Težave po menjavi zobatega jermena

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
Odgovori
Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7940
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: subi92 » 22. Julij 2022, 12:56

Mazda driver napisal/-a:
13. Julij 2022, 00:01
Continental je svetovno znana znamka ne verjamem, da bi to sfalil.
Osebno bi še kdaj namestil Conti jermene ampak pri Contiju se RES ni za zanašat na fabrške oznake. (bil je lep sončen dan in po parih obračanjih motorja nisem 100% pogledu kje sem). Avto pa je samo slabo šel oz. skor nikamor. Po ponovni namestitvi oziroma namestil sem kar OEM "gates" jermen pa je bilo vse OK. Druge škode na srečo ni bilo. Morda so svečke dobile po pi... pa sm tudi zamenju z novimi.
Kasneje sem problematičnega COntija z opravljenimi 10 kilometri ponovno namesti na enega od mojih projektov pa je bilo vse OK.
Namreč reklamacije dobavitelj ni hotel upoštevat, ker je bila ostala roba iz seta že nameščena.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 4433
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: danci1973 » 22. Julij 2022, 13:11

subi92 napisal/-a:
22. Julij 2022, 12:56
Namreč reklamacije dobavitelj ni hotel upoštevat, ker je bila ostala roba iz seta že nameščena.
A lahko oznake na jermenu preveriš kako drugače, kot da ga namestiš? :lolno No, razen, če si Rain Man in nekako veš, koliko zobov bi naj bilo med oznakami.

Mazda driver
Uporabnik foruma
Prispevki: 125
Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: Mazda driver » 22. Julij 2022, 14:30

Samo zakaj je sploh treba gledat oznake na jermenu? Mojster, ki mi je v drugo dajal gor jermen je rekel, da so vse oznake popolnoma OK na samem jermenu…Ceprav je se enkrat izpostavil, da se nikoli ne smes zanasat le na to.

Pa kako bi lahko svecke kaj fasale? 😁

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: BackW00d » 22. Julij 2022, 21:54

FSM definira koliko zob in tudi slikovno je podprto, če bi rad štel.

Zanašat se na oznake ni narobe. Ker če zgolj jermenice "nastaviš" ni 100% rečeno ,da bo jermen na pravih zobeh stal, ker ima seveda jermen nekaj lufta, vse dokler ne sprostiš napenjalca.
Je pa dejstvo, da moraš vsaj 2x zasuknit motor na roke, in takrat oznake jermena nimajo več nobene veze, in če so takrat cahni na mestu, je to to.
Se pa lahko zgodi zaradi brušenja glav da je oznaka na glavni jermenici na mestu, na jermenicah pa je malenkost mimo...vendar to vsekakor ni za cel zob. to je za kaj pa vem , četrt zoba...kar ni seveda nič takega.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Mazda driver
Uporabnik foruma
Prispevki: 125
Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: Mazda driver » 22. Julij 2022, 22:40

A ni taprav postopek, da jermenice zablokiras preden snames star jermen dol? Tako mi je pokazal in razlozil Italjan…

Uglavnem o temu butastmu jermenu sem zvedel
vec kot bi si zelel vedet…Sem mislil, da to za enga mehankarja ni nc posebnega pa se sprevrze v tako debatiranje in raziskovanje.

Ce ne druzga sm zasovrazu te jermene in naslednji avto bo spet na ketno kot so bli vsi moji do zdaj😁

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 4433
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: danci1973 » 22. Julij 2022, 22:52

Predlagam kakšnega BMW-ja, da boš še ketne zasovražil... :lolno

Mazda driver
Uporabnik foruma
Prispevki: 125
Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: Mazda driver » 22. Julij 2022, 22:59

Saj novejsi subaruji nimajo vec jermena? Verjetno z razlogom.

Bi-Fuel
Uporabnik foruma
Prispevki: 37
Pridružen: 24. September 2021, 18:59

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: Bi-Fuel » 23. Julij 2022, 09:10

danci1973 napisal/-a:
22. Julij 2022, 22:52
Predlagam kakšnega BMW-ja, da boš še ketne zasovražil... :lolno

Ujej...sam Bayerishe Mist Wagen ne. Njihove verige in VANOS sistem so kot iz pudinga😂

Bi-Fuel
Uporabnik foruma
Prispevki: 37
Pridružen: 24. September 2021, 18:59

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: Bi-Fuel » 23. Julij 2022, 09:15

danci1973 napisal/-a:
22. Julij 2022, 22:52
Predlagam kakšnega BMW-ja, da boš še ketne zasovražil... :lolno

Ujej...sam Bayerishe Mist Wagen ne. Njihove verige in VANOS sistem so kot iz pudinga😂

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: BackW00d » 23. Julij 2022, 15:06

Mazda driver napisal/-a:
22. Julij 2022, 22:40
A ni taprav postopek, da jermenice zablokiras preden snames star jermen dol? Tako mi je pokazal in razlozil Italjan…

Uglavnem o temu butastmu jermenu sem zvedel
vec kot bi si zelel vedet…Sem mislil, da to za enga mehankarja ni nc posebnega pa se sprevrze v tako debatiranje in raziskovanje.

Ce ne druzga sm zasovrazu te jermene in naslednji avto bo spet na ketno kot so bli vsi moji do zdaj😁
Vsak si pomaga s kako foro in vsak ima svoje postopke. V FSM piše da se po odstranitvi jermena pač jermenice zasučejo "kontra urinemu kazalcu (kao da ne rukneš ventile ob bat) in da jih "zablokiraš" z nekim subaru orodjem (ki ga itak noben nima - razen uradni).
Sam sem vse skup spravil na DOHC motorju brez specialnega orodja, ni blo neke panike. SOHC mora bit še toliko lažje skup dat.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: BackW00d » 23. Julij 2022, 15:18

Mazda driver napisal/-a:
22. Julij 2022, 22:59
Saj novejsi subaruji nimajo vec jermena? Verjetno z razlogom.
Vprašanje kje je pravi razlog da ima en avto ketno ali pa jermen.
Vsekakor je ketna lahko brez servisev, če seveda vse dela in zdrži. Kar je torej lahko dobro za lastnika, a servis nima nič kaj od tega.

Pri BMW-ju sicer ketna drži BP...pa sej pri večina drugih avtih in določenih motorjih (enoslednih motorjih mislim) tudi....nastane pa problem z napenjalcem verige. Ker ti radi zatajijo v nekih povprečnih kilometrih in ko se tista vodila ketne, ker lajajo in butajo in ker so iz plastike (oz nekega teflona), zlomijo, potem naredi tam pod deklom tako pizdarijo, da nič jasno. Sam sem imel tak problem na Yamahinem TDM 900 dvobatnem motorju. Je ketno rožljala ko nevem kaj. Sem menjal napenjalec na "ojačan" tovarniški napenjalec, ki je prišel na novejših istih motorjih in od tistega dneva naprej ketne nismo več slišali.

Po drugi strani pa krožijo posnetki, ko zataji tudi subarujev napenjalec za jermen, pa klika da imaš filing da je bat ali ojnični ležaj razbilo.
Najbolje je še tako, kot je pri toyoti. Pač zobniki od glavne gredi preko balancirne gredi, pa preko dizl pumpe pa vse do vrha do odmine gredi.

Taka varianta: https://i.ytimg.com/vi/r3LamLFLkv8/maxresdefault.jpg Pa še tu lahk oziher kak ležaj kje na kakem vmesnem zobniku zariba pa maš verjetno celo pizdarijo če kaj odlomi.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Bi-Fuel
Uporabnik foruma
Prispevki: 37
Pridružen: 24. September 2021, 18:59

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: Bi-Fuel » 23. Julij 2022, 17:02

Tud ketne in napenjalci keten ne grejo kar tako k vrago. Redni servis in zelo dobro in redno menjano olje, pa bo delalo, razen, ce ni nek gremlin v dizajnu verige, kot so to ze imeli razni BMW-ji, Alfe,(ki sicer niso imele svojih motorjev, ampak GM sranje) in pa Mazde 6. Seveda pri niti enem primeru od naštetih niso priznali garancije, kot vedno😏

Mazda driver
Uporabnik foruma
Prispevki: 125
Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: Mazda driver » 23. Julij 2022, 19:09

BackW00d napisal/-a:
23. Julij 2022, 15:06
Mazda driver napisal/-a:
22. Julij 2022, 22:40
A ni taprav postopek, da jermenice zablokiras preden snames star jermen dol? Tako mi je pokazal in razlozil Italjan…

Uglavnem o temu butastmu jermenu sem zvedel
vec kot bi si zelel vedet…Sem mislil, da to za enga mehankarja ni nc posebnega pa se sprevrze v tako debatiranje in raziskovanje.

Ce ne druzga sm zasovrazu te jermene in naslednji avto bo spet na ketno kot so bli vsi moji do zdaj😁
Vsak si pomaga s kako foro in vsak ima svoje postopke. V FSM piše da se po odstranitvi jermena pač jermenice zasučejo "kontra urinemu kazalcu (kao da ne rukneš ventile ob bat) in da jih "zablokiraš" z nekim subaru orodjem (ki ga itak noben nima - razen uradni).
Sam sem vse skup spravil na DOHC motorju brez specialnega orodja, ni blo neke panike. SOHC mora bit še toliko lažje skup dat.
Ce sem prav razumel Italjana - ko das motor na nulo, se na eni strani(voznikova leva?) “prosto” vrtijo jermenice, na drugi strani pa so pod napetostjo in jih je tezje zavrteti…

Mazda driver
Uporabnik foruma
Prispevki: 125
Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: Mazda driver » 24. Julij 2022, 11:10

Aja se to ce koga zanima, vse rolce in napenjalec v contitech setu so made in japan👍

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 2851
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: Težave po menjavi zobatega jermena

Odgovor Avtor: LSlabe » 24. Julij 2022, 14:25

Lih danes menjam jermen na 2.5 sohc motorju, voznikova jermenica je malenkost pod napetostjo, ampak notmalno stoji na cahnu, ko jo naštelaš, sovoznikova je frej. Čist simpl, mi je pa požrlo navoj v bloku, za šponar zategnit, tko da čakam soseda, da se zbudi, da mi podreja nov večji vijak :facepalm
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov