Outback 2.5BiFuel - napaka P0171
Re: Outback 2.5BiFuel - napaka P0171
Prejšnji moj Fori 2005 l je imel kao original BI FUEL od firme ICOM in sam beži od njih. Na papirju super v praksi dela če dela, ko začne pa crkavati in jeb... PA SAMO BEŽI. SERVISA V SLOVENIJI NI. Potem naj bi dejali noter BI FUEL od BRC in ta naj bi delal in mislim, da ima v SLO kakšen servis.
Drugače imam zdaj v Foriju 2000 l sistem od PLINEKSa (montaža PLINEKS) in sem zadovoljen. Prejšnji ni imel mazanje ventilov, ta pa ima.
Drugače imam zdaj v Foriju 2000 l sistem od PLINEKSa (montaža PLINEKS) in sem zadovoljen. Prejšnji ni imel mazanje ventilov, ta pa ima.
- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 4433
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Outback 2.5BiFuel - napaka P0171
Jaz imam 'tovarniško' BiFuel varianto z BRC sistemom na 2006 Legacy 2.0R. Trenutno ima 260k km, avto pa je pri meni od 158k km.
Poleg rednega vzdrževanja (menjava filtrov) je bilo treba:
Poleg rednega vzdrževanja (menjava filtrov) je bilo treba:
- 2x zamenjati senzor pritiska plina (1x takoj na začetku, da je plin sploh začel delovati, v drugo pa morda niti ni bil senzor problem)
- 1x obnoviti uparjalnik (tudi to bi lahko šteli pod redno vzdrževanje)
- 1x menjati vse 4 injektorje (ni bilo nujno, lahko bi jih tudi očistil, ampak sem bil ravno na poti in je bila menjava enostavnejša)
- 1x menjati en injektor (od novih), ker je začel puščati (ob tem sem menjal tudi senzor, ker sem najprej mislil, da daje napačne podatke)
- 1x menjati cev od zapornega ventila do uparjalnika, ker sem odlomil priključek
- 1x menjati multi-ventil na rezervoarju (preventivna menjava zaradi možnosti zatajitve varnostnega ventila)
Re: Outback 2.5BiFuel - napaka P0171
Sedaj že v drugem foresterju imam prins sistem in deluje BP. Ker je bil prvi avto karamboliran sem ga prestavil v drugi avto, tako da imam sam sistem že okrog 200000 km. Res da je najdražji, ampak resnično ni problemov.
Re: Outback 2.5BiFuel - napaka P0171
Moje mnenje o plinskih sistemih , pred petimi leti sem montiral prvo napravo v Legacya 1.8 letnik 1991 viewtopic.php?f=17&t=6610 in do sedaj deluje brez napake, seveda je zadeva mehanska z dvema megnetnima ventiloma. Najbolj ključna stvar dobrega delovanja je homogena mešanica plin-zrak v razmerju 1:16, ki se pripravlja v mešalniku enakomerno za vse cilindre , da bi se mešanica dobro vžigala (plin potrebuje za vžig več energije kot bencin) pa skrbijo NKG LPG1 svečke. Vsi ki trdijo , da gre avto na plin slabše so v zmoti (ali pa imajo slabo nastavljen plinski sistem), kakšnih 5% (ali več) pridobi na moči, podobno napačno je povzemanje "javnega mnenja" , da ima diesel večji navor bencinar (če vzamemo oba motorja z enako delovno prostornino BREZ TURBINE) kar seveda ne drži primerjajte navor pri sdi in fsi,... http://www.cars-data.com/en/volkswagen- ... pecs/50430....http://www.cars-data.com/en/volkswagen- ... pecs/50411 . Zakaj je temu tako? Ker disel porablja nafto za delovanje , katero sestavljajo v večjem deležu ogljikovi atomi proti vodikovim,( prvi porabljajo za vezavo DVA kisikova (nastaja CO2) , slednji pa dva vodikova le eden kisikov (H2O)), bencinar pa bencin , kjer prevladuje delež vodikovih atomov. Če se zopet vrnem na LPG ima ta proti bencinu še večji delež vodika, kar rezultira za isto količino zraka močnejše eksplozije. Prednost LPG pa je tudi visoko oktansko število , ki dopušča delovanje v motorjih s kompresiskim razmerjem do 1:14, tu pa še naraste navor in moč motorja.
Zakaj nastajajo težave pri novejših plinskih sistemih? Množica raznih merilnih senzorjev , od katerih vsak lahko laže, "komunikacije"med plinsko elektroniko in avtomobilsko, kjer ena drugo moti,slabo mapiran program, ki že v osnovi ne upošteva vseh režimov vožnje, "vbrizgavanje" plina neposredno v vsak cilinder posebej, kjer se ne ustvari dovolj homogena mešanica pa tudi ne za vse cilindre enako.
Sam sem pristaš dobrih mehanskih rešitev naprimer https://www.youtube.com/watch?v=UwcvtQioVtg
Zakaj nastajajo težave pri novejših plinskih sistemih? Množica raznih merilnih senzorjev , od katerih vsak lahko laže, "komunikacije"med plinsko elektroniko in avtomobilsko, kjer ena drugo moti,slabo mapiran program, ki že v osnovi ne upošteva vseh režimov vožnje, "vbrizgavanje" plina neposredno v vsak cilinder posebej, kjer se ne ustvari dovolj homogena mešanica pa tudi ne za vse cilindre enako.
Sam sem pristaš dobrih mehanskih rešitev naprimer https://www.youtube.com/watch?v=UwcvtQioVtg
Re: Outback 2.5BiFuel - napaka P0171
Sodelavec ima na 240 konjski turbo mazdi Prinsov sistem in mu dela bp. Razlike v delovanju ne opazi.
Re: Outback 2.5BiFuel - napaka P0171
Je imel kdo problem z kodo P0037 - HO2S12 Heater Control Circuit Low in kaj točno naj bi to pomenilo? Hvala.
- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 4433
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Outback 2.5BiFuel - napaka P0171
To pomeni neko težavo z drugo lambda sondo - slab električni kontakt na enem od konektorjev, slab kabel ali pa okvarjena sonda.
Re: Outback 2.5BiFuel - napaka P0171
Hvaladanci1973 napisal/-a:To pomeni neko težavo z drugo lambda sondo - slab električni kontakt na enem od konektorjev, slab kabel ali pa okvarjena sonda.

Re: Outback 2.5BiFuel - napaka P0171
Kako si potem rešil to težavo?DolencM napisal/-a: ↑18. Januar 2017, 20:32Zdravo
Na Outbacku 2008 mi je pri 250.000km shodil injektor plina. Menjal vse 4 (na BRC servisu v Trstu) in od takrat se mi kljub dvokratnem nastavljanju parametrov in povečanju količine plina pojavlja napaka P0171 - System too Lean (Bank1)...prerevna mešanica goriva/zraka. Če vozim na bencin, napaka zgine po par 10km, nato se na plin prižge po cca 100km. Merilne sonde pregledali in so OK, ventili nastavljeni, svečke menjane pri 220.000km. V odzivnosti ne vidim kake razlike napram prej.
Ima kdo prosim kako idejo...je kdo imel podobne težave?![]()
Re: Outback 2.5BiFuel - napaka P0171
Živjo,
jaz imam napako P0420 (Catalytic converter efficiency below threshold), ko vozim na plin po avtocesti ali izven naselja (09 Outback 2,5 bifuel BRC, 280k km), jasno, ob uporabi tempomata pogosteje, na bencin pa ne.
Pri vožnji na plin zeloooooo slabo vžiga - verglaš tako dolgo, da vsi okrog čudno gledajo, ko avto stoji kako uro. Če voziš na bencin predhodno, pa vžge v hipu. Zanimivo je, da potem tudi če naslednji cikel ves čas voziš na plin, naslednjič še vedno lepo vžge, šele potem naslednji cikel rata ista zgodba s slabim vžigom, torej mora uporaba plina nekako z zamikom zmešati bencinski računalnik.
LTFT imam pri plinu na +12,5 do +15%, na bencinu +5%. Ali je imel še kdo podobno težavo?
O2S2 mi pri plinu kar naprej skače med 0.2 in 0.6 V, na bencinu pa je lepo stabilen pri 0.5-0.7 V ob konstantni obremenitvi.
Pri plinu se zgodi, da avto omahuje pri speljevanju in mu moram zato bolj dvigniti obrate, preden začnem spuščati sklopko, sicer bi hotel crkniti. Pri bencinu tega ni.
Avto je na tehničnem zadnjih par let komaj naredil test izpušnih plinov in to šele z delovanjem na bencin in turiranjem prek 3500-4000 RPM.
Poraba plina (in bencina) je narasla za cca 1 L/100 km v zadnjih par letih.
Kam se mi to splača peljati na servis? Degas? Vrhniškemu subaru serviserju to delo ne diši. Plinski serviser Caserman se ga ni hotel dotakniti in je začel vulgarno preklinjati BRC, skoraj še preden mi je rekel dober dan.
jaz imam napako P0420 (Catalytic converter efficiency below threshold), ko vozim na plin po avtocesti ali izven naselja (09 Outback 2,5 bifuel BRC, 280k km), jasno, ob uporabi tempomata pogosteje, na bencin pa ne.
Pri vožnji na plin zeloooooo slabo vžiga - verglaš tako dolgo, da vsi okrog čudno gledajo, ko avto stoji kako uro. Če voziš na bencin predhodno, pa vžge v hipu. Zanimivo je, da potem tudi če naslednji cikel ves čas voziš na plin, naslednjič še vedno lepo vžge, šele potem naslednji cikel rata ista zgodba s slabim vžigom, torej mora uporaba plina nekako z zamikom zmešati bencinski računalnik.
LTFT imam pri plinu na +12,5 do +15%, na bencinu +5%. Ali je imel še kdo podobno težavo?
O2S2 mi pri plinu kar naprej skače med 0.2 in 0.6 V, na bencinu pa je lepo stabilen pri 0.5-0.7 V ob konstantni obremenitvi.
Pri plinu se zgodi, da avto omahuje pri speljevanju in mu moram zato bolj dvigniti obrate, preden začnem spuščati sklopko, sicer bi hotel crkniti. Pri bencinu tega ni.
Avto je na tehničnem zadnjih par let komaj naredil test izpušnih plinov in to šele z delovanjem na bencin in turiranjem prek 3500-4000 RPM.
Poraba plina (in bencina) je narasla za cca 1 L/100 km v zadnjih par letih.
Kam se mi to splača peljati na servis? Degas? Vrhniškemu subaru serviserju to delo ne diši. Plinski serviser Caserman se ga ni hotel dotakniti in je začel vulgarno preklinjati BRC, skoraj še preden mi je rekel dober dan.
Re: Outback 2.5BiFuel - napaka P0171
pri meni je isto, zadnje cajte mi je začel še na bencinu zajebavat, vžge tudi CE, system too rich. trenutno je avto pri mehaniku, da zamenja katalizator in zamenja eno cev na izpuhu, pol bomo pa vidl, a bo ok, al bo še kej treba...
What seems to be the Officer, problem?
Nč več turbo...
Nč več turbo...
- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 4433
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Outback 2.5BiFuel - napaka P0171
Slabo vžiganje po vožnji na plin bi lahko pomenilo, da plinski injektorji (eden ali več) počasi puščajo, ko bi morali biti zaprti. Zaradi tega puščanja se sesalni kolektor napolni s plinom in potem traja nekaj časa, da se ta plin 'spumpa' ven skozi motor.
To se je zgodilo meni na prejšnjem Legacy-u 2.0R - pri meni je puščal en injektor, je pa relativno hitro degradiral, tako da je v nekaj dneh šlo iz 'nekaj je malo čudno' do praktične nevoznosti avta (na plin)... Na začetku je pomagalo, če sem malo preden sem prišel na cilj, preklopil na bencin - tako se je ta višek plina postopoma porabil in naslednje vžiganje je bilo OK.
Kar se tiče P0420 - če je katalizator še prvi, je pri teh kilometrih povsem možno, da je dejansko izrabljen. Na mojem 2.0R se je videlo, da je del katalizatorja bil sesut in menjava (kupil sem rabljenega, ampak vizualno je satovje bilo videti v redu) je P0420 rešila.
Kar se tiče porabe pa je možno, da sprednji O2 senzor (pred katalizatorjem) malo laže. Na mojem 2.0R je poraba padla za skoraj 2L, ko sem zamenjal ta senzor.
To se je zgodilo meni na prejšnjem Legacy-u 2.0R - pri meni je puščal en injektor, je pa relativno hitro degradiral, tako da je v nekaj dneh šlo iz 'nekaj je malo čudno' do praktične nevoznosti avta (na plin)... Na začetku je pomagalo, če sem malo preden sem prišel na cilj, preklopil na bencin - tako se je ta višek plina postopoma porabil in naslednje vžiganje je bilo OK.
Kar se tiče P0420 - če je katalizator še prvi, je pri teh kilometrih povsem možno, da je dejansko izrabljen. Na mojem 2.0R se je videlo, da je del katalizatorja bil sesut in menjava (kupil sem rabljenega, ampak vizualno je satovje bilo videti v redu) je P0420 rešila.
Kar se tiče porabe pa je možno, da sprednji O2 senzor (pred katalizatorjem) malo laže. Na mojem 2.0R je poraba padla za skoraj 2L, ko sem zamenjal ta senzor.
Re: Outback 2.5BiFuel - napaka P0171
Hvala vama za odgovor, LSlabe in Danci1973,
To, da injektorji puščajo, sem mislil tudi jaz in Kržič. Vendar mi dvoje stvari govori proti tej hipotezi:
- avto lepo vžge po zadnji vožnji na plin, če je bila predprejšnja na bencin (če bi injektorji puščali plin, bi ga moralo od zadnje vožnje na plin zaliti s plinom, pa ga ne)
- če vozim na plin prve pol ure in nato še 1 uro na bencin, avto ugasnem in čez eno uro spet ne vžge, čeprav bi moralo v tej zadnji uri pobrati plin, če bi puščal, skupaj s porabljenim bencinom in zrakom med vožnjo
@LSlabe - koliko pa pride nov katalizator? Bo original Subaru ali kaj generičnega/rabljenega?
@Danci1973 - morda veš, koliko stane prvi O2 senzor (wide oxygen sensor)?
To, da injektorji puščajo, sem mislil tudi jaz in Kržič. Vendar mi dvoje stvari govori proti tej hipotezi:
- avto lepo vžge po zadnji vožnji na plin, če je bila predprejšnja na bencin (če bi injektorji puščali plin, bi ga moralo od zadnje vožnje na plin zaliti s plinom, pa ga ne)
- če vozim na plin prve pol ure in nato še 1 uro na bencin, avto ugasnem in čez eno uro spet ne vžge, čeprav bi moralo v tej zadnji uri pobrati plin, če bi puščal, skupaj s porabljenim bencinom in zrakom med vožnjo
@LSlabe - koliko pa pride nov katalizator? Bo original Subaru ali kaj generičnega/rabljenega?
@Danci1973 - morda veš, koliko stane prvi O2 senzor (wide oxygen sensor)?
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost