2008 Subaru Legacy 2.0R BRC- obcasno dolgo verglanje
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: 2008 Subaru Legacy 2.0R BRC- obcasno dolgo verglanje
Vceraj mi je po 8ih urah to naredil, verglal 30s plus in vmes po malo poskusal vzigat.
Uglavnem v pondeljek sem se zmenil za servis in pregled plinske napeljave.
Uglavnem v pondeljek sem se zmenil za servis in pregled plinske napeljave.
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: 2008 Subaru Legacy 2.0R BRC- obcasno dolgo verglanje
Drugace mam na sumu, da je nekaj v zvezi s temperaturnim senzorjem…kot da ne bi dal coka oz zauga kako se po slovensko pove
Re: 2008 Subaru Legacy 2.0R BRC- obcasno dolgo verglanje
To se hitro vidi, priklop na računalnik in pregled senzorjev - intake air temperature, coolant temperature, ipd.
Vrednost teh senzorjev mora biti + eno dve tri °C odstopanja od tiste temperature ,ki ti jo npr kaže telefon. Ali onboard computer na avtu.
Fizičnega(no mehanskega) čoka pri teh avtih več ni, ker ECU pač kompenzira z dodatnim brizganjem goriva, da je mešanica boljša za mrzli zagon.
Moj glas gre sicer na puščajočo membrano ali injektor, ker tega smo videli ogromno, da bi pa kdo imel problem s senzorjem temparature pa mislim da zgolj enkrat, pa še to nisem prepričan na katerem avtu. Vem pa da je bilo to ful pogosto na "fiat forum"-u ko sem še imel fiata in bil tam aktiven
Konec koncev je ta membrana/injektor tudi mojega brata hecala, ampak predno sva uspela uredit, je on dal avto na streho
Ko pa sva drugega OB-ja sestavljala zanj (iz dveh enega) pa nikol nisva več plina do kraja zmontirala, ker dela zdaj zgolj ~300km na mesec z avtom.
Vrednost teh senzorjev mora biti + eno dve tri °C odstopanja od tiste temperature ,ki ti jo npr kaže telefon. Ali onboard computer na avtu.
Fizičnega(no mehanskega) čoka pri teh avtih več ni, ker ECU pač kompenzira z dodatnim brizganjem goriva, da je mešanica boljša za mrzli zagon.
Moj glas gre sicer na puščajočo membrano ali injektor, ker tega smo videli ogromno, da bi pa kdo imel problem s senzorjem temparature pa mislim da zgolj enkrat, pa še to nisem prepričan na katerem avtu. Vem pa da je bilo to ful pogosto na "fiat forum"-u ko sem še imel fiata in bil tam aktiven

Konec koncev je ta membrana/injektor tudi mojega brata hecala, ampak predno sva uspela uredit, je on dal avto na streho

Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: 2008 Subaru Legacy 2.0R BRC- obcasno dolgo verglanje
Sporocim jutri kaj bomo ugotovil
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: 2008 Subaru Legacy 2.0R BRC- obcasno dolgo verglanje
Torej danes sem bil pri Degasu na rednem servisu plinske naprave, zraven je seveda pregledal uparjalnik in injektorje pa ce kaj pusca. Vse je ok, v dobrem stanju.
Pravi, da je mogoce nekaj na vzigu - ena slabsa tuljava ali kaj v tem smislu. Kot naroceno je avto cel dan vzigal normalno in nismo mogli poustvarit situacije

Pravi, da je mogoce nekaj na vzigu - ena slabsa tuljava ali kaj v tem smislu. Kot naroceno je avto cel dan vzigal normalno in nismo mogli poustvarit situacije
Re: 2008 Subaru Legacy 2.0R BRC- obcasno dolgo verglanje
Si poskusil ugasnit plinski sistem? Si to uspel narediti preko guma? drugače mogoče potegneš varovalko....in če ti potem avto ne serje več, veš kje je težava
Ker plinska inštalacija ime ene par elektromagnetnih ventilov, ki zaprejo dovod plina v uparjalnik (posledično tudi injektorje). Torej bi v nekem zmernem času, tudi če uparjalnik pušča moral spustit ves preostal plin iz napeljave, nov pa nebi smel biti dovajan zaradi izklopa. Če je krivec uparjalnik/injektor bo avto normalno vžigal.
Pred časom so sicer generacije 1/2 subarujev imele težave s senzorjem odmične/glavne gredi, pa potem avto ni hotel vžigat, samo tisto pač ni več vžgal dokler se ni konkretno ohladil motor (senzor). Ne pa da je samo dlje verglal pa je potem nekako uspel vžgat. Pa konec koncev sem siguren, da je tu kaka dobra duša, ki bi ti posodil senzor za test
Določeni jih imajo "nekaj na zalogi"....

Ker plinska inštalacija ime ene par elektromagnetnih ventilov, ki zaprejo dovod plina v uparjalnik (posledično tudi injektorje). Torej bi v nekem zmernem času, tudi če uparjalnik pušča moral spustit ves preostal plin iz napeljave, nov pa nebi smel biti dovajan zaradi izklopa. Če je krivec uparjalnik/injektor bo avto normalno vžigal.
Pred časom so sicer generacije 1/2 subarujev imele težave s senzorjem odmične/glavne gredi, pa potem avto ni hotel vžigat, samo tisto pač ni več vžgal dokler se ni konkretno ohladil motor (senzor). Ne pa da je samo dlje verglal pa je potem nekako uspel vžgat. Pa konec koncev sem siguren, da je tu kaka dobra duša, ki bi ti posodil senzor za test

Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: 2008 Subaru Legacy 2.0R BRC- obcasno dolgo verglanje
Od pondelka po servisu do danes se ni ponovilo, da ne bi hotu vzgat…hmmm. Nisem preklopil na bencin.
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: 2008 Subaru Legacy 2.0R BRC- obcasno dolgo verglanje
Sem vam dolžan še update, ker ste zgleda imeli vsi prav, da je za dolgo verglanje krivo puščanje plina v intake kolektor.
Torej nekaj časa po servisu plinske naprave se je ponovilo dolgo verglanje in, če je avto za kratek čas stal ugasnjen in ogret, tudi malo vonja po plinu skozi zračnike.
Potem sem se cca en mesec vozil samo na bencin in avto je normalno vžigal brez vonja po plinu v notranjost kabine.
Glede na vse sem se odločil, da zamenjam injektorje saj sem našel, da so na UK Ebayu oranžni BRC injektorji z navojem "le" okoli 180 eur set s poštnino+carino pa še filter dobiš zraven.
Zamenjal sem jih sam, vzelo mi je mogoče 1 uro vse skupaj pa sem res počasi delal.
Zaenkrat vse špila v nulo, avto lepo vžiga, nobenega vonja po plinu.
Upam, da je to to. Hvala vsem za pomoč.
Torej nekaj časa po servisu plinske naprave se je ponovilo dolgo verglanje in, če je avto za kratek čas stal ugasnjen in ogret, tudi malo vonja po plinu skozi zračnike.
Potem sem se cca en mesec vozil samo na bencin in avto je normalno vžigal brez vonja po plinu v notranjost kabine.
Glede na vse sem se odločil, da zamenjam injektorje saj sem našel, da so na UK Ebayu oranžni BRC injektorji z navojem "le" okoli 180 eur set s poštnino+carino pa še filter dobiš zraven.
Zamenjal sem jih sam, vzelo mi je mogoče 1 uro vse skupaj pa sem res počasi delal.
Zaenkrat vse špila v nulo, avto lepo vžiga, nobenega vonja po plinu.
Upam, da je to to. Hvala vsem za pomoč.
Re: 2008 Subaru Legacy 2.0R BRC- obcasno dolgo verglanje
Pri mojem Outbacku 2009 Bi-fuel BRC je bil za dolgo verglanje kriv le regulator s preperelo membrano. Po menjavi (pri Degas) dela ko urca. Se mi pa občasno pri vožnji na avtocesti še vedno prižge lučka P0420 (catalytic converter efficiency below threshold). Pri vožnji na bencin pa ne. Avto ima malo manj kot 300.000 km. Je imel že kdo težave s katalizatorjem zaradi vožnje na plin?
-
- Uporabnik foruma
- Prispevki: 125
- Pridružen: 04. Julij 2019, 02:13
Re: 2008 Subaru Legacy 2.0R BRC- obcasno dolgo verglanje
A se mogoce tudi voha izpuh, da smrdi?
Re: 2008 Subaru Legacy 2.0R BRC- obcasno dolgo verglanje
p0420 se kamot prepreči z dodatkom puše na drugem o2 senzorju.
Stvar je sila preprosta in poceni. naredi jo lahko skoraj vsak ki ima vsaj malo smisla za vijačenje.
Na youtube vpišeš p0420 in najdeš nebroj rešitev. Greš na aliexpress/ebay in kupiš pušo pa jo zmontiraš.
Tudi tisti ki to kodo dobite zgolj 1x na 100 let, lahko date pušo na drugo lambdo in bo vse OK
2x ti ta napaka prepreči uporabo tempomata na avtocesti na kaki daljši poti pa se že splača razkirat za pušo in jo zmontirat....
Stvar je sila preprosta in poceni. naredi jo lahko skoraj vsak ki ima vsaj malo smisla za vijačenje.
Na youtube vpišeš p0420 in najdeš nebroj rešitev. Greš na aliexpress/ebay in kupiš pušo pa jo zmontiraš.
Tudi tisti ki to kodo dobite zgolj 1x na 100 let, lahko date pušo na drugo lambdo in bo vse OK

2x ti ta napaka prepreči uporabo tempomata na avtocesti na kaki daljši poti pa se že splača razkirat za pušo in jo zmontirat....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost