Legacy Spec B

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
Odgovori
Simon989
Uporabnik foruma
Prispevki: 122
Pridružen: 28. Marec 2017, 19:06

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: Simon989 » 28. Junij 2019, 08:21

Ok hvala za odgovore 🙂
Sem kar 215 nabavu, zaradi homologacije..

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3530
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: danci1973 » 05. Avgust 2019, 16:03

https://media0.giphy.com/media/5GoVLqeAOo6PK/giphy.gif Ne morem verjet - motor bi naj jutri končno prispel. :inl

Uporabniški avatar
Grizliboy
Član Subaru kluba
Prispevki: 428
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: Grizliboy » 05. Avgust 2019, 16:29

danci1973 napisal/-a:
05. Avgust 2019, 16:03
https://media0.giphy.com/media/5GoVLqeAOo6PK/giphy.gif Ne morem verjet - motor bi naj jutri končno prispel. :inl
:smey :smey Čist razumem tvoje veselje. :smey :smey
Fotograf fotografira FOTOGRAFIJO, Slikar slika SLIKO.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3554
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: BackW00d » 06. Avgust 2019, 08:24

:rock :rock :rock

Kdo bo premontažo delal?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 304
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: zokster » 06. Avgust 2019, 11:50

Woooohooooooo! Pol se pa garanje začne!
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3530
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: danci1973 » 06. Avgust 2019, 12:37


Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3530
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: danci1973 » 07. Avgust 2019, 16:33


Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3476
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: strumf666 » 07. Avgust 2019, 17:16

:thup

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3530
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: danci1973 » 15. Avgust 2019, 08:46

https://thumbs.gfycat.com/NewVictorious ... -small.gif http://foto.slovenija.net/cache_root/Da ... 193309.jpg
Zdaj se bo pa treba 'intenzivno' vozit, da se zavore čim prej spravijo k sebi (od dolgega stanja so na enem mestu bolj zarjavele kot na drugih in zato prav neprijetno pulzirajoče zavirajo), danes bom še zamenjal O-ring na servo črpalki, ker zgleda, da vleče noter zrak (Subaru power steering fix).

Uporabniški avatar
Grizliboy
Član Subaru kluba
Prispevki: 428
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: Grizliboy » 15. Avgust 2019, 20:15

:thup :thup Čestitke :thup :thup
Fotograf fotografira FOTOGRAFIJO, Slikar slika SLIKO.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3530
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: danci1973 » 16. Avgust 2019, 08:44

Hvala. :)

Izkazalo se je, da je pri servo-tu bilo malce več težav kot samo O-ring. Za začetek je puščala ena od cevi, ki gredo iz črpalke na letev - k sreči na samem spoju, ki ga očitno nisem dovolj zategnil, ker je od spodaj (ko je avto na dvigalu) precej slabo dostopen. Med vožnjo se je nato še dodatno razrahljal, tako da je puščalo kar precej...

A tudi to še ni bilo vse. Po tem, ko sem omenjen spoj zategnil in se je servo končno uspešno odzračil, je še vedno deloval 'pulzirajoče' (podobno, kot v tem videu).

Posumil sem, da morda jermen, ki je prišel z 'novim' motorjem zdrsuje, zato sem ga snel in ga primerjal z mojim 'starim' - in dejansko je 'novi' jermen na otip bil bolj plastičen / trd kot 'stari', ki je na otip bil bolj gumijast in imel več grip-a.

Potem sem zamenjal tako jermen kot tudi napenjalec (oboje iz mojega 'starega' motorja), kar je zadevo sicer izboljšalo, ne pa povsem odpravilo - občasno se je v kakšnem ovinku pulziranje še vedno pojavilo.

Na koncu se je izkazalo, da sem pri menjavi O-ringa in pri vsem čaranju s servo oljem nekaj tega uspel spraviti na jermenico servo pumpe, tako da je na enem delu bila malo mastna. Jermenico sem nato očistil z 'brake cleaner'-jem, jermen umil v topli vodi z detergentom in to je rešilo še ta problem.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3530
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: danci1973 » 20. Avgust 2019, 13:36

Danes sem dal avto na optiko: https://foto.slovenija.net/cache_root/D ... gnment.jpg Glede na to, da sem imel praktično celotno podvozje podrto (menjava puš, vzmeti in amortizerjev) in skup narejeno 'od-oka-tivno', se mi zdi, da niti bilo tako grozno mimo... :)

Kaj je zastoj (caster), nagib (camber), stek (toe in / out) vem - pa kaj je razlika v osni in medosni razdalji, si še tudi predstavljam...

Kaj so pa ostale zadeve?

  • zastoj = caster
  • nagib = camber
  • stek = toe (in / out)
  • geometrijska os = thrust angle (???)
  • nagib sornika =
  • vključeni kot =
  • razlika kretnih kotov =
  • maksimalni zasuki = max. steering angle
  • sprememba krivine steka =
  • zamik =
  • razlika v osni razdalji =
  • razlika v medosni razdalji =

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3554
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: BackW00d » 20. Avgust 2019, 17:07

Nagib so ti iz -1.3°spravili na takorekoč nulo...to je že kontra željenemu za ovinke polagat :D

Tam je en kup "dinamičnih" vrednosti, ki so nepomembne za daily avto.

Tebe zanima Camber (nagib) ter Toe (stek).
Na sam Caster itak nimaš vpliva, če je ta precej mimo specifikacije, potem je to lahko znak da je nekaj zvito, ali da je bil avto zaleten.
Če ga želiš nastavljat rabiš dokupit takele caster plate, ki pridejo na vrhu amortizerja: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0161/ ... 1543944678

Camber skrbi da ko se avto "usede" oziroma nagne v ovinek, da se celotna površina pnevmatike dobro uleže na asfalt, stek pa skrbi da gumi kažeta obe v isto smer.

Če imaš Stek mimo, ti začne požirat robove. Stek je za obrabo pnevmatik takorekoč najpomembnejši. Vse ostalo (v normalnih merah) ne škoduje obrabi, lahko pa škoduje oprijemu ali nemirnosti volana. Sicer pa tudi stek najbolj vpliva na nemirnost volana.

- Razlika v osni razdalji pomeni da je na eni strani med pnevmatikama manj zraka kot na drugi strani. Če to ni tovarniško predvideno, je to lahko posledica zvite roke ali povsem zategnjega avta. (nakazuje na morebiten karambol ali nenamerno vožnjo po brezpotju).
- Maksimalni zasuk, je koliko "einšlaga" ima avto, oziroma koliko se zasukajo gume ko do konca namotaš.
- Sprememba krivine steka je razlika kam kažejo gume ko namotaš volan. Ker gumi nista skozi cel zasuk volana vzporedni, saj mora notranja bolj noter zavijat kot zunanja. Tu zadaj je cela teorija kaj je OK, nekaj pomaga pri višjih hitrostih, da je avto bolj stabilen, nekaj je boljše za počasne ovinke, saj avto bolje "ugrizne" v ovinek pri večjem zasuku....

Ostalo je bolj kot ne nepomembno.
Na tvojem mestu bi Camber spredaj nastavil na -1.5° zadaj pa na -1° (to pa tako ali tako že imaš). Spredaj zaradi težkega 3.0 motorja ti bo dodaten camber precej pomagal pri oprijemu v ovinke. (racing pa to)
Stek pa je pri subarujih načeloma 0°/0° spredaj zadaj. To je tako ujel v nulo :thup
Z odprtim stekom zadaj se lahko malce "popusti" zadnji konec, da avtu v ovinku rajše popusti rit. Ampak to so že malenskosti. Ni pa to za everyday Joe-a ker je nevarno, saj ti lahko "nepričakovano" odnese rit, in če nisi z volanom 100% na mestu boš konkretno zamaliniral v gošo :D
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3530
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: danci1973 » 20. Avgust 2019, 23:57

FSM pravi, da je možno nastavljati le 'front and rear toe-in' ter 'front camber'. Če je kaj drugega izven specifikacije, je treba menjavati dele...

Tovarniške specifikacije po FSM so:
  • Camber
    • front: -0°25' +/- 0°45'' (to razumem kot od -1°10' do +0°20')
    • rear: -0°40' +/- 0°45' (to razumem kot od -1°25' do +0°05')
      • razlika med levim in desnim: 0°45' ali manj
  • Toe-in
    • front: 0 mm +/- 3 mm Toe angle (sum of both wheels): 0° +/- 0°15'
    • rear: 0 mm +/- 3 mm Toe angle (sum of both wheels): 0° +/- 0°15'
  • Caster
    • front: 6°05'
  • Thrust angle: 0° +/- 0°30'

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3476
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Legacy Spec B

Odgovor Avtor: strumf666 » 21. Avgust 2019, 00:33

Mislim, da je večina že backwood napisal:
Za camber se načeloma dobi "camber bolts", da lahko nastavljaš še zadaj oz. spredaj in zadaj v malo večjem intervalu, sicer če boš res pretiraval (recimo 2° ali več), pol zadeva tko bolj škodi, k koristi pri normalni vožnji, drugače pa približno stopinja je dobrodošla za dinamično vožnjo po ovinkih.
Z toe-in oz. toe-out spreminjaš stabilnost avtomobila, lahko ga narediš bolj lenega, kar je praktično za vožnjo po AC npr., ali pa živčnega, kar ga naredi precej bolj odzivnega za vožnjo po ovinkih. Ničla oz. nevtralni je za normalno vožnjo najbolj priporočljiv.
Za castor, rabiš menjat zgornje plate pri amortizerjih, pa anti-lift kit, mislim, da ga tut spremeni. Če ga hočeš spreminjat, je pa drugo vprašanje, ker na vožnjo po hitrih ovinkih ima pozitiven efekt, za obračanje na parkirišču pa negativnega.
Ostalih parametrov pa ne poznam.

Aja, :thup da si spet na cesti.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov