Legacy 2.0R okvara motorja

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
Uporabniški avatar
Grizliboy
Član Subaru kluba
Prispevki: 349
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Legacy 2.0R okvara motorja

Odgovor Avtor: Grizliboy » 01. Julij 2019, 05:15

Imam 2,5 165 konjičev, pa moram na avtocesti v klanec vseeno dati v četrto da lahko hitreje prehitim. Mašine brez turbine so pač bolj "lene" in je pri meni kar precej v uporabi četrta in tretja prestava, sploh ker tudi pri 50 km/h noče mašina v peti ravno sodelovati (sicer vleče, samo spušča tresljaje in globok zvok, po koncu omejitve pa ima premalo moči da bi potegnila, tako da je raje ne matram in prestavim v četrto). :wtf :shock:
Fotograf fotografira FOTOGRAFIJO, Slikar slika SLIKO.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Uporabniški avatar
lukaprelesnik
Uporabnik foruma
Prispevki: 160
Pridružen: 08. Julij 2016, 14:02
Kraj: Solčava

Re: Legacy 2.0R okvara motorja

Odgovor Avtor: lukaprelesnik » 01. Julij 2019, 06:58

In kaj bi turbo subaru naredil pri 50kmh v peti prestavi? ;P

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3457
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy 2.0R okvara motorja

Odgovor Avtor: BackW00d » 01. Julij 2019, 09:38

Ammm...50 z WRX-o v peti prestavi se da peljat....navzdol. Vse ostalo je pogreb ali vibrator-show, ker se trese cel avto ko probaš motor potegnit ven iz depresije :)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3471
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy 2.0R okvara motorja

Odgovor Avtor: danci1973 » 01. Julij 2019, 15:53

Meni se je 2.0R zdel čisto spodoben motor, seveda pa ni brez hib - ena je dvomasni vztrajnik, ki pa se da zamenjat za navadnega (skupaj z ustrezno sklopko).

Druga pa je hrošč v motornem računalniku, zaradi katerega občasno motor v nižjih obratih nima 'prave' moči. Bojda je algoritem za detekcijo klenkanja ('knock') preobčutljiv in v kombinaciji s še nekaterimi drugimi parametri potem napačno zaznava klenkanje in zmanjšuje predvžig (morda tudi čas odpiranja ventilov - AVCS).

Do neke mere se to da odpraviti s posodobitvijo programske opreme, kar pa žal lahko naredi samo pooblaščen Subaru servis z orig. Subaru Select Monitor opremo (in seveda dostopom do posodobitev).

Tretja hiba pa je itak skupna vsem modernejšim motorjem - kompleksnost. Pa variabilno krmiljenje ventilov, pa EGR, pa 'secondary air injection', pa to, pa ono - pač večji potencial za okvare.

Kako se pelje 2.0 SOHC v enakem avtu, ne vem - ampak skoraj dvomim, da bolje kot 2.0R, saj temu AVCS omogoča več navora v nižjih vrtljajih in več moči v višjih.

MaliSvarkl
Uporabnik foruma
Prispevki: 24
Pridružen: 14. November 2018, 21:10

Re: Legacy 2.0R okvara motorja

Odgovor Avtor: MaliSvarkl » 02. Julij 2019, 09:15

Ja, mislim glede v zanesljivosti motorja... sej vem, v italiji so ga gnali do vijolčnega😢..., pa so prvič menjali motor pri cca 55.000 km, drugič pri cca.180.000 km, uvožen je bil pri cca. 215.000, pol so ga nekaj rihtal.... so bile sledi od rorcang na odmičnih gredeh 😨😠,... pri 277.000 pa spet zamleje motor....
V italiji(potrjena servisna knjiga) ko je bila menjava motorja, je bila menjava za NOVI motor...
Se pravi:
- prvi je zdržal cca 55.000 km😨
-drugi cca 125.000 km😕
-tretji cca slabih 100.000 km😢
Sedaj pa imam rabljenega not, pa mislim da je bolj loto listek, mal verjeten da je dobiten😦
Kupil sem razbitga legija (zaradi menjalnika, pa še komplet sklopka z vstrajnikom je bila nova)z 138 konji....ali je veliko zajebancije, da zamenjam motor, pa da to laufa...☺???
Ker v 2.0 165 konjskega nimam zaupanja,.... čeprav ga je pregledal in zrihtal skupaj zaupanja vreden človek, pa glavni servis je tudi opravll(jermeni, rolce, pumpa,...)skratka vse je porihtal, pregledal, pozamenjal kar je bilo potrebno... samo... nimam zaupanja v ta model motorja....
Sem že razmišljal v prodaji, čeprav je vse porihtano😊, pa veliko vloženega nanj😵,.... jebat ga😯...
Kolk dobim pa dobim💶...
Imam v mislih prejšmji model "3" (1998-2003) 2.0 125 konjskega -je bolj "trotl ziher" motor 😁
NE VEM KAJ NAJ....
Ima ali je imel kdo kakšno izkušnjo z 2.0 165 konji ??
Hvala vam... sedaj sem vam pa že skoraj malo zatežil...
Ko probaš Subaruja...ostali zbledijo...

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7716
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Legacy 2.0R okvara motorja

Odgovor Avtor: subi92 » 02. Julij 2019, 09:28

MaliSvarkl napisal/-a:
02. Julij 2019, 09:15
Kupil sem razbitga legija (zaradi menjalnika, pa še komplet sklopka z vstrajnikom je bila nova)z 138 konji....ali je veliko zajebancije, da zamenjam motor, pa da to laufa...☺???
To bi za seboj potegnilo še igračkanje z inštalacijo, ker prvi motor je SOHC...
Tak avto je vreden kolikor ti kdo ponudi. Od 2.000 in na gor.
POmojm najcnej da voziš.

Uporabniški avatar
Topo
Uporabnik foruma
Prispevki: 236
Pridružen: 10. November 2010, 16:49
Kraj: Nova Gorica

Re: Legacy 2.0R okvara motorja

Odgovor Avtor: Topo » 02. Julij 2019, 09:37

Če zdaj motor dela dobro, se ne more kar pokvarit. Redno kontroliraj, da ne zmanjka olje in hladilna tekočina, pa bo še dolgo delal. Res me zanima, kaj so policaji počeli z avtom, da so uničili 3 motorje.

Gabrc
Uporabnik foruma
Prispevki: 124
Pridružen: 08. November 2011, 22:35
Kraj: GABERJE

Re: Legacy 2.0R okvara motorja

Odgovor Avtor: Gabrc » 02. Julij 2019, 09:57

Sem imel že zelo dosti avtov z tem motorjem,naj si bo Legacy,Forester ali Impreza. Za nobenega od teh avtov ne vem da bi mu šel motor...??? To da ni zanesliv bi se težko strinjal. Je pa res da za svoje konjičke niso glih poskočni,ampak še vedno bolj kot navadni 2.0 z 138 ali 125Ps pod pogojem da je z avtom vse ok.

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7716
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Legacy 2.0R okvara motorja

Odgovor Avtor: subi92 » 02. Julij 2019, 10:09

Topo napisal/-a:
02. Julij 2019, 09:37
Res me zanima, kaj so policaji počeli z avtom, da so uničili 3 motorje.
100 let nazaj je reku exSubarujevc Gorazd, da boxer motorju ne paše na mestu laufat ko policajčke zebe v avtu. Kar jih pa ni zeblo je šlo pa najbrž punim za kriminalci v IT.

Uporabniški avatar
Topo
Uporabnik foruma
Prispevki: 236
Pridružen: 10. November 2010, 16:49
Kraj: Nova Gorica

Re: Legacy 2.0R okvara motorja

Odgovor Avtor: Topo » 02. Julij 2019, 11:12

To je bil problem pri Leonetih (EA motor), ker se je pri nizkih obratih zadrževala mrzla voda pri termostatu in so zato zakuhali. Sem mislil, da se pri EJ motorju to ne more zgodit.

Uporabniški avatar
vrecha
Uporabnik foruma
Prispevki: 989
Pridružen: 09. Januar 2008, 22:48
Kraj: Ausard, WS
Kontakt:

Re: Legacy 2.0R okvara motorja

Odgovor Avtor: vrecha » 02. Julij 2019, 11:34

Če zdaj motor dela dobro, se ne more kar pokvarit.
Do nedavnega sem tudi sam tako mislil ... pa so mi letošnji dogodki (ok, čisto drugačni motorji, uporaba itd ...) dokazali nasprotno. :wtf
Se bom v kratkem zorganiziral in začel malo pisati o odisejadah s Helmutom. Zna biti zanimivo za debato in razmislek, čeprav je daleč od striktno Subaru tematik.
I'm just a soul who's intentions are good, oh Lord, please don't let me be misunderstood ...

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3471
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy 2.0R okvara motorja

Odgovor Avtor: danci1973 » 02. Julij 2019, 11:54

MaliSvarkl napisal/-a:
02. Julij 2019, 09:15
Ja, mislim glede v zanesljivosti motorja... sej vem, v italiji so ga gnali do vijolčnega😢..., pa so prvič menjali motor pri cca 55.000 km, drugič pri cca.180.000 km, uvožen je bil pri cca. 215.000, pol so ga nekaj rihtal.... so bile sledi od rorcang na odmičnih gredeh 😨😠,... pri 277.000 pa spet zamleje motor....
Glede na sledi od rorcang ni čudno...
Kupil sem razbitga legija (zaradi menjalnika, pa še komplet sklopka z vstrajnikom je bila nova)z 138 konji....ali je veliko zajebancije, da zamenjam motor, pa da to laufa...☺???
Bi rekel, da kar precej - predvsem kar se kablovja tiče... Drugačen računalnik, drugačen razpored pinov itd...
Ker v 2.0 165 konjskega nimam zaupanja,.... čeprav ga je pregledal in zrihtal skupaj zaupanja vreden človek, pa glavni servis je tudi opravll(jermeni, rolce, pumpa,...)skratka vse je porihtal, pregledal, pozamenjal kar je bilo potrebno... samo... nimam zaupanja v ta model motorja....
Sem že razmišljal v prodaji, čeprav je vse porihtano😊, pa veliko vloženega nanj😵,.... jebat ga😯...
...
Ima ali je imel kdo kakšno izkušnjo z 2.0 165 konji ??
Moj je s plinom preživel 250k+ kilometrov in kolikor vem, živi še naprej.

Uporabniški avatar
Unikat
Član Subaru kluba
Prispevki: 1109
Pridružen: 22. Maj 2006, 17:47

Re: Legacy 2.0R okvara motorja

Odgovor Avtor: Unikat » 02. Julij 2019, 12:52

Tudi naš 2.0R 165 hp je na plinu že 230.000 km. Prvi lastniki, motor dela kot prvi dan.
EJ257, EJ255, EZ30, EJ251, EJ204, EJ20E

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3457
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Legacy 2.0R okvara motorja

Odgovor Avtor: BackW00d » 02. Julij 2019, 14:24

danci1973 napisal/-a:
02. Julij 2019, 11:54
MaliSvarkl napisal/-a:
02. Julij 2019, 09:15
Kupil sem razbitga legija (zaradi menjalnika, pa še komplet sklopka z vstrajnikom je bila nova)z 138 konji....ali je veliko zajebancije, da zamenjam motor, pa da to laufa...☺???
Bi rekel, da kar precej - predvsem kar se kablovja tiče... Drugačen računalnik, drugačen razpored pinov itd...
Oba sklopa kablovja (motorni - za motor krmilit in kabinski - luči ventilacija, klima, števec, itd) je treba ločit narazen, nato pa tvojo kabinsko napeljavo združit z motorno napeljavo od novega motorja.
Menjat komplet ključavnice (tiste ki so na ključ) + še ta tečen imobilizator.

Če imaš rad izzive, in ti kablovje in vezava ni tuja, potem ni neke panike, se da naredit....je pa treba veliko znanja, da veš kater kabel je za kaj.
Nora pomoč je itak Subaru Factory manual od obeh avtov (mora biti pa prav za ta model in za EU trg) potem gre to kot lego kocke....le dela je dosti...

Če ti to ni vešče se tega lotiš s pomočjo koga ki to dela, poceni pa to ne bo....verjetno je bolje prodat pa kupit drug avto.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Marky
Član Subaru kluba
Prispevki: 62
Pridružen: 11. Maj 2006, 10:10

Re: Legacy 2.0R okvara motorja

Odgovor Avtor: Marky » 03. Julij 2019, 21:59

danci1973 napisal/-a:
01. Julij 2019, 15:53
Do neke mere se to da odpraviti s posodobitvijo programske opreme, kar pa žal lahko naredi samo pooblaščen Subaru servis z orig. Subaru Select Monitor opremo (in seveda dostopom do posodobitev).
Zadnji del trditve je zagotovo napačen.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost