Zoksterjev Divjak

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 310
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Zoksterjev Divjak

Odgovor Avtor: zokster » 29. Oktober 2018, 20:14

Tiste, ki je Nebivedu mel prej gor. Sej mi je povedu, pa ne vem. Se pa ful ppzna. Pa 19mm se liftkita.
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Uporabniški avatar
Grizliboy
Član Subaru kluba
Prispevki: 439
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Zoksterjev Divjak

Odgovor Avtor: Grizliboy » 29. Oktober 2018, 20:18

Če me spomin ne vara mi je omenil optimal ?
Fotograf fotografira FOTOGRAFIJO, Slikar slika SLIKO.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6253
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Zoksterjev Divjak

Odgovor Avtor: nebivedu » 29. Oktober 2018, 20:39

Ferdi mislim da so kayaba kflex, amortizerji pa optimal.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 310
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Zoksterjev Divjak

Odgovor Avtor: zokster » 01. December 2018, 13:56

Če bo kdo montiral priklop, mu lahk povem, da je že prpravljen konektor nekje v prtljažnem prostoru.

Ameri ga majo na voznikovi strani pod peno. V mojem je bil pod plastiko na desni strani prtljažnika, v območju zadnje luči. Konektor je deset pinski, bele barve, velik cca 2x1cm. Gor je speljano vse, zraven pa se ena dodatna masa in stalni plus.
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 310
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Zoksterjev Divjak

Odgovor Avtor: zokster » 28. December 2018, 08:10

Družba, a ma kdo kataloško številko za tesnilo pri IACV? (OB 2005 2.5 N/A 121kW AT)

Pojavil se mi je nemiren prosti tek, pa ko bom že čistil throttle body, bi najraje še to zraven menjal. Ko bom že mel mal razdrto.


V prostem teku nihajo obrati med 560 pa 830. Ko dam v D ali pa v R, pa avto potrese vsake tulk časa, kot da bi hotu crknt, pa si opomore potem.
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3538
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Zoksterjev Divjak

Odgovor Avtor: danci1973 » 28. December 2018, 09:08

zokster napisal/-a:
28. December 2018, 08:10
Družba, a ma kdo kataloško številko za tesnilo pri IACV? (OB 2005 2.5 N/A 121kW AT)
Si ziher, da ima tvoj motor IACV? Kolikor vem, ima 2005 2.5 motor elektronsko loputo in prosti tek regulira kar z njo...

Ima pa ta motor sekundarne lopute, ki so med sesalnim kolektorjem in glavami motorja in seveda lahko vplivajo tudi na prosti tek.

Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 310
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Zoksterjev Divjak

Odgovor Avtor: zokster » 28. December 2018, 10:43

Aaaaa.....pol bom pa to preveril. Najprej sicer moram lambdo menjat, pa da vidmo ce bo potem kaj boljse, pol pa raziskujemo naprej.
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6253
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Zoksterjev Divjak

Odgovor Avtor: nebivedu » 28. December 2018, 21:03

zokster napisal/-a:
28. December 2018, 08:10
Družba, a ma kdo kataloško številko za tesnilo pri IACV? (OB 2005 2.5 N/A 121kW AT)

Pojavil se mi je nemiren prosti tek, pa ko bom že čistil throttle body, bi najraje še to zraven menjal. Ko bom že mel mal razdrto.


V prostem teku nihajo obrati med 560 pa 830. Ko dam v D ali pa v R, pa avto potrese vsake tulk časa, kot da bi hotu crknt, pa si opomore potem.
Si odklapljal akumulator?
Če si ga odklopil, boš moral narest okoli 100km po mestu, da bo nehal cukat, ker se spet na novo uči računalnik. Ni kriv IACV!!!
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 310
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Zoksterjev Divjak

Odgovor Avtor: zokster » 28. December 2018, 22:15

[/quote]

Si odklapljal akumulator?
Če si ga odklopil, boš moral narest okoli 100km po mestu, da bo nehal cukat, ker se spet na novo uči računalnik. Ni kriv IACV!!!
[/quote]

Aaaaa..... Pol pa tak povej! :mrgreen:

Vešda sem ga, če sem pa svečke menjaval! :D



btw... a mi lahk nekdo pove, kira kombinacija je pr mojem optimalna, da se da lepo menjat.
Ker jz sem zadnjič s 1/2" nastavki jebu ježa. Blo treba avto na vinto dat, podložt mašino, pa mičken dol spustit, da je šlo vse skupi mim blatnika. Aja. pa ker je bil avto v originalu bi-fuel, je pumpa za gorivo levo od mašine, prbližn tam ko varovalke, ki jih je blo treba seveda tud umaknt. 8-)

Tak da iščem optimaln komplet za menjat svečke. :D



Aja. Pa še to. A moj ma IACV al ne? kje prbližn naj iščem?
It's a hybrid. It burns gas and oil!

virtuoso89
Uporabnik foruma
Prispevki: 35
Pridružen: 30. Januar 2016, 23:22

Re: Zoksterjev Divjak

Odgovor Avtor: virtuoso89 » 28. December 2018, 22:23

Jaz imam adapter iz 1/2 cole na 1/4 pa še en kratek podaljšek pa gre kar lepo. Največji problem mi je vzet akumulator ven :)

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3538
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Zoksterjev Divjak

Odgovor Avtor: danci1973 » 28. December 2018, 22:45

zokster napisal/-a:
28. December 2018, 22:15
Aja. Pa še to. A moj ma IACV al ne? kje prbližn naj iščem?
To je primer 2.5 motorja, ki ima gas na zajlo in IACV - dejansko ima dve gas zajli, ker je tudi tempomat na zajlo.
ej251_IACV.jpg
Če na tvojem motorju ni tega, kar je obkroženo, potem nima IACV.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 310
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Zoksterjev Divjak

Odgovor Avtor: zokster » 04. Februar 2019, 19:36

Ocitno je bla za nemiren prosti tek v glavnem kriva slaba prva lambda. Po menjavi mi je tud poraba po racunalniku padla za cca 2 l/100km. Dela pa densotova bp.

Zdej mi obcasno vrze ven napako P0420. Ponavad ko grem kej offroadat, pa se kolca mal vec v prazno vrtijo. Kak najlazje ugotovim, al je sel v maloro katalizator al strajka O2 senzor? Na preventivnega tehnicnega pa da pline zmerijo? A se v primeru preventivnga vnese registrska avta oziroma ali vpisejo preventivnega v sistem?
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 310
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Zoksterjev Divjak

Odgovor Avtor: zokster » 16. Februar 2019, 15:00

Pobi, na Outbacke ne devat manšet ponaredkov. Ker vam bo mast ven metalo. :D

Pravjo, da vsaka šola neki stane. Po dveh mescih, sem dal gor orginalno. Če pa kdo rabi kaj masti za zglobe, naj pa javi. Za 5,5 evrov sem dobil celo kilo, ker se je manj ne da dobit. Je pa firme Mannol (litijeva z MoS2).


Bom še mal bremze z njo namazu, da ne bojo škripale. Baje je temperaturno obstojna. :D
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4623
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Zoksterjev Divjak

Odgovor Avtor: klemz » 16. Februar 2019, 16:13

Ne sam na obja, nasplosno subaru in ostale znamke. Pr mojem audiju so notranjo fejk dal prejsni lastniki in me je stal cele akse.

Uporabniški avatar
zokster
Uporabnik foruma
Prispevki: 310
Pridružen: 30. December 2017, 18:54
Kraj: Šentjur

Re: Zoksterjev Divjak

Odgovor Avtor: zokster » 19. Februar 2019, 11:54

Da opisem moj pripetljaj s plinom.

Naenkrat mi je zacel laufat po treh cilindrih. Missfire na dvojki. Po posvetu z dancijem ocistim injektor. Par km ok, nato spet. Injektor ocistim se enkrat, ce mogoce carb cleaner prvic ni opravil svojega dela. Nic boljse. (To je bilo pretekli vikend)

V ponedeljek sem bil tako ali tako natocen na kalibracijo plinskih map pri Silviu, pa sem rekel klinc, naj se to pogleda. V nedeljo sem hotel menjat se zarnico, in glej ga zlomka. Zaradi slabega stika na konektorju je bil le ta toliko prekurjen, da se mi je zdrobil v roki, zicka je pa kr sama padla ven. Odscipnu mal zicke, dal nov konektor gor, prklopu nazaj. Zarnica seveda ni bla pregorela, tak da sem kr staro obdrzal.

Do Zaagreba sem za potrebo mapiranja vozul tak sma na benz. Pridem dol, oddam avto, ga pridem prevzet, avto bp laufa na plin. Pa vprasam ce je blo treba sam zmapirat, da dela zdej normalno, pa recejo ne. Da v vecini primerov je za to kriva slaba elektrika na avtu. Da s plinskim sistemom je vse ok.

Takrat je men potegnal, da je bla za laufanje po treh cilindrih kriv tale konektor na zarnici.


V bliznji prihodnosti mam zdej plan pozamenjat kar se da mas na avtu, pa za vsak slucaj se kako dodatno potegnt. Glede na to, da se marsikdaj cez kako luzo peljem al pa blato, verjetno skodit ne more.
It's a hybrid. It burns gas and oil!

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost