Subaru OUTBACK 2.5 by MSenjur
Re: Subaru OUTBACK 2.5 by MSenjur
mah gledam youtube, ni tok zajebano, bolj je problem, ker ful časa vzame. In pol te še kej heca, in imaš neuporaben avto...
Mah, mal bom še povprašal, kok € je to rabljeno, drugače bom pa nekako pritrdil,da bo dihtal in bo pač samo okno, brez odpiranja.
Mah, mal bom še povprašal, kok € je to rabljeno, drugače bom pa nekako pritrdil,da bo dihtal in bo pač samo okno, brez odpiranja.
Re: Subaru OUTBACK 2.5 by MSenjur
Jaz sem imel podoben problem (mogoče celo isti).msenjur napisal/-a: ↑08. Februar 2024, 20:32te dni se je na eni stran posedel sibedah, da je tekla voda notr.
danes je bilo dovolj casa, da sem se lotil mal pogledat. razdrl sem strop, sicer bolj bz, ker do vodil se pride tudi brez snemanja stropa.
sibedah je nekaj zategovalo, in se ga sploh ni dalo odpreti ali dvigniti poseden del.
pol sem snel steklo, ugotovil da so vodila in kolescki drugace na vsaki strani. pol sem se lotil, da bi jih nastavil na obeh straneh enako, kar mi je delno uspelo. ampak, ko sem jih nekakrat zapeljal gor/dol je spet en nekaj zaribal. pol se mu je neki snelo in je sel ta zariban cisto na zacetek pod streho in ga ne morem premkanit tud za 1mm. drugega sem nekako spravil v koncni polozaj, amapk je motorcek ze neki preskakvoal, sodec po zvoku.
je kdo ze raziskoval, kaj bi bil problem, da ena stran dela, druga pa riba. a se to sploh popravlja ali je samo se za menjavo? imamo kje kaksen sibedah, k bi se prodajal?
Dal sem steklo ven, vodila u nulo spucal, namazal na novo z silikonsko mastjo in nazaj sestavil pravilno. Pa ene plastike na koncu vodil so popokale, nekaj plastike na oknu, ki gredo v vodila, zato sem jih z dvokomponentnim lepilom zlimal skupaj in je potem držalo (verjetno še drži, drugače bi prejšnji lastnik že kaj napisal o puščanju).
Pa ko sem že delal, sem še odduške v kompletu sčistil, da je voda lažje odtekala.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Subaru OUTBACK 2.5 by MSenjur
Jaz sem ga do zdaj 2x odprl odkar ga imam, ni lih neka uporabna zadeva, vsaj zame ne...
What seems to be the Officer, problem?
Nč več turbo...
Nč več turbo...
- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 4421
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Subaru OUTBACK 2.5 by MSenjur
Jaz pa ga precej uporabljam, poleti se avto mnogo hitreje prezrači in ohladi, tja do 90-100 km/h pa tudi prav prijetno pihlja (odvisno tudi od zunanjih temperatur).
Re: Subaru OUTBACK 2.5 by MSenjur
moje zahteve pri nakupu ,
karavan ali enoprostorec,4x4,reduktor,strešno okno,vlečna kljuka in webasto(grelec vode)
če ni webasta, kljuke ni problem bom uredil
davek na strešno okno je prah cvetni cestni razne iglice listi drevja in padavine v lepem vremenu.
karavan ali enoprostorec,4x4,reduktor,strešno okno,vlečna kljuka in webasto(grelec vode)
če ni webasta, kljuke ni problem bom uredil
davek na strešno okno je prah cvetni cestni razne iglice listi drevja in padavine v lepem vremenu.
Re: Subaru OUTBACK 2.5 by MSenjur
Ja in na ta filter ti pride v poštev 5 avtov, pa vsi majo 350+ tisoč kilometrov če pa nimajo tolk km so pa 30k ali več pa še vedno rabljeni vsaj par let
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Subaru OUTBACK 2.5 by MSenjur
ja... jest imam problem, da ne vem, če je kaj polomljeno. Ni mi jasno, zakaj se je enemu vodilu "snelo" in je šel čisto pod streho, do konca in tam obtičal. Nekaj ga drži, ker se ne premakne za nič. Sumim, da se je kaj zlomilo, nekaj kar bi ga moralo prej ustavit. Kaj ga sploh premika? videl sem tisto navojno žico pri motorčku, sam to potem izgine v vodila in se ne vidi več... 2 voda gresta na vsako stran... a se ta navojna žica vrti in premika vodila? imajo vodila navoj spodaj? Zdej je verjetno tudi že korak na vodilih zamaknjen, kako to sinhronizirat nimam pojma.nebivedu napisal/-a: ↑09. Februar 2024, 11:09Jaz sem imel podoben problem (mogoče celo isti).msenjur napisal/-a: ↑08. Februar 2024, 20:32te dni se je na eni stran posedel sibedah, da je tekla voda notr.
danes je bilo dovolj casa, da sem se lotil mal pogledat. razdrl sem strop, sicer bolj bz, ker do vodil se pride tudi brez snemanja stropa.
sibedah je nekaj zategovalo, in se ga sploh ni dalo odpreti ali dvigniti poseden del.
pol sem snel steklo, ugotovil da so vodila in kolescki drugace na vsaki strani. pol sem se lotil, da bi jih nastavil na obeh straneh enako, kar mi je delno uspelo. ampak, ko sem jih nekakrat zapeljal gor/dol je spet en nekaj zaribal. pol se mu je neki snelo in je sel ta zariban cisto na zacetek pod streho in ga ne morem premkanit tud za 1mm. drugega sem nekako spravil v koncni polozaj, amapk je motorcek ze neki preskakvoal, sodec po zvoku.
je kdo ze raziskoval, kaj bi bil problem, da ena stran dela, druga pa riba. a se to sploh popravlja ali je samo se za menjavo? imamo kje kaksen sibedah, k bi se prodajal?
Dal sem steklo ven, vodila u nulo spucal, namazal na novo z silikonsko mastjo in nazaj sestavil pravilno. Pa ene plastike na koncu vodil so popokale, nekaj plastike na oknu, ki gredo v vodila, zato sem jih z dvokomponentnim lepilom zlimal skupaj in je potem držalo (verjetno še drži, drugače bi prejšnji lastnik že kaj napisal o puščanju).
Pa ko sem že delal, sem še odduške v kompletu sčistil, da je voda lažje odtekala.
Zdej sem pred dilemo, ali dat ta šibedah ven, na ponk, ga razstavit, pregledat in probat popravit. rezervnih kosov verjetno ne bom dobil + da smo ves ta čas brez avta. Potem je opcija, da probam dobit drug šibedah in ga samo zamenjat. In tretja, najlažja opcija je, da bi vodila odšraufal s stekla, steklo zalepil na karoserijo in je stvar zaključena.
Re: Subaru OUTBACK 2.5 by MSenjur
Rezervne dele boš vse dobil pri Gabrcu. Pokliči ga in vprašaj, kaj ima od šibedahov.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Subaru OUTBACK 2.5 by MSenjur
ja, sej ce kdo ima, ima on...
Re: Subaru OUTBACK 2.5 by MSenjur
če boš rabil lepilo za steklo in silikon pa poklič, mamo na zalogi
What seems to be the Officer, problem?
Nč več turbo...
Nč več turbo...
Re: Subaru OUTBACK 2.5 by MSenjur
ha ha ha, hvala!
Re: Subaru OUTBACK 2.5 by MSenjur
haha, najmanj enega delujocega!
Re: Subaru OUTBACK 2.5 by MSenjur
dobil sem pozdrav od najljubse lucke.
tester pravi nekaj o tezavi PO700, MIT light required.
imamo ze kaksno izkusnjo s to kodo?
tester pravi nekaj o tezavi PO700, MIT light required.
imamo ze kaksno izkusnjo s to kodo?
- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 4421
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Subaru OUTBACK 2.5 by MSenjur
Izkušenj nimam, je pa to nekaj povezano z menjalnikom:
DTC P0700 TRANSMISSION CONTROL SYSTEM (MIL REQUEST)
Če se lahko povežeš na TCU (Transmission Control Unit) bi znal imet kaj bolj podrobnega...
Ali pa če s prižiganjem luči in pritiskanjem na 'trip A/B' tipko poskusiš napake izpisat na display-u...
DTC P0700 TRANSMISSION CONTROL SYSTEM (MIL REQUEST)
Če se lahko povežeš na TCU (Transmission Control Unit) bi znal imet kaj bolj podrobnega...
Ali pa če s prižiganjem luči in pritiskanjem na 'trip A/B' tipko poskusiš napake izpisat na display-u...
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov