Revna mešanica na plinu
Revna mešanica na plinu
Nedavne težave z vžiganjem (dolgo verglanje) mi je rešila menjava uparjalnika (avtonaplin/Degas), ampak imam od takrat težave s prižiganjem lučke za motor (zaradi revne mešanice) in s sesedanjem obratov, ko gre na lerlauf (padejo na ~400 rpm, preden se poberejo), občasno mi avto tudi umre (med drugim med motanjem na parkplac oz. sredi krožišča, kar je fuuuuul praktično, ker zraven jasno umre še servo).
Avto je ravnokar s servisa pri Degas, kjer kakršnokoli anstavljanje ni obrodilo nikakršne spremembe - plin laufa revno. Na bencinu avto dela brez težav.
Gre za 2005 BP-ja, 2,5 bencinar z 'originalno', Italjansko predelavo na plin, jasno BRC. Če kdo potrebuje dodatne informacije, naj vpraša, z veseljem povem, kar lahko.
Se morda komu sanja, če je to možno kakorkoli zrihtati, če ja, kje, itd. Predlog s servisa je bil preveriti z drugim, identičnim računalnikom, če se je mojemu slučajno zmešalo.
Pri Degas kot rešitev vidijo samo še zamenjavo sistema, kar mi pa ne diši preveč - glede na količino težav že od samega začetka (v bistvu še pred nakupom/prevzemom avta) in glede na količino težav, ki jih avto ima ta trenutek, res ne vem, če bi vanj metal še tistih 700+ € za menjavo plina. Ja, revna mešanica bo ubila motor, ampak iskreno... Zadnji čas, da začnem jaz jebat mater njemu, on jo meni že predolgo.
(Ravnokar sem se pripeljal s servisa, tako da je ena pika afekta v vsem skupaj.)
Avto je ravnokar s servisa pri Degas, kjer kakršnokoli anstavljanje ni obrodilo nikakršne spremembe - plin laufa revno. Na bencinu avto dela brez težav.
Gre za 2005 BP-ja, 2,5 bencinar z 'originalno', Italjansko predelavo na plin, jasno BRC. Če kdo potrebuje dodatne informacije, naj vpraša, z veseljem povem, kar lahko.
Se morda komu sanja, če je to možno kakorkoli zrihtati, če ja, kje, itd. Predlog s servisa je bil preveriti z drugim, identičnim računalnikom, če se je mojemu slučajno zmešalo.
Pri Degas kot rešitev vidijo samo še zamenjavo sistema, kar mi pa ne diši preveč - glede na količino težav že od samega začetka (v bistvu še pred nakupom/prevzemom avta) in glede na količino težav, ki jih avto ima ta trenutek, res ne vem, če bi vanj metal še tistih 700+ € za menjavo plina. Ja, revna mešanica bo ubila motor, ampak iskreno... Zadnji čas, da začnem jaz jebat mater njemu, on jo meni že predolgo.
(Ravnokar sem se pripeljal s servisa, tako da je ena pika afekta v vsem skupaj.)
Re: Revna mešanica na plinu
Aja, če je možno usposobiti tempomat ob prižgani lučki za motor, je tudi to rešitev 

- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 4433
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Revna mešanica na plinu
A veš morda, če so se na Degas-u sploh lahko povezali z BRC računalnikom in spreminjali ter shranili nastavitve? Ker vem, da so nekateri Outback in Legacy z BRC-jem imeli 'zaklenjen' računalnik in bi za popravljanje nastavitev rabil neko kodo ali poseben software.
Če je zaklenjen, potem je dokaj logično, da niso mogli nič pametnega naredit - mislim, da bi se v tem primeru moral obrnit kar na Subaru pooblaščence (če še kdo ima to opremo).
Predvidevam, da se tem BRC injektorjem z leti manjša pretok in bi zato bilo potrebno v nastavitvah povečati čas vbrizga. Na mojem bivšem 2006 Legacy 2.0R je bil BRC računalnik odklenjen, saj sem se lahko povezal in nastavljal vse, tako da sem lahko to naredil kar sam.
Če je zaklenjen, potem je dokaj logično, da niso mogli nič pametnega naredit - mislim, da bi se v tem primeru moral obrnit kar na Subaru pooblaščence (če še kdo ima to opremo).
Predvidevam, da se tem BRC injektorjem z leti manjša pretok in bi zato bilo potrebno v nastavitvah povečati čas vbrizga. Na mojem bivšem 2006 Legacy 2.0R je bil BRC računalnik odklenjen, saj sem se lahko povezal in nastavljal vse, tako da sem lahko to naredil kar sam.
Re: Revna mešanica na plinu
Je rekel, da je bil izobražen, da je BRC računalnik diva nad-prve klase in da naj se nanj ne povezuje, torej se ni. Poleg zaklenjenosti.
- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 4433
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Revna mešanica na plinu
Oh my...
Če je zaklenjen in ne moreš nobenih sprememb shranit, je to seveda velika je*a.
Če ni zaklenjen, pa je zadeva precej enostavna.

Če je zaklenjen in ne moreš nobenih sprememb shranit, je to seveda velika je*a.
Če ni zaklenjen, pa je zadeva precej enostavna.
Re: Revna mešanica na plinu
Mislim rekel je, da so načeloma zaklenjeni, preverjalo se seveda ni.
Imamo kakšen seznam, kdo bi lahko preveril? Sej če se računalnik skuri/sesuje bistveno slabše kot je itak ne bo, tudi če je diva
Imamo kakšen seznam, kdo bi lahko preveril? Sej če se računalnik skuri/sesuje bistveno slabše kot je itak ne bo, tudi če je diva

Re: Revna mešanica na plinu
Upam, da ste dali v avto nov BRC uparjalnik ali pa vsaj kakšen kvaliteten in dovolj zmogljiv.
Brez dostopa do računalnika lahko z vijakom na uparjalniku povečaš tlak plina. Delovanje bi se moralo bistveno izboljšati, če je ''too lean''.
Metanje BRC plina ven iz avta bi bila velika neumnost. BRC sistem dela tako dobro, da se delovanje na plin sploh ne opazi. Poleg tega ventili zdržijo 400+kkm vožnje na plin in to brez mazanja ventilov. Za dobro delovanje je potrebna nova membrana za originalni uparjalnik ali nov uparjalnik, novi injektorji, če so stari iztrošeni in kalibracija s PC-jem.
Jaz imam dva avta z BRC plinom in imam dostop do obeh računalnikov. Ne vem ali imam samo tako srečo, ali pa imam dovolj skrekan program z vsemi kodami. Če prideš v Novo Gorico, lahko pogledam še pri tebi.
Brez dostopa do računalnika lahko z vijakom na uparjalniku povečaš tlak plina. Delovanje bi se moralo bistveno izboljšati, če je ''too lean''.
Metanje BRC plina ven iz avta bi bila velika neumnost. BRC sistem dela tako dobro, da se delovanje na plin sploh ne opazi. Poleg tega ventili zdržijo 400+kkm vožnje na plin in to brez mazanja ventilov. Za dobro delovanje je potrebna nova membrana za originalni uparjalnik ali nov uparjalnik, novi injektorji, če so stari iztrošeni in kalibracija s PC-jem.
Jaz imam dva avta z BRC plinom in imam dostop do obeh računalnikov. Ne vem ali imam samo tako srečo, ali pa imam dovolj skrekan program z vsemi kodami. Če prideš v Novo Gorico, lahko pogledam še pri tebi.
Re: Revna mešanica na plinu
Je dvignil tlak pa se ni poznalo popolnoma nič.
Re: Revna mešanica na plinu
Živjo, meni je zadnjič Gabrc omenil, da za brc sistem, naj peljem na servis v Trst. Najbolje da ga kontaktiraš, pa se bosta zmenila. Večina avtov, ki jih on uvozi imajo brc sisteme.
What seems to be the Officer, problem?
Nč več turbo...
Nč več turbo...
Re: Revna mešanica na plinu
Bratu dela avto rahlo bolje na bencin, pa tudi močneje potegne na bencin. Čeprav dela na plin OK. Ampak ko šaltaš nazaj na bencin opaziš da v hrib dosti bolj rad zavrti proti višjim obratom, kot na plin. Da se pa seveda povsem brez težav s plinom vozit kamorkoli.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Revna mešanica na plinu
Ja saj tale avto je od njega. Pa dogovor je bil, da gre avto pred prevzemom na servis ravno v Trst. Potem pa do tega iz nekega razloga ni prišlo. Glede na stanje filtra lani na servisu, glede na injektor, ki je lani zafrkaval (dokler ni bil avto orenk ogret takole na jesen je rad cukal na plinu, včasih sploh ne, včasih pa na AC od Radovljice do Kranja), glede na tale uparjalnik in glede na short term trim, ki je že vsaj od lani, od takrat, ko je zafrkaval injektor, praktično zabit na 20 %, bi bilo to verjetno kar potrebno.
Realno težko vidim situacijo, kjer mi bo uspelo priti na uraden servis do Trsta, ker dopusta za to definitivno ne bom jemal, prav pozno v noč oz. za vikend pa verjetno ne delajo. Raje pucam check engine light, zdaj sem itak že zverziran. Pa še poraba je manjša, tako da še dodatno šparam.
Re: Revna mešanica na plinu
Zaenkrat kaže, da je Topo zrihtal z remapom 
Slava mu!

Slava mu!

Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost