dvig legacy

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
Uporabniški avatar
kamnek
Član Subaru kluba
Prispevki: 615
Pridružen: 08. November 2008, 12:48
Kraj: GORJE
Kontakt:

Odgovor Avtor: kamnek » 29. Februar 2012, 15:05

fantje bloke je treba tako naredit da vrh amortizerja prestaviš bolj proti sredini avta.

priporočljivo jih je delat pod 15 stopinjskim kotom in vam kolesa ostanejo u normalni poziciji
subaru don't think just feel and drive!

EA82,EA82,EA82,EA82,EJ22,EJ20,EJ20G,EJ22,EJ20,EA82Tfull time awd hi/lo center diff lock

baba važe

Uporabniški avatar
cheno
kaj je AWD?
Prispevki: 2515
Pridružen: 19. April 2006, 12:07

Odgovor Avtor: cheno » 29. Februar 2012, 15:53

ko je treba morebiti podaljšat tudi volanski zglobek in kako lajtngo...
če spustiš motor za 2cm, ne vidim kje bi lahko bil problem, volanski zglob nebi rabil daljšati ker se ne spremeni razmerje med roko in volanskim končnikom.

fantje bloke je treba tako naredit da vrh amortizerja prestaviš bolj proti sredini avta
s tem boš pa samo še slabše naredil, ker bo kolo zgubljal več camberja, pri obračanju koles.
Če pa rabiš camber/caster plate, jih pa prodajam :lol:
The only treasure my car came with was rust...

kaso1234
Novinec
Prispevki: 8
Pridružen: 22. November 2011, 18:04
Kraj: šentjur

Odgovor Avtor: kaso1234 » 29. Februar 2012, 18:45

a mor pol po dvigu kaj optiko naštelat

Uporabniški avatar
cheno
kaj je AWD?
Prispevki: 2515
Pridružen: 19. April 2006, 12:07

Odgovor Avtor: cheno » 29. Februar 2012, 18:58

obvezno
The only treasure my car came with was rust...

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6221
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 29. Februar 2012, 22:45

Za 10cm dvig legacy-ja od 1999 do 2003 letnika in da bi bilo vse pravilno nastavljeno, bi stalo vse skupaj okol jurčka.

1.) podložiti oba mosta za 3cm (outback varianta) - gradbena plastika, drejar
2.) zamenjat nosilec menjalnika (od foresterja ali outbacka)
3.) najbrž vsaj kaj malega popravit na izpuhu, če se že vse premika
4.) zamenjat amortizerje z outback amortizerji in fedri
5.) vsaj 5cm podložke - kakršnežekoli
6.) podaljšat volansko gred ali pa od foresterja vmesni del nekje dobit
7.) podaljšat lajtnge za zavore (daljše zmontirat)
8.) optika.

Najlažji dvig in najhitrejši je pa da daš na avto amortizerje in fedre od outbacka. Ti so namreč 3cm daljši od legacyjevih.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7745
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 01. Marec 2012, 00:32

cheno napisal/-a:če spustiš motor za 2cm, ne vidim kje bi lahko bil problem, volanski zglob nebi rabil daljšati ker se ne spremeni razmerje med roko in volanskim končnikom.
Tole sem imel v mislih - malo se lahko poda in 2 cm najverjetneje gre čez...
http://inlinethumb45.webshots.com/47084 ... 600Q85.jpg

@nebivedu - tvojemu seznamu dopolnjujem še "ALK"-je :lol: od forija ali outback-a

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6221
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 01. Marec 2012, 08:11

subi92 napisal/-a:@nebivedu - tvojemu seznamu dopolnjujem še "ALK"-je :lol: od forija ali outback-a
Kr izloči ga. Če bi že za 10cm dvignil avto, bi dol letel vsi stabilizatorji in podobne zadeve, ki omejujejo gibanje koles. Če tok dvigneš avto, potem morajo kolesa gibat prosto, da po terenu lahko voziš. Drugače je dvig brezpredmeten. Za na cesto ne rabiš dvignjenega avta.

S priklopljenimi stabilizatorji imaš tu problem ko zapelješ z enim kolesom v luknjo in ti eno kolo zabije skoraj v blatnik, drugo pa bi moralo biti stegnjeno, pa ti ga stabilizator potegne nazaj in se zato cel avto prepogiba in lomi.

Sej sam veš, da če si forija parkiral na neravnino zadnjih vrat nisi mogel zapret. Stabilizator je probal obe kolesi poravnati in ker je to storil tako spredaj kot zadaj, je avto na sredi lomilo že zaradi teže avta. S tem se je cel avto zakrivil, da se vrat ni dalo več zapreti, ko si jih enkrat odprl.
Če pa odklopiš stabilizatorje, pa to ni več problem, ker se kolesa prosto postavijo in avto naravnost. Sprobano na mojem foriju, ko si lahko brez problema odpiral in zapiral zadnja vrata tudi ko je stal na neravninah.

Res je pa treba potem na cesti bolj pazit, čeprav s forijem ni bilo nekega problema vozit 180. So se pa počutili nekateri v njem (ko so ga vozili) zelo nestabilno, ker niso bili navajeni majanja avta (vozil se je kot katrca v ovinkih).

Ampak na terenu je pa lezel brez problemov, na offroad progi, kjer so grbine, se s stabilizatoji nisi mogel peljat, ker je 2 kolesi dvignilo v zrak in se je avto guncal in pa še drajsal po tleh, po odstranitvi so bila vedno vsaj 3 kolesa na tleh in si se čez grbine odpeljal brez problemov.
Na tole mislim - ko voziš po takih luknjah.
http://www.aclovse.si/uploads/pics/08_off-road.jpg
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
kamnek
Član Subaru kluba
Prispevki: 615
Pridružen: 08. November 2008, 12:48
Kraj: GORJE
Kontakt:

Odgovor Avtor: kamnek » 01. Marec 2012, 08:16

subaru don't think just feel and drive!

EA82,EA82,EA82,EA82,EJ22,EJ20,EJ20G,EJ22,EJ20,EA82Tfull time awd hi/lo center diff lock

baba važe

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7745
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 01. Marec 2012, 20:52

Se strinjam nebivedu a alk je tale reč, ki bi jo v primeru 10cm itak podlagal poleg mostov, zadnjih vzdolžnih vodil koles in prednjih. Standardni alk je od forija prilagojen za spuščen most 3cm.

Nosilec roke za pritrditev na šasijo.
http://memimage.cardomain.com/ride_imag ... _large.jpg

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6221
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 01. Marec 2012, 21:44

A to si mislil. Ja to pa itak da moraš dat od foresterja ali outbacka gor.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

meznar
Uporabnik foruma
Prispevki: 407
Pridružen: 26. November 2010, 09:36
Kraj: poljanska dolina

Odgovor Avtor: meznar » 12. Marec 2012, 20:56

takele stvari lohka tut js naredim na šihu=)
une noslice za dvig bom tudi zase naredu ..... bom probu če bodo dobri če bi jih samo na vodni rez odrezu ter spraznil na stružnici :idea:
subaru ni nikoli star in se ne popravlja =)

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6221
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Odgovor Avtor: nebivedu » 12. Marec 2012, 22:13

A lahko na vodo režeš?

Kaj pa če ti narišemo v kakem programu, pa nekdo to spravi v kak cad ali pa karkoli drugega, da boš lahko potem odrezal točno na mero?
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1906
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Odgovor Avtor: LSlabe » 13. Marec 2012, 11:41

V CAD lahko jest narišem...
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

meznar
Uporabnik foruma
Prispevki: 407
Pridružen: 26. November 2010, 09:36
Kraj: poljanska dolina

Odgovor Avtor: meznar » 13. Marec 2012, 22:05

nebivedu napisal/-a:A lahko na vodo režeš?

Kaj pa če ti narišemo v kakem programu, pa nekdo to spravi v kak cad ali pa karkoli drugega, da boš lahko potem odrezal točno na mero?
lahko mi pošleš dxf, lahko pa mi pošleš skico pa bom sam narisu v pro eng.
subaru ni nikoli star in se ne popravlja =)

meznar
Uporabnik foruma
Prispevki: 407
Pridružen: 26. November 2010, 09:36
Kraj: poljanska dolina

Odgovor Avtor: meznar » 13. Marec 2012, 22:07

naj men edn sam skico pošlje pa bom js narial in odrzezu pol bomo pa vidl če je stvar funkcionalna=)
subaru ni nikoli star in se ne popravlja =)

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 30 gostov