Subaru III.

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
Odgovori
Uporabniški avatar
TedyBi
Uporabnik foruma
Prispevki: 427
Pridružen: 28. Februar 2008, 10:38
Kraj: obala

Subaru III.

Odgovor Avtor: TedyBi » 20. Maj 2024, 10:58

Hja. Otroci rastejo in mi z njimi ;)

Bilo je že proti koncu zime, ko je na net priletel en primerek Outbacka, katerega sem si želel že mnoooogo časa. Prevoženih je imel nekaj malega čez 160kkm in nabildan z opremo. Kratek posvet z lepšo polovico, ogled avta v živo in roka s tedanjim lastnikom. Čez par dni prepis in vožnja na obalo.
Vesel kot radio :)
outback 1.jpg
outback.jpg
outback 2.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Boljše zavore ---> večja varnost!?
Pol se ti pa bedak u rit zaleti!

Uporabniški avatar
TedyBi
Uporabnik foruma
Prispevki: 427
Pridružen: 28. Februar 2008, 10:38
Kraj: obala

Re: Subaru III.

Odgovor Avtor: TedyBi » 20. Maj 2024, 11:00

Takole pa sedaj izgleda parkirišče :)
subaru forester_outback.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Boljše zavore ---> večja varnost!?
Pol se ti pa bedak u rit zaleti!

Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 854
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: Subaru III.

Odgovor Avtor: ORLY » 20. Maj 2024, 11:29

Lepo :thup Za še več užitka v vožnji :vctry Veliko lepih in varnih km želim :innoc
ignorance is bliss

Uporabniški avatar
Legacy_46
Član Subaru kluba
Prispevki: 1425
Pridružen: 24. September 2013, 16:18
Kraj: Vrhnika

Re: Subaru III.

Odgovor Avtor: Legacy_46 » 21. Maj 2024, 23:24

Bombnik, sem se v živo prepričal :thup 8-) Naj ti služi.

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7940
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Re: Subaru III.

Odgovor Avtor: subi92 » 22. Maj 2024, 12:15

Lep, pa te feltne so tudi avionske - a niso bile večinoma na H6 :hug

Uporabniški avatar
TedyBi
Uporabnik foruma
Prispevki: 427
Pridružen: 28. Februar 2008, 10:38
Kraj: obala

Re: Subaru III.

Odgovor Avtor: TedyBi » 22. Maj 2024, 21:10

Bombnik :-f
Subaru_H6.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Boljše zavore ---> večja varnost!?
Pol se ti pa bedak u rit zaleti!

Uporabniški avatar
TedyBi
Uporabnik foruma
Prispevki: 427
Pridružen: 28. Februar 2008, 10:38
Kraj: obala

Re: Subaru III.

Odgovor Avtor: TedyBi » 23. Maj 2024, 10:33

Mi je pa po parih tednih crknila DVD enota za navigacijo.

Imam radio FZDA07ELEF2 in sem odklopil elektriko na akumulatorju. Odstranil sem voznikov sedež, ker je potreboval "malo" nege in servisa.
In v tem času, me je zajebavala tudi ključavnica zadnjih vrat. Verjetno sem izklopil akumulator vsega skupaj ene 4 krat. Navigacija je vedno potrebovala originalni DVD, da se je zagnala in nato je vse delalo BP. Po četrtem priklopu, pa se ni več zbudila. Ni več prebrala nobenega DVD-ja.
Ker se ni izvršilo prebranja DVD-ja, potem tudi radio ni deloval (pravilno). Lahko si preklapljal med postajami in MP3 ampak vse na pamet, ker na ekranu je bil konstantno napis:
NAVIGACIJA 1.jpg
Prebiranje foruma je pokazalo na "hibo" teh radiev. Pri odklopu napajanja, lahko odpove DVD enota. Ne vem kako, ali zakaj. Verjetno kak kratek stik, ali prenapetost,... Pač veliko komentarjev se je glasilo, da jim je odpovedala enota po odklopu/priklopu akumulatorja.

Sledila je demontaža enote:
NAVIGACIJA 2.jpg
...in iskanje krivca

Sem obupal in poiskal zamenjavo. Po dobrem tednu, je s kitajske priletela nova enota:
NAVIGACIJA 3.jpg
Ponovna demontaža, menjava DVD enote, montaža in priklop. S cmokom v grlu sem pritisnil gumb, da sem spustil elektriko po avtu. Prikaz klasičnega opozorila na ekranu in nato vstavitev DVD-ja. SUPER! Sprememba! DVD se vrti in sprememba na ekranu. Zadeva rešena.

Sem pa nabavil "zadnje" znane karte za ta tip navigacije iz leta 2017. Če kdo premore kaj novejšega, se priporočam :)
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Boljše zavore ---> večja varnost!?
Pol se ti pa bedak u rit zaleti!

Uporabniški avatar
TedyBi
Uporabnik foruma
Prispevki: 427
Pridružen: 28. Februar 2008, 10:38
Kraj: obala

Re: Subaru III.

Odgovor Avtor: TedyBi » 14. Avgust 2024, 11:13

Ko sem imel vse lepo razstavljeno (radio), sem se lotil raziskovanja raznih priklopov, katerih moj nima zapolnjenih (kamera in AUX).
Subaru ni predvidel zadnje kamere za outbacka/legacyja ampak je bila to samo domena tribece.
Prebiranje neta je pokazalo, da se da tudi na druge modele naknadno vgraditi.

Pri kitajcih sem naročil priključek za moj radio.
KLIK
kamera priključek.jpg
Kamero pa sem imel na lagerju (predvideno za foresterja).
Sledila je demontaža plastik na zadnjih vratih in vlačenje kabla skozi kabino do mesta nad zadnjo tablico. Plus na plus vzvratnih luči, minus na ozemljitev. Klik, klik, klik in kamera je delala.
zadnja kamera.jpg
In še, prikaz na ekranu:
rikverc kamera.jpg
Super deluje. Ko daš v R, se avtomatsko prižge. Vidljivost ponoči NI v redu in tudi kot zajema je premajhen.

Nadaljevanje sledi...
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Boljše zavore ---> večja varnost!?
Pol se ti pa bedak u rit zaleti!

Uporabniški avatar
TedyBi
Uporabnik foruma
Prispevki: 427
Pridružen: 28. Februar 2008, 10:38
Kraj: obala

Re: Subaru III.

Odgovor Avtor: TedyBi » 13. September 2024, 13:58

Radio ima AUX gumb, ampak nikjer AUX vhoda...
Kenwood se je pa že večkrat izkazal, da je stvari zelo zakompliciral/poenostavil med svojimi produkti...
Isti konektorji na različnih radiih nimajo enakega pomena oz vsak pin ima svojo/različno funkcijo.
JAOOOOooo

Subaru je prodajal za moj radio vmesnik (H0010AG100), ki je omogočal dodatne priklope (video in/out, subwoofer out, aux in,...)
H0010AG100.jpg
Jasno, da tega kabla ni možno dobiti. Probal sem ga pa narediti.

Aliexpress je imel vse na zalogi (samo najdet je bilo potrebno pravega):
- moški/ženski konektor KLIK

Potem pa je sledila mirna roka in jekleni živci, da sem naredil vmesni kabel za radio po sledeči shemi...
subaru 24pin.jpg
...in nastalo je tole
H0010AG100_tadej.jpg
Seveda sem naredil priklop za :
- AUX in
- sub out
- video in

Ker pa mi ideja o samem AUX vhodu ni bila zadosti, sem naročil še bluetooth vmesnik KLIK, katerega sem vgradil v avto in imam sedaj dve modri povezavi v avtu. Originalna povezava od radia deluje samo za klice, ne pa za predvajanje glasbe. Tako pa lahko sedaj tudi predvajam poljuben zvok preko modre povezave. Plus in ozemljitev sem pa zvezal kar na bližnji konektor od priključka za prižig "cigaretov".

Deluje :sm

Pa še kot zanimivost. Ta isti radio, je imel na Japonskem (pa mogoče še kje, kjer vozijo po levi), na mestu DVD enote za navigacijo HDD enoto in na gumbu je namesto AUX, pisalo HDD. Zagotovo bi imel rajši takšen radio, ker sedaj takoj ko daš kontakt, začne vrteti DVD od navigacije in se sliiiiiiiši.
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Boljše zavore ---> večja varnost!?
Pol se ti pa bedak u rit zaleti!

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 5415
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Subaru III.

Odgovor Avtor: BackW00d » 18. September 2024, 16:33

Ja to je topšit fora ja, takle vmesnik za par evrov, ali celo, kot v tvojem primeru, pod evrom, pa špila brez šumov, pokov, ali kakršnihkoli nepravilnosti.
Sam sem podobno naredil na receiverju in koristim to že dlje več let vsakotedensko.
Pri matki pa sem si istega zvezal na avtoojačevalec preko katerega poganjam dva večja zvočnika, da se pol vasi strese ko obrnem mal bolj naglas :rock

Stvar fenomenalno dela.

Par dni nazaj sem naletel na proizvod ESX Vision woofer ki se pršraufa v rezervo in pomoje ne basira kot zvočnik ampak bolj kot vibrator - 150WRMS, ima kdo kako izkušnjo s to zadevo ?

Lp.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
TedyBi
Uporabnik foruma
Prispevki: 427
Pridružen: 28. Februar 2008, 10:38
Kraj: obala

Re: Subaru III.

Odgovor Avtor: TedyBi » 18. December 2024, 14:34

Prvi tehnični in evo, ročna ne grabi enakomirno (leva/desna stran).

Hitro sem razdrl levo stran (katera je grabila slabše) in vse od rje ter samo polovica širine obloge je "jedla" disk. Malo čiščenja, brušenja, mazanja in nazaj na tehnični. Ni OK.

V trgovino in nakup novih zadnjih diskov, oblog in ploščic (za obe strani).

En dan čakanja in akcija. Montaža.

Pa še nasvet za vse, kako mora biti obrnjen vijak, ker jaz nisem vedel.
LEVA STRAN
ZADNJA LEVA ZAVORA.jpg
DESNA STRAN
ZADNJA DESNA ZAVORA.jpg
Skratka, ni važno na kateri strani si (leva/desna), vijak (kratki) je vedno na levi strani, na desni pa je daljši del s koleščkom (matica). Zakaj je to pomembno, ker ko ležiš pod avtom in odstraniš gumico na zaščitnem plehu zavor, s ploščatim izvijačem kolešček vrtiš navzgor, da gre vijak narazen in posledično razmika zavorni oblogi ročne -> grabi ročna. Obrača se do te mere, da se čuti oviranje kolesa (no malo manj).

Fina nastavitev ročne (kako visoko začne prijemat) se lahko izvede še v kabini v sredinski konzoli. Odstrani se manšeto ročne (lahko še sredinsko konzolo) in na vijaku se dviga/spušča ročna (prijemanje ročne zavore -> kako visoko je potrebno potegniti ročico ročne).
ROČNA.jpg
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Boljše zavore ---> večja varnost!?
Pol se ti pa bedak u rit zaleti!

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov