Subaru Legacy - Mnenje
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Pa ravno normalna voznja mu dela najvec tezav, prevec se obotavlja pri saltanju, rad vozi pod obrati in obremenjuje ze tako svoh motor… Ko bi vcasih rad le malo potegnil recimo na avtocesti in se dotaknes gasa za 1% prevec pa salta 2 prestavi dol in motor zatuli kot ranjena zival. Pomaga ce ga imas cel cas v sportnem nacinu potem se kr spodobno obnasa ampak a je to resitev🤨
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Sam pri svojih nisem imel tezav, ki jih opisujes. Trenuten OB je precej nalozen* pa se vedno solidno prestavlja. Pomoje je trzava v voznikovi desni nogi, ker avtomatika “mors znat” vozt.
*na strehi sotor, tenda, v prtljazniku pa hladilnik in stirje boksi s kamping opremo ter miza in stol. Sam pa tudi nisem lahke kategorije, po vrhu vsega pa se dva polna kestla goriva.
*na strehi sotor, tenda, v prtljazniku pa hladilnik in stirje boksi s kamping opremo ter miza in stol. Sam pa tudi nisem lahke kategorije, po vrhu vsega pa se dva polna kestla goriva.
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Ja Klemz, ampak ti si langzam farer
No pa ja, sej to potrdi tvojo tezo....
Vem pa da recimo VW DSG se navaja na voznika in če gledam primerjavo kako dela danes in kako je delal, ko sem ga dobil, ni primerjave.
Verjetno tudi subaruja dolgoročna izi vožnja pripravi da je manj našpičen in bolj na izi reagira.

Vem pa da recimo VW DSG se navaja na voznika in če gledam primerjavo kako dela danes in kako je delal, ko sem ga dobil, ni primerjave.
Verjetno tudi subaruja dolgoročna izi vožnja pripravi da je manj našpičen in bolj na izi reagira.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Schudr ima 3.0 5eat pa je dalec od pocasnega voznika in mislim, da se ne pritozuje pretirano.
Stojim za trditvijo, da moras z glavo oz obcutkom voziti subarujev avtomat.
Stojim za trditvijo, da moras z glavo oz obcutkom voziti subarujev avtomat.
Re: Subaru Legacy - Mnenje
To samo pomeni, da ti preveč cincaš in ne voziš enakomerno, ampak enkrat bi rad norel, drugič pa u izi vozil. Avto se pa uči od tebe in če ti cincaš, potem se tudi sam ne more odločit, ker ne ve kaj bi ti sploh rad.Mazda driver napisal/-a: ↑22. Maj 2022, 20:22Pa ravno normalna voznja mu dela najvec tezav, prevec se obotavlja pri saltanju, rad vozi pod obrati in obremenjuje ze tako svoh motor… Ko bi vcasih rad le malo potegnil recimo na avtocesti in se dotaknes gasa za 1% prevec pa salta 2 prestavi dol in motor zatuli kot ranjena zival. Pomaga ce ga imas cel cas v sportnem nacinu potem se kr spodobno obnasa ampak a je to resitev🤨
Spravi se enkrat z njim na kako Soriško planino al pa čez kak gorski prelaz, pa ga v "Drive" vozi na "pedal to the metal" načinu in boš videl, da avto potem zna šaltat zelo hitro. Že vožnja čez Černivec z težjo nogo mu pomaga pri odločitvah šaltanja. Ampak potem se bo spet polenil, če boš ti vozil u izi.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Pač so tole zastareli menjalniki in dec je podal svoje mnenje, da njemu nikakor ne sede. Ne vem zakaj je to tolk težko sprejet. Jaz sem tudi vozil že cel kup avtomatikov, pa je tale daleč najbolj moteč. Ko se ga malo navadiš je bolje, je pa res, da naj bi bili kar zanesljivi. Tako da, dokler bo brez okvar, mu ne zamerim preveč 

What seems to be the Officer, problem?
Nč več turbo...
Nč več turbo...
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Vcasih prav upijem med voznjo kot Clarkson: “Just be a transmission goddamit!!!” 


Re: Subaru Legacy - Mnenje
Tud jst sm podal svoje mnenje. Se celo enako kombinacijo sem imel v lasti. Avtomatik pac ni za vsakega.
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Moj drugi avto je tudi avtomatik in pred tem sem imel enega avtomatika in na sihtu vozim avtomatike…Tko, da malo poznam sceno…
Re: Subaru Legacy - Mnenje
DSG ali avtomatike z vandlerjem?
Mogoče moraš pa vandler (pretvornik navora) zamenjat? Cena je od 400€ navzgor, ampak tisto se sigurno pozna, če ima avto veliko kilometrov in ni bil redno servisiran. V vandlerju je "sklopka". Lahko imaš ti to že dost na koncu, pa zato potem počasi dela vse skupaj.
Ker z 2.5 AT outbackom in dobrim menjalnikom lahko brez problema po ovinkastih cestah v klance pariraš dost močnejšim avtomobilom. Iz prve roke lahko to potrdim. Ti pa praviš, da ti še na ravnem slabo dela.
Mogoče moraš pa vandler (pretvornik navora) zamenjat? Cena je od 400€ navzgor, ampak tisto se sigurno pozna, če ima avto veliko kilometrov in ni bil redno servisiran. V vandlerju je "sklopka". Lahko imaš ti to že dost na koncu, pa zato potem počasi dela vse skupaj.
Ker z 2.5 AT outbackom in dobrim menjalnikom lahko brez problema po ovinkastih cestah v klance pariraš dost močnejšim avtomobilom. Iz prve roke lahko to potrdim. Ti pa praviš, da ti še na ravnem slabo dela.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Moj drugi avto ima tudi torque converter, na sihtu pa so DSG.
Vsekakor raziskujem tud to moznost, da je nekaj narobe z mojim.
Ceprav hitro googlanje 4aet shifting dobi na stotine pritozb in vprasanj, celo fifth gear je enkrat testiral foresterja s 4aet in zakljucil da je najslabsi avtomatik ever
Drugace torque converter deluje tako da se navor prenesa z oljem, sklopka v njemu je le za lock up.
Vsekakor raziskujem tud to moznost, da je nekaj narobe z mojim.
Ceprav hitro googlanje 4aet shifting dobi na stotine pritozb in vprasanj, celo fifth gear je enkrat testiral foresterja s 4aet in zakljucil da je najslabsi avtomatik ever
Drugace torque converter deluje tako da se navor prenesa z oljem, sklopka v njemu je le za lock up.
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Ja, ampak če sklopka zdrsuje, imaš vseeno problem, ker ga ne zaklene.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Tista sklopka nima efekta dokler nisi v 4. prestavi pri enakomerni hitrosti. Takrat se zaklene in imas direkten prenos in tudi obrati padejo za cca 200rpm.
Slucjano vem, ker smo torque converter zaradi te tezave menjali na chrysler 300m.
Slucjano vem, ker smo torque converter zaradi te tezave menjali na chrysler 300m.
Re: Subaru Legacy - Mnenje
4EAT ima padec več kot za 200 obratov. Mislim da je iz 3500 padlo nekje na 2800 ali 2900 obratov.
Tudi na CVT z vandlerjem pade za konkretno. 110km/h konstantna vožnja z 1.6 motorjem je tam okoli 2200 obratov.
Tudi na CVT z vandlerjem pade za konkretno. 110km/h konstantna vožnja z 1.6 motorjem je tam okoli 2200 obratov.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: Subaru Legacy - Mnenje
Dobro jaz sem malo “zaokrozil” uglavnem pri meni to dela OK.
Kdo je na strani
Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov