Legacy 2,0 R

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
Odgovori
Andrej031
Novinec
Prispevki: 3
Pridružen: 14. September 2023, 16:37

Legacy 2,0 R

Odgovor Avtor: Andrej031 » 19. September 2023, 08:32

Pozdravljeni.

Želim vstopit v svet Subarujev in me zanima na kaj je potrebno biti pozoren pri Legacy-ju 2,0R 165KM. So to OK motorji?

Najlepše hvala.

Uporabniški avatar
SubaruLove
Uporabnik foruma
Prispevki: 592
Pridružen: 23. Februar 2017, 21:28
Kraj: Ljubljana

Re: Legacy 2,0 R

Odgovor Avtor: SubaruLove » 20. September 2023, 10:42

Jaz lahko recem samo dobrodosel na forum :D , bodo pa drugi poznavalci znali odgovorit na tvoje vprasanje :top:

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 4433
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Legacy 2,0 R

Odgovor Avtor: danci1973 » 20. September 2023, 12:07

Moje izkušnje z 2.0R so v glavnem pozitivne - moj je bil 'BiFuel' (italijanska 'tovarniška' predelava na plin) in kakšnih mehanskih težav ni bilo.

Ima pa ta 2.0R motor (tudi v drugih modelih, v Imprezi in Foresteru) neko 'hibo' v motornem računalniku, zaradi katere potem motor v nižjih obratih (če se prav spomnim, pod 4000) ne dela s polno močjo. Načeloma zgleda tako, kot da bi zaznaval klenkanje in bi močno zmanjšal predvžig.

To se da rešit s posegom v računalnik, ampak ga je treba zato nekam poslat - jaz vem za enega Rusa, ki to dela, ampak v tem času pošiljanje v Moskvo najbrž odpade. Je pa nekdo pisal, da je zadevo rešil nekje drugje - menda v Nemčiji...

Bi-Fuel
Uporabnik foruma
Prispevki: 37
Pridružen: 24. September 2021, 18:59

Re: Legacy 2,0 R

Odgovor Avtor: Bi-Fuel » 20. September 2023, 21:37

danci1973 napisal/-a:
20. September 2023, 12:07
Moje izkušnje z 2.0R so v glavnem pozitivne - moj je bil 'BiFuel' (italijanska 'tovarniška' predelava na plin) in kakšnih mehanskih težav ni bilo.

Ima pa ta 2.0R motor (tudi v drugih modelih, v Imprezi in Foresteru) neko 'hibo' v motornem računalniku, zaradi katere potem motor v nižjih obratih (če se prav spomnim, pod 4000) ne dela s polno močjo. Načeloma zgleda tako, kot da bi zaznaval klenkanje in bi močno zmanjšal predvžig.

To se da rešit s posegom v računalnik, ampak ga je treba zato nekam poslat - jaz vem za enega Rusa, ki to dela, ampak v tem času pošiljanje v Moskvo najbrž odpade. Je pa nekdo pisal, da je zadevo rešil nekje drugje - menda v Nemčiji...
Danči res je, jaz sem to zadevo rešil pri enem tunercu v Nemčiji in stvar deluje v nulo. Cena mislim da 180e je bla kake 3 leta nazaj

zivkovicjan
Uporabnik foruma
Prispevki: 68
Pridružen: 16. Julij 2017, 23:51
Kraj: Ljubljana

Re: Legacy 2,0 R

Odgovor Avtor: zivkovicjan » 22. September 2023, 17:29

danci1973 napisal/-a:
20. September 2023, 12:07
Moje izkušnje z 2.0R so v glavnem pozitivne - moj je bil 'BiFuel' (italijanska 'tovarniška' predelava na plin) in kakšnih mehanskih težav ni bilo.

Ima pa ta 2.0R motor (tudi v drugih modelih, v Imprezi in Foresteru) neko 'hibo' v motornem računalniku, zaradi katere potem motor v nižjih obratih (če se prav spomnim, pod 4000) ne dela s polno močjo. Načeloma zgleda tako, kot da bi zaznaval klenkanje in bi močno zmanjšal predvžig.

To se da rešit s posegom v računalnik, ampak ga je treba zato nekam poslat - jaz vem za enega Rusa, ki to dela, ampak v tem času pošiljanje v Moskvo najbrž odpade. Je pa nekdo pisal, da je zadevo rešil nekje drugje - menda v Nemčiji...
A je to za vse .2.0R motorje?
Bi-Fuel napisal/-a:
20. September 2023, 21:37
danci1973 napisal/-a:
20. September 2023, 12:07
Moje izkušnje z 2.0R so v glavnem pozitivne - moj je bil 'BiFuel' (italijanska 'tovarniška' predelava na plin) in kakšnih mehanskih težav ni bilo.

Ima pa ta 2.0R motor (tudi v drugih modelih, v Imprezi in Foresteru) neko 'hibo' v motornem računalniku, zaradi katere potem motor v nižjih obratih (če se prav spomnim, pod 4000) ne dela s polno močjo. Načeloma zgleda tako, kot da bi zaznaval klenkanje in bi močno zmanjšal predvžig.

To se da rešit s posegom v računalnik, ampak ga je treba zato nekam poslat - jaz vem za enega Rusa, ki to dela, ampak v tem času pošiljanje v Moskvo najbrž odpade. Je pa nekdo pisal, da je zadevo rešil nekje drugje - menda v Nemčiji...
Danči res je, jaz sem to zadevo rešil pri enem tunercu v Nemčiji in stvar deluje v nulo. Cena mislim da 180e je bla kake 3 leta nazaj
Mas mogoce kak link?

Mazda driver
Uporabnik foruma
Prispevki: 125
Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13

Re: Legacy 2,0 R

Odgovor Avtor: Mazda driver » 01. Oktober 2023, 19:56

Tudi mene zanima, ker je moj 2.0R noro len na nizkih obratih.

Mazda driver
Uporabnik foruma
Prispevki: 125
Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13

Re: Legacy 2,0 R

Odgovor Avtor: Mazda driver » 01. Oktober 2023, 20:27

Aja drugac jaz ga imam 2 leti, motor je zanesljiv nekih tezav nisem imel. Je pa presvoh sploh v kombinaciji z avtomatikom, ki ga mocno odsvetujem - ima le 4 prestave in je precej pocasen pa vedno salta tko, da je motor v prenizkih obratih, v kakmu klancu je kr bedno ga vedno dam v rocni nacin.

Poraba je visoka - normalna mesana voznja 10l na plin, na bencin kak liter manj.

Bi-Fuel
Uporabnik foruma
Prispevki: 37
Pridružen: 24. September 2021, 18:59

Re: Legacy 2,0 R

Odgovor Avtor: Bi-Fuel » 18. December 2023, 18:23

zivkovicjan napisal/-a:
22. September 2023, 17:29
danci1973 napisal/-a:
20. September 2023, 12:07
Moje izkušnje z 2.0R so v glavnem pozitivne - moj je bil 'BiFuel' (italijanska 'tovarniška' predelava na plin) in kakšnih mehanskih težav ni bilo.

Ima pa ta 2.0R motor (tudi v drugih modelih, v Imprezi in Foresteru) neko 'hibo' v motornem računalniku, zaradi katere potem motor v nižjih obratih (če se prav spomnim, pod 4000) ne dela s polno močjo. Načeloma zgleda tako, kot da bi zaznaval klenkanje in bi močno zmanjšal predvžig.

To se da rešit s posegom v računalnik, ampak ga je treba zato nekam poslat - jaz vem za enega Rusa, ki to dela, ampak v tem času pošiljanje v Moskvo najbrž odpade. Je pa nekdo pisal, da je zadevo rešil nekje drugje - menda v Nemčiji...
A je to za vse .2.0R motorje?
Bi-Fuel napisal/-a:
20. September 2023, 21:37
danci1973 napisal/-a:
20. September 2023, 12:07
Moje izkušnje z 2.0R so v glavnem pozitivne - moj je bil 'BiFuel' (italijanska 'tovarniška' predelava na plin) in kakšnih mehanskih težav ni bilo.

Ima pa ta 2.0R motor (tudi v drugih modelih, v Imprezi in Foresteru) neko 'hibo' v motornem računalniku, zaradi katere potem motor v nižjih obratih (če se prav spomnim, pod 4000) ne dela s polno močjo. Načeloma zgleda tako, kot da bi zaznaval klenkanje in bi močno zmanjšal predvžig.

To se da rešit s posegom v računalnik, ampak ga je treba zato nekam poslat - jaz vem za enega Rusa, ki to dela, ampak v tem času pošiljanje v Moskvo najbrž odpade. Je pa nekdo pisal, da je zadevo rešil nekje drugje - menda v Nemčiji...
Danči res je, jaz sem to zadevo rešil pri enem tunercu v Nemčiji in stvar deluje v nulo. Cena mislim da 180e je bla kake 3 leta nazaj
Mas mogoce kak link?
Zdej je to že kake tri leta nazaj. Linka žal nimam. Najbolje bo, da se obrnete na Gabrca😉 računalnik je potrebno vzet ven(nahaja se spredaj pri sovozniku,pod tepihom) . Kakšne so danes cene ne vem. Po reprogramiranju pa avto ful boljše vleče na nizkih obratih.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov