Legacy BP utripajoča armaturka

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
PrimozR
Uporabnik foruma
Prispevki: 40
Pridružen: 02. Oktober 2016, 20:59

Re: Legacy BP utripajoča armaturka

Odgovor Avtor: PrimozR » 25. Julij 2020, 07:57

Board computer je pač ta displej z uro.

Brightness stikalo? Zraven ure, nad Display gumbom. Škatlica v smislu body integrated unit?

Loti v uri so zgledali povsem OK. Pa nekako bi skoraj rekel, da se bi bili loti tam noter, da bi potem vplivalo nekaj v zvezi z gumbom za svetlost. Gumbi so bili pa tudi OK (niso bili umazani, padi na PCBju OK, itd.). Prej bi ciljal na napeljavo nekje drugje.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3720
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy BP utripajoča armaturka

Odgovor Avtor: danci1973 » 25. Julij 2020, 09:09

Loti lahko zgledajo povsem OK, pa so še vedno 'hladni' - gre za 'mikro' razpoke, ki jih niti ne vidiš, pa potem lahko izgubljajo kontakt bodisi zaradi vibracij (kot bi rekel pri tebi) ali pa zaradi temperaturnih sprememb ali kombinacije obojega...

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 4005
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy BP utripajoča armaturka

Odgovor Avtor: BackW00d » 25. Julij 2020, 09:26

A niso te ure že tko in tko problematične na mnogo modelih?

Splačalo bi se prelotat vsaj te kontakte ki grejo na konektor in gumbe. S spajkalnikom pregreješ vse kontakte da se zasvetijo.
Premeril bi tudi lahko, a je ta gumb bright vezan na kak IC v sami uri ali pa je speljan ven kam v kako ločeno "škatlo".
Škatla v kateri je notri pač PCB z nekaj komponentami. Vem da sem že v par avtih zasledil da je bilo v taki škatli noter pač nekaj uporovja in par tranzistorjev za nastavljanje svetilnosti lučk po armaturi.
Potem pa so iz te škatle napeljani kabli v vse komponente, ki svetijo da se preko tega kabla rihta svetilnost in pač on/off glede na pozicijo luči.

Recimo če gledaš nek random pinout se na spodnji sliki skriva na pinu 4: https://www.subaruoutback.org/forums/at ... or-dia.jpg Z uvedbo CAN-a je pri novejših avtih to vse drugače, ker ma vsaka enota posebej kontrolerje za te stvari potem. Ampak dvomim da Legacy BP že ima tko narjen.

Grem probat poiskat pinout ure :P
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 4005
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy BP utripajoča armaturka

Odgovor Avtor: BackW00d » 25. Julij 2020, 10:09

Hja, sem ugotovil da če FSM odprem v adobe acrobatu da celo pravilno deluje kazalo, zato se je precej lažje znajdit....ampak kaj hudiča ko je vse tako čudno narisano...glej zdej:

Na uri imaš stikalo Bright, ki očitno ni vezano nikamor direktno.
Ali je vezan preko UART kabla v DRIVER/Combination meter (ni označeno) ali pa preko tistega tranzistorja v BIM (označeno z rdečo)...neke direktne CAN povezave ni vidit. Ne vem kaj je tista puščica VFD? Vehicle neki neki? http://shrani.si/f/2c/86/4M8JhVWD/legacy2.png
Potem pa je tu še naprimer vezava števca, ki kaže da gre med BIM in števcem CAN povezava. Kakšnega direktnega dimmer controla ni vrisanega. http://shrani.si/f/9/3U/4D4EkJ8l/legacy1.png
Nato pa se vidi da gre elektrika za osvetljavo iz ključa (ignition switch) direktno preko A3/A4 v števec tam pa se začne čarolija!
Med lučmi ki se temnijo je vmes narisan še dimmer & stabilizing power circuit..in gre naprej še v Driver del števca preko "Meter-03". (očitno števec delijo v microcontroller/driver) http://shrani.si/f/3Z/Dm/2fZa2EsN/legacy4.png
In na zadnji sliki se vidi da iz Meter-03 (ignition signal) je lučka za ODO/TRIP in S/S back light vezana zopet preko "dimmer & stabilizing power circuit": http://shrani.si/f/1b/Mx/31C2oAHn/legacy3.png
Zdej pa, al je to v samem števcu pa za kontrolo skrbi CAN (kar sem predivdeval da nima, pa očitno vseeno ma) ali pa je to neka zunanja škatlica nekje...

Grem še mal iskat
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 4005
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy BP utripajoča armaturka

Odgovor Avtor: BackW00d » 25. Julij 2020, 10:20

Ej nikjer ni razloženo kaj je to "dimmer & stabilizing power circuit"...
Je pa skoraj pred vsako lučko narisan.

Najbolj mi diši da je to CAN zadeva.

Ampak če povzamem vse skupaj. Skoraj ziher problem nastane v uri tam nekje na gumbu za bright. Karkol kasneje od tega mi nekak ni logično.
Je pa ta gumb tipka, in ne "preklopno" stikalo? Ane?

Če bi probal predrkat to tipko in jo ene 100x pritisnit pa polotat njene kontakte pa če ni razlike, pol si v riti :D
Oziroma, se dobiš s kolegom (mogoče ti lahko jaz eno pošljem na test, ti jutri javim. Oziroma če paše iz Outbacka 2006, pol jo lahko dobiš brez težav) in probaš menjat celo uro. Če problem ne izgine to ni težava.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

PrimozR
Uporabnik foruma
Prispevki: 40
Pridružen: 02. Oktober 2016, 20:59

Re: Legacy BP utripajoča armaturka

Odgovor Avtor: PrimozR » 25. Julij 2020, 12:38

Ma čudno je, ker se ura resetira. Pa vmes ko utripa, se včasih že stabilizira, če pritisneš brightness gumb se mu pa spet zmeša. In ja, tipka je, ne stikalo.

Jaz skoraj sumim, da ni ura, ker utripajo še drugi deli armaturke. 2006 Outback pa, glede na dancijevo sliko, mislim da ne bo kompatibilen, verjetno gre že za facelift model? Moja je takale (kar screenshot iz videa): https://i.imgur.com/yI4qzU6.png

VFD je displej (ki prikazuje uro, porabo, itd.): https://en.wikipedia.org/wiki/Vacuum_fl ... nt_display

Bom razkopal še enkrat armaturko, vzel ven uro, magari res letel čez lote, zraven pa še pomeril stvari, ki jih predpisuje IDI-12 (napetosti in upornosti na konektorju). Body integrated unit je pa glede na FSM precej zakopan gor pod volan...

PrimozR
Uporabnik foruma
Prispevki: 40
Pridružen: 02. Oktober 2016, 20:59

Re: Legacy BP utripajoča armaturka

Odgovor Avtor: PrimozR » 25. Julij 2020, 15:15

Vračam se s prvega dela misije razkopati avto. Ura (celoten assembly) je zdaj izven avta, bom letel čez s spajkalnikom, ampak mislim da ne bo pomagalo.

Preveril sem IDI-12 do IDI-14 iz FSM-a (razen točke 6, ker nisem iskal konektorja i10), napetosti na konektorju ure so vse OK, 11,5 V, razen pina 2 (za svetlost), ki je ~10,5 V. 10 V je pa meja, kjer greš preverjati harness. Preveril sem še upornost istega pina na konektor i84, ki mora biti pod 10 Ohm (če je, menjaš body integrated unit), z dodatnimi pini v konektorju se je začelo nad 10, potem pa padlo rahlo pdo 10 Ohmov, tam na 9,5 Ohma MOGOČE. Torej stavim na težavo na napeljavi.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 4005
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy BP utripajoča armaturka

Odgovor Avtor: BackW00d » 26. Julij 2020, 20:40

Jutr bom pogledal kako zgleda...včeraj sem pozabu. Mogoče se splača probat vseen.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 4005
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy BP utripajoča armaturka

Odgovor Avtor: BackW00d » 28. Julij 2020, 09:04

Zanimiv:

2005 Outback: http://shrani.si/f/35/rv/139eJd4w/10957 ... 946481.jpg
2006 Outback: http://shrani.si/f/1Y/Qb/2pmWNy89/11574 ... 570686.jpg
Nisem pa pogledal če ima 2006 kje drugje isto stikalo...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Topo
Uporabnik foruma
Prispevki: 302
Pridružen: 10. November 2010, 16:49
Kraj: Nova Gorica

Re: Legacy BP utripajoča armaturka

Odgovor Avtor: Topo » 28. Julij 2020, 10:23

Odklopi uro in vžgi avto. Če vse drugo še vedno utripa, ni kriva ura.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 4005
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy BP utripajoča armaturka

Odgovor Avtor: BackW00d » 28. Julij 2020, 12:32

Top tip by Topo! Več glav več ve, evo ti ga direkt :D
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3720
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy BP utripajoča armaturka

Odgovor Avtor: danci1973 » 31. Julij 2020, 07:39

PrimozR napisal/-a:
25. Julij 2020, 15:15
Vračam se s prvega dela misije razkopati avto. Ura (celoten assembly) je zdaj izven avta, bom letel čez s spajkalnikom, ampak mislim da ne bo pomagalo.
Kaj novega glede utripanja?

PrimozR
Uporabnik foruma
Prispevki: 40
Pridružen: 02. Oktober 2016, 20:59

Re: Legacy BP utripajoča armaturka

Odgovor Avtor: PrimozR » 01. Avgust 2020, 17:18

Utripanja zaenkrat še ni bilo opaziti, ampak je bila pa danes ura dvakrat resetirana, vsakič, ko sem se vsedel v avto, ampak se ni resetirala takrat, resetirala se je nekje vmes, ko je bil avto ugasnjen/parkiran (ker ni bila resetirana na 1:00, ampak na ~1:20).

Je bilo pa tole zdajle drugič (po prej omenjeni Ljubljani), da sem vozil avto v zadnjih dobrih dveh tednih, od 16. junija, pa tole danes je bilo 3 minute v vsako smer. Kakorkoli že, definitivno še ni rešeno.
Topo napisal/-a:
28. Julij 2020, 10:23
Odklopi uro in vžgi avto. Če vse drugo še vedno utripa, ni kriva ura.
Ne utripa vsakič, ko zalaufam avto niti ne utripa ob zagonu, velikokrat nekaj časa po zagonu. Ampak ja, dober point. Bom odklopil in opazoval, ampak nadaljna dva tedna nekaj veliko akcije ne bo, sem na bolniški/dopustu :)

gusti
Uporabnik foruma
Prispevki: 69
Pridružen: 02. November 2017, 09:30
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: Legacy BP utripajoča armaturka

Odgovor Avtor: gusti » 04. Avgust 2020, 10:52

malo laično ampak včasih so imeli števci/ure svojo baterijo. Mogoče kaj v tej smeri?

Darac
Uporabnik foruma
Prispevki: 35
Pridružen: 11. November 2018, 22:59
Kraj: Nazarje

Re: Legacy BP utripajoča armaturka

Odgovor Avtor: Darac » 05. Avgust 2020, 07:26

gusti napisal/-a:
04. Avgust 2020, 10:52
malo laično ampak včasih so imeli števci/ure svojo baterijo. Mogoče kaj v tej smeri?
Ja, ampak tista baterija je namenjena samo temu, da ostane ura prav nastavljena (tudi če odklopiš akumulator). Ne vem Ali Legacy/OB ima to, pa tudi če mislim da to ni tisti problem.

Po mojem gre za kak slab kontakt ali pa okvara kakšne druge el. komponente ki počasi zdihuje in bo kmalu do konca crknila.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost