Legacy 2,0 R
Legacy 2,0 R
Pozdravljeni.
Želim vstopit v svet Subarujev in me zanima na kaj je potrebno biti pozoren pri Legacy-ju 2,0R 165KM. So to OK motorji?
Najlepše hvala.
Želim vstopit v svet Subarujev in me zanima na kaj je potrebno biti pozoren pri Legacy-ju 2,0R 165KM. So to OK motorji?
Najlepše hvala.
- SubaruLove
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 592
- Pridružen: 23. Februar 2017, 21:28
- Kraj: Ljubljana
Re: Legacy 2,0 R
Jaz lahko recem samo dobrodosel na forum
, bodo pa drugi poznavalci znali odgovorit na tvoje vprasanje 


- danci1973
- Član Subaru kluba
- Prispevki: 4433
- Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
- Kraj: Maribor, Slovenia
- Kontakt:
Re: Legacy 2,0 R
Moje izkušnje z 2.0R so v glavnem pozitivne - moj je bil 'BiFuel' (italijanska 'tovarniška' predelava na plin) in kakšnih mehanskih težav ni bilo.
Ima pa ta 2.0R motor (tudi v drugih modelih, v Imprezi in Foresteru) neko 'hibo' v motornem računalniku, zaradi katere potem motor v nižjih obratih (če se prav spomnim, pod 4000) ne dela s polno močjo. Načeloma zgleda tako, kot da bi zaznaval klenkanje in bi močno zmanjšal predvžig.
To se da rešit s posegom v računalnik, ampak ga je treba zato nekam poslat - jaz vem za enega Rusa, ki to dela, ampak v tem času pošiljanje v Moskvo najbrž odpade. Je pa nekdo pisal, da je zadevo rešil nekje drugje - menda v Nemčiji...
Ima pa ta 2.0R motor (tudi v drugih modelih, v Imprezi in Foresteru) neko 'hibo' v motornem računalniku, zaradi katere potem motor v nižjih obratih (če se prav spomnim, pod 4000) ne dela s polno močjo. Načeloma zgleda tako, kot da bi zaznaval klenkanje in bi močno zmanjšal predvžig.
To se da rešit s posegom v računalnik, ampak ga je treba zato nekam poslat - jaz vem za enega Rusa, ki to dela, ampak v tem času pošiljanje v Moskvo najbrž odpade. Je pa nekdo pisal, da je zadevo rešil nekje drugje - menda v Nemčiji...
Re: Legacy 2,0 R
Danči res je, jaz sem to zadevo rešil pri enem tunercu v Nemčiji in stvar deluje v nulo. Cena mislim da 180e je bla kake 3 leta nazajdanci1973 napisal/-a: ↑20. September 2023, 12:07Moje izkušnje z 2.0R so v glavnem pozitivne - moj je bil 'BiFuel' (italijanska 'tovarniška' predelava na plin) in kakšnih mehanskih težav ni bilo.
Ima pa ta 2.0R motor (tudi v drugih modelih, v Imprezi in Foresteru) neko 'hibo' v motornem računalniku, zaradi katere potem motor v nižjih obratih (če se prav spomnim, pod 4000) ne dela s polno močjo. Načeloma zgleda tako, kot da bi zaznaval klenkanje in bi močno zmanjšal predvžig.
To se da rešit s posegom v računalnik, ampak ga je treba zato nekam poslat - jaz vem za enega Rusa, ki to dela, ampak v tem času pošiljanje v Moskvo najbrž odpade. Je pa nekdo pisal, da je zadevo rešil nekje drugje - menda v Nemčiji...
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 68
- Pridružen: 16. Julij 2017, 23:51
- Kraj: Ljubljana
Re: Legacy 2,0 R
A je to za vse .2.0R motorje?danci1973 napisal/-a: ↑20. September 2023, 12:07Moje izkušnje z 2.0R so v glavnem pozitivne - moj je bil 'BiFuel' (italijanska 'tovarniška' predelava na plin) in kakšnih mehanskih težav ni bilo.
Ima pa ta 2.0R motor (tudi v drugih modelih, v Imprezi in Foresteru) neko 'hibo' v motornem računalniku, zaradi katere potem motor v nižjih obratih (če se prav spomnim, pod 4000) ne dela s polno močjo. Načeloma zgleda tako, kot da bi zaznaval klenkanje in bi močno zmanjšal predvžig.
To se da rešit s posegom v računalnik, ampak ga je treba zato nekam poslat - jaz vem za enega Rusa, ki to dela, ampak v tem času pošiljanje v Moskvo najbrž odpade. Je pa nekdo pisal, da je zadevo rešil nekje drugje - menda v Nemčiji...
Mas mogoce kak link?Bi-Fuel napisal/-a: ↑20. September 2023, 21:37Danči res je, jaz sem to zadevo rešil pri enem tunercu v Nemčiji in stvar deluje v nulo. Cena mislim da 180e je bla kake 3 leta nazajdanci1973 napisal/-a: ↑20. September 2023, 12:07Moje izkušnje z 2.0R so v glavnem pozitivne - moj je bil 'BiFuel' (italijanska 'tovarniška' predelava na plin) in kakšnih mehanskih težav ni bilo.
Ima pa ta 2.0R motor (tudi v drugih modelih, v Imprezi in Foresteru) neko 'hibo' v motornem računalniku, zaradi katere potem motor v nižjih obratih (če se prav spomnim, pod 4000) ne dela s polno močjo. Načeloma zgleda tako, kot da bi zaznaval klenkanje in bi močno zmanjšal predvžig.
To se da rešit s posegom v računalnik, ampak ga je treba zato nekam poslat - jaz vem za enega Rusa, ki to dela, ampak v tem času pošiljanje v Moskvo najbrž odpade. Je pa nekdo pisal, da je zadevo rešil nekje drugje - menda v Nemčiji...
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: Legacy 2,0 R
Tudi mene zanima, ker je moj 2.0R noro len na nizkih obratih.
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: Legacy 2,0 R
Aja drugac jaz ga imam 2 leti, motor je zanesljiv nekih tezav nisem imel. Je pa presvoh sploh v kombinaciji z avtomatikom, ki ga mocno odsvetujem - ima le 4 prestave in je precej pocasen pa vedno salta tko, da je motor v prenizkih obratih, v kakmu klancu je kr bedno ga vedno dam v rocni nacin.
Poraba je visoka - normalna mesana voznja 10l na plin, na bencin kak liter manj.
Poraba je visoka - normalna mesana voznja 10l na plin, na bencin kak liter manj.
Re: Legacy 2,0 R
Zdej je to že kake tri leta nazaj. Linka žal nimam. Najbolje bo, da se obrnete na Gabrcazivkovicjan napisal/-a: ↑22. September 2023, 17:29A je to za vse .2.0R motorje?danci1973 napisal/-a: ↑20. September 2023, 12:07Moje izkušnje z 2.0R so v glavnem pozitivne - moj je bil 'BiFuel' (italijanska 'tovarniška' predelava na plin) in kakšnih mehanskih težav ni bilo.
Ima pa ta 2.0R motor (tudi v drugih modelih, v Imprezi in Foresteru) neko 'hibo' v motornem računalniku, zaradi katere potem motor v nižjih obratih (če se prav spomnim, pod 4000) ne dela s polno močjo. Načeloma zgleda tako, kot da bi zaznaval klenkanje in bi močno zmanjšal predvžig.
To se da rešit s posegom v računalnik, ampak ga je treba zato nekam poslat - jaz vem za enega Rusa, ki to dela, ampak v tem času pošiljanje v Moskvo najbrž odpade. Je pa nekdo pisal, da je zadevo rešil nekje drugje - menda v Nemčiji...
Mas mogoce kak link?Bi-Fuel napisal/-a: ↑20. September 2023, 21:37Danči res je, jaz sem to zadevo rešil pri enem tunercu v Nemčiji in stvar deluje v nulo. Cena mislim da 180e je bla kake 3 leta nazajdanci1973 napisal/-a: ↑20. September 2023, 12:07Moje izkušnje z 2.0R so v glavnem pozitivne - moj je bil 'BiFuel' (italijanska 'tovarniška' predelava na plin) in kakšnih mehanskih težav ni bilo.
Ima pa ta 2.0R motor (tudi v drugih modelih, v Imprezi in Foresteru) neko 'hibo' v motornem računalniku, zaradi katere potem motor v nižjih obratih (če se prav spomnim, pod 4000) ne dela s polno močjo. Načeloma zgleda tako, kot da bi zaznaval klenkanje in bi močno zmanjšal predvžig.
To se da rešit s posegom v računalnik, ampak ga je treba zato nekam poslat - jaz vem za enega Rusa, ki to dela, ampak v tem času pošiljanje v Moskvo najbrž odpade. Je pa nekdo pisal, da je zadevo rešil nekje drugje - menda v Nemčiji...
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov