za steno kopalnice sem pričvrstil 115 literski inox rezervoar narejen po meri. Za merilec sem uporabil kar stransko prozorno pipeto, saj tako samo ob bežnem pogledu nanjo, takoj vidim koliko vode je še v njem. Ni potrebe za kakšno elektriko ali plovec, s tem pa se tudi manjša možnost okvare in problemov.
http://shrani.si/f/2T/Ja/2xxRrkom/p1010721.jpg
Na rezervoar sem vdelal na novo pretapecirano zadnjo športno klop, ki jo je velikodušno doniral totalno uničen Saab 9-3 aero. Mizo sem postavil na eno masivno nogo, ki ji kasneje lahko dodam še možnost regulacije sever-jug vzhod-zahod. A zaenkrat nam ustreza fiksna kakor tudi njena višina.

Sledile so še okenske blende, širok predal nad kabino in tepih. Iskal sem pravi avto velur, a sem za dokaj ugodno ceno dobil nekaj podobnega na metre in ko bo preveč umazano zadevo brez problema zamenjam.
Nekje vmes ko sem imel malo čez glavo »tišlarjenja« se je zgodila še zunanja grafika. Osnovo logotipa sem našel na googlu, jo raztegnil, retuširal in za moj namen predrugačil v photoshopu. Zrezal sem jo z olfa nožem in krivuljniki na mizi v delavnici in selektivno na mokro prilepil na boke kamperja. Jasno kamper je bil že prej ličarsko »poštiman«. Za rojstni dan sem mu obesil še lita platišča in še kakšne detajlne bombončke. Mislim da sem spesnil vse, če koga še kaj zanima, sem vedno na voljo.
Ickoficko
http://shrani.si/f/3Z/5c/2jJbEHNi/img0977.jpg
http://shrani.si/f/4/cp/1YqcPV67/p1010718.jpg
http://shrani.si/f/m/9C/38DrfeWl/img0967.jpg
http://shrani.si/f/3J/1T/2kwR05pp/img0969.jpg
http://shrani.si/f/y/12u/22qeW3FD/img0979.jpg
http://shrani.si/f/16/TP/28mlPw97/img0983.jpg
http://shrani.si/f/2A/ZJ/1PduxjrC/img0984.jpg
http://shrani.si/f/1S/V/184XQ9Ze/img0957.jpg
http://shrani.si/f/22/hW/4fuegB62/img0961.jpg
http://shrani.si/f/37/Eq/2xPBcuAR/img0966.jpg
http://shrani.si/f/1b/zJ/1WZ1sy4m/img0963.jpg
http://shrani.si/f/13/Sc/4QVDFwjX/img0958.jpg

Uporabniški avatar
ZdenkoK
Uporabnik foruma
Prispevki: 52
Pridružen: 15. Februar 2012, 07:20
Kraj: Zreče

Re: Ickofickov đamprčk

Odgovor Avtor: ZdenkoK » 20. Marec 2015, 09:59

:c
Lahko rečem, samo kapo dol - zelo všeč!

Thomas22
road pirate
Prispevki: 6754
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: Ickofickov đamprčk

Odgovor Avtor: Thomas22 » 20. Marec 2015, 10:05

Prima, vidim da te je brat čisto navdušil. Se sedaj s tem voziš v Kropo?
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
bojc T
Član Subaru kluba
Prispevki: 1462
Pridružen: 30. April 2006, 10:52
Kraj: Nožice

Re: Ickofickov đamprčk

Odgovor Avtor: bojc T » 20. Marec 2015, 11:15

Čist je HUD :.sup
Lp

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3905
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Ickofickov đamprčk

Odgovor Avtor: BackW00d » 20. Marec 2015, 11:31

In ti praviš, da si tole naredil brez nekega hudega predznanja? Šel si v štacuno, nabavil orodje in začel delat, tako po občutku, in naredil tole :shock:

Čestitam! Ideje/izvedba/izgled :.sup

Nikoli nebi rekel, da je to kdo doma naredil, takole malce, v popoldanskem času :)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
icko
Uporabnik foruma
Prispevki: 548
Pridružen: 18. Januar 2010, 08:27
Kontakt:

Re: Ickofickov đamprčk

Odgovor Avtor: icko » 20. Marec 2015, 12:17

Thx vsem,
@Tommy: Sem se vozil nekaj časa pa ga je mal škoda za vsak dan, pa tudi poraba... Imam sedaj accordko ctdi pa je kar ok. :thup
@Backwood
Tako nekako je bilo. Od vseh šol je bila življenska še najbolj koristna :D

Uporabniški avatar
picinni
Član Subaru kluba
Prispevki: 3357
Pridružen: 21. December 2006, 21:40
Kraj: Atrans
Kontakt:

Re: Ickofickov đamprčk

Odgovor Avtor: picinni » 20. Marec 2015, 13:03

Kapo dol za izdelek @icko. Imaš talent in potrpežljivost. Kako je pa potekala homologacija? Brez težav?
Go Westy, go!

Uporabniški avatar
icko
Uporabnik foruma
Prispevki: 548
Pridružen: 18. Januar 2010, 08:27
Kontakt:

Re: Ickofickov đamprčk

Odgovor Avtor: icko » 20. Marec 2015, 13:28

Homologacije se dejansko sploh nisem bal. Imel sem že toliko samozavesti pridobljene z gradnjo in pa kpl avto sem poznal do obisti da me ob kakih morebitnih provokacijah ne bi nič zmedlo.
Šel sem kar direkt na LPP, seveda sem se prej najavil in dobil termin, ker spacialnih predelav ne delajo fantje, ki kontrolirajo zavore ipd.
Preglednik je bil g. J Vrtačnik. Zelo korekten možak. Na začetku je bil kar avtoritativnega in strogega obnašanja, a ko sva prišla do konca sva se razšla skoraj kot prijatelja. Ker ni pogledal vsega kar bi moral sem mu še sam "sufliral" na kaj naj še vrže oko. Sumil je še da bom pretežak in me je ob tehtanju "nagnal" iz avta. A bilo je očitno, da sem za zadeve poskbel več kot ok, zato je samo vzel za fascikel papirjev, ki sem jih moral dostaviti in homolomo je bila fertik po 14 dneh.

Uporabniški avatar
impreza911
Član Subaru kluba
Prispevki: 1325
Pridružen: 15. December 2011, 17:03
Kraj: Gornja Radgona

Re: Ickofickov đamprčk

Odgovor Avtor: impreza911 » 20. Marec 2015, 18:33

:c odlično
Subaru Impreza RS

Uporabniški avatar
Sajmon
Član Subaru kluba
Prispevki: 2930
Pridružen: 25. April 2006, 15:36

Re: Ickofickov đamprčk

Odgovor Avtor: Sajmon » 20. Marec 2015, 23:22

Res fantastična predelava, ki si nam jo predstavil na sestanku. Ampak tisti zvočniki..., sploh na armaturi nikakor ne pašejo. Ob vsem mojstrstvu bi bila vgradnja v prednja stebrička mala malica.

Uporabniški avatar
icko
Uporabnik foruma
Prispevki: 548
Pridružen: 18. Januar 2010, 08:27
Kontakt:

Re: Ickofickov đamprčk

Odgovor Avtor: icko » 21. Marec 2015, 07:20

Hm...., čisto možno, spredaj mogoče res izstopajo glede na koncept, da je to avto. Samo jaz sem se jih že navadil. Za zadaj, kjer pa lahko rečeva, da je to stanovanje, mi pa kar sede, da je zadeva vidna.

Je pa problem postaviti nek sistem v avto, ki bo kolikor toliko zadovoljivo butal in žrl malo štroma. Ravno sedaj imam pri izdelavi sestrinega kamperja podobno težavo.
Pri Bose-jih mi je to releativno dobro uspelo, (sistem seka brez dodatnega ojačevalca) vem pa da bose ni neka referenca za hud zvok, + v konkretnem primeru premalo mid-ov, a mojemu ušesu nekako "paše" sikanje visokih. Predvsem zato vse to poganja pioneer, kajti alpine ima za moj okus malo manj "srebrn" zvok.

Uporabniški avatar
Nightwish
Uporabnik foruma
Prispevki: 185
Pridružen: 19. Junij 2008, 21:27
Kraj: Slov. Bistrica - Celje

Re: Ickofickov đamprčk

Odgovor Avtor: Nightwish » 23. Marec 2015, 08:49

@icko - v starih časih smo rekli temu "Sedi 5!" :.sup :c Udejanil si mokre sanje vsakogar, ki ga je vsaj malce popotnika po duši. Vsaj vem, na koga se obrniti po nasvet(e), ko bom velik ;)

Dva znanca sta se lotila podobnega projekta. Eden je na polovici (oz. bližje prvi četrtini) obupal ter vse skupaj prodal, drugi pa je, vsaj za moje pojme, tako šalabajzersko spravil vse skupaj, da bi še ciganom bilo nerodno... :cr
Those who have never truly lived can never truly die!

Uporabniški avatar
icko
Uporabnik foruma
Prispevki: 548
Pridružen: 18. Januar 2010, 08:27
Kontakt:

Re: Ickofickov đamprčk

Odgovor Avtor: icko » 23. Marec 2015, 12:33

No moram rečt, da me pa res ni nikoli vsaj malo zagrabilo da bi odnehal. Si pa predstavljam da se komot zgodi tudi to. Sem 1× malo računal kolikokrat sem samo stopil iz delavnice v kamper in obratno nazaj k cirkularju me je kar malo zmrazilo. :shock: :lol:

Uporabniški avatar
Legacy_46
Član Subaru kluba
Prispevki: 1395
Pridružen: 24. September 2013, 16:18
Kraj: Vrhnika

Re: Ickofickov đamprčk

Odgovor Avtor: Legacy_46 » 23. Marec 2015, 19:02

Super, icko. Že na srečanju sem samo strmel :) Vse pohvale za idejo, vztrajnost in izredno natančnost.
WRX Cup Edition

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3905
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Ickofickov đamprčk

Odgovor Avtor: BackW00d » 23. Marec 2015, 20:32

Katere materiale si to uporabljal. Furnirano iverco? Tam tisti rjavi les zgleda kot da bi bil natur....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost