dvig legacy

Legacy - najštevilčnejši predstavnik na naših cestah in njegov "terenski" brat - Outback
Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7747
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 29. Marec 2012, 11:32

Še nekaj malenkosti in bom imel pripravljen set za dvig legacyja 1994-1998, foresterja 1998-2006 oz. morda še 07 in 08, pa set za dvig legacyje 1999+
Več info v prihajajočih dneh / drug tedn in slika izdelka seveda.

kaso1234
Novinec
Prispevki: 8
Pridružen: 22. November 2011, 18:04
Kraj: šentjur

Odgovor Avtor: kaso1234 » 17. April 2012, 20:04

super da vidmo

Uporabniški avatar
subi92
Uporabnik foruma
Prispevki: 7747
Pridružen: 15. November 2005, 22:33
Kraj: Kamnik

Odgovor Avtor: subi92 » 23. Maj 2012, 09:00

Dvig na voljo za - pripet komplet je 35mm in rezerviran, ostalo po dogovoru.

Forester 1998 - 2006...
Legacy 1994 - 1998...

http://www.subaru-slo.net/userpix/4_Fot ... 0346_1.jpg


V prihajanju - legacy 1999+ prednji del enak, zadnji pripravljen še za pol ure dela pa bo :lol:
Cena 110€ + 25montaža.

Uporabniški avatar
miapan
Uporabnik foruma
Prispevki: 29
Pridružen: 26. November 2009, 23:43
Kraj: Podlehnik

Re: dvig legacy

Odgovor Avtor: miapan » 10. Julij 2012, 13:47

A si jih naredil ravno ali si naredil kaj zamika?
LP Kristijan

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1910
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: dvig legacy

Odgovor Avtor: LSlabe » 16. September 2014, 17:33

Kok se da pa s takimi podložkami imprezo l96 dvignit, bi bilo 5cm že preveč?
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
Thomas22
road pirate
Prispevki: 6732
Pridružen: 27. Avgust 2006, 22:33
Kraj: Železniki

Re: dvig legacy

Odgovor Avtor: Thomas22 » 16. September 2014, 22:36

Preveč, ker postanejo polosovine prekratke.
Don't allow your mind tell your heart what to do.

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1910
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: dvig legacy

Odgovor Avtor: LSlabe » 17. September 2014, 06:50

Kok je pol max dvig?
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6234
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: dvig legacy

Odgovor Avtor: nebivedu » 17. September 2014, 07:22

Od foresterja daš mostove, ker so 3cm dvignjeni, pa od foresterja amortizerje in fedre, pa imaš dvignjen avto.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3559
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: dvig legacy

Odgovor Avtor: BackW00d » 17. September 2014, 08:12

LSlabe napisal/-a:Kok je pol max dvig?
Jaz sem jo zadaj dvignil za 3-4cm pa ni bilo nobene panike.

Če si malce mojstra, lahko poebrusiš luknje na amorziterju in gumo "notri" pomakneš, da bo polos dovolj "dolga"...

Potem bi moralo tudi 5cm it...
Lahko pa tudi body lift narediš :)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1910
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: dvig legacy

Odgovor Avtor: LSlabe » 17. September 2014, 10:47

nebivedu napisal/-a:Od foresterja daš mostove, ker so 3cm dvignjeni, pa od foresterja amortizerje in fedre, pa imaš dvignjen avto.
Iščem najcenej varjanto ;)
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1910
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: dvig legacy

Odgovor Avtor: LSlabe » 17. September 2014, 10:49

Nebivedu, ti si enkrat omenjal gradbeno plastiko, kaj si mel to v mislih? Ma kdo kakšen komplet odveč?
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3559
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: dvig legacy

Odgovor Avtor: BackW00d » 17. September 2014, 10:54

ČE misliš za body lift.

Impos, ali kje drugje...
Pertinaks, ali trši koterm.
Doma zvrtaš luknje, dobiš daljše šravfe in akcija ! Podaljšat moraš vzvod volanske letve, ostalo načeloma špila ! :D
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6234
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: dvig legacy

Odgovor Avtor: nebivedu » 17. September 2014, 11:59

Najcenejša je gradbena plastika (včasih jo je imel merkur v jami - nasprot btc-ja), odrežeš okoli in na sredini narediš luknjo, ter 3 luknje za vijake, ter priviješ na amortizer na vrhu.

Je pa pomoje subijeva (subi92) varianta najboljša in sigurna.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 1910
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: dvig legacy

Odgovor Avtor: LSlabe » 17. September 2014, 16:07

Ok, se bom kar sam lotu mal švasat pa vrtat pa rezat, treba nove mašine sprobat :D Bom šu na 4cm, pa še kakšen cm z gumami, pa bo za čez zimo čist ok. Če ma kdo kakšen že narejen načrt, se pa priporočam, dam za kawo ;)
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6234
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: dvig legacy

Odgovor Avtor: nebivedu » 17. September 2014, 18:59

Narediš zgornjo in spodnjo ploščo, vmes pa cev našvasaš.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov