Justy Automatic

Najpogostejša najmanjša predstavnika znamke
Modras
Onemogočen
Prispevki: 281
Pridružen: 11. Januar 2016, 14:21

Re: Justy Automatic

Odgovor Avtor: Modras » 11. April 2016, 15:28

Takole izgleda po simbolni sliki
http://www.classiccarshq.co.uk/wp-conte ... 1991-3.jpg
http://photoofcar.com/albums/userpics/2 ... 5420-8.jpg

A DS funkcija pomeni športni program oziroma prestavljanje?
Je bolje 3 ali 5 vrat?

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3899
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Justy Automatic

Odgovor Avtor: BackW00d » 12. April 2016, 08:45

to je CVT, kar pomeni daj je skuter.
Verjetno v Ds načinu pač vozi z višjimi obrati....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Modras
Onemogočen
Prispevki: 281
Pridružen: 11. Januar 2016, 14:21

Re: Justy Automatic

Odgovor Avtor: Modras » 12. April 2016, 14:57

Aha.
A je to predvsem koristna funkcija za prehitevanje in plezanje?

Thomas22
road pirate
Prispevki: 6754
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: Justy Automatic

Odgovor Avtor: Thomas22 » 13. April 2016, 10:41

DS - Drive Sport, za športno vožnjo, niti ni za kako plezanje, tam je bolje D ali še bolje L (če jo imaš) - govorim za starejše modele.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Modras
Onemogočen
Prispevki: 281
Pridružen: 11. Januar 2016, 14:21

Re: Justy Automatic

Odgovor Avtor: Modras » 13. April 2016, 11:12

Aha.
Očitno gre bolj za prehitevanje in športno vožnjo.
Čeprav omenjeni Justinko kar lepo poskakuje!
To je bolj mestni terenec za skok na vas :sck
A ''L'' bi bil potem namesto reduktorja?

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6732
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Justy Automatic

Odgovor Avtor: nebivedu » 13. April 2016, 11:23

LSlabe napisal/-a:
Modras napisal/-a:
LSlabe napisal/-a:Jest ne bi vlekel lih 750 kg z justy-jem :cr
A ne?
Se ti zdi preveč podhranjen ali kako?

Ne, to ne, ampak avto ma slabo tono, pa še enkrat tolk da bi vleku... Ne vem kako se boš ustavu ;)
Daihatsu charade 1.3 (stalni 4x4 in 90KM) je brez problema vlekel prikolico okoli 10kilometrov daleč in na njej 60 knauf plošč (2600 x 600 x 12.5 mm). Pa je bila verjetno prikolica z vsemi knauf platami dvakrat težja od avta.
Vem da kubični meter knauf plošč tehta malo čez tono (1024kg - 1m x 1m x 1m), tukaj je bilo pa 260cm x 60cm x (60x1.25cm), torej nekje 1.17 tone.

Ni problem, da avto nebi povlekel. Problem je če kljuka na avtu to zdrži in če ne utrgaš zadnjega dela avta stran.

Sicer kljuke na subaruje montirajo ponavadi tako, da prej avto raztegneš, kot pa da bo kej odtrgalo. (birdyju smo legacy-ja za 5cm raztegnil, ko smo reševali eno imprezo iz jarka na krimu - 2 avta v navezo pa smo tretjega iz jarka ven vlekli in birdijev je bil na sredini, pa je z vsakim potegom dvakrat fasal)
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6732
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Justy Automatic

Odgovor Avtor: nebivedu » 13. April 2016, 11:26

Thomas22 napisal/-a:DS - Drive Sport, za športno vožnjo, niti ni za kako plezanje, tam je bolje D ali še bolje L (če jo imaš) - govorim za starejše modele.

A ni DS overdrive prestava?
Ko recimo vlečeš prikolico in prideš do strmega klanca, kjer je prva preveč, druga pa premalo, vklopiš DS in gre avto nenormalno visoko v obrate (nekateri trdijo da tudi do 11k obratov) da se lahko potem s prvo pelješ normalno v klanec.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Modras
Onemogočen
Prispevki: 281
Pridružen: 11. Januar 2016, 14:21

Re: Justy Automatic

Odgovor Avtor: Modras » 13. April 2016, 11:37

Japonski mlinčki zmorejo marsikaj :c
DS mi deluje kot kombinirani program

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3899
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Justy Automatic

Odgovor Avtor: BackW00d » 14. April 2016, 07:42

Dejstvo je da 1.0 motor zdrži 10.500 obratov...

Ampak, da gre pa do 11.000 tovarniško dovoljeno pa nekak dvomim...
Števec se navsezadnje konča pri 8.000 RPM
Moč zaradi majhnega sesalnega kolektorja in fergazerja že precej upade pri tako visokih obratih, mislim da ima Maximalno moč pri okol 6000 obratov, navora pa tko nima nobenga :D

Iz lastnih izkušenj vem, da gre 1.0 motor brez težav do 9.000 (ugibanje, ker se cager zaleti v dno števca)...
1.2 motorji so bili bolj kritični, ker odmične niso zdržale tolk obratov. Kolega je recimo to izkusil na lastno pest...
Sem pa bil dolgo v stiku z francozom, ki je imel turbo 1.0 motor z nekje ~115 konji in se mu je avto sukal do 10.500.
Tako se je okol vozil vsaj 30.000km in je vse delalo BP. Vmes je enkrat za 0.1 bar dvignil pritisk, ker je hotel na dragu ulovit imprezo WRX, pa mu je tesnilo glave ven vrglo. Ob popravilu pa ni šel v nadaljno predelavo vijakov in ostalega, zato je nekako ostal na tistih 115HP.

Uglavnem, kot sem že v štartu predvideval (glede na to da je to skuter) je Ds način pač način z povečanimi obrati. Dejansko kot da bi vozil z brzino nižje. Ni pa to nek overdrive do 11.000RPM :D

Vir: http://articles.philly.com/1989-05-28/n ... sty-s-ecvt" onclick="window.open(this.href);return false;
Personally, I found that the increased responsiveness in the Ds setting made the car much more pleasant to drive in stop-and-go, urban situations. There is, of course, a penalty to be paid for that practice in the form of increased engine speeds - and the lowered fuel economy that comes with that territory. At 45 miles an hour, for example, the engine is turning up 2,250 r.p.m. in D, and almost 4,000 in Ds.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6732
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Justy Automatic

Odgovor Avtor: nebivedu » 14. April 2016, 09:09

BackW00d napisal/-a:Dejstvo je da 1.0 motor zdrži 10.500 obratov...

Ampak, da gre pa do 11.000 tovarniško dovoljeno pa nekak dvomim...
Števec se navsezadnje konča pri 8.000 RPM
Moč zaradi majhnega sesalnega kolektorja in fergazerja že precej upade pri tako visokih obratih, mislim da ima Maximalno moč pri okol 6000 obratov, navora pa tko nima nobenga :D
Zelo malo predelan - mašina je skoraj čisto stock, pa ima pri 9200 obratih 120KM, vrti se pa do 11900 obratov, tako da za 890kg težak avto je tole že orenk hudo:
http://autoweek.com/article/car-news/19 ... ted-scooby
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Modras
Onemogočen
Prispevki: 281
Pridružen: 11. Januar 2016, 14:21

Re: Justy Automatic

Odgovor Avtor: Modras » 14. April 2016, 11:49

Zanimivo!
A glede francoza 1,0 turbo si verjetno mislil novejši Clio ?
Mimogrede bi še vprašal, a je dosti delov kompaktibilnih oziroma ni večjih razlik med serijo J10 in J12?
Kot sem videl in zasledil paše dosti delov od bratranca Suzuki Swift.
A je reduktor odvisen od opremskega paketa?

Evo nekaj iz brošure
http://bestcarmag.com/sites/default/fil ... 1991-1.jpg

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3899
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Justy Automatic

Odgovor Avtor: BackW00d » 14. April 2016, 14:15

Mislil sem Francoza kot človeka, ki je vozil 1.0 Subaru Justy letnika 91....

Glede 120 konjske različice:
A stock, Japanese-market 1.0-liter Justy crankshaft and connecting rods were used, however. As Banowetz says, “In all, very few racing components were used. [It was] a very stock and strong Subaru Justy.” Indeed, it eventually produced 120 hp at 9200 rpm, against the stocker’s 66 hp at 5200 rpm
1.0 notranji deli so nenormalno močni in res zdržijo obratov za izvoz :)

No Francoz je imel na navadnega fergazerca gor samo turbo povešen iz Turbo daihatsu Charade-a....Zato ni bilo toliko konjev kot v tvojem primeru z drugimi odmičnimi gredmi in večjimi fergazerji.

Serijski 1.0 motor se uglavnem ne zasuče ravno v 11.000 obratov, do 9.000 pa kar gre, brez nekih težav :D
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Modras
Onemogočen
Prispevki: 281
Pridružen: 11. Januar 2016, 14:21

Re: Justy Automatic

Odgovor Avtor: Modras » 14. April 2016, 19:15

Aha.
Sedaj mi je razumljivo ;)

Uporabniški avatar
Sajmon
Član Subaru kluba
Prispevki: 2930
Pridružen: 25. April 2006, 15:36

Re: Justy Automatic

Odgovor Avtor: Sajmon » 15. April 2016, 06:43

Sem imel 74 konjskega justyja. So me spraševali, če ima kak turbo, ker je nad 3500 tako potegnil.

Modras
Onemogočen
Prispevki: 281
Pridružen: 11. Januar 2016, 14:21

Re: Justy Automatic

Odgovor Avtor: Modras » 15. April 2016, 10:38

Japonci imajo zelo velik navor! :c

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost