Legacy pogon

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
Rok
Uporabnik foruma
Prispevki: 42
Pridružen: 15. Junij 2014, 12:07

Re: Legacy pogon

Odgovor Avtor: Rok » 01. November 2018, 11:09

Od 5:50 naprej: https://youtu.be/qboaSX6nKqQ
Od 6:00 naprej: https://youtu.be/l244PuAJ-gg

Meni je to z X-mode elektroniko vrh glave za tak avto. Modeli z nižjim podvozjem pa tko niso mišljeni, da bi se vozil s kolesi v zraku.

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4614
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Legacy pogon

Odgovor Avtor: klemz » 01. November 2018, 13:13

Skoda ker novi nimajo lsd zadi, vse abs krmil. Sam sem probal na vrhniki 2011 obja z rocnim menjalnikom in je dokaj skret izpadu.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3559
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy pogon

Odgovor Avtor: BackW00d » 02. November 2018, 11:31

Sej mogoče po terenu ko se srečaš z res kočljivimi situacijami, ABS dejansko več naredi kot nek srednje žalosten visko zadaj. (ker ima več moči in lažje "prenaša" navor)
Vprašanje pa je, kako se to recimo obnese pri hitri vožnji po slabem asfaltu/makadamu. Verjetno dela elektronski sistem kot tipičen TC/ASR/ESP, torej ti vzame gaz potem pa začne (prekomerno) popravljat z zavorami. Torej je verjetno precej invaziven in ne dopušča neke dobre hitre vožnje na meji. (ugibam)

V takih primerih je ziher boljši LSD...(zato ga pomoje tudi turbo variante imajo, sploh zaradi prenašanja moči), ker da pospeševanje korigiraš z zaviranjem je precej bedasto :)

Od fotra P407 (za primerjavo) je recimo imel (nad 40km/h) neizklopljiv ESP (TC) in če si recimo malce prehitro pripeljal v ovinek, je avto (precej pozno) zaznal da rit odnaša (ponavadi sem sam že zdavnaj z volanom korigiral) in je vzel gaz za nekih par sekund in začel zavirat na razne načine, da je avto "naglihal" v pravo smer (neglede na to da sem to že sam naredil z volanom predno je sistem sploh začel kaj delat) in nato je šele po določenem času pustil da si dal zopet lahko poln gaz.
Dejansko če si hitel, je bilo boljše da si peljal malce počasneje, ker si vsaj lahko gaz držal čez cel ovinek (sploh navhrib recimo) ker drugače ti je ta budala od avta premzala in si s hitrejšo vožnjo rabil dlje časa da si prišel čez ovinek.

Dobesedno tko kot si napisal in avto in voznik izpadeta kot totalen sekret :)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6234
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Legacy pogon

Odgovor Avtor: nebivedu » 02. November 2018, 15:24

subson napisal/-a:
01. November 2018, 07:50
Dokler se subaru ne postavi na križ s kolesi v zraku oz. na “ledu”, se premika, kamorkoli, če le višina podvozja in raznolikost terena dovoljujeta ;)
Outback avtomatik od letnika 2003 naprej se brez problemov odpelje z dvema levima kolesoma v zraku (sprobano v zivo), pa ker ima zadaj zaporo, spredaj pa elektronika uravnava abs in se avto zaradi tega obnasa kot da ima spredaj tudi zaporo, se odpelje skoraj povsod.
In opazam da je rocni menjalnik, kljub reduktorju, na offroadu bolj ko ne cokla (ovira) napram avtomatiku. Edina slabost starih avtomatikov je voznja navzdol, v vsem ostalem je avtomatik mnogo boljsi. Novi avtomatiki imajo pa itak x-mode, pa gre tudi po klancu navzdol brez problemov, pocasi in nadzorovano.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Matija
Uporabnik foruma
Prispevki: 49
Pridružen: 14. Oktober 2016, 17:30

Re: Legacy pogon

Odgovor Avtor: Matija » 02. November 2018, 17:11

Danes po skoraj enem letu uspel spraviti v delovanje svojega outbacka 2.5 bencin plin avtomatik 2003 letnik. Ker sem pred časom iz vozila vzel levo pol os in je avto sedaj brez sem se moral tu oglasit.Avto se je iz garaže brez problema odpeljal brez leve prednje polosi.

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 4614
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Fužina

Re: Legacy pogon

Odgovor Avtor: klemz » 02. November 2018, 18:14

Avtomatik pa OB, to pove vse. Kot zanimivost, men je na CRVju odtrgal akso spredi in sem se tud bp vozil naprej.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3559
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy pogon

Odgovor Avtor: BackW00d » 03. November 2018, 02:47

Zdej me pa res zanima, če je imela naša impreza 1.6 problem s centralnim viskom, da brez ene polosi ni več hotela peljat :)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7747
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Legacy pogon

Odgovor Avtor: subi92 » 03. November 2018, 14:42

Ponavad peljejo, se jim pa sanja kot bi drsela sklopka :smey

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 792
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Legacy pogon

Odgovor Avtor: aleks » 05. November 2018, 11:58

BackW00d napisal/-a:
02. November 2018, 11:31
Sej mogoče po terenu ko se srečaš z res kočljivimi situacijami, ABS dejansko več naredi kot nek srednje žalosten visko zadaj. (ker ima več moči in lažje "prenaša" navor)
Odvisno. V malu globjem snegu, in če je klanec malo navzgor, ti bremza hitro preveč pobere in ne gre nikamor, samo pic po mic obrača zdrsujoče kolo (a vendar premalo obrne da bi kolo dobilo želeni "zagon" in potegnilo avto naprej). Gre lažje če to reč izklopiš, in probaš s čist odprtimi difi in izmenično zdrsujočimi kolesi. Sprobano letos februarja pri men doma ... z wranglerjem (moj fori nima te šare, sam visko in odprte dife).

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 792
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Legacy pogon

Odgovor Avtor: aleks » 05. November 2018, 12:10

subson napisal/-a:
01. November 2018, 07:50
Dokler se subaru ne postavi na križ s kolesi v zraku oz. na “ledu”, se premika, kamorkoli, če le višina podvozja in raznolikost terena dovoljujeta ;)
jah, z čez palec z malo pavšala. nimajo vsi subaruji enakih pogonov, pravzaprav jih je kar pester nabor čez modele. od navadne sklopke na knof, preko viskotov, lsd na ploščice, menda celo torseni (helical lsd-ji na imprezah?), do elektronsko podprtih sistemov, katerim razen za x-mode sploh ne vem imena ... in pa še navadni odprti diferenciali. z navadnimi odprtimi difi in visokozo preko sredine, je možno obtičat tud če samo eno kolo vrti v prazno. se mi je letos februarja zgodilo, in sem moral počakat do odjuge, da sem lahko avto odpeljal. kolesa ki imajo stik s podlago, ne dobijo dovolj navora in samo poskušajo obrnit, prav zasukat pa ne zmorejo. tega početja nisem prav dolgo silil, ker se mi zdi da se potem začne vse tako gret da ni več prav zdravo za avto.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3559
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy pogon

Odgovor Avtor: BackW00d » 05. November 2018, 15:14

aleks napisal/-a:
05. November 2018, 12:10
... in pa še navadni odprti diferenciali. z navadnimi odprtimi difi in visokozo preko sredine, je možno obtičat tud če samo eno kolo vrti v prazno. se mi je letos februarja zgodilo, in sem moral počakat do odjuge, da sem lahko avto odpeljal. kolesa ki imajo stik s podlago, ne dobijo dovolj navora in samo poskušajo obrnit, prav zasukat pa ne zmorejo. tega početja nisem prav dolgo silil, ker se mi zdi da se potem začne vse tako gret da ni več prav zdravo za avto.
prav to isto sem jaz opazil na naši 1996 imprezi 1.6, zlomljena polos zadaj + vodoraven asfalt. Avto je dobesedno obtičal....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Grizliboy
Član Subaru kluba
Prispevki: 435
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Legacy pogon

Odgovor Avtor: Grizliboy » 05. November 2018, 15:51

Bentiš no .................................... če novte glih hmal nehal govort kolk slab pogon ma subaru :ast :conf .......................................................... bom nazaj na audija prebegnu. :smsw :innoc
Fotograf fotografira FOTOGRAFIJO, Slikar slika SLIKO.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 792
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Legacy pogon

Odgovor Avtor: aleks » 06. November 2018, 09:53

Ah Grizly, pa to ne pomeni da je zanič! V kombinaciji z razmeroma nizko težo in (za bencinarja) spodobnim navorom se fori SF čisto v redu pelje za moj okus. Ima pač omejitve ali določene slabosti, ampak kateri pogon jih pa nima? Razmeroma enostaven sistem, visko in 2 krat odprt diferencial, pa sam stojiš in gledaš kako daleč se pelješ, sprobano v Ukrajini. Pa zaradi viskota (če je v funkciji) je bolj mala možnost da bo kje zamlelo, kar je pri togih zaporah vse možno, itd. Tako da se nič bat.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3559
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy pogon

Odgovor Avtor: BackW00d » 06. November 2018, 12:12

Jp. Jaz govorim za grde terene in robne pogoje :)
Kar se tiče driftanja po snežnih cestah, plezanja v rahlo zametene ceste in drugih veselih dogodivščin je tak preprost 4x4 pogon povsem ok. In dejansko se kar nekaj časa premikaš čeprav zgleda da se bo vse ustavilo :)

Ni pa zdej da greš bulletproof rint sam sredi hoste v neke gozdne vlake :D Se lahko hitro zgodi kaka nevšečnost...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Legacy_46
Član Subaru kluba
Prispevki: 1377
Pridružen: 24. September 2013, 16:18
Kraj: Vrhnika

Re: Legacy pogon

Odgovor Avtor: Legacy_46 » 06. November 2018, 20:36

Grizliboy napisal/-a:
05. November 2018, 15:51
Bentiš no .................................... če novte glih hmal nehal govort kolk slab pogon ma subaru :ast :conf .......................................................... bom nazaj na audija prebegnu. :smsw :innoc
Noben ti ne brani. :)
WRX Cup Edition

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov