Žagasta obraba robov pnevmatik

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
mesecnik
Uporabnik foruma
Prispevki: 1465
Pridružen: 21. Oktober 2009, 17:45

Re: Žagasta obraba robov pnevmatik

Odgovor Avtor: mesecnik » 07. September 2022, 12:28

Pa ravno to so. Vsi hkrati se počasi obrabljajo. Trenutek smrti (ko spusti olje) se pa lahko malenkostno razlikuje.

Glej to kot ksenon žarnice na avtih. Obe se hkrati izrabljata in počasi izgubljata lastnosti, ampak crkneta pa nikoli istočasno. Crkneta pa v precej podobnem intervalu glede na predvideno življenjsko dobo.

Uporabniški avatar
Topo
Uporabnik foruma
Prispevki: 410
Pridružen: 10. November 2010, 16:49
Kraj: Nova Gorica

Re: Žagasta obraba robov pnevmatik

Odgovor Avtor: Topo » 07. September 2022, 12:35

danci1973 napisal/-a:
07. September 2022, 10:02
Morda bi lahko bile tudi puše na podvozju...


Pri mojem so povzročale tresenje ob močnem zaviranju, pa čeprav na oko in na tehničnem še niso bile zanič.
Verjetno misliš ti dve puši?
Puse.JPG
Tresenje pri zaviranju je prisotno tudi pri meni. Bom preveril te puše. :thup
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Žagasta obraba robov pnevmatik

Odgovor Avtor: BackW00d » 07. September 2022, 16:26

Stari majkemi da sm napisu 1500 besed teksta...pa je nekaj zaštekalo ko sem dal objavi in zdej se mi res ne da še enkrat pisat....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8565
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Žagasta obraba robov pnevmatik

Odgovor Avtor: nebivedu » 07. September 2022, 16:34

Kdaj si nazadnje rotiral gume?

Jaz jih na subaruju na 10k kilometrov dam scentrirat in rotirat - prednja desna na zadnjo levo in obratno ter prednja leva na zadnjo desno in obratno. (ampak pazi, jaz imam tudi gume, ki nimajo smeri), drugače pa menjaš spredaj desno in zadaj desno pa na levi enako.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Uporabniški avatar
Topo
Uporabnik foruma
Prispevki: 410
Pridružen: 10. November 2010, 16:49
Kraj: Nova Gorica

Re: Žagasta obraba robov pnevmatik

Odgovor Avtor: Topo » 07. September 2022, 17:14

Gume tudi jaz rotiram vsakih 10kkm. Te na sliki so bile okoli 7kkm spredaj in 3kkm zadaj.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Žagasta obraba robov pnevmatik

Odgovor Avtor: BackW00d » 07. September 2022, 20:46

Madona no! Spet sem napisal cel roman in ko sem ga hotel objavit je brskalnik vprašal za ponovno prijavo in celoten prispevek je bil izgubljen....zdej me je minilo pisat.

Nevem kaj naj naredim, a zbrišem piškotke al PC vržem čez okno al kaj....

Pa še rekel sem si da bom pred objavo za vsak slučaj stisnu CTRL+A - > CTRL+C ampak sem itak pozabil.... :facepalm
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 2851
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: Žagasta obraba robov pnevmatik

Odgovor Avtor: LSlabe » 07. September 2022, 21:04

Kwa je že to pc?

Piš na telefonu, pa se ti to ne bo dogajal :mrgreen:
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
Grizliboy
Uporabnik foruma
Prispevki: 907
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Žagasta obraba robov pnevmatik

Odgovor Avtor: Grizliboy » 07. September 2022, 21:09

Ne zapri brskalnika, pojdi za korak nazaj (leva puščica v brskalniku) in praviloma prideš nazaj na okno kjer si pisal, pa potem kopiraš kar si pisal, predenj ponovno stisneš tipko potrdi (ta beseda mi je toliko mim - bolj bi bilo oddaj).
Pa da nisi gledal slučajno gledal v zasebnem zavihku ? Ali pa hotel odpreti v zasebnem zavihku s napačno kombinacijo tipk ?
Kateri brskalnik pa imaš in v katerem operacijskem sistemu ?
Fotograf FOTOGRAFIRA fotografijo, Slikar SLIKA sliko.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Žagasta obraba robov pnevmatik

Odgovor Avtor: BackW00d » 07. September 2022, 21:30

Grizliboy napisal/-a:
07. September 2022, 21:09
Ne zapri brskalnika, pojdi za korak nazaj (leva puščica v brskalniku) in praviloma prideš nazaj na okno kjer si pisal, pa potem kopiraš kar si pisal...
Če bi to delal se nebi jezil :) to je bla prva stvar ki sem probal...žal
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 8565
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Žagasta obraba robov pnevmatik

Odgovor Avtor: nebivedu » 07. September 2022, 22:37

BackW00d napisal/-a:
07. September 2022, 20:46
Madona no! Spet sem napisal cel roman in ko sem ga hotel objavit je brskalnik vprašal za ponovno prijavo in celoten prispevek je bil izgubljen....zdej me je minilo pisat.

Nevem kaj naj naredim, a zbrišem piškotke al PC vržem čez okno al kaj....

Pa še rekel sem si da bom pred objavo za vsak slučaj stisnu CTRL+A - > CTRL+C ampak sem itak pozabil.... :facepalm
Probaj zbrisat piškotke, pa pojdi v nastavitve in tudi password za stran ven vrži in potem se ponovno prijavi, pa sprobaj.
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost