Razen, če niso zunanji zglobi, tiste pa menjaš sam brez problemov. Potem pa takoj na optiko in je to to.
Subaru Outback '08 - DIESEL
Re: Subaru Outback '08 - DIESEL
Error Code #0656: “Oil pan gasket too tight. Unable to leak oil and mark territory.”
Re: Subaru Outback '08 - DIESEL
Kar se volanske letve tiče je "problem" v tem, da že nekaj časa opažam, kako občasno v toplejših mesecih ni pravega občutka na volanu. Ob izhodu iz ovinka ga ne vrača v izhodiščno lego - ga potem sam nazaj ravnam. Ni da bi bil volan kaj "težji" in tudi sicer se lepo pelje, samo občutek med ovinki je pa prav konkretno nadležen. Zglobi in kugle so bili pred časom že zamenjani.
Glede šob pa bi rekel nekak tako - obeta se mi tretja generalka, prevoženih ima že preko 310k km in mislim, da se spodobi, da jih dam vsaj testirat. Da bi glih opazil, da kaj "ne štima", ne morem rečt (moram hitro potrkat!!!).BackW00d napisal/-a: ↑18. April 2023, 11:20Nekatere šobe so "dvokomponentne" in se da določena komponenta menjat (recimo elektronika) pri določenih te opcije ni in je treba celo vzet.
Fino je to najprej spravit ven, pa potem dat na tester, če sploh brizga kot mora....sam sem sicer ekstra nezaupljiv pri teh testih, ker kar on tam reče je tata mata, saj nimaš s čem preverit in dokazat da je res temu tako. Predvidevam da je serviserjem to dober postranski zaslužek, ker so cene visoke so tudi % dobre.
Kaj pa tebe muči, da bi jih dal obnovit ?
Skratka, da povzamem... Kar nekaj zadev je "na meji" kar se tiče starosti in kilometrov. In pač razmišljam na način, če bo že avto nekaj časa stal tako "odprt", potem bolje, da se te zadeve pregledajo in porihtajo zdaj. Vsekakor ne bom ne jst (in tudi ne moja boljša polovica) zdržal še kakšnega takšnega primera večje investicije! Mi je pa hkrati težko, da bi se avta znebil, ker zanj ne dobim praktično nič, za nekaj primerljivega (vsaj pol mlajšega in s pol manj kilometri) pa sem za 15k EUR prekratek.
Šele v takem primeru vidiš, kako absurdno napihnjene so cene rabljenih avtov... Ponekod dobiš že skorajda novega za ceno malo rabljenega. Da ne rečem, da bi zdajle bivšo Toyoto LC ('03) po 10 letih in z recimo 300k km prodal za 5k EUR več kot sem dal takrat zanjo!



Those who have never truly lived can never truly die!
Re: Subaru Outback '08 - DIESEL
Poglej parametre avta. Če avto ne korigira vbrizga nafte preko 10-15% pomeni da je pretočnost OK.
Druga stvar pa je dimnost oz. z njo povezano delovanje DPF-ja.
Če ti avto ob mrzlem vžigu ne pokadi, če ti ne kadi ob konkretnem pospeševanju ali ob občasnem priganjanju v višje obrate in če avto ne dela izvenredne regeneracije filtra, potem so najverjetneje šobe povsem OK.
Pa tudi če ti kadi ni muss da so krive šobe, je za to lahko krivo kaj drugega na sami indukciji.
Demontaža šob ni muss da bo mačji kašelj, lahko da bojo šle ven BP, lahko da jih bo treba vibrirat ven. Vibriranje šob zna šobe zjebat in boš naredu kak problem več kot ga trenutno imaš. "don't fix if it ain't broken".
Kar se volanske letve tiče zna bit problem software-ski. Ali pa optika. Če se gume normlano obrabljajo verjetno optika ni.
Lahko bi bile tudi kake puše, pa mogoče z njimi povezano krivljenje geometrije, vendar bi se to skoraj da moralo pokazati tudi na butasti obrabi koles. (pa naj bo to prekomerna enakomerna obraba ali pa prekomerna pobiranje enega robu)
Druga stvar pa je dimnost oz. z njo povezano delovanje DPF-ja.
Če ti avto ob mrzlem vžigu ne pokadi, če ti ne kadi ob konkretnem pospeševanju ali ob občasnem priganjanju v višje obrate in če avto ne dela izvenredne regeneracije filtra, potem so najverjetneje šobe povsem OK.
Pa tudi če ti kadi ni muss da so krive šobe, je za to lahko krivo kaj drugega na sami indukciji.
Demontaža šob ni muss da bo mačji kašelj, lahko da bojo šle ven BP, lahko da jih bo treba vibrirat ven. Vibriranje šob zna šobe zjebat in boš naredu kak problem več kot ga trenutno imaš. "don't fix if it ain't broken".
Kar se volanske letve tiče zna bit problem software-ski. Ali pa optika. Če se gume normlano obrabljajo verjetno optika ni.
Lahko bi bile tudi kake puše, pa mogoče z njimi povezano krivljenje geometrije, vendar bi se to skoraj da moralo pokazati tudi na butasti obrabi koles. (pa naj bo to prekomerna enakomerna obraba ali pa prekomerna pobiranje enega robu)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Subaru Outback '08 - DIESEL
Pr subaruju motor vn, da grejo sobe lepo vn 

Re: Subaru Outback '08 - DIESEL
Za slab občutek na volanu je morda kriv kardan med volanskim drogom in letvijo. Za začetek ga namaži, da boš videl, če se stanje izboljša.
Če bi še vedno rad zamenjal letev, je na trgu na tone malo rabljenih letev od zaribanih dizlov... Enako je s šobami. Rabljene šobe od Subaru dizla ne morejo biti iztrošene... Išči originalno robo z 200kkm, pa bo še dolgo delalo.
Za testiranje in obnovo šob iz cele Slovenije vozijo na servis v Renče: https://www.antigrip.eu/
Najprej pa poglej % korekcije vbrizga, da vidiš, če je sploh kaj narobe.
Če bi še vedno rad zamenjal letev, je na trgu na tone malo rabljenih letev od zaribanih dizlov... Enako je s šobami. Rabljene šobe od Subaru dizla ne morejo biti iztrošene... Išči originalno robo z 200kkm, pa bo še dolgo delalo.
Za testiranje in obnovo šob iz cele Slovenije vozijo na servis v Renče: https://www.antigrip.eu/
Najprej pa poglej % korekcije vbrizga, da vidiš, če je sploh kaj narobe.
Re: Subaru Outback '08 - DIESEL
Tretja generalka pri 310kkm
A se ti hecaš no? Pa to ni normalno
Te pa razumem, da je škoda prodajat ja, upam da vsaj vmes med generalkami nisi imel problemov


A se ti hecaš no? Pa to ni normalno

Te pa razumem, da je škoda prodajat ja, upam da vsaj vmes med generalkami nisi imel problemov

What seems to be the Officer, problem?
Nč več turbo...
Nč več turbo...
Re: Subaru Outback '08 - DIESEL
To se bo vse pregledalo, ko bo avto razstavljen... Nekako se pač pripravljam na "najhujše"

Upam, da so v savinjsko-štajerskih koncih tudi kakšni takšni mojstri, ki bodo znali testirati in potem pošteno povedati kako in kaj naprej... Kje pa bi se lahko pogledale te korekcije vbrizga?Topo napisal/-a: ↑18. April 2023, 20:55Za testiranje in obnovo šob iz cele Slovenije vozijo na servis v Renče: https://www.antigrip.eu/
Najprej pa poglej % korekcije vbrizga, da vidiš, če je sploh kaj narobe.
Raje dam zdaj, ko bo avto razstavljen, nekaj

Those who have never truly lived can never truly die!
Re: Subaru Outback '08 - DIESEL
Je treba tudi vprašat, kaj je generalka. Ker generalka zame je, da se odpre motor napol in se menja vse kar se rabi menjat.
Mogoče je za nekoga generalka zgolj veliki servis + še kaj, kar rabi nujen servis + mogoče kaka malenkost preventive....
Mogoče je za nekoga generalka zgolj veliki servis + še kaj, kar rabi nujen servis + mogoče kaka malenkost preventive....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Subaru Outback '08 - DIESEL
Korekcija se pogleda preko OBD scannerja, lahko takega za par € iz kitajske. Lahko se kak savinjsko/štajerski forumaš javi, pa ti ga posodi ali pride priklopit. Ker vem da jih kar nekaj to ima. Stvar se potem s tem vmesnikom pogleda preko telefona največkrat s programom torque.
Kardanček volansega droga je precej občutljiv na mraz. Pozimi, ko je mrzlo pod nulo, se zgodi da mast (voda) zamrzne in se noče lepo sukat. To se čuti kot neko pulziranje ali težko zavijanje volana. S tem da po par km, ko se segreje (zaradi vročine motorja) vse dela BP.
Kardanček volansega droga je precej občutljiv na mraz. Pozimi, ko je mrzlo pod nulo, se zgodi da mast (voda) zamrzne in se noče lepo sukat. To se čuti kot neko pulziranje ali težko zavijanje volana. S tem da po par km, ko se segreje (zaradi vročine motorja) vse dela BP.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Subaru Outback '08 - DIESEL
Podrobneje razloženo imaš v preteklih postih v tej temi, na kratko pa ja. Z okoli 200k km (2013) sem avto kupil z že zamenjanim motorjem in po pol leta obstal na hrvaški avtocesti z zlomljeno gredjo. Sledil je nov blok in nekaj let brezskrbnega uživanja. Tam nekje 2017 je šla turbina in pri tem je odlomilo ojnico, ki je poškodovala glavno gred, torej druga generalka in spet kup slabe volje. Sedaj pa mi je kot kaže, popustilo tesnilo v glavi motorja, ker mi dela pritisk v hladilni tekočini in posledično meče hladilno ven po celem motornem prostoru - logična posledica je seveda tretji del te "grške tragedije"

Ne toliko, da je škoda prodajati, ampak cene Subarujevi dizli itak nimajo (za razliko od vseh ostalih avtov v teh časih), hkrati pa težko kaj takega prikriješ morebitnemu kupcu in niti nisem tak nategunski tip človeka.
Those who have never truly lived can never truly die!
Re: Subaru Outback '08 - DIESEL
Auč
Dober si, da še maš voljo to rihtat
Večina folka bi verjetno minilo. Verjetno tvoja doma tut ne ploska od veselja, ko subaruja vidi 
P.S. Upam da je samo tesnilo, da ni kaka razpoka v glavi


Dober si, da še maš voljo to rihtat


P.S. Upam da je samo tesnilo, da ni kaka razpoka v glavi

Zadnjič spremenil BackW00d, dne 19. April 2023, 11:11, skupaj popravljeno 1 krat.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Subaru Outback '08 - DIESEL
OBD reader in Torque imam, nisem pa se še toliko igračkal, da bi zasledil to funkcijo. Bom danes malo probal... Še vedno pa trmasto trdim, da mi ni škoda dati par EUR za testiranje šob in črpalke, da lahko potem nekaj mirneje spim...BackW00d napisal/-a: ↑19. April 2023, 10:51Korekcija se pogleda preko OBD scannerja, lahko takega za par € iz kitajske. Lahko se kak savinjsko/štajerski forumaš javi, pa ti ga posodi ali pride priklopit. Ker vem da jih kar nekaj to ima. Stvar se potem s tem vmesnikom pogleda preko telefona največkrat s programom torque.

Če si pozorno prebral, imam ravno obraten problem. In ne, ni zaznati zračnosti, ampak je problem z občutkom na volanu, ki v vročih mesecih (ponavljam, da tudi ne vsakokrat) ne vrača volana ob izhodih iz ovinkov v srednjo lego... Takrat tudi ni, da bi servo ne delal, ker je volan enako mehak. Težko je razložiti, če tega osebno ne izkusiš.BackW00d napisal/-a: ↑19. April 2023, 10:51Kardanček volansega droga je precej občutljiv na mraz. Pozimi, ko je mrzlo pod nulo, se zgodi da mast (voda) zamrzne in se noče lepo sukat. To se čuti kot neko pulziranje ali težko zavijanje volana. S tem da po par km, ko se segreje (zaradi vročine motorja) vse dela BP.

Those who have never truly lived can never truly die!
Re: Subaru Outback '08 - DIESEL
Volje nimam, kaj dosti izbire ob hipoteki, dveh mulcih in trenutnih cenah avtov pa tudi ne. Moja pa, če nimava "tihih dnevov", itak samo zavija z očmi, ko pride beseda na Subaruja...


No, tole nisi rabil zdaj napisat...!


Those who have never truly lived can never truly die!
Re: Subaru Outback '08 - DIESEL
Razumem, vem kako zgleda ko se volan ne vrača. Vendar če volan ni trši, potem kardan ni krivec. Ker če bi bil kardan krivec, bi verjetno to konkretno občutil, vsaj sam sem tako občutil.Nightwish napisal/-a: ↑19. April 2023, 11:11Če si pozorno prebral, imam ravno obraten problem. In ne, ni zaznati zračnosti, ampak je problem z občutkom na volanu, ki v vročih mesecih (ponavljam, da tudi ne vsakokrat) ne vrača volana ob izhodih iz ovinkov v srednjo lego... Takrat tudi ni, da bi servo ne delal, ker je volan enako mehak. Težko je razložiti, če tega osebno ne izkusiš.![]()
OBD reader si nastavi, da ti kaže "long term fuel trim" in pa "short term fuel trim". Torej LTFT ali STFT.
Long term pomeni kaj je avto korigiral skozi daljše obdobje, ko je dlje časa zaznaval (ali vsakič ko je avto delal) da mu kje manjka ali viška hodi gorivo.
Ta korekcija gre lahko +-20% (če se ne motim).
Short term pa je trenutna korekrcija, glede na povratno zanko lambda O2 senzorja.
Prava korekkcija je long term + short term. Če je šoba v kurcu, mora biti LTFT korekrcija v akciji ter short term za tisto manjšo fluktuacijo.
Prav je, da to pregledaš tako na mestu kot med vožnjo. Ker te trimi se korigirajo skozi celotno območje vrtljajev in tudi delavne temperature.
Super je, če ti OBD pokaže "LTFT inj 1" itd za druge injektorje ločeno. To potem točno vidiš kateri injektor ima kakšno korekcijo in s tem lahko predvidiš zdravje injektorja.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....
Re: Subaru Outback '08 - DIESEL
Dobro, da imam ta teden dopust, si mi dal dela za dan ali dvaBackW00d napisal/-a: ↑19. April 2023, 11:18OBD reader si nastavi, da ti kaže "long term fuel trim" in pa "short term fuel trim". Torej LTFT ali STFT.
Long term pomeni kaj je avto korigiral skozi daljše obdobje, ko je dlje časa zaznaval (ali vsakič ko je avto delal) da mu kje manjka ali viška hodi gorivo.
Ta korekcija gre lahko +-20% (če se ne motim).
Short term pa je trenutna korekrcija, glede na povratno zanko lambda O2 senzorja.
Prava korekkcija je long term + short term. Če je šoba v kurcu, mora biti LTFT korekrcija v akciji ter short term za tisto manjšo fluktuacijo.
Prav je, da to pregledaš tako na mestu kot med vožnjo. Ker te trimi se korigirajo skozi celotno območje vrtljajev in tudi delavne temperature.
Super je, če ti OBD pokaže "LTFT inj 1" itd za druge injektorje ločeno. To potem točno vidiš kateri injektor ima kakšno korekcijo in s tem lahko predvidiš zdravje injektorja.


Those who have never truly lived can never truly die!
Kdo je na strani
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost