Legacy BH 2002 by Kamion

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
Odgovori
Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 746
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: Legacy BH 2002 by Kamion

Odgovor Avtor: Kamion » 08. Junij 2020, 11:15

BackW00d napisal/-a:
08. Junij 2020, 11:08
Ziher da ni to samo "ass-dyno-feeling" ? :D
Ne znam si zamislit fizike, ki bi lahko potrdila tole trditev do te mere, da bi se stvar poznala "očitno"...
A luft drži enako kot guma?

Saj lahko vidiš po slikah, koliko so bile gumice izrabljene. To je pomenilo, da se je stabilizator premikal znotraj nosilčka in preden je "prijel" in se začel zvijati, je se moral naprej prestaviti znotraj gumice. Npr. zadnji stabilozator sem lahko prej z malo moči z roko premikal levo desno, po tem ko sem menjal gumice, pa ga ne morem več premikati.

To se pozna, ampak kot sem napisal, pri hitrih spremembah smeri. Navaden voznik tega ne bo opazil, seveda ne. Očitno pa sicer ne pomeni ekstremno veliko, pač pa se toliko pozna, da je opazno.

Se pa strinjam, da pri takih rečeh nikoli ne moreš eliminirati placebo efekta, če sam testiraš.
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring.

Love. It's What Makes a Subaru a Subaru

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 746
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: Legacy BH 2002 by Kamion

Odgovor Avtor: Kamion » 08. Junij 2020, 11:26

+ pomisli kako dolga ročica je od nosilca stabilizatorja do gume, tako se vsaka majhna zračnost pomnoži z ročico.
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring.

Love. It's What Makes a Subaru a Subaru

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy BH 2002 by Kamion

Odgovor Avtor: BackW00d » 08. Junij 2020, 11:49

Razliko meriš v milimetrih, nagibanje pa v centimetrih...še zmeri težko verjamem...
Z ročico se ne pomnoži temveč se po moje prišteje...Tako da ko se avto nagne se tiste dva tri milimetre prišteje h nagibu na račun izrabljene gumice.
Vsekakor to ne more bit neki "očitnega" razn če si Šumaher s F1 :D
To bi pomenilo že, da se bolj napumpana guma za kaj ap vem 0,1-0,2bar pozna isto kot nova gumica stabilizatorja kar se nagiba tiče. Nevem, nekak dvomim...

Ajde če imajo še end-linki luft, pa gumica, pa če oboje zamenjaš na nekaj tršega, bi se lahko do določene mere poznalo.
Koliko pa je milimetrski stabilizator? Stabilizator do 16mm pomoje niti nima nekega hudega vpliva na nagibanje avta, ker je vsekakor prešvoh da bi neko očitno razliko naredil, torej še toliko manj bi se poznal malce zračnosti.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 4041
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Legacy BH 2002 by Kamion

Odgovor Avtor: strumf666 » 08. Junij 2020, 12:58

Razumem tvojo skepso, ampak primerjaš neprimerljive stvari, zluftanosti ne moreš primerjat z menjavo gumic za trše, ker se zadeve drugače obnašajo. V tem primeru je pa dejansko luft+slaba gumica.
Mal za smeh (ali pa tudi ne) obstajajo vijaki (predvsem za vijačit stvari na podvozju, ki imajo nekaj v stilu zmečkljive podložke vmes. Ideja je, da vse vijačene stvari dobivajo luft skozi kilometre in s temi vijaki jih fiksiraš spet skupaj -> obljubljajo občutek novega avta, kar seveda ne more biti res, ampak na občutek pri vožnji pa zihr vpliva, k vse te mikro zračnosti sešteješ.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy BH 2002 by Kamion

Odgovor Avtor: BackW00d » 08. Junij 2020, 20:28

strumf666 napisal/-a:
08. Junij 2020, 12:58
obljubljajo občutek novega avta, kar seveda ne more biti res, ampak na občutek pri vožnji pa zihr vpliva, k vse te mikro zračnosti sešteješ.
Pazi zdej...DVOMIM! :haha :lolno

Lej, ko ti star zluftan avto (kar legacy s preko 500kkm (če v preteklosti še ni mel menjanih) vržeš na ponk in pozamenjaš vse zgonjene puše in zglobe se res ogromno pozna na odzivnosti avta. Ampak to prihaja predvsem iz dejstva, da ornk puše držijo optiko avta čez ovinek "na mestu" ne pa, da ti napenja vsako roko in nosilce, da s tem optika plava "all over the place"...valda je pol avto čudn čez ovinek.

In da torzijska sila preko ročice, ki v osi sukanja ni vpeta v mm natančno doda slabše delovanje samega stabilizatorja pa pač ne morem verjet. Povsem mogoče je, da bi na emipiričen način to lahko potrdil ali na koncu koncev ovrgel. Ampak tega zdaj v danem momentu na žalost ne morem tako da v tem primeru zaenkrat verjamem da "ass-dyno" laže :) Placebo efekt je pri takih stvareh ponavadi kar močan.
Isto kot je folk čutil da avto bolj leti s športnim filtrom, pol so pa dal na dyno in ugotovil da ima avto precej manj konj pod črto grafa zaradi dodanih vorteksov ki so nastali zaradi odstranitve "grdih" resonatorskih cevi v sesalnem delu motorja.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Grizliboy
Uporabnik foruma
Prispevki: 907
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Legacy BH 2002 by Kamion

Odgovor Avtor: Grizliboy » 08. Junij 2020, 21:48

Mr. BackW00d, ti si pa tud en teoretik :exprl :exprl

Prvo napišeš da DVOMIŠ, potem pa v prvem naslednjem stavku potrdiš naše trditve. :ast :ast Mislim ............ :smly :smly :smly :smly
Fotograf FOTOGRAFIRA fotografijo, Slikar SLIKA sliko.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 854
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: Legacy BH 2002 by Kamion

Odgovor Avtor: ORLY » 09. Junij 2020, 08:25

Sej ni fora samo v pušah, gumicah ipd... Tudi togi kosi se z leti utrudijo in začne podvozje bolj dihat kot pri novem materijalu. Avto, ki je 10 let vozil samo avtoceste je kar tog, ko ga pa eno leto trajbaš po makadamu, bo kmalu dobil "mehkobo" v vožnji.
ignorance is bliss

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy BH 2002 by Kamion

Odgovor Avtor: BackW00d » 09. Junij 2020, 21:53

Grizliboy napisal/-a:
08. Junij 2020, 21:48
Mr. BackW00d, ti si pa tud en teoretik :exprl :exprl

Prvo napišeš da DVOMIŠ, potem pa v prvem naslednjem stavku potrdiš naše trditve. :ast :ast Mislim ............ :smly :smly :smly :smly
Predvsem zato, ker nisi razumel tako kot sem jaz mislil ko sem pisal :) (obična igra "telefona")

Govoril sem seveda o pušah rok, mostov, volanske letve, itd. Tiste držijo taglavne nastavitve optike.
Trdim pa (oziroma ajde, dvomim) da se ena bora blesava obrabljena (a še "funkcionalna") puša stabilizatorja pozna očitno. Očitno si prevajam kot "občutno" nekaj kar torej ne moreš zgrešit že v prvih parih ovinkih. Lahko da je pisec original teksta imel rahel pseudo filing, ker sem ga tudi sam že imel marsikdaj, potem pa je za voljo dramatičnega vložka še malce opisno "popestril" zgodbo.

Predvsem pa se moj velikozapisan "dvomim" nanaša na debato o podložkah. Podložka, ki ni nord-lock, ni šans da skozi leta zgubi toliko, da bi zdaj pa celo podvozje plavalo. Če se to zgodi, je bil vijak premal zategnjen in pika.

Vsekakor, zanimivo pogledat kolega subarujaša ko mal poservisira svoj voz, sploh tazga s preko 550kkm, pa če se rihtajo puše in podvozje se taka puša valda zamenja. Po toliko kilometrih in toliko letih si avto zasluži gumico za 10-15€. Itak se puše na splošno pri starih avtih premalo menjajo.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy BH 2002 by Kamion

Odgovor Avtor: BackW00d » 09. Junij 2020, 21:59

ORLY napisal/-a:
09. Junij 2020, 08:25
Sej ni fora samo v pušah, gumicah ipd... Tudi togi kosi se z leti utrudijo in začne podvozje bolj dihat kot pri novem materijalu. Avto, ki je 10 let vozil samo avtoceste je kar tog, ko ga pa eno leto trajbaš po makadamu, bo kmalu dobil "mehkobo" v vožnji.
100.000km mestnega jajcanja in delno makadama ne moreš enačit z 200.000km relacijskih avtocest...pač to ne gre. Na avtocesti lahko narediš vsak dan 30-40km pa si samo 2x 3x sklopko prtisnu, v mestu pa se to zgodi 20x na vsake 100metrov.

In ko pravijo, da so starejši avti več zdržali kot novodobni je to seveda z vidika kilometrov totalna laž, ampak če pa gledaš po kako zjebanih cestih smo se včasih v povprečju vozili in po kakih se danes, pa hitro ugotoviš da seveda to mogoče ni povsem res. Včasih je blo vse bolj robustno ker se ni gledal na varčevanje v količini materiala pa na porabo in ekonomijo/ekologijo nasloh. Inženir strojništva je stvar naredil tako, da je delala...ni imel prav veliko omejitev. Oziroma vsekakor ne toliko kot jih ima danes.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy BH 2002 by Kamion

Odgovor Avtor: BackW00d » 09. Junij 2020, 22:05

BackW00d napisal/-a:
09. Junij 2020, 21:53
...Vsekakor, zanimivo pogledat kolega subarujaša ko mal poservisira svoj voz, sploh tazga s preko 550kkm...
Saj veš, povprečni slovenec bi avto s 550kkm peljal direkt na odpad, niti pomislil nebi o prodaji. Kaj šele o nakupu?!?! kaj si nor...pa to je ja 350tisoč več od magične meje 200.000km kjer itak čez noč vse crkne ;)

Vsekakor bolje kupit avto za 40k in v prvih treh letih zgubit 25k na vrednosti avta + 7k na lizingu...
kako pa bi zgledalo če bi tri leta (takorekoč isti kot nov, sam malenkost rabljen) star avto kupil za 15k ter ob morebitni okvari plačal še tisočaka...ali dva...to pa ja ni nobene matematike?!

Men je kul da smo Subarujaši taki izotopi, ki delamo čudne stvari, nelogične stvari in vozimo avte ki ropotajo in povrh vsega še velik potrošijo.
In k vidiš soforumaša pogumno vozit takega legacy-a čez 3/4 evrope, si ponosen na njega, čeprav ga niti ne poznaš :thup

Love, it's what makes a Subaru a Subaru. Itak Subaru Subaru delajo (delamo) ljudje.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Grizliboy
Uporabnik foruma
Prispevki: 907
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Legacy BH 2002 by Kamion

Odgovor Avtor: Grizliboy » 09. Junij 2020, 22:48

BackW00d napisal/-a:
09. Junij 2020, 22:05
BackW00d napisal/-a:
09. Junij 2020, 21:53
...Vsekakor, zanimivo pogledat kolega subarujaša ko mal poservisira svoj voz, sploh tazga s preko 550kkm...
Saj veš, povprečni slovenec bi avto s 550kkm peljal direkt na odpad, niti pomislil nebi o prodaji. Kaj šele o nakupu?!?! kaj si nor...pa to je ja 350tisoč več od magične meje 200.000km kjer itak čez noč vse crkne ;)
Vsekakor bolje kupit avto za 40k in v prvih treh letih zgubit 25k na vrednosti avta + 7k na lizingu...
kako pa bi zgledalo če bi tri leta (takorekoč isti kot nov, sam malenkost rabljen) star avto kupil za 15k ter ob morebitni okvari plačal še tisočaka...ali dva...to pa ja ni nobene matematike?!
Men je kul da smo Subarujaši taki izotopi, ki delamo čudne stvari, nelogične stvari in vozimo avte ki ropotajo in povrh vsega še velik potrošijo.
In k vidiš soforumaša pogumno vozit takega legacy-a čez 3/4 evrope, si ponosen na njega, čeprav ga niti ne poznaš :thup
Love, it's what makes a Subaru a Subaru. Itak Subaru Subaru delajo (delamo) ljudje.
:mrgreen: :up :smly :up :smsw :up :lol:

A pa si ti sploh opazil da si citiral, pazi zdaj to, SAMEGA SEBE :!?: :!?: :!?: :!?: :?: :?: :?: :?:

:lolno :lolno :lolno :lolno :lolno :lolno :lolno
Fotograf FOTOGRAFIRA fotografijo, Slikar SLIKA sliko.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy BH 2002 by Kamion

Odgovor Avtor: BackW00d » 10. Junij 2020, 11:25

Ja, ker nisem dokončal misli, pa nisem mel več možnosti posodobit obstoječega sporočila...se to tebi nikol ne zgodi? :hug
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 746
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: Legacy BH 2002 by Kamion

Odgovor Avtor: Kamion » 15. December 2020, 13:04

Update:
Spomladi mi je začelo nagajati stikalo za vžig. Vsake toliko se je pripetilo, da sem obrnil kjuč in se ni zgodilo nič, ko pa sem malo premaknil ključ, pa je takoj vžgal. Zato sem sklepal, da je problem v stikalu na glavni klučavnici. Vzel sem stikalo iz donorja, ga zmontiral in problema ni bilo več.
stikalo_1.jpg
Edino, kar me je zmotilo je, da je imelo moje stikalo eno dodatno žico (črna z zeleno črto), ki je na eni strani povezana na R (reserve) pin, na drugi pa na (črno) žico. Na nobeni shemi nisem našel narisane te žice in tudi ne opazim kakšenga drugačnega delovanja, tako da je najbrž nepotrebna?
stikalo_3.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring.

Love. It's What Makes a Subaru a Subaru

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 746
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: Legacy BH 2002 by Kamion

Odgovor Avtor: Kamion » 15. December 2020, 13:18

Septembra smo se s prijatelji nekega dne odločili, da gremo (čez nekaj dni) navijati na zadnje 4 etape na Tour de France 2020 :bike za naša kolesarska favorita. :first :scnd

Legacy ravno čez mejo v Franciji, (na prelazu) Pas du Paradis, v ozadju (jezero) Lac du Mont Cenis:
tour_2.jpg

Glières Plateau (trasa 18. etape):
tour_3.jpg
tour_4.jpg

Navijaška malica :poultry pred ciljem 19. etape v kraju Champagnole:
tour_5.jpg

Nato pa smo šli še na jadranje v Italijo v marino Punta Ala (južno od Livorna). Skupaj smo tako naredili nekaj čez 3000 km.
Po poti nazaj mi je začel avto malo trokirati, vzrok pa so bili stari kabli za svečke, ki so začeli prebijati na nizkih obratih (če sem se držal višjih obratov, ni trokiral). Zato sem ob povratku domov zamenjal svečke in kable.
Drugače pa je deloval popolnoma brez problema in nimam nobenega zadržka iti še enkrat na tako pot, tudi če ima avto več kot 560'000 km! :smey
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring.

Love. It's What Makes a Subaru a Subaru

Uporabniški avatar
Galaxy
Uporabnik foruma
Prispevki: 276
Pridružen: 20. December 2009, 19:02
Kraj: Žalec

Re: Legacy BH 2002 by Kamion

Odgovor Avtor: Galaxy » 15. December 2020, 18:06

Zelo lep Legacy, srebrna mu izjemno paše!
STi - Sportska Turbo Impreza

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov