Težave po menjavi zobatega jermena

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
Odgovori
Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 854
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: ORLY » 16. Junij 2022, 06:51

LSlabe napisal/-a:
15. Junij 2022, 20:27
Mal mi je čudno, da se noben od forumskih "mehankarjev" ne oglasi v tej temi. Konec koncev je forum temu namenjen... Subi, Karel, Sani...


Je pa res da je možnih scenarijev polno, bi pa tudi jaz najprej preveril kompresijo, pa potem naprej.
Vsak si verjetno misli svoje. Pa popravljat za drugim je tudi nehvaležno. Mal je pa tudi solidarnosti znotraj ceha... :reli
ignorance is bliss

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: BackW00d » 16. Junij 2022, 09:27

strumf666 napisal/-a:
15. Junij 2022, 18:21
Glede na škatlo lončkov, k sem jih pr Daretu videl, k mi je motor od GT-jke sestavil, se kr obrabljajo in menjajo.
Da ne quoatam celega tvojega prejšnjega posta, hitreje je ventile pomerit k pa delat en kup testov in na konc ugotovit, da so najverjetneje res ventili. Glede na ceno motorja in delov pr ne-turbo bokserjih ni smiselno neke disertacija delat. Če imaš denar, čas in veselje, ti pa nihče ne brani to počet.
Če želiš DOHC motor nastavljat moraš itak al itak met 500 miljard bucketov in pa shimov ker brez pravih mer tega materjala kaj veliko ne moreš naredit. Ker itak prave mere nikoli ni pri roki.

Ventile pomerit se da itak naredit z motorjem v kabini, dol daš pokrov pa lističe zabijaš notri. Gre brez težave. Bolj tečno je tiste podložke dobit pod šraufe. (pa vsaj meni je ena podložka padla nekam v neznano, da sem jo potem šele tretji dan našel na drugi strani dovoza pred garažo). Mislim pa še vseeno da je hitreje pomerit kompresijo.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Mazda driver
Uporabnik foruma
Prispevki: 125
Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: Mazda driver » 16. Junij 2022, 10:58

Ze sama ideja, da moras vsakih 30k neki nastavljat in studirat na to me kr mine😞

Bi-Fuel
Uporabnik foruma
Prispevki: 37
Pridružen: 24. September 2021, 18:59

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: Bi-Fuel » 16. Junij 2022, 11:16

Mazda driver napisal/-a:
16. Junij 2022, 10:58
Ze sama ideja, da moras vsakih 30k neki nastavljat in studirat na to me kr mine😞
Sej ne rabis nastavljat ventilov vsake 30k! To je potrebno delat na 2.5 motorju ne na 2.0.

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 5380
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Čeče - Hrastnik

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: klemz » 16. Junij 2022, 11:21

Od kje ti ta podatek? Jst sm dal 50kkm nazaj pa se vedno laufa tako kot mora.

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 2851
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: LSlabe » 16. Junij 2022, 11:42

klemz napisal/-a:
16. Junij 2022, 11:21
Od kje ti ta podatek? Jst sm dal 50kkm nazaj pa se vedno laufa tako kot mora.
Kam si dal štelat? Pa kolk €
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
klemz
Član Subaru kluba
Prispevki: 5380
Pridružen: 29. Januar 2007, 18:37
Kraj: Čeče - Hrastnik

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: klemz » 16. Junij 2022, 11:52

Toj ze precej let nazaj. Pri Šternu nekje 200€ je blo.

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 2851
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: LSlabe » 16. Junij 2022, 17:55

U mater, 200€ pa par let nazaj. No, sej vem da je kar tečno delo, sam a je to res cel šiht dela za enga majstra?

A to govorimo za 2.5 SOHC motor?
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 854
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: ORLY » 17. Junij 2022, 20:40

LSlabe napisal/-a:
16. Junij 2022, 17:55
U mater, 200€ pa par let nazaj. No, sej vem da je kar tečno delo, sam a je to res cel šiht dela za enga majstra?

A to govorimo za 2.5 SOHC motor?
Dobiš pa še nove dihtunge na ventildeklih :sm
ignorance is bliss

Mazda driver
Uporabnik foruma
Prispevki: 125
Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: Mazda driver » 07. Julij 2022, 12:56

:exprl
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: BackW00d » 07. Julij 2022, 13:04

A je le bil jermen na enem koncu mimo za zob na obeh jermenicah odmične gredi, napram glavnemu cahnu na glavni gredi??
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Mazda driver
Uporabnik foruma
Prispevki: 125
Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: Mazda driver » 07. Julij 2022, 14:03

Tako ja, bom napisal celo zgodbo jutri.

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8565
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: nebivedu » 07. Julij 2022, 14:58

To je bilo prvo kar sem rekel:
nebivedu napisal/-a:
12. Junij 2022, 10:53
Jaz bi prvo preveril, če je jermen res pravilno nastavljen. Če je pred menjavo normalno delal, sedaj pa ima probleme, bi rekel da ni.
Namreč če menjaš jermen in se pojavijo problemi, je to prva stvar, ki mi pride na misel.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Mazda driver
Uporabnik foruma
Prispevki: 125
Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: Mazda driver » 13. Julij 2022, 00:01

Bom kar dokončal zgodbo kjer sem jo nazadnje pustil...

Torej po ogromno slabe volje in klicarjenju levo in desno sem se odločil za popravilo ležišč ventilov na glavah pri temu "mehaniku". Vse smo se zmenili kako in kaj in pač sem sprejel tako usodo. Pred tem sem ga vprašal, če se pomeri kompresijo, da se potrdi diagnozo pa mi je na to odgovoril, da že ve da so ventili krivi, da tako teče motor.

No dnevi so šli mimo in bližal se je datum popravila, ko na eno soboto dobim od njega sporočilo out of the blue, da je ravnokar nabavil enak zobati jermen od Continentala kot ga je meni namestil in opazil, da so oznake na jermenu narobe označene na desno stran motorja in posledično, da sta potem cilindra 1 in 3 iz faze.

Meni mi je kr tkole nardilo v glavi :ang :w jasno sem videl, da gre za poskus reševanja nastale situacije...

Prvič...Se pravi zdaj je kar naenkrat lahko nekaj z zobatim prej pa ni šans, ker je on vse slišal in diagnozo ventilov postavil po 10ih minutah brez karkoli preverit/testirat.
Drugič...Continental je svetovno znana znamka ne verjamem, da bi to sfalil.
Tretjič...pa kaj imajo sploh veze oznake na jermenu, da ti zamakneš odmične gredi? Prvo poravnaš gredi in oznake na bloku in potem daš jermen gor, če je gor 10 oznak ali pa nobene je ista pašta...nimaš kaj obračat odmičnih, da se bodo ujemale z oznakami na jermenu??? Itak ko v prvo obrneš motor so oznake na jermenu na totalno drugem mestu.

Po tem smsu sem takoj začel z iskanjem drugega Subaru mehanika in našel enega prek Saab mehanika, ki mi je popravljal Saaba prej v Udinah(Italija). Tokrat sem odpeljal Legacija v Osoppo(Italija)...V pravo, lepo pospravljeno, urejeno Subaru delavnico, ne pa založeno garažo z avto odpadom pred njo.
Tam je mojster vžgal avto, poslušal in takoj rekel, da motor ni v fazi. Za pokrove dol pobrat se je zamudil 15 min, ni rabil nobenega posebnega orodja al pa kake jermenice dol pobiral...je dal motor na nulo in videl, da so odmične na levi strani motorja iz faze kakor se vidi na sliki za zob in pol cca...cilindra 2 in 4.
Nikakor mu ni bilo jasno kako lahko nek "mehanik" tak avto vrne stranki pa da rečemo, da je to še Subaru mehanik, ki bi moral imeti to v mezincu in slišati, da nekaj ne štima.
No odmične je potem poravnal in tudi oznake na jermenu so bile pravilne, nič narobe z njimi kot smo predvidevali že prej.

Po temu posegu dela avto kot nov, lepo mirno teče. Hvala bogu ni nobenih posledic.

Uspelo mi je dobiti denar nazaj kolikor je stalo popravilo napake zato tudi imena "mehanika" ne bom izpostavljal. Kaj je on mislil ko je to delal in kaj je hotel doseči z zgodbo o ventilih ne bom nikoli vedel...Mi je pa to šola za naprej, da ne smeš res nikomur nič verjeti.

Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 854
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: ORLY » 13. Julij 2022, 05:12

Nekateri mislijo, da so nezmotljivi in je težko priznati lastne napake, zato pa tak bluz o potrebni obnovi glave... Ego tripers 8-)
ignorance is bliss

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost