Modriblisk II

Garaža za vse nesubaruje
Odgovori
Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: beliblisk » 26. April 2017, 21:30


Uporabniški avatar
urbancebulj
Uporabnik foruma
Prispevki: 2189
Pridružen: 16. Oktober 2010, 20:09

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: urbancebulj » 26. April 2017, 22:25

Tole je pa mal hujš k vf43 al pa sc42 a ne?!

Kolk more tole porint čez?
:twisted:

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: beliblisk » 26. April 2017, 22:48

Tole ima 64lb/min se pravi cez palec 600+ konjev.

Za vf43 nism najdu sam sklepam da ima okoli 40.OEM IX turbo ima 44 in porine 400-420 na 2.0.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: BackW00d » 27. April 2017, 11:11

Pa to pri recimo 2500-3000 obratov že da kak bar od sebe, al rabiš hondaško blokado da sploh maš kej uporabnega območja.
Ne provociram, res me zanima, kako je s temi high boost in high lb/min zadevami.

Men se že blede kadar zaradi različnih razlogov poln boost zagrabi šele tam pri 3500 namesto ~2700... :cr
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4237
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: irCAR81 » 27. April 2017, 11:27

@beliblisk: to je vidt single scroll? Si vzel ball bearing različico?
Je pa smešno poceni glede na scooby turbine, ki jih gledam.

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: beliblisk » 27. April 2017, 12:11

Seveda sinlge scroll V band 0,83 a/r, duall ceramic BB,zračno hlajena.

Večji a/r zaradi 2,4 prostornine.......računam pa na 2.0 bara pri 4k. Kolk bo pa od 2-3k pa nimam pojma (je pa res da imam zelo kratek menjalnik tako da nebo nikjer potrebe po prvi prestavi).

Fora BB turbin je v vmesni odzivnosti se pravi npr. med prestavami tako da dyno graf ne pove vsega :mrgreen:

@Ircar......imama novo turbino od IXe (44lb/min, 10,5T izpušna stran);P

MPS
Uporabnik foruma
Prispevki: 498
Pridružen: 06. December 2012, 00:38

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: MPS » 27. April 2017, 14:36

beliblisk napisal/-a:

@Ircar......imama novo turbino od IXe (44lb/min, 10,5T izpušna stran);P
V konjih je to kok?

Uporabniški avatar
irCAR81
Član Subaru kluba
Prispevki: 4237
Pridružen: 03. Maj 2006, 01:31
Kraj: Ljubljana

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: irCAR81 » 27. April 2017, 16:04

MPS napisal/-a:
beliblisk napisal/-a:

@Ircar......imama novo turbino od IXe (44lb/min, 10,5T izpušna stran);P
V konjih je to kok?
beliblisk napisal/-a:Za vf43 nism najdu sam sklepam da ima okoli 40.OEM IX turbo ima 44 in porine 400-420 na 2.0.

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: beliblisk » 27. April 2017, 19:32

EVO IX turbo je v osnovi td05-16g vendar je zelo velik za te oznake.

http://i1180.photobucket.com/albums/x40 ... 0vvscb.jpg

400 kadarkoli (če si dost pogumn stisne do 800Nm za ene 200-300 rpm na 2.3 bara).......preden se stepete imam dve IX 80 series turbini viška. Z 20g veternico pa gladko 500 porine.

Ena je nova druga pa ima 27k km :mrgreen:

Graf iz 2.2 kovanke:

http://i1180.photobucket.com/albums/x40 ... f813d.jpeg

http://i1180.photobucket.com/albums/x40 ... 7a668.jpeg

Evo pa še mal flow ratov za bolj popularne polže:

TD05 16G..................38lb/min
E9 71........................41lb/min
TT S204....................42lb/min
E9 80.......................44lb/min
TT S209....................45lb/min
FP White...................47lb/min
FP Green Gen 1..........47lb/min
BBK Lite....................47lb/min
Tomei ARMS..............48lb/min
GT3071R...................50lb/min
BBK Full....................51lb/min
GTII HKS 7460R..........51lb/min
Blouch D2..................52 lbs/min
TT S205....................53lb/min
TT S214....................53lb/min
FP Green 73HTA.........54lb/min
GT3076R...................54lb/min
Evo-760XTR...............55lb/min
GTX3071R.................56lb/min
TT S205b..................56lb/min
TT S214b..................56lb/min
BBK-B.......................57lb/min
PT 5857....................57lb/min
FP HTA 3076..............59lb/min
FP Red HTA................60lb/min
Borg EFR 7670............64lb/min
GTX3076R.................65lb/min
GTX3576R.................65lb/min
GT3582R...................67lb/min
FP Black 82HTA..........68lb/min
Borg 300sx 8375........ 68lb/min
GT4088R...................72lb/min
GTX3582R.................73lb/min
PT 6262....................74lb/min
GT3788R...................75lb/min
FP HTA 3582.............75lb/min
FP HTA 3586.............75lb/min
TO4Z.......................75lb/min
GT4067R...................75lb/min
Borg 300sx 8875.........75lb/min
Borg EFR 8374............79lb/min
GT4094R...................80lb/min
Borg S366R................80lb/min
GT4294R...................85lb/min
PT6466 CEA...............90lb/min
PT6766 CEA...............93lb/min
Borg EFR 9180............94lb/min
GT4202R...................95lb/min
FP4205 HTA...............115lb/min

RoShO
Uporabnik foruma
Prispevki: 109
Pridružen: 27. September 2015, 21:50

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: RoShO » 28. April 2017, 02:20

Sicer je tvoj crn bolj boge rezultate na avtoelektroniki dal glede na specse motorja...

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: beliblisk » 28. April 2017, 09:41

Za 1.2 bara vrhunske:P

Specsi motorja so ze bli dobri sam je pa ECU manjku.......bile so velike tezave z "phantom knockom" in Enigma ni upala iti dlje.Ko sem imel avto na 1.7 je bila druga zgodba......a je pol spet kukr klenku ko se je pomlad zacela zaro 1.2.

Vf43 da na 1.2 280bhp,ne?

RoShO
Uporabnik foruma
Prispevki: 109
Pridružen: 27. September 2015, 21:50

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: RoShO » 28. April 2017, 12:51

Sej pravim da specsi so bli dobri sam rezultat bolj ne.. sej ni use u barih kaj pa predvzig, na istih barih mas lahko -+50hp... kje so se usi ostali parametri..
sej ni bil komentar nc slabo misljen sam tko pravim js mam na vf35 se par konjev vec ko je njemu pokazalo na 20-22 psi (edino ki mam aquamist)

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: beliblisk » 28. April 2017, 14:22

Sm sam razložu čemu tako "malo" konjev (vsi komentarji so dobrodošli). Build je bil izjemen a projekt ni bil izpeljan do konca po prvotnem planu, tako kot skoraj vse ostale kovane Mice v SLO.

Seveda ni samo od tlaka odvisno je pa to karakterističen podatek za turbino in njeno učinkovitost (dejstvo je da je IX 80 series mnogo večja kot celoten VF razred in zato sposobna narest par kavalov več).

22psi je 1.5 bar in je seveda logično da si iz vf35 stisnu omenjeno konjažo vn :.sup

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4642
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: beliblisk » 10. Maj 2017, 19:44

Carbonska sklopka po cca 30k km:

http://i1180.photobucket.com/albums/x40 ... 468ag5.jpg

Debelina novih plošč je 3.9mm, moje so trenutno na 3.8.........min debelina 2,5 (se pravi, da ne bom rabu novih plošč še ene par 100 k km) :mrgreen:

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: BackW00d » 10. Maj 2017, 21:05

Tole je pa top fora! Po tej matematiki bi mogla držat še 300kkm :D

A tale kej cinglja? Prime pa vedno neglede na podvige? Ktero maš to? Sej ne da bi jo rabu, sam da vem ktera roba je :thup
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost