Moj Legacy 2.5 BE 1999, Automatic, Sedan
Re: Moj Legacy 2.5 BE 1999, Automatic, Sedan
V naslovih smajliji ne delajo.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Moj Legacy 2.5 BE 1999, Automatic, Sedan
Lahko bi njeno slikco zraven namesto smajlija 

- SubaruLove
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 592
- Pridružen: 23. Februar 2017, 21:28
- Kraj: Ljubljana
Re: Bodoca Subarujka :)
Primarni cilj pri feltnah je bil da ne izgleda vec grdo, kar mi je celo uspelo. Ravno sanjske niso ampak so lepe tako da sem zacasno zadovoljna

Lahko pa tvojo

- SubaruLove
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 592
- Pridružen: 23. Februar 2017, 21:28
- Kraj: Ljubljana
Re: Moj Legacy 2.5 BE 1999, Automatic, Sedan
NA POMOC !!! 
Danes sla na tehnicni kjer je en komaj cakal da dobi mojega Scoobija v roke (&noge) da ga ubije
Uglavnem pri povisanem stevilu obratov pise
CO ni v redu
Lambda ni v redu
Zdaj bom sla najti lambdi in pogledati ce se da kaj ocistiti a me je strah da bi morala menjati katalizator.. ima kdo podobno izkusnjo??
Obrate je pa veselo nabijal na 5.500 cel cas in roko cez sipo ven

Danes sla na tehnicni kjer je en komaj cakal da dobi mojega Scoobija v roke (&noge) da ga ubije

Uglavnem pri povisanem stevilu obratov pise
CO ni v redu
Lambda ni v redu
Zdaj bom sla najti lambdi in pogledati ce se da kaj ocistiti a me je strah da bi morala menjati katalizator.. ima kdo podobno izkusnjo??
Obrate je pa veselo nabijal na 5.500 cel cas in roko cez sipo ven

Re: Moj Legacy 2.5 BE 1999, Automatic, Sedan
Lambdo mam jest novo.sam katera prva al druga lambda?men je taprvi katalizator crknu pa sm ga kr vn ruknu



Re: Moj Legacy 2.5 BE 1999, Automatic, Sedan
Nima kej tok nabijat obrate, obrati morajo bit tam okoli 3000.SubaruLove napisal/-a: ↑09. Marec 2018, 16:16NA POMOC !!!
Danes sla na tehnicni kjer je en komaj cakal da dobi mojega Scoobija v roke (&noge) da ga ubije![]()
Uglavnem pri povisanem stevilu obratov pise
CO ni v redu
Lambda ni v redu
Zdaj bom sla najti lambdi in pogledati ce se da kaj ocistiti a me je strah da bi morala menjati katalizator.. ima kdo podobno izkusnjo??
Obrate je pa veselo nabijal na 5.500 cel cas in roko cez sipo ven![]()
Lambda je 100€, dobiš jo v štirih dneh iz nemčije. Zelo verjetno je lamba zanič.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Moj Legacy 2.5 BE 1999, Automatic, Sedan
Pa kam vi to vozite na tehnične? Sigurno na Brezovico, kjer "znajo" s takimi avti.
Jaz drugam kot na AMZS ne peljem več.
Jaz drugam kot na AMZS ne peljem več.
Re: Moj Legacy 2.5 BE 1999, Automatic, Sedan
Ah dej sajmon, kaj je drugač tam kot drugje? Naslednič peljem tja kot ti pa da vidmo.
Re: Moj Legacy 2.5 BE 1999, Automatic, Sedan
Prtiskal so ga ker so si želeli, da opraviš pregled. Morda so sklepali, da je še premalo vroč. Men je vsen kaj delajo, sam da ne iščejo dlake v senu.
Re: Moj Legacy 2.5 BE 1999, Automatic, Sedan
Meni mojega skoz pritiskajo 
Ps a si bila danes ( Rudnik supernova) na kavi ogromno 12:30h

Ps a si bila danes ( Rudnik supernova) na kavi ogromno 12:30h

H6 je šel od doma 

Re: Moj Legacy 2.5 BE 1999, Automatic, Sedan
Jaz sem peljal na zaloško na tehnični (sem šel ravno mim pa je bilo par dni pred rokom). Z avtom so lepo ravnali, še luči mi je nastavil, ker je bila ena malo ven 

- SubaruLove
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 592
- Pridružen: 23. Februar 2017, 21:28
- Kraj: Ljubljana
Re: Moj Legacy 2.5 BE 1999, Automatic, Sedan
Katera lambda pa naj bi bla? Vceraj se nisem nic gledala ker nisem bila ravno najboljse volje 
nebivedu hvala za informacijo, tudi tu dobim lambdo okoli 100€, tako da glede na to da imam 5 delovnih dni bom to vzela, ce bo lambda zanic. Kako pa prepoznam da ni v redu? Upam da ne sprasujem neumnosti
Delala sem tehnicni na Viator Vektor na rudniku in tako kot je subi92 rekel je nabijal obrate verjetno da bi ga segrel ampak je bilo za mene zelo bolece haha, lahko bi drugace "pomagal" a ni hotel..
Psssiho, sem bila na kavi ja, mi je sestra prinesla se zavarovalno polico
bi pozdravila a zal prepoznam samo Subaruje, lastnikov pa se ne toliko 
Moutback lepo za to izkusnjo, meni je tudi za luci zatezil a dobro to bom uredila sama en vecer

nebivedu hvala za informacijo, tudi tu dobim lambdo okoli 100€, tako da glede na to da imam 5 delovnih dni bom to vzela, ce bo lambda zanic. Kako pa prepoznam da ni v redu? Upam da ne sprasujem neumnosti

Delala sem tehnicni na Viator Vektor na rudniku in tako kot je subi92 rekel je nabijal obrate verjetno da bi ga segrel ampak je bilo za mene zelo bolece haha, lahko bi drugace "pomagal" a ni hotel..
Psssiho, sem bila na kavi ja, mi je sestra prinesla se zavarovalno polico


Moutback lepo za to izkusnjo, meni je tudi za luci zatezil a dobro to bom uredila sama en vecer

Re: Moj Legacy 2.5 BE 1999, Automatic, Sedan
Men je avspuh mal puščal, pa je tud kazal da je lambda zanič, tko da najprej to preveri.
What seems to be the Officer, problem?
Nč več turbo...
Nč več turbo...
- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 4433
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Moj Legacy 2.5 BE 1999, Automatic, Sedan
Če je lambda, potem je tista pred katalizatorjem.
Ampak osebno malo dvomim v to - če bi bila lambda slaba, bi se to moralo poznati še kje drugje (npr. v visoki porabi, slabem delovanju motorja in podobno). Kolikor vem, letnik '99 še nima OBD2 podpore, tako da je malo težje spremljat, kaj se dogaja - a s KKL kablom, prenosnim računalnikom in RomRaider Logger programom bi se najbrž dalo videt, koliko mora ECU korigirat... In iz tega bi se morda dalo presoditi, ali je lambda OK ali ne.
Pri meni npr. je bil kriv drugi katalizator, katerega je povsem 'prepihalo' in ga ni bilo več. Kolikor se spomnim, ima tudi BE / BH dva katalizatorja, tako da bi jaz najbrž najprej to preveril.
Ampak osebno malo dvomim v to - če bi bila lambda slaba, bi se to moralo poznati še kje drugje (npr. v visoki porabi, slabem delovanju motorja in podobno). Kolikor vem, letnik '99 še nima OBD2 podpore, tako da je malo težje spremljat, kaj se dogaja - a s KKL kablom, prenosnim računalnikom in RomRaider Logger programom bi se najbrž dalo videt, koliko mora ECU korigirat... In iz tega bi se morda dalo presoditi, ali je lambda OK ali ne.
Pri meni npr. je bil kriv drugi katalizator, katerega je povsem 'prepihalo' in ga ni bilo več. Kolikor se spomnim, ima tudi BE / BH dva katalizatorja, tako da bi jaz najbrž najprej to preveril.
Re: Moj Legacy 2.5 BE 1999, Automatic, Sedan
Ta "trik" je meni rešil FIAT-a, ker je bil tudi bolj slab v oddelku kataliziranja


Par sekund kasneje je že bila vrednost v ZELENI barvi, sicer tik pod mejo, ampak na konec koncev je bila pod.
Zato je pametno pred tehničnim vedno malce avto priganjat da se izpuh segreje, sploh če že v štartu veš, da te mal "heca" katalizator.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost