Črnozlata mamba by Grizliboy

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
Odgovori
Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 4041
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Črnozlata mamba by Grizliboy

Odgovor Avtor: strumf666 » 23. September 2023, 10:17

Plini pr starem avtu niso glih nepričakovan problem; glede ostalega (in plinov), žive barve so magnet za preglednike, tako, da če imaš to na avtu je najbolje poiskat oz. zvedet, kje so bolj tolerantni do takih stvari, pa tam hodit na tehničnega.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Črnozlata mamba by Grizliboy

Odgovor Avtor: BackW00d » 23. September 2023, 14:05

Dvomim da bi ti šle strongflex PU puše tako hitro po gobe...daj to pelji nekam na dvigalo pa preverite če je to res.
Če je problem zgolj barva, nimajo kaj jamrat, to je nadomestni del, pač je PU in je rdeč. Če nima lufta je OK, pa če je mavričast.

Kar se tiče HD vzmeti, a se vidi da so HD? A niso črne kot original?? Al si šel mogoče razlagat da imaš zdaj neke druge fedre notri ?
To ko greš na tehnični pregled si totalni debil. Oz. moraš biti...dokler te ne začne drkat za kaj brezveznega, takrat pač rataš samozavesten izvedenec in mečeš dejstva.

Puše imajo zračnost. - Prosim pokažite mi katera, da bom znal pokazat pri serviserju, da me ne bojo kaj nategnili. Barva ga nima kaj brigat. On meri zračnost, ne obarvanost.
A so to drugi fedri? - Da, stari se je en zlomil, pa sem šel na Subaru servis v Kranj pa so mi oba zamenjali.

Kar se tiče izpuha.
Izpuh ima več meritev, ne samo eno generalno. Iz tipa problematične meritve se da različne zaključke potegnit. Lahko tudi da kje ne tesni dobro (glede na to da si delal generalko, lahko da je ob montaži kje stara tesnila rahlo pušča) in ti kje favš luft vleče in se meritev takoj pozna...Si šel mogoče s povsem hladnim na tehnični?

Sicer pri veliko km, imajo OB-ji kar problem s katalizatorjem. Ampak to je pač kakorkoli se bolano sliši, potrošen material, ki v okolici 350kkm neha delat tako kot bi moral. So sicer izjeme...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Grizliboy
Uporabnik foruma
Prispevki: 907
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Črnozlata mamba by Grizliboy

Odgovor Avtor: Grizliboy » 23. September 2023, 15:00

BackW00d napisal/-a:
23. September 2023, 14:05
Dvomim da bi ti šle strongflex PU puše tako hitro po gobe...daj to pelji nekam na dvigalo pa preverite če je to res.
Če je problem zgolj barva, nimajo kaj jamrat, to je nadomestni del, pač je PU in je rdeč. Če nima lufta je OK, pa če je mavričast.
Ne vem kaj se dogaja s sprednjim delom, vendar je zadnje 2-3 dni bilo slišati rahko pokanje pri ustavitvi v zavoju. Lokalni mehanik ni imel praznega termina, jaz sem pa tudi že zamujal s tehničnim, tako da nisem mogel več kaj dosti zavlačevati s tehničnim.
BackW00d napisal/-a:
23. September 2023, 14:05
Kar se tiče HD vzmeti, a se vidi da so HD? A niso črne kot original?? Al si šel mogoče razlagat da imaš zdaj neke druge fedre notri ?
To ko greš na tehnični pregled si totalni debil. Oz. moraš biti...dokler te ne začne drkat za kaj brezveznega, takrat pač rataš samozavesten izvedenec in mečeš dejstva.
Zadnje HD vzmeti so rdeče barve, znamke Pedders.
BackW00d napisal/-a:
23. September 2023, 14:05
Kar se tiče izpuha.
Izpuh ima več meritev, ne samo eno generalno. Iz tipa problematične meritve se da različne zaključke potegnit. Lahko tudi da kje ne tesni dobro (glede na to da si delal generalko, lahko da je ob montaži kje stara tesnila rahlo pušča) in ti kje favš luft vleče in se meritev takoj pozna...Si šel mogoče s povsem hladnim na tehnični?
Motor sem ogrel pred tehničnim. Sem naredil cca 60 kilometrsko traso po okoliški regionalni cesti, tudi s višjimi vrtljaji v nižji prestavi s daljšim odseku, predenj sem zavil na tehnični. Katalizator je bil menjan nedolgo nazaj pri Strajnarju.
Na monitorju ki prikazuje različne vrednosti pri meritvi plinov je bil problematični sredinski merilec (levi so vrtljaji, sredinski je bil problematični, desni je bil pa ves čas v zelenem polju). Na tehničnem je tudi še dodatno ogreval motor, ko je bila prva meritev ves čas v rdečem. Šele v tretje je pri minimalnih dovoljenih (2000) vtrljajih dosegel obe meritvi zeleni.

Motor ni bil generalno obnovljen ampak zrihtana glava s vsemi tesnili + veliki servis.
Fotograf FOTOGRAFIRA fotografijo, Slikar SLIKA sliko.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Črnozlata mamba by Grizliboy

Odgovor Avtor: BackW00d » 23. September 2023, 16:50

Za fedre bi mogoče bilo dovolj prinest kak dokument, da je to OEM replacement, in da ne dviguje ali spušča avta. Da so zgolj mišljeni za močnejše obremenitve. Druga varianta pa je da jih snameš, pihneš v črno, pa bo šlo skozi BP.

Nekaj sem gledal na njihvoi strani, pa kurc kaj piše, pa tudi kakih tehničnih dokumentov za to ni...(kar me čudi).
Edit#1, vsaj tole sem našel, kjer je omenjeno "standard height" "bolton OEM replacement " - https://pedders.co.uk/pedders-rear-susp ... -bp-803055

Njim rdeči fedri asociirajo na "spuščen" ali "dvignjen" avto in problem je, če tega v homologaciji ni označenega, je za njih nevarno da jih zunaj pred prostorom TP nek kontrolor pregleda, in že od daleč vidi da nekaj ne štima. Dokler je avto v mejah normale (kar se izgleda tiče) in modifikacije ne sekajo na prvo žogo ven, nebo načolma noben palamudil, ker mu oko, če ravno ne bo imel pikolovskega dne, niti ne bo ošvrknilo teh "standardno izgledajočih" kosov.
Rdeč feder, je seveda kot rdeča PU puša moteča za oko. In te kamot začne drkat.

Klemz je imel problem z OEM replacement bilstein amortizerji, ki radi pridejo v rumeni barvi. Vem da je takrat to uspel rešit z nekim papirjem. (če me spomin ne vara).

Če si leto nazaj menjal katalizator, mora bit izpuh OK. Tu je problem nekje drugje, lahko je kriva tudi slaba lambda...
To da je on probaval na vse pretege in turiral avto, ti samo pove, da se je trudil, da bi plini uspeli. (ker iz dna srca ve, da je pri Subarujih to pogosto problem).

Poskusit tesnost izpuha, (cota v izpušno cev pa da vidiš če kje začen mimo pihat) in pa preverit na OBD readerju če so korekcije LTFT in STFT v zgornjih mejah.

Kar se tiče samega TP-ja:
Fokusiraj se na tisto kar piše na listu, ki si ga dobil.
  1. Pline si očitno opravil (jedva, ampak si)
  2. Če ti fedrov niso napisali nekam v opombe jih verjetno ne bo preverjal še enkrat
  3. Če na papirju piše menjat prednje puše zaradi zračnosti in če veš da ti nekaj poka, je to prva stvar, ki jo moraš preverit in odpravit, če imaš res uničen buš.
Ko menjaš buš greš nazaj tja...Če omeni fedre (v primeru da niso napisani na opombe) je to stvar pogovora...
Original fedri so samo opcija s samonastavljivimi amortizerji, kar stane 2x toliko kolikor je vreden avto v primeru da hočeš menjat. Zato je Subaru stalna praksa montaža HD vzmeti na navadne amortizerje, ki so sicer res rdeče barve, ampak kot take ne dvignejo avta, temveč zgolj omogočajo, da lahko naložiš 10 žaklov cementa v prtljažnik, pa avto ne glisira. Seveda daš gor "puppy eyes" in upaš da prodje :) V tej fazi lahko omeniš tudi 3000€ stroška ki si ga mel zgolj z vzdrževanjem in da itak ni nobenih predelav na avtu, razen teh rdečih fedrov, ki so neškodljivi.

Če bi na pas mater zahaklal še za te fedre, boš pač moral s penzlom prebarvat na črno, pa če ne drugač, peljat na TP nekam drugam in požret teh 37€...
Zadnjič spremenil BackW00d, dne 23. September 2023, 16:58, skupaj popravljeno 1 krat.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Črnozlata mamba by Grizliboy

Odgovor Avtor: BackW00d » 23. September 2023, 16:52

BTW, slab buš, ki stane ~20€ ti lahko uniči gume, ki so 20x toliko, ali pa cel avto, če te zjebe ovinek speljat zaradi razjahanega špura (optike), ki je lahko 200x toliko.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kamion
Uporabnik foruma
Prispevki: 746
Pridružen: 11. Maj 2014, 00:13
Kraj: Vipavska dolina

Re: Črnozlata mamba by Grizliboy

Odgovor Avtor: Kamion » 23. September 2023, 17:14

Grizliboy napisal/-a:
23. September 2023, 10:04
Peljem danes na tehnični pa je na plinih gliiiiiiih tolk da je šel čez, zadnje hd vzmetenje jim niso po godu, puše na sprednjih rokah tudi da imajo preveč lufta. Puše so rdeče strongflex, spredaj so bile zamenjane pred 2-3 leti, zadaj letos. In v petih dneh naj zdaj to odpravim pravijo.
Čakaj, ne razumem te, zakaj kupuješ Strongflex puše, ki so dražje od navadnih aftermarket gumijastih, hkrati pa stalno pišeš kako ni denarja in kako je vse drago. Zdej odloči se, ali hočeš imet rdeče puše ali zrihtan avto za neko pametno ceno! Glede na tvoje poste bi se bilo že na začetku bolj pametno odločiti za navadne aftermarket gumijaste puše.
Grizliboy napisal/-a:
23. September 2023, 15:00
Zadnje HD vzmeti so rdeče barve, znamke Pedders.
Če hočeš imeti rdeče vzmeti, jih boš moral homologirati. Če pa bodo vzmeti črne, ne bo nihče kompliciral.
Grizliboy napisal/-a:
23. September 2023, 15:00
Katalizator je bil menjan nedolgo nazaj pri Strajnarju.
Sklepam da si menjal katalizator za nov aftermarket katalizator? Taki so slabše kakovosti oz. imajo manj plemenitih kovin v satju, zato zdržijo manj kot originalni. Če bi bili aftermarket katalizatorji iste kakovosti kot original, bi bili vsaj 2x dražji.
Without breakdowns, crashes, problems and mishaps stories would simply be boring.

Love. It's What Makes a Subaru a Subaru

Uporabniški avatar
Grizliboy
Uporabnik foruma
Prispevki: 907
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Črnozlata mamba by Grizliboy

Odgovor Avtor: Grizliboy » 23. September 2023, 17:21

Prva lambda sonda mi je crknila slab mesec nazaj in sem menjal obe. Vedno dajem pa dajem denso notri.
Fotograf FOTOGRAFIRA fotografijo, Slikar SLIKA sliko.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 5380
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Čeče - Hrastnik

Re: Črnozlata mamba by Grizliboy

Odgovor Avtor: klemz » 25. September 2023, 05:48

Sem imel tezave z bilstein amortizerji, ker so bili rumeno/modri in sem od fabrke dubu potrdilo, da so oem zamenjava. Sicr jim ni bilo usec, dokler nism reku nej nadrejenga poklice zravn.

Pri obju je bila tezava v rdecih pusah in rdeceih hd pedderson fedrih (za fozla dobis crne, ob ima pc rdece in je set, da se znebis nivomata). Preglednik je reku, da so rdeci fedri sportni in avto znizan. Sem mu reku nej vtakne glavo med blatnik in gumo. Po zajebu se je spravu na original xenon, ker “nima” pranja zarometov (je del luci, ni na odbijacu). Vedno resim, ko recem nej nadrejenga poklice.

Moji avti so vedno tehnicno brezhibni.

Grizli, ti pa nevem zakaj ne prodas avta. Avto je strosek.

Uporabniški avatar
Grizliboy
Uporabnik foruma
Prispevki: 907
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Črnozlata mamba by Grizliboy

Odgovor Avtor: Grizliboy » 04. Oktober 2023, 04:16

:lock
Fotograf FOTOGRAFIRA fotografijo, Slikar SLIKA sliko.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 2851
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: Črnozlata mamba by Grizliboy

Odgovor Avtor: LSlabe » 04. Oktober 2023, 18:06

Si prodal?
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost