Legacy Spec B
Re: Legacy Spec B
Fensi! Itak čisto drug izgled napram prej. Škoda da še pozicije nisi mogel zamenjat kam drugam, ker je bila verjetno itak že luknja za kabel v plastiki....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Legacy Spec B
Sem pa vmes že sam tudi delal to, in ja. Konusov ne rabiš za prešanje novih puš, ker so vse puše dvodelne in ne rabiš "debelejšega" dela stiskat skozi luknjo na roki. V primeru takega busha: https://www.youtube.com/watch?v=xPR8cJDbskkdanci1973 napisal/-a: ↑04. Februar 2018, 11:56Uhh... Pozen odgovor, ampak bolje pozno kot nikoli.
Za prešanje starih puš ven sem našel neke železne kose skoraj prave dimenzije in jih postružil, da so bili ravno prav. S prijateljevo 20T (menda) delavniško prešo je šlo relativno enostavno...
Prešanje novih rdečih puš pa je bilo 'otroška igra'.![]()
Zadeva je res super simpl. Težje je stare ven spravit

Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 4433
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Legacy Spec B
Pozicija me ni motila, sem je bil navajen že iz prejšnjega 'tovarniškega' BiFuel modela. Poleg tega neke prav 'pametne' oz. 'boljše' pozicije v tem avtu pravzaprav ni, pa še kable bi moral na novo vlečt / podaljševat, kar pa se mi ni dalo.

Pri teh pa pridejo prav 'na mero' narejeni nastavki in dovolj močna preša. Pa če se preveč upira zadeva, verjetno kakšna stvar za gretje pomaga.
Re: Legacy Spec B
Jaz sem jih matral z 2.5Ton "prešo" pa je bilo za las premalo. Če uporabiš 10-20Ton prešo nebi smel bit problema, seveda pa rabiš kovinske nastavke, brez njih se matraš
Jaz jih imam zdaj za subarujeve prednje roke narejene, škoda samo da je "preša" na avtodvigalko prešvoh....Moram dobit nek cilinder na 5Ton pa bo verjetno vrh glave....

Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Legacy Spec B
Ker doma nimam preše, sem si enkrat pomagal kar s cepilcem za drva, ma ti povem je kr skočil narazen 
Moreš pa bit previden da kej ne pokriviš

Moreš pa bit previden da kej ne pokriviš

What seems to be the Officer, problem?
Nč več turbo...
Nč več turbo...
Re: Legacy Spec B
Kaj pa je cepilec drugega kot preša ?
Dobr si se znašel, marsikdo se nebi....
Drugače pa rešitve zame:
Dvigalka 4T
Dvigalka 6T
Dvigalka 12T
Dvigalka 20T

Drugače pa rešitve zame:
Dvigalka 4T
Dvigalka 6T
Dvigalka 12T
Dvigalka 20T
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Legacy Spec B
Pa se bi komu od vas mojstrov dalo to narest še na kakšnem pacientu?
- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 4433
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Legacy Spec B
Pri tej kilometrini:
http://foto.slovenija.net/cache_root/Da ... 171048.jpg
si zasluži malo dodatne pozornosti (če bo priden, ga bom pa še očistil):
http://foto.slovenija.net/cache_root/Da ... 173414.jpg
http://foto.slovenija.net/cache_root/Da ... 202828.jpg
http://foto.slovenija.net/cache_root/Da ... 172924.jpg
si zasluži malo dodatne pozornosti (če bo priden, ga bom pa še očistil):
http://foto.slovenija.net/cache_root/Da ... 173414.jpg
http://foto.slovenija.net/cache_root/Da ... 202828.jpg
http://foto.slovenija.net/cache_root/Da ... 172924.jpg
Re: Legacy Spec B
Kakšna je cena za bilstein komplet ?
Sicer imam čisto drug letnik in izvedbo, me pa vseeno firbec matra kolk to košta od oka.

Sicer imam čisto drug letnik in izvedbo, me pa vseeno firbec matra kolk to košta od oka.


Fotograf FOTOGRAFIRA fotografijo, Slikar SLIKA sliko.
Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. 


- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 4433
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Legacy Spec B
Amortizerji spredaj - 377€
Amortizerji zadaj - 267€
Poštnina - 20€
Vzmeti so original Subaru, malo rabljene (skoraj nove) so me stale 160€ (s poštnino vred).
Ostalo (nosilec / ležaj za amortizer, guma, ...) je original Subaru in je prišlo še cca. 200€ (s poštnino vred).
Vse skupaj torej cca. 1k€.
Amortizerji zadaj - 267€
Poštnina - 20€
Vzmeti so original Subaru, malo rabljene (skoraj nove) so me stale 160€ (s poštnino vred).
Ostalo (nosilec / ležaj za amortizer, guma, ...) je original Subaru in je prišlo še cca. 200€ (s poštnino vred).
Vse skupaj torej cca. 1k€.
Re: Legacy Spec B
Super!
A so bli stari vsi toliko dotrajani da si se odločil da komplet vse osvežiš?
A so bli stari vsi toliko dotrajani da si se odločil da komplet vse osvežiš?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Legacy Spec B
Billstein je top roba. Sm jh menju spredaj na Galaxyju ker so prva vgradnja.
Re: Legacy Spec B
H&R je trd, Eibach je lepa alternativa originalu.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov