Legacy 2.0R okvara motorja

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
MaliSvarkl
Uporabnik foruma
Prispevki: 28
Pridružen: 14. November 2018, 21:10

Re: Sem na novo

Odgovor Avtor: MaliSvarkl » 06. Januar 2019, 21:27

Slika sledi.... ima eno odmično gred,..... hja za subija sm še čisti laik,
Za twingota pa že marsikaj vem... ker renaulta pa moraš nonstop kej šraufat 😊
Ko probaš Subaruja...ostali zbledijo...

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 577
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: Sem na novo

Odgovor Avtor: Kamion » 06. Januar 2019, 22:56

Tako izgleda moj EJ201 92 kW 125 hp, letnik 2002: download/file.php?id=3478&mode=view/Legy_6.jpg To kar si ti dobil gotovo ni 125 hp, pač pa nekaj starejšega.
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring. http://83.212.82.150/poraba/PorabaTxt.png

MaliSvarkl
Uporabnik foruma
Prispevki: 28
Pridružen: 14. November 2018, 21:10

Re: Sem na novo

Odgovor Avtor: MaliSvarkl » 07. Januar 2019, 05:19

Hvala vam, mater me je nategnu.... hja grem dons do prodajalca tega motorja, pa de vidim...
Še enkrat hvala.😊
Ko probaš Subaruja...ostali zbledijo...

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3554
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Sem na novo

Odgovor Avtor: BackW00d » 07. Januar 2019, 07:22

Sam sem imel v Imprezi WRX letnik 2003 motor med letnikoma 1994-1998. Takega na en vijak zaganjača!
Majstri so vseeno notri zabili dva vijaka, in en vijak je šel pač tja v prazno, in del navija je "nasedel" na blok motorja in dejansko zagrabil z 50Nm navora ?!
Tudi sam sem motor 1x ven dal, pa sem to opazil, in mi ni bilo jasno kaj točno se dogaja, ampak ker je prijelo na 50Nm sem pač pustil (druge opcije takrat nisem imel pri roki) in tako je avto delal BP. Zaganjač se ni nič čudno obnašal :D Ampak ok...seveda to ni zdej rešitev...
Novejši motor ima precej več lukenj za vijake menjalnika ja. Moja WRX-a (z mal več kot 125HP) je normalno vozila okoli z le štirimi vijaki :lolno (dokler nisem bloka menjal)

Je pa tale motor očitno še faza 1 (potisni ležaj na tretjem grebenu glavne gredi) ti pa imaš faza 2 motor (potisni ležaj na zadnjem grebenu, pri vztrajniku).
Tako da je to starejši blok ja...
Faza 1 je bila nekje do letnikov (čez prst) 2000 +-leto ali dve...uglavnem, daleč opd 2006 :D

Je pa problem od zunaj identificirat tele bloke, ker imajo vsi gor oznako EJ20 in en kup številk, ki ne povejo NIČ.
Mogoče je še edina varianta, da vržeš ven semering na strani vztrajnika pa preveriš kje je potisni ležaj, ali da se ravnaš (očitno se da) po luknjah za vijake na spoju motor/menjalnik.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3554
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Sem na novo

Odgovor Avtor: BackW00d » 07. Januar 2019, 07:24

Kamion napisal/-a:
06. Januar 2019, 22:56
Tako izgleda moj EJ201 92 kW 125 hp, letnik 2002: download/file.php?id=3478&mode=view/Legy_6.jpg
Kaj je na levi strani tisto zaena oljna povezava? Tega pri foresterjevem motorju 2.0 125HP 2001 nisem opazil?!
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3530
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Sem na novo

Odgovor Avtor: danci1973 » 07. Januar 2019, 07:36

BackW00d napisal/-a:
07. Januar 2019, 07:24
Kaj je na levi strani tisto zaena oljna povezava? Tega pri foresterjevem motorju 2.0 125HP 2001 nisem opazil?!
Morda misliš na EGR cev?

D.

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 577
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: Sem na novo

Odgovor Avtor: Kamion » 07. Januar 2019, 07:41

Tako je @danci, tisto je EGR.
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring. http://83.212.82.150/poraba/PorabaTxt.png

Uporabniški avatar
Topo
Uporabnik foruma
Prispevki: 248
Pridružen: 10. November 2010, 16:49
Kraj: Nova Gorica

Re: Sem na novo

Odgovor Avtor: Topo » 07. Januar 2019, 08:05

Vsi Foresterji, tudi 90kW imajo blok z 8 vijaki. Tak motor potrebuješ. Lahko tudi od Legacyja BE/BH, to je 1998 in naprej.
Ta blok na 4 vijake pa je starejši. Če si že vse razdrl, poišči še pravi blok. Gor postavi seveda svoje DOHC glave.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3554
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Sem na novo

Odgovor Avtor: BackW00d » 07. Januar 2019, 08:43

O jao, bencinar pa EGR, dobro, vsaj zabaše se verjetno ne tako hitr kot pri dizlih :D
Kot je topo rekel, vse kar je od bata višje s kolektorjem vred (in kompletno napeljavo) uporabi od svojega motorja. Drugače bo najverjetneje težava z elektroniko.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 577
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: Sem na novo

Odgovor Avtor: Kamion » 07. Januar 2019, 09:45

Glej, po 527k km ni nobenega probema z njim. Tako da pa naj bo gor.
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring. http://83.212.82.150/poraba/PorabaTxt.png

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7745
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Sem na novo

Odgovor Avtor: subi92 » 07. Januar 2019, 11:40

Tud jermenice in senzorji ki to zaznavajo crank in cam shaft senzor mora štimat... :shock:
Če je blok 115km pol je itak pogreb in rabiš mlajši blok.

Jest sm natlaču enkrat skup impreza 1.6 1996 blok in glave od mlajšega preca motorja 1.6 in je šklepetal kot Golf 2.

Sicer naj bi ta setup delal BP vendar, je tudi v drugih primerih šklepetalo. Če bi to vedel prej ne bi zajebal dveh novih originalnih dihtung in obnavljal glave... na konc pa razrezal preco :89998

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3554
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Sem na novo

Odgovor Avtor: BackW00d » 07. Januar 2019, 11:48

Izkušnje iz katerih se kaj naučiš so dobre izkušnje! :D Čeprav bolijo :)

Hotu sm rečt, da sm tut jst en par dihtung glave vrgel na steno za okras :facepalm
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

MaliSvarkl
Uporabnik foruma
Prispevki: 28
Pridružen: 14. November 2018, 21:10

Re: Sem na novo

Odgovor Avtor: MaliSvarkl » 08. Januar 2019, 06:09

Ali imate ta motor za prodajo?
Ko probaš Subaruja...ostali zbledijo...

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3554
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Sem na novo

Odgovor Avtor: BackW00d » 08. Januar 2019, 10:53

Če sem bil s tem mišljen jaz....imam le par sestavinih delov (gred, ojnice, bate, karter in ostalo drobnarijo za blok sestavit...) nimam pa celega "delujočega" motorja. Tudi uporabnega bloka nimam, ker sem ga porabil za svojo WRX-o.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

MaliSvarkl
Uporabnik foruma
Prispevki: 28
Pridružen: 14. November 2018, 21:10

Re: Sem na novo

Odgovor Avtor: MaliSvarkl » 08. Januar 2019, 20:29

Mislil sem na kamion-a, vendar pa mislim na vse kateri ste gor na forumu ☺
Hvala v naprej 😊☺☺😊
Ko probaš Subaruja...ostali zbledijo...

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov