Subaru Legacy - Mnenje
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Kaj pa lamele v menjalniku?
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Sprogramiran je po subarujevoMazda driver napisal/-a: ↑24. Maj 2022, 12:24Ceprav hitro googlanje 4aet shifting dobi na stotine pritozb in vprasanj, celo fifth gear je enkrat testiral foresterja s 4aet in zakljucil da je najslabsi avtomatik ever![]()


Tko, da, zanikanje, da je čudn je fanboysm... Ne bi pa rekel, da je najslabši, ker sem enkrat v legacyju 2.5 1996 peljal lastnika nekega opla z avtomatskim menjalnikom in je bil impresioniran, kok to boljš dela kot oplov avtomatik

Re: Subaru Legacy - Mnenje
Haha, jst pa fanboy 

Re: Subaru Legacy - Mnenje
men je šaltal outback kr konkretno hitro. pa ni prav dost cincal. pač ga z gasom reguliraš, da ne cinca.
je pa res, da moja ko je iz ročnega na avtomatika prešaltala, da ji je bilo kr parkrat za rečt, da ne more pedalke rtisnt pa spustit pa spet mal prtisnt pa spustit, ker se pol menjalniku meša. moraš vse regulirat z gasom, pa potem ne cuka in ne cinca.
dokler je pa probavala vozit kot ročnega, se je pa avto zibal, menjalnik cincal in rukal,...
je pa res, da moja ko je iz ročnega na avtomatika prešaltala, da ji je bilo kr parkrat za rečt, da ne more pedalke rtisnt pa spustit pa spet mal prtisnt pa spustit, ker se pol menjalniku meša. moraš vse regulirat z gasom, pa potem ne cuka in ne cinca.
dokler je pa probavala vozit kot ročnega, se je pa avto zibal, menjalnik cincal in rukal,...
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Uglavnem prišli smo do zaključka, da subarujevga avtomatika 90% ljudi ne mara. Tistim, ki nam je pa soliden smo pa čudaki.
PS: tudi hondin 4. ganger v crvju so vsi pljuval ampak jst sem štiri leta užival z njim.
PS: tudi hondin 4. ganger v crvju so vsi pljuval ampak jst sem štiri leta užival z njim.
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Mogoce je z 2.5 bolje, ker ima vec navora… 2.0 rabi kr obrate da gre in se pozna ce ti menjalnik sili v overdrive pa potem ne stegne ko hoces le malo pospesit.
No ja kar je je, upam da je vsaj res tako trpezen kot pravijo. Hvala bogu je na voljo sportni nacin, ki zame popravi 3/4 pripomb, ki jih imam glede saltanja.
No ja kar je je, upam da je vsaj res tako trpezen kot pravijo. Hvala bogu je na voljo sportni nacin, ki zame popravi 3/4 pripomb, ki jih imam glede saltanja.
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Aja ti maš 2.0, jaz imam 2.5, tko da se še kar da, pa tud vsi ostali, ki pišejo, da jim je ok, imajo ali pa so imeli 2.5
What seems to be the Officer, problem?
Nč več turbo...
Nč več turbo...
Re: Subaru Legacy - Mnenje
O podhranjenosti subarujevih ne-turbo motorjev lahk odpremo drugo temo 

-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Tko k je strumf reku, to je za drugo temo
Jest res ne vem kje merijo te konje, aja sej res, tam nekje proti rdečem polju
Turbince bi fejst pasale telim mlinčkom... Ali pa vsaj kompressor, ki bi pokril nižje obrate.

Jest res ne vem kje merijo te konje, aja sej res, tam nekje proti rdečem polju

Turbince bi fejst pasale telim mlinčkom... Ali pa vsaj kompressor, ki bi pokril nižje obrate.
What seems to be the Officer, problem?
Nč več turbo...
Nč več turbo...
- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 4433
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Tole je graf navora in moči od mojega nekdanjega 2.0R 121kW: https://foto.slovenija.net/photos/Danci ... _dyno2.jpg Meni se ta krivulja zdi čisto spodobna. Da pa je moč največja v visokih obratih pa je normalno, saj je produkt navora in obratov...
Koliko pa so 150HP verzijo z de-tunanjem pokvarili, pa ne vem...
Najboljše bi bilo oboje... Samo potem bi s ceno in porabo bili nekje tam pri WRX STI.Turbince bi fejst pasale telim mlinčkom... Ali pa vsaj kompressor, ki bi pokril nižje obrate.
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Tist je tut zlo fejst ropotal pa bolj švoh migal

Ko ga zavrtiš dejansko dobro potegne. Vsaj 2.5 v OB-ju. Sem bil že ene 2x presenečen ko je brat peljal pa smo bili štirje konkretni v avtu pa šli čez prehod in ko je motor zapel v obratih je začelo dejansko malce telo pritiskat v sedež...JE pa problem ker traja predno pride avto do tja

Rabil bi mikro turbino, al pa bi 2.5 moral imet 130 konjev in tako odmično gred, da nebi pustila dihanja nad 5500 obrati in bi v nizkih motor imel verjetno še kaj več navora. Nevem zakaj lovijo te visoke cifre konjev, če pa so v "neuporabnem" območju.
Enkrat sem fiata vozil, ki je rabil pomoje dve al tri sekunde da je brzino zmenjal...pa je lastnik reku da je dost boljši od prejšnjega avtomata v citroenu...strumf666 napisal/-a: ↑24. Maj 2022, 14:55Sprogramiran je po subarujevoMazda driver napisal/-a: ↑24. Maj 2022, 12:24Ceprav hitro googlanje 4aet shifting dobi na stotine pritozb in vprasanj, celo fifth gear je enkrat testiral foresterja s 4aet in zakljucil da je najslabsi avtomatik ever![]()
torej zahteva dosti privajanja, pa še zmer dela bedarije, recimo na AC downshift pr 150km/h
![]()
Tko, da, zanikanje, da je čudn je fanboysm... Ne bi pa rekel, da je najslabši, ker sem enkrat v legacyju 2.5 1996 peljal lastnika nekega opla z avtomatskim menjalnikom in je bil impresioniran, kok to boljš dela kot oplov avtomatik![]()

To sem jaz delal par let skoraj vsakič ko sem se v avto vsedel na 100 konjskem fiat puntu...je tudi skrival konje kot da so zlati...Mazda driver napisal/-a: ↑24. Maj 2022, 19:22Ja 150 hp kao, bi reku da jih je 90 po feelinguredno cekiram ce ni rocna zategnjena
![]()
No potem sem menjal na WRX pa je blo te mizerije konec



Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Saj smo že gledali te krivulje in so med modeli R in i razlike samo te, da grejo pri R obrati še za jurja ali več gor in s tem naraste moč, pa motor je dejansko narejen da tudi pri teh obratih še diha. (dosti boljše speljan izpuh, verjetno bolj pretočne glave in enojni/dvojni VVTI oz. AVCS)
Pomoje je največji problem itak to, da AWD zahteva malce več moči, saj jo nekaj več zgubi v prenosih. Je pa smešno kaka razlika je recimo ko se brat iz OB-ja s 170 konji presede v WRX-o z 225 konji...njemu se zdi razlika ooogromna. Meni tudi....nikol nebi rekel da je zgolj 50 konjev razlike. Ampak to je zaradi dodatnega navora (konc koncev moči) v nižjih obratih. Saj WRX-a ima že pri 5500-6000 mal probleme z dobavo lufta, ker je turbo prešvoh (al pa konc koncev glave, nevem)...
Dočim STi pri takih obratih ravno dela "darmar" in je še toliko hitrejša po občutku.
Problem pri turbo motorjih je, da so ponavadi (če niso DIT) znižani s kompresijo in potem je motor, dokler ni turbina v akciji res konkretno mrtvi.
Moja WRX-a je tak dolgčas pri 1800 obratih da je za zjokat

Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Jaz kar vem, 150hp varjanto niso samo de-tunali, ampak v primerjavi z 165hp so tudi drugi bati not. Lahlo da je se kej, kar se ne spomnem.danci1973 napisal/-a: ↑24. Maj 2022, 21:47Tole je graf navora in moči od mojega nekdanjega 2.0R 121kW: https://foto.slovenija.net/photos/Danci ... _dyno2.jpg Meni se ta krivulja zdi čisto spodobna. Da pa je moč največja v visokih obratih pa je normalno, saj je produkt navora in obratov...
Koliko pa so 150HP verzijo z de-tunanjem pokvarili, pa ne vem...
Najboljše bi bilo oboje... Samo potem bi s ceno in porabo bili nekje tam pri WRX STI.Turbince bi fejst pasale telim mlinčkom... Ali pa vsaj kompressor, ki bi pokril nižje obrate.
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov