Mitsubishi Colt CZT by zulero

Garaža za vse nesubaruje
Zaklenjeno
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6742
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Mitsubishi Colt CZT by zulero

Odgovor Avtor: nebivedu » 07. Februar 2017, 20:20

croma man je imel alu distančnike, zato mu je vijake potegnilo ven.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
zulero
Uporabnik foruma
Prispevki: 287
Pridružen: 28. Julij 2015, 17:03
Kraj: Domžale

Re: Mitsubishi Colt CZT by zulero

Odgovor Avtor: zulero » 08. Februar 2017, 22:27

Tok hud da smo ga mogl za rešetke dat :twisted:
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Thomas22
road pirate
Prispevki: 6754
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: Mitsubishi Colt CZT by zulero

Odgovor Avtor: Thomas22 » 09. Februar 2017, 15:21

nebivedu napisal/-a:croma man je imel alu distančnike, zato mu je vijake potegnilo ven.
Ni nujno, da je bil samo alu kriv za to...
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
zulero
Uporabnik foruma
Prispevki: 287
Pridružen: 28. Julij 2015, 17:03
Kraj: Domžale

Re: Mitsubishi Colt CZT by zulero

Odgovor Avtor: zulero » 27. Februar 2017, 21:21

smo šli kupt feltne pa nove gume. gepek je lahko tudi ogrooomen :thup

gume kr ene Sailun al neki ampak nove dot0116...sm jih dubu v kompletu z sveže štrihanimi platišči. zaenkrat presenečen kako dobr se drži avto na njih. feltne pa tud fajn sedejo :D
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
zulero
Uporabnik foruma
Prispevki: 287
Pridružen: 28. Julij 2015, 17:03
Kraj: Domžale

Re: Mitsubishi Colt CZT by zulero

Odgovor Avtor: zulero » 05. Marec 2017, 21:01

par dni sem bral o tem free posegu..danes odstranil ta "restrictor pill" in se šel ves živčn peljat en krog :twisted: :twisted: :twisted: noro!!! super zadovoljen. iz 0.7 sedaj vleče na 1.0bar boost-a. samo upam da ne bo kaj narobe in da smo še v "varnem" območju.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

RoShO
Uporabnik foruma
Prispevki: 109
Pridružen: 27. September 2015, 21:50

Re: Mitsubishi Colt CZT by zulero

Odgovor Avtor: RoShO » 05. Marec 2017, 22:48

Afr? Zdej laufas lean in bo slej ko prej kej slo usaj regulator pritiska goriva navavi da si malo dvignes ina pa afr števec.... da nebo pol spet use drugo krivo razen lastnika...

Uporabniški avatar
zulero
Uporabnik foruma
Prispevki: 287
Pridružen: 28. Julij 2015, 17:03
Kraj: Domžale

Re: Mitsubishi Colt CZT by zulero

Odgovor Avtor: zulero » 06. Marec 2017, 07:46

nimam afr. malo obrazloži prosim...ker kokr so meni govoril naj ne bi bilo neki hudega...edino lahko pričakujem malo nekonstanten boost. baje pri Coltu CZT ta sprememba nima tako drastičnega vpliva

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Mitsubishi Colt CZT by zulero

Odgovor Avtor: BackW00d » 06. Marec 2017, 07:52

AFR - AirFuelRatio, oziroma po kmečko razmerje med količino vsesanega zraka in vbrizganega goriva.

Z povečevanjem ene stranke (zraka) z višanjem pritiska, mora računalnik prilagodit tudi vbrizg.
Sedaj lahko da ECU ve kaj delat z 1.0 bar pritiska (vprašanje če) in ob pospeševanju pri polnem gasu daje dovolj goriva in naredi OK zmes. Lahko pa, da njegova mapa nima podatka kaj točno delat pri 1.0 bar, in se obnaša kot da je 0.7bara še vedno in dela suho mešanico, ki je fantastična za kabum motorja :D

Suha mešanica izgoreva z viškom kisika in ima precej večjo temperaturo izgorevanja kot prava mešanica.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6742
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Mitsubishi Colt CZT by zulero

Odgovor Avtor: nebivedu » 06. Marec 2017, 09:01

A ni tako da AFR mora biti 14.7:1 da je mešanica prava. Vse kar je nad 15:1 je bogata mešanica, kar pa jue pod 14.7:1 je pa revna mešanica in ne eno ne drugo ni dobro za motor.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... ometry.jpg
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Mitsubishi Colt CZT by zulero

Odgovor Avtor: BackW00d » 06. Marec 2017, 09:20

V realnosti je malce drugače, mapa je pri višjih obratih in polni obremenitvi dejansko vedno pod 14.7:1 razmerju (pač bogata).
Tam kjer pa ni obremenitev, pa je lahko mapa suha, da pač varčuje z porabo. Ker če ni obremenitve, nebo nič pregrelo...

Primer:
http://www.megamanual.com/afrtable.GIF
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3692
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Mitsubishi Colt CZT by zulero

Odgovor Avtor: danci1973 » 06. Marec 2017, 09:26

nebivedu napisal/-a:A ni tako da AFR mora biti 14.7:1 da je mešanica prava. Vse kar je nad 15:1 je bogata mešanica, kar pa jue pod 14.7:1 je pa revna mešanica in ne eno ne drugo ni dobro za motor.
Obratno - nad 15:1 je revno (15 = zrak in več kot je zraka, bolj je revna).

Ob večjih obremenitvah (poln gas itd.) je bolje imeti (malo) bogatejšo mešanico (recimo tja do 11:1), ob majhnih obremenitvah pa je pri nekaterih motorjih sprejemljiva tudi revna mešanica (nekateri Hondini motorji so bili ali so še 'lean burn' variante).


Stehiometrično razmerje je odvisno tudi od goriva in zmesi le-tega - bencin enega ponudnika lahko ima malo drugačno od drugega ponudnika, LPG npr. ima stehiometrično razmerje okrog 15.5:1.

Ker pa O2 / Lamda senzorji zaznavajo 'razmerje' (stehiometrija = 1, bogata mešanica < 1, revna mešanica > 1)) za delovanje motorja to sploh ni problem, le prikaz (npr. na Torque app-u) bo napačen, če ne boš nastavil pravega goriva.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Mitsubishi Colt CZT by zulero

Odgovor Avtor: BackW00d » 06. Marec 2017, 09:33

Kot pravim, vse je OK dokler motor dela v "closed loop" se pravi, da upošteva povratno informacijo z lambda sonde. Vprašanje je, če vseskup dela OK ob polnem gasu, in tam gor visoko v obratih.
Lahko da avto sploh ne more z originalnim setup-om dosežt dovolj vbrizga za dan tlak.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6742
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Mitsubishi Colt CZT by zulero

Odgovor Avtor: nebivedu » 06. Marec 2017, 09:34

BackW00d napisal/-a:V realnosti je malce drugače, mapa je pri višjih obratih in polni obremenitvi dejansko vedno pod 14.7:1 razmerju (pač bogata).
Jap, moja napaka. Sej sem tako mislil, samo napisal sem narobe.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Mitsubishi Colt CZT by zulero

Odgovor Avtor: BackW00d » 06. Marec 2017, 09:36

Sploh nisem opazil, da si kontra napisal. Hotel sem ti le povedat, da ni v motorju vedno tendenca ECU-ja, da je razmerje stehiomerično.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 612
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: Mitsubishi Colt CZT by zulero

Odgovor Avtor: Kamion » 06. Marec 2017, 10:02

Ko pohodiš pedal za gas do konca postane mešanica bolj bogata, zato da da motor od sebe maksimalno moč. Kot je narisano na grafu.
Ko voziš varčno se zaradi tega izogibaš 100% pedala ampak pospešuješ z največ okoli 80%, zato da ostaneš pri tisti navadni mešanici. Saj s tem da tiščiš pedal ne pridobis dosti pri pospeševanju, le poraba se poveča.
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring. http://83.212.82.150/poraba/PorabaTxt.png

Zaklenjeno

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost