Video stuff no.6

Fotografije, filmi, vici, smešnice...
Odgovori
Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3463
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: danci1973 » 09. Avgust 2019, 17:37


Uporabniški avatar
Grizliboy
Član Subaru kluba
Prispevki: 342
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: Grizliboy » 10. Avgust 2019, 07:54

Napačna nastavitev jermena - počen batni obroček, stopljen bat ter posledično povečana poraba olja. :scrm :scrm :scrm
Fotograf fotografira FOTOGRAFIJO, Slikar slika SLIKO.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4495
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: klemz » 10. Avgust 2019, 09:12

Tud moja pumpa ma aritmijo in izpade, k bi vedu kaj mi dela :lolno .

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 700
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: aleks » 12. Avgust 2019, 08:44

meni je jako čudno, ko se elektroskeptiki obešajo na prazno baterijo. ko je pa kanglice na sliki konc, si pa čisto na istem. vsak avto rabi da nekaj daš not za pogon. če si vsred ničega ko zmanjka, (tudi vseh morebitnih kanglc), je popolnoma vseeno ali poganjaš na plin, tekočino ali elektriko - voz obstane. in potem se lahko slikaš. reši te sorodna dobra duša, ki ti podari nekaj goriva ali elektrike (priključni hibridi imajo možnost pretočit nekaj elektrike, pa sem in tja tudi kak električar), če pa to ni možno - te pa lahko šlepne za par kilometrov (in to relativno hitro tudi polni baterije). ofroadanje naj bi bil kameradski šport, tko da mamo načeloma to tudi pokrito. tankanje električarja ima dve prednosti, ki jo redki ICEji posedujejo. to je "tankanje" iz različnih virov. polnilna napetost je lahko enofazna izmenična 110-240V, ali trifazna izmenična 240-380V, enosmerna različnih napetosti, ... kot če bi isti ICE pil od vodika, UNP, metana, etilnega alkohola preko mazuta, petroleja, dizla, motornega bencina in vse do avio bencina. druga je pa šlepanje/polnjenje v enem, česar pač noben bencinar/dizl ne zmore.
s tem, da pošten električar po performansah itak vse pelje scat.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3443
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: BackW00d » 12. Avgust 2019, 10:12

Gre se pomoje predvsem za brzino pretakanja energije. Pri električarjih je to trenutno precej zamudno. In na terenu tankat ni tolk simpl kot se zdi.
Ko bo enkrat 50% avtov električnih boš kaj....naredil na južni obvoznici parking s 500 parkirno/polnilnimi mesti, pa da bojo vsi polnilci zagotavljali še hitro polnjenje?? To bi rad videl, lahko da enkrat bom, ampak v naslednjih par letih tega ipak še ne vidim. Predvsem s tega razloga, ker tudi električne (ne hibrid) avte vidim dva tri na mesec, pa sem 2,5h na dan na cesti.

Teorija 30minut tesline polnilnice je super, sam pač tega ni kar povsod kjer se ti zljubi.
Če bi mi služba omogočala polnjenje na šihtu (avto mi tam stoji 8h) bi lahko imel avto z 100km dosega na elektriko in bi mi pokril 98% vseh letnih poti.
Za trikrat letno ko rabim avto za 400km naenkrat pa bi si sposodil nekaj kar to omogoča.

Ampak potem pa prideš spet na ceno. Mene trenutno avto za 700€ vozi v službo že 2 leti z minimalnimi rednimi vložki (servis+zavore).
Kaj bojo rabljeni električarji z dosegom naredili nevem, predvidevam da prav veliko ne. Da bi pa vsak zemljan dajal 12.000€ in (parkrat) več za avto za v službo se pa ne bo naredilo še kaj kmalu. Ko se po cesti vozim je razmerje starih (8+let) avtov še vedno ogromno.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3463
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: danci1973 » 12. Avgust 2019, 10:45

aleks napisal/-a:
12. Avgust 2019, 08:44
meni je jako čudno, ko se elektroskeptiki obešajo na prazno baterijo. ko je pa kanglice na sliki konc, si pa čisto na istem. vsak avto rabi da nekaj daš not za pogon. če si vsred ničega ko zmanjka, (tudi vseh morebitnih kanglc), je popolnoma vseeno ali poganjaš na plin, tekočino ali elektriko - voz obstane. in potem se lahko slikaš. reši te sorodna dobra duša, ki ti podari nekaj goriva ali elektrike (priključni hibridi imajo možnost pretočit nekaj elektrike, pa sem in tja tudi kak električar), če pa to ni možno - te pa lahko šlepne za par kilometrov (in to relativno hitro tudi polni baterije). ofroadanje naj bi bil kameradski šport, tko da mamo načeloma to tudi pokrito. tankanje električarja ima dve prednosti, ki jo redki ICEji posedujejo. to je "tankanje" iz različnih virov. polnilna napetost je lahko enofazna izmenična 110-240V, ali trifazna izmenična 240-380V, enosmerna različnih napetosti, ... kot če bi isti ICE pil od vodika, UNP, metana, etilnega alkohola preko mazuta, petroleja, dizla, motornega bencina in vse do avio bencina. druga je pa šlepanje/polnjenje v enem, česar pač noben bencinar/dizl ne zmore.
s tem, da pošten električar po performansah itak vse pelje scat.
Ko je kanglice konec, uporabim naslednjo - zlahka imam s seboj za 500 km kanglic. In v 500km uporabe kanglic bom skoraj zagotovo naletel na kakšno pumpo.

Nisem 'elektroskeptik', nisem pa tudi ne 'fan-boy'. Imam dokaj realno predstavo o tem, za kaj so današnji EV-ji in infrastruktura primerni in za kaj ne. Zato se v službo in po mestu vozim na elektriko, na daljše službene poti / dopust / road trip pa pač ne.

Škoda, da 'poštenih' električarjev ni za 'pošteno' ceno. Ker ti pod 50k€ pa res 'nikogar' ne peljejo scat.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost