Video stuff no.6

Fotografije, filmi, vici, smešnice...
Odgovori
Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 115
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: ORLY » 02. Oktober 2019, 19:01

Sej ma za kej bit navdušen...

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 803
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: aleks » 03. Oktober 2019, 09:12

lukaprelesnik napisal/-a:
02. Oktober 2019, 18:52
No da vidmo...
slow :clap :rock

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4623
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: klemz » 05. Oktober 2019, 11:04

Kdo se bo upogumu pa tole kupu?
PS: updam, da ne jst.

Uporabniški avatar
Grizliboy
Član Subaru kluba
Prispevki: 438
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: Grizliboy » 07. Oktober 2019, 21:53

Nalijem naj olje ? Emmmm ....... Verjetno isto kot pri solati :smsw :smsw
Fotograf fotografira FOTOGRAFIJO, Slikar slika SLIKO.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 803
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: aleks » 09. Oktober 2019, 08:46

klemz napisal/-a:
05. Oktober 2019, 11:04
Kdo se bo upogumu pa tole kupu? PS: updam, da ne jst.
niti ni prav pocen, in še: kaj ti to pomaga (za starejše subaruje na običen visko v sredini), če niti srednjega "diferenciala" ne morš zablokirat preden zariješ? takrat ko to prime, je več k'sno ... mislim da ma subaru na mal novejših modelih samodejno "blokiranje" bolje izvedeno kar fabrško.

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4623
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: klemz » 09. Oktober 2019, 09:48

Tole je locker in ne lsd. Podobno ima GM narejeno na pickupih.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3538
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: danci1973 » 09. Oktober 2019, 09:52

Mene bi tisto, sicer normalno, klikanje spravilo ob živce.
https://media.tenor.com/images/3a144a44 ... /tenor.gif

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 803
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: aleks » 09. Oktober 2019, 11:59

klemz napisal/-a:
09. Oktober 2019, 09:48
Tole je locker in ne lsd. Podobno ima GM narejeno na pickupih.
Ja, že mogoče, ampak preden ta reč zapre sploh, mora biti navor na odgonu. Tja pa pride šele (če je sredi visko pogon kot na nekaterih naših subarujih), ko se že vrti v prazno spredaj. Če na zadni gredi ni navora, sam odpira na klik da izenači levo in desno kolo po razliki v hitrosti. Res, na avtomatikih subaru je malenkost več navora stalno zadaj, sam ne vem če ni to premal da zaklene.
Pickupi imajo blokado sredine v 4x4L (ali tudi v 4x4H), zato se jim ta reč splača, saj vklopiš špero skupaj z reduktorjem ali 4 kolesnim pogonom preden zabluziš in je zadnja gred že gnana. V kolikor pa ima PU samo zadnji pogon se mu pa itak navor prenaša samo na ta dif.
Če hočeš pogon za teren je treba lepo po vrsti. Najprej moraš imeti zaporo na sredini, potem šele dodajaš zadaj in na koncu še spredaj.

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 803
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: aleks » 09. Oktober 2019, 12:17

aleks napisal/-a:
09. Oktober 2019, 11:59

Ja, že mogoče, ampak preden ta reč zapre sploh, mora biti navor na odgonu. Tja pa navor pride šele (če je sredi visko pogon kot na nekaterih naših subarujih), ko se že vrti v prazno spredaj. Če na zadni gredi ni navora, sam odpira na klik nič ne odpira da izenači levo in desno kolo po razliki v hitrosti nič ne izenači, pospeši zunanje kolo vendar notranjega ne more upočasniti. Res, na avtomatikih subaru je malenkost več navora stalno zadaj, sam ne vem če ni to premal da zaklene ostane zaklenjen, ker ta locker je zaklenjen po difoltu.
Pardon, moja zmota ... Ta locker drži stalno, le v ovinku lahko prisili zunanje kolo v večjo hitrost. Nobeno kolo se ne more vrteti z nižjo relativno hitrostjo kot pogonska gred. Pri normalnem difu lahko eno kolo miruje ko se drugo vrti, tu pa to ni možno. Ravno zato v vozilih z AWD visko ne pride prav do izraza, ker ta efekt pridobimo šele ko sprednji konec avta nima več oprijema in se navor prenese vzad. Večinoma smo takrat že v dreku in se zad pač zavrtita obe kolesi v prazno namesto enega. Pride pa v pomoč pri direkt gnanih poltovornjakih.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6250
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: nebivedu » 09. Oktober 2019, 15:17

aleks napisal/-a:
09. Oktober 2019, 12:17
Ravno zato v vozilih z AWD visko ne pride prav do izraza, ker ta efekt pridobimo šele ko sprednji konec avta nima več oprijema in se navor prenese vzad. Večinoma smo takrat že v dreku in se zad pač zavrtita obe kolesi v prazno namesto enega. Pride pa v pomoč pri direkt gnanih poltovornjakih.
Sej Subaru nima "ljudskega" pogona, da bi moral čakat, da prednja kolesa zavrtijo v prazno. visko v večini subarujevih AWD-jev je za urejanje razmerja med prednjim in zadnjim parom koles v ovinkih.
ŽE po temu vidiš, ker če ti visko odleti imaš kar naenkrat 50:50 razmerje in avto v ovinkih skače.

Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3538
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: danci1973 » 09. Oktober 2019, 16:57

50:50 navor delijo odprti diferenciali, pri čemer je 100% = navor, ki ga na podlago lahko prenese kolo z manj oprijema.

Taki z zaporo pa navor (teoretično, če je zapora dovolj močna) prenašajo od 100:0 do 0:100, glede na oprijem na posameznem kolesu oz. paru koles.

Hitrost vrtenja pa ni isto kot navor in pri pokvarjenem sredinskem viskotu je problem prav to.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6250
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: nebivedu » 09. Oktober 2019, 17:29

Se bom drugače izrazil. Pokvarjen visko zaklene pogon, da je togo sklenjen. Zato avto skače v ovinkih (ali pa ga polomiš, če kaj popusti).


Na subaruju z AWD pogonom (leone in legacy dl izočena) še nisem doživel, da bi se recimo samo eno sprednje kolo vrtelo v prazno, ostala bi pa stala na mestu. Vedno eno prednje in eno zadnje (ali dva zadnja, če je zadaj imel LSD).
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3576
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: BackW00d » 09. Oktober 2019, 21:08

Hja, nevem, jaz sem odlomil eno izmed polosi pa ni avto več šel nikamor. (1.6 impreza 1996)
Ali je bil sredinski differencial uničen na način da ni več imel visko sklopke notri, ali pa je nekdo v menjalnik zmontiral odprt diff...

Tudi na imprezi WRX se mi je že zgodilo da je sukala prednja guma ( ena ali obe), ampak je differencial v menjalniku tako vriskal in stokal da sem TAKOJ spustil gaz in zahodil sklopko...
Verjetn je v tem jamrajočem momentu začel preko visko sklopke tistih ~70-100Nm* kar pač dopušča visko sklopka prenašat še na zadnji par. Ampak očitno ni bilo to dovolj, da bi avto šel naprej.

Sem pa tudi parkrat že zategnil ročno na "pas mater" in prisilu prednja kolesa da so zavrtela v prazno, da sem lahko naredil zelo zelo hiter obrat sredi brega v snegu. Torej, vsekakor je mogoče.


Nekaterim pač visko zaklene ko gre v maloro, drugim pa očitno postane odprt. No ta odprt defenitivno vrti eno kolo spredaj v prazno.


Tudi LSD ni nekaj bohvekaj od diferenciala zadaj. Predno se to "segreje" in začne grabit te že mine v klanc rinit...
Za rahle primere ne rečem, pomaga. Ko pa rabi avto samo z enim zadnjim kolesom zlezt čez oviro pa je LSD ponavadi premalo. Sploh če še sredinski visko ni najboljši in ne prenaša veliko Navora preko sklopke...
Tukaj so sistemi z zaviranjem drugih gum precej boljši.


*vir: http://www.e-carsport.com/mechanizm-roz ... ti-05.html
S tem da je tale za impreze, torej verjetno malce bolj navit kot tisti v navadnih vozih...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6250
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: nebivedu » 09. Oktober 2019, 21:47

BackW00d napisal/-a:
09. Oktober 2019, 21:08
Tudi LSD ni nekaj bohvekaj od diferenciala zadaj. Predno se to "segreje" in začne grabit te že mine v klanc rinit...
Za rahle primere ne rečem, pomaga. Ko pa rabi avto samo z enim zadnjim kolesom zlezt čez oviro pa je LSD ponavadi premalo. Sploh če še sredinski visko ni najboljši in ne prenaša veliko Navora preko sklopke...
Tukaj so sistemi z zaviranjem drugih gum precej boljši.
ukrajina 2017:
https://www.facebook.com/TransKarpatenO ... 620625602/

Sicer se ne vidi kok strma je bila tista ježa, ampak je bila kar... Tudi pri zelo nizkih obratih LSD deluje na polno. Ne rabiš visokih obratov in ne rabiš met ogretega diffa. Avto je bil mrzel, ker smo ravno štartali.

Objavil je Romy, naš vodič po Ukrajini. Pa njegov komentar si preber. Tip je vozil patrola s 33" gumami, pa sem se povsod brez problemov za njim peljal, s tem da so na outbacku 215/65/16 gume, kar je približno 27".
Aja, pa outback je bil avtomatik, torej še reduktorja ni imel.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3576
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Video stuff no.6

Odgovor Avtor: BackW00d » 09. Oktober 2019, 22:08

Oprosi, sam meni zgleda kot da bi na 33sekundi elektronika zablokirala prednje levo kolo(kolo je popolnoma v zraku pa se neha vrtet v prazno)...zato pa avto tudi zleze čez tale previs...

Ali pa če je nekdo ravno prav zavoro pritisnil ob dodajanju plina :-f

Poleg vsega pa na tem delu dejansko vso delo opravi sredinski differencial (visko sklopka)...Zadnje gume so verjetno imele obe dovolj oprijema.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost