Modriblisk II

Garaža za vse nesubaruje
Odgovori
Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4654
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: beliblisk » 20. April 2017, 16:29

No pa dej.Rabim za EVO 8 4 port kablazo ECU:)

Uporabniški avatar
SubaruLove
Uporabnik foruma
Prispevki: 462
Pridružen: 23. Februar 2017, 21:28
Kraj: Ljubljana

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: SubaruLove » 21. April 2017, 12:26

Spremljam budno tudi jaz :D

Hobi imaš pa sanjski :D :c :D
VELIKO SREČE :thup

Uporabniški avatar
zulero
Uporabnik foruma
Prispevki: 287
Pridružen: 28. Julij 2015, 17:03
Kraj: Domžale

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: zulero » 21. April 2017, 14:14

vsi budno spremljamo :thup
sploh pa zdj k sem prešaltu v "Mitsubishi Turbo team" :twisted:

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4654
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: beliblisk » 23. April 2017, 20:03

Če že ni slikc imam pa vsaj sestavljen spec list :twisted:

Ime projekta je VII RS 600.

EVO VII RS 600 spec list:

• Full engine specs:

-4G64T block
- Wiseco HD pistons
-Oliver I beam 156mm rods
-ARP head bolts
-ARP block bolts
-ACL race bearings
-4G64 Mitsi head gasket
-GT Racing Stage 2 race cams
- Supertech titanium retainers
- Supertech uprated valve springs
-adjustable cam pulleys
-balance shaft delete kit
-ported & polished VIII head
-silicon pipes
-new uprated oil pump
-Oil catchcan system with braided lines
-Mocal 25 row oil cooler
-Kiggley HLA
-Tomei baffle plate kit
-Ralliart engine mounts
-Ralliart water thermostat
-Silicone water piping
-NKG xxxxx sparks

• Turbo setup , induction & exhaust

- PTE 5862 0,83 A/r dual ceramic BB turbo
- Custom V band stainless steal manifold
- PTE 46mm V band EWG
-Ported OEM inlet manifold
-3¨ induction pipe with K&N air filter
-Silicone air lines
-Zirocoating manifold and O2 husing
-AMS intercooler
-Mishimito LIC pipe
-Custom stainless steal UIC pipe
-TIAL 50mm BOV
-Custom V band O2 housing and screamer
-Miltek turbo back 3" exhaust with 4" tail pipe

• Fueling:

-Injector Dynamics 1000 cc injectors
-Billet fuel rail
-FPR
-Swirl pot
-braided fuel lines
-External fuel pumps
-Internal pump
-External fuel fliter

• Transmissions:

-IX RS 5 speed gearbox
-RS rear LSD diferential
-Non ACD transfer with LSD
-Carbonetic carbon twin plate clutch

• Brakes:

-EVO X Brembos
-Girodisc 2-piece discs 350mm front
-Girodisc 2-piece disc 330mm rear
-Endless MX72 plus pads
-braided brake lines
-Castrol sfr brake fluid
-Custom brake cooling system
-Hidraulic hand brake

• Wheels:

-18" white evo X wheels with AD08r 245/40 r 18 tyres
-18" black evo X wheels with 255/640 r 18 slicks
-OEM style flat black nuts

• Suspension:

-Ralliart top mounts
-AST 5100 Coilovers with 10/11 springs
-Neoprene coilovers socks
-26mm Whiteline ARB
-27mm rear Cusco ARB with Powerflex black bush
-Whiteline solid drop links
-Superpro rollc enter kit


• ECU & monitoring

-Link G4+ ECU
-Defi Advance CR control unit
-Defi Advance CR Boost gauge 54mm
-Defi Advance CR oil temperature gauge 54mm
-Defi Advance CR oil pressure gauge 54mm
-Defi Advance CR water temperature gauge 54mm

• Interior:

-OEM Evo X Recaros
-Flocked interior
- Custom white dials
- Ralliart shift knob
- Custom carbon inserts
-OMP stearing wheel

• Exterior:

-Electric blue paint job
-IX rear bumper
-IX rear spolier
-IX vortex generator
-HKS VII carbon lip
-carbon NACA duct
-Full underside restoration

Večinoma ima stvari že na kupu slikce pa sledijo ko gredo na avto :mrgreen:

Uporabniški avatar
urbancebulj
Uporabnik foruma
Prispevki: 2230
Pridružen: 16. Oktober 2010, 20:09

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: urbancebulj » 23. April 2017, 20:09

Upam da tole zase sestavljaš in da avto v živo kdaj vidim (se poleg vsedem) ker tole se noro bere!
:c

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4654
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: beliblisk » 23. April 2017, 20:14

Da tole sestavljam zase, ker tazga stroja ne bo noben pacient hotu kupt........v kolikor bi sestavljav avto za prodajo bi naredu skor OEM :.sup

Časovni plan je dobr sam se je še vedno zgodil,da sm se rahlo uštel:P

Uporabniški avatar
urbancebulj
Uporabnik foruma
Prispevki: 2230
Pridružen: 16. Oktober 2010, 20:09

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: urbancebulj » 23. April 2017, 20:22

Beli Legenda.
:D

ma7yEEEx
Uporabnik foruma
Prispevki: 51
Pridružen: 23. Januar 2016, 15:45

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: ma7yEEEx » 23. April 2017, 20:39

tole bo pa trgal gate in to dobesedn :D :thup :thup

Uporabniški avatar
Sajmon
Član Subaru kluba
Prispevki: 2932
Pridružen: 25. April 2006, 15:36

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: Sajmon » 23. April 2017, 21:51

Tole so pa k Jezusove rane. Bo treba prst nekam vtaknit. :-)

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3664
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: strumf666 » 23. April 2017, 22:02

Velik sreče, pa da bi šlo čim bolj po planu :thup

Uporabniški avatar
galimim
Uporabnik foruma
Prispevki: 524
Pridružen: 23. Maj 2006, 22:26
Kraj: Grosuplje okolica-na hribu pod cerkvico

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: galimim » 23. April 2017, 22:54

Kako to da 5 speed menjalnik in ne 6? Se pa bere super tole!
Ex Renault Twingo
Toyota Corrola 1.4VVT 2004

MPS
Uporabnik foruma
Prispevki: 498
Pridružen: 06. December 2012, 00:38

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: MPS » 23. April 2017, 23:06

galimim napisal/-a:Kako to da 5 speed menjalnik in ne 6? Se pa bere super tole!
6gear so švohnejsi

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3664
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: strumf666 » 23. April 2017, 23:15

So ravno obratno naredil k pr subaruju glede menjalnikov.

Uporabniški avatar
beliblisk
Član Subaru kluba
Prispevki: 4654
Pridružen: 05. Maj 2006, 10:55
Kraj: Lj

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: beliblisk » 24. April 2017, 10:01

Točno tako.

Ohišji za 5 i 6 stopenjska sta enakih dimenzij in so v enak prostor stlačil eno prestavo več in posledično so zobniti tako ožji (problemi so lahko že na dokaj serijski moči).

Tle je bil začetek konca evolucije:P

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 7084
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Modriblisk II

Odgovor Avtor: nebivedu » 24. April 2017, 10:31

Enako kot pri subaruju 4AT in 5AT - isto ohišje, samo v 5 stopenjskem so zobniki bolj tanki in posledično bolj švoh.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost