Subaru Legacy - Mnenje

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
Odgovori
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8565
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Subaru Legacy - Mnenje

Odgovor Avtor: nebivedu » 24. Maj 2022, 12:51

Kaj pa lamele v menjalniku?
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 4041
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Subaru Legacy - Mnenje

Odgovor Avtor: strumf666 » 24. Maj 2022, 14:55

Mazda driver napisal/-a:
24. Maj 2022, 12:24
Ceprav hitro googlanje 4aet shifting dobi na stotine pritozb in vprasanj, celo fifth gear je enkrat testiral foresterja s 4aet in zakljucil da je najslabsi avtomatik ever😬
Sprogramiran je po subarujevo :mrgreen: torej zahteva dosti privajanja, pa še zmer dela bedarije, recimo na AC downshift pr 150km/h :lolno
Tko, da, zanikanje, da je čudn je fanboysm... Ne bi pa rekel, da je najslabši, ker sem enkrat v legacyju 2.5 1996 peljal lastnika nekega opla z avtomatskim menjalnikom in je bil impresioniran, kok to boljš dela kot oplov avtomatik :no

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 5380
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Čeče - Hrastnik

Re: Subaru Legacy - Mnenje

Odgovor Avtor: klemz » 24. Maj 2022, 16:20

Haha, jst pa fanboy :lolno

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8565
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Subaru Legacy - Mnenje

Odgovor Avtor: nebivedu » 24. Maj 2022, 18:02

men je šaltal outback kr konkretno hitro. pa ni prav dost cincal. pač ga z gasom reguliraš, da ne cinca.
je pa res, da moja ko je iz ročnega na avtomatika prešaltala, da ji je bilo kr parkrat za rečt, da ne more pedalke rtisnt pa spustit pa spet mal prtisnt pa spustit, ker se pol menjalniku meša. moraš vse regulirat z gasom, pa potem ne cuka in ne cinca.
dokler je pa probavala vozit kot ročnega, se je pa avto zibal, menjalnik cincal in rukal,...
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 5380
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Čeče - Hrastnik

Re: Subaru Legacy - Mnenje

Odgovor Avtor: klemz » 24. Maj 2022, 18:32

Uglavnem prišli smo do zaključka, da subarujevga avtomatika 90% ljudi ne mara. Tistim, ki nam je pa soliden smo pa čudaki.

PS: tudi hondin 4. ganger v crvju so vsi pljuval ampak jst sem štiri leta užival z njim.

Mazda driver
Uporabnik foruma
Prispevki: 125
Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13

Re: Subaru Legacy - Mnenje

Odgovor Avtor: Mazda driver » 24. Maj 2022, 19:03

Mogoce je z 2.5 bolje, ker ima vec navora… 2.0 rabi kr obrate da gre in se pozna ce ti menjalnik sili v overdrive pa potem ne stegne ko hoces le malo pospesit.

No ja kar je je, upam da je vsaj res tako trpezen kot pravijo. Hvala bogu je na voljo sportni nacin, ki zame popravi 3/4 pripomb, ki jih imam glede saltanja.

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 2851
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: Subaru Legacy - Mnenje

Odgovor Avtor: LSlabe » 24. Maj 2022, 19:13

Aja ti maš 2.0, jaz imam 2.5, tko da se še kar da, pa tud vsi ostali, ki pišejo, da jim je ok, imajo ali pa so imeli 2.5
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 4041
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Subaru Legacy - Mnenje

Odgovor Avtor: strumf666 » 24. Maj 2022, 19:18

O podhranjenosti subarujevih ne-turbo motorjev lahk odpremo drugo temo :mrgreen:

Mazda driver
Uporabnik foruma
Prispevki: 125
Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13

Re: Subaru Legacy - Mnenje

Odgovor Avtor: Mazda driver » 24. Maj 2022, 19:22

LSlabe napisal/-a:
24. Maj 2022, 19:13
Aja ti maš 2.0, jaz imam 2.5, tko da se še kar da, pa tud vsi ostali, ki pišejo, da jim je ok, imajo ali pa so imeli 2.5
Ja 150 hp kao, bi reku da jih je 90 po feelingu😁 redno cekiram ce ni rocna zategnjena😂😂😂

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 2851
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: Subaru Legacy - Mnenje

Odgovor Avtor: LSlabe » 24. Maj 2022, 19:57

Tko k je strumf reku, to je za drugo temo :mrgreen:

Jest res ne vem kje merijo te konje, aja sej res, tam nekje proti rdečem polju :facepalm

Turbince bi fejst pasale telim mlinčkom... Ali pa vsaj kompressor, ki bi pokril nižje obrate.
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 4433
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Subaru Legacy - Mnenje

Odgovor Avtor: danci1973 » 24. Maj 2022, 21:47

LSlabe napisal/-a:
24. Maj 2022, 19:57
Tko k je strumf reku, to je za drugo temo :mrgreen:

Jest res ne vem kje merijo te konje, aja sej res, tam nekje proti rdečem polju :facepalm
Tole je graf navora in moči od mojega nekdanjega 2.0R 121kW: https://foto.slovenija.net/photos/Danci ... _dyno2.jpg Meni se ta krivulja zdi čisto spodobna. Da pa je moč največja v visokih obratih pa je normalno, saj je produkt navora in obratov...

Koliko pa so 150HP verzijo z de-tunanjem pokvarili, pa ne vem...
Turbince bi fejst pasale telim mlinčkom... Ali pa vsaj kompressor, ki bi pokril nižje obrate.
Najboljše bi bilo oboje... Samo potem bi s ceno in porabo bili nekje tam pri WRX STI.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Subaru Legacy - Mnenje

Odgovor Avtor: BackW00d » 25. Maj 2022, 07:45

klemz napisal/-a:
24. Maj 2022, 18:32
Uglavnem prišli smo do zaključka, da subarujevga avtomatika 90% ljudi ne mara. Tistim, ki nam je pa soliden smo pa čudaki.

PS: tudi hondin 4. ganger v crvju so vsi pljuval ampak jst sem štiri leta užival z njim.
Tist je tut zlo fejst ropotal pa bolj švoh migal :D Ampak z vso opremo pa konkretnimi gumami, ga tut to že mal umiri...

LSlabe napisal/-a:
24. Maj 2022, 19:57
Jest res ne vem kje merijo te konje, aja sej res, tam nekje proti rdečem polju :facepalm

Turbince bi fejst pasale telim mlinčkom... Ali pa vsaj kompressor, ki bi pokril nižje obrate.
Ko ga zavrtiš dejansko dobro potegne. Vsaj 2.5 v OB-ju. Sem bil že ene 2x presenečen ko je brat peljal pa smo bili štirje konkretni v avtu pa šli čez prehod in ko je motor zapel v obratih je začelo dejansko malce telo pritiskat v sedež...JE pa problem ker traja predno pride avto do tja :)

Rabil bi mikro turbino, al pa bi 2.5 moral imet 130 konjev in tako odmično gred, da nebi pustila dihanja nad 5500 obrati in bi v nizkih motor imel verjetno še kaj več navora. Nevem zakaj lovijo te visoke cifre konjev, če pa so v "neuporabnem" območju.
strumf666 napisal/-a:
24. Maj 2022, 14:55
Mazda driver napisal/-a:
24. Maj 2022, 12:24
Ceprav hitro googlanje 4aet shifting dobi na stotine pritozb in vprasanj, celo fifth gear je enkrat testiral foresterja s 4aet in zakljucil da je najslabsi avtomatik ever😬
Sprogramiran je po subarujevo :mrgreen: torej zahteva dosti privajanja, pa še zmer dela bedarije, recimo na AC downshift pr 150km/h :lolno
Tko, da, zanikanje, da je čudn je fanboysm... Ne bi pa rekel, da je najslabši, ker sem enkrat v legacyju 2.5 1996 peljal lastnika nekega opla z avtomatskim menjalnikom in je bil impresioniran, kok to boljš dela kot oplov avtomatik :no
Enkrat sem fiata vozil, ki je rabil pomoje dve al tri sekunde da je brzino zmenjal...pa je lastnik reku da je dost boljši od prejšnjega avtomata v citroenu... :shock:
Mazda driver napisal/-a:
24. Maj 2022, 19:22
Ja 150 hp kao, bi reku da jih je 90 po feelingu😁 redno cekiram ce ni rocna zategnjena😂😂😂
To sem jaz delal par let skoraj vsakič ko sem se v avto vsedel na 100 konjskem fiat puntu...je tudi skrival konje kot da so zlati...
No potem sem menjal na WRX pa je blo te mizerije konec :) So pa seveda prišle neštete druge določene precej bolj moteče :lol: :facepalm
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Subaru Legacy - Mnenje

Odgovor Avtor: BackW00d » 25. Maj 2022, 07:57

danci1973 napisal/-a:
24. Maj 2022, 21:47
Tole je graf navora in moči od mojega nekdanjega 2.0R 121kW (Slika v original postu)

Meni se ta krivulja zdi čisto spodobna. Da pa je moč največja v visokih obratih pa je normalno, saj je produkt navora in obratov...
Saj smo že gledali te krivulje in so med modeli R in i razlike samo te, da grejo pri R obrati še za jurja ali več gor in s tem naraste moč, pa motor je dejansko narejen da tudi pri teh obratih še diha. (dosti boljše speljan izpuh, verjetno bolj pretočne glave in enojni/dvojni VVTI oz. AVCS)
Pomoje je največji problem itak to, da AWD zahteva malce več moči, saj jo nekaj več zgubi v prenosih. Je pa smešno kaka razlika je recimo ko se brat iz OB-ja s 170 konji presede v WRX-o z 225 konji...njemu se zdi razlika ooogromna. Meni tudi....nikol nebi rekel da je zgolj 50 konjev razlike. Ampak to je zaradi dodatnega navora (konc koncev moči) v nižjih obratih. Saj WRX-a ima že pri 5500-6000 mal probleme z dobavo lufta, ker je turbo prešvoh (al pa konc koncev glave, nevem)...
Dočim STi pri takih obratih ravno dela "darmar" in je še toliko hitrejša po občutku.

Problem pri turbo motorjih je, da so ponavadi (če niso DIT) znižani s kompresijo in potem je motor, dokler ni turbina v akciji res konkretno mrtvi.
Moja WRX-a je tak dolgčas pri 1800 obratih da je za zjokat :) In na avtocesti oz. regionalki pri nizkih obratih, ko daš gaz do konca se ne zgodi nič. Traja dolgo predno pride v prave obrate. Če pa premečeš v drugo ali trejo pa zagrize takoj in brca konkretno (če pa v hard ovinku v prvo vržeš pa tako ali tako kar ustrelja ven iz ovinka).
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Bi-Fuel
Uporabnik foruma
Prispevki: 37
Pridružen: 24. September 2021, 18:59

Re: Subaru Legacy - Mnenje

Odgovor Avtor: Bi-Fuel » 23. Julij 2022, 09:31

danci1973 napisal/-a:
24. Maj 2022, 21:47
LSlabe napisal/-a:
24. Maj 2022, 19:57
Tko k je strumf reku, to je za drugo temo :mrgreen:

Jest res ne vem kje merijo te konje, aja sej res, tam nekje proti rdečem polju :facepalm
Tole je graf navora in moči od mojega nekdanjega 2.0R 121kW: https://foto.slovenija.net/photos/Danci ... _dyno2.jpg Meni se ta krivulja zdi čisto spodobna. Da pa je moč največja v visokih obratih pa je normalno, saj je produkt navora in obratov...

Koliko pa so 150HP verzijo z de-tunanjem pokvarili, pa ne vem...
Turbince bi fejst pasale telim mlinčkom... Ali pa vsaj kompressor, ki bi pokril nižje obrate.
Najboljše bi bilo oboje... Samo potem bi s ceno in porabo bili nekje tam pri WRX STI.
Jaz kar vem, 150hp varjanto niso samo de-tunali, ampak v primerjavi z 165hp so tudi drugi bati not. Lahlo da je se kej, kar se ne spomnem.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov