Legacy Spec B

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
Odgovori
Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3559
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: BackW00d » 05. Februar 2018, 08:06

Fensi! Itak čisto drug izgled napram prej. Škoda da še pozicije nisi mogel zamenjat kam drugam, ker je bila verjetno itak že luknja za kabel v plastiki....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3559
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: BackW00d » 05. Februar 2018, 08:31

danci1973 napisal/-a:
04. Februar 2018, 11:56
BackW00d napisal/-a:
25. September 2017, 10:53
A si konuse delal za prešanje?
Uhh... Pozen odgovor, ampak bolje pozno kot nikoli. :)

Za prešanje starih puš ven sem našel neke železne kose skoraj prave dimenzije in jih postružil, da so bili ravno prav. S prijateljevo 20T (menda) delavniško prešo je šlo relativno enostavno...

Prešanje novih rdečih puš pa je bilo 'otroška igra'. :)
Sem pa vmes že sam tudi delal to, in ja. Konusov ne rabiš za prešanje novih puš, ker so vse puše dvodelne in ne rabiš "debelejšega" dela stiskat skozi luknjo na roki. V primeru takega busha: https://www.youtube.com/watch?v=xPR8cJDbskk
Zadeva je res super simpl. Težje je stare ven spravit :) Tiste s kovinskim obročkom...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3533
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: danci1973 » 05. Februar 2018, 10:45

BackW00d napisal/-a:
05. Februar 2018, 08:06
Fensi! Itak čisto drug izgled napram prej. Škoda da še pozicije nisi mogel zamenjat kam drugam, ker je bila verjetno itak že luknja za kabel v plastiki....
Pozicija me ni motila, sem je bil navajen že iz prejšnjega 'tovarniškega' BiFuel modela. Poleg tega neke prav 'pametne' oz. 'boljše' pozicije v tem avtu pravzaprav ni, pa še kable bi moral na novo vlečt / podaljševat, kar pa se mi ni dalo. :)
BackW00d napisal/-a:
05. Februar 2018, 08:31
Težje je stare ven spravit :) Tiste s kovinskim obročkom...
Pri teh pa pridejo prav 'na mero' narejeni nastavki in dovolj močna preša. Pa če se preveč upira zadeva, verjetno kakšna stvar za gretje pomaga.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3559
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: BackW00d » 05. Februar 2018, 12:45

Jaz sem jih matral z 2.5Ton "prešo" pa je bilo za las premalo. Če uporabiš 10-20Ton prešo nebi smel bit problema, seveda pa rabiš kovinske nastavke, brez njih se matraš :) Jaz jih imam zdaj za subarujeve prednje roke narejene, škoda samo da je "preša" na avtodvigalko prešvoh....Moram dobit nek cilinder na 5Ton pa bo verjetno vrh glave....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1910
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: LSlabe » 06. Februar 2018, 08:36

Ker doma nimam preše, sem si enkrat pomagal kar s cepilcem za drva, ma ti povem je kr skočil narazen :)

Moreš pa bit previden da kej ne pokriviš :!:
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3559
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: BackW00d » 06. Februar 2018, 10:11

Kaj pa je cepilec drugega kot preša ? :) Dobr si se znašel, marsikdo se nebi....

Drugače pa rešitve zame:
Dvigalka 4T
Dvigalka 6T
Dvigalka 12T
Dvigalka 20T
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Sajmon
Član Subaru kluba
Prispevki: 2911
Pridružen: 25. April 2006, 15:36

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: Sajmon » 06. Februar 2018, 13:10

Pa se bi komu od vas mojstrov dalo to narest še na kakšnem pacientu?

Uporabniški avatar
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6732
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: Thomas22 » 09. Februar 2018, 21:56

Super izvedba.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3533
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: danci1973 » 18. Maj 2018, 20:46


Uporabniški avatar
Grizliboy
Član Subaru kluba
Prispevki: 435
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: Grizliboy » 19. Maj 2018, 15:17

Kakšna je cena za bilstein komplet ?

Sicer imam čisto drug letnik in izvedbo, me pa vseeno firbec matra kolk to košta od oka. :innoc :mrgreen:
Fotograf fotografira FOTOGRAFIJO, Slikar slika SLIKO.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3533
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: danci1973 » 19. Maj 2018, 16:55

Amortizerji spredaj - 377€
Amortizerji zadaj - 267€
Poštnina - 20€

Vzmeti so original Subaru, malo rabljene (skoraj nove) so me stale 160€ (s poštnino vred).
Ostalo (nosilec / ležaj za amortizer, guma, ...) je original Subaru in je prišlo še cca. 200€ (s poštnino vred).

Vse skupaj torej cca. 1k€.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3559
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: BackW00d » 19. Maj 2018, 17:30

Super!

A so bli stari vsi toliko dotrajani da si se odločil da komplet vse osvežiš?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7747
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: subi92 » 19. Maj 2018, 19:34

Billstein je top roba. Sm jh menju spredaj na Galaxyju ker so prva vgradnja.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3533
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: danci1973 » 19. Maj 2018, 20:39

BackW00d napisal/-a:
19. Maj 2018, 17:30
A so bli stari vsi toliko dotrajani da si se odločil da komplet vse osvežiš?
Eno je to, da so pri 200k km najbrž že malce dotrajani, drugo pa to, da so vgrajene H&R 'znižane' vzmeti, s katerimi mi je avto pretrd...

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4614
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: klemz » 20. Maj 2018, 10:19

H&R je trd, Eibach je lepa alternativa originalu.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost