Tokrat Fory plinaš

Subarujev predstavnik razreda SUV
Odgovori
Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 2145
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: Tokrat Fory plinaš

Odgovor Avtor: LSlabe » 21. Februar 2021, 07:28

Hvala za namige, sem sicer že ogromno prelotal, pa vem, da če si ne vzameš dost časa, pa če nisi natančen boš ponavad še večji drek naredil, kot da bi samo žičke zavil skupaj pa z rumeno zelenim izolircem povil :-P
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 415
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: Tokrat Fory plinaš

Odgovor Avtor: ORLY » 21. Februar 2021, 08:58

Katera temperatura je optimalna, da lahko lotaš? Imam spajkalnik z nastavitvijo temperature pa me zanima, na katerih vrednostih narediš kvaliteten lot.
ignorance is bliss

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1353
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Tokrat Fory plinaš

Odgovor Avtor: aleks » 21. Februar 2021, 09:53

ORLY napisal/-a:
21. Februar 2021, 08:58
Katera temperatura je optimalna, da lahko lotaš? Imam spajkalnik z nastavitvijo temperature pa me zanima, na katerih vrednostih narediš kvaliteten lot.
Odvisno od lota in kaj lotaš. Eni majo pasto v sami žički, in ima lot tako nižje tališče. Drugi loti so brez paste, imajo posledično višje tališče. Nastavitev temperature konice je sicer bolj pomembna za lotanje čipov in drugih elementov z tankimi nožicami, ki jih lahko s previsoko temperaturo konice poškoduješ. Potem so pa še posebni loti, ki imajo zelo visoko tališče, recimo z deležem srebra. Če lotaš zgolj žice, bi jaz rekel da daj spajkalnik skor na polno brino. Če si pa v bližini konektorja iz plastike, lahko pa znižaš. Pod 180 nima velik smisla če ne lotaš glih vezij, ker boš dolgo grel. Ko lotaš skupaj žice, itak s konico ne tališ lota, ampak greješ žice tako dolgo, da je žica dovolj topla da stali lot, torej rabiš nekoliko več moči. Če lotaš komponente v vezje, seveda manj, ker so nožice dosti tanjše in se hitrej segrejejo. Za kako amatersko lotanje licna kablov pa kar nažgi konico na 300, sploh če maš preseke nad 1,5 mm2. Za kvaliteto lota je bolj kot temepratura konice pomembno, da sta oba dela ki ju želiš spojiti, segreta nad tališče lot žičke.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

Uporabniški avatar
Grizliboy
Uporabnik foruma
Prispevki: 759
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Tokrat Fory plinaš

Odgovor Avtor: Grizliboy » 21. Februar 2021, 10:20

Sam lotam zgolj z dodatkom cinol paste (pač malo paste na žico) predenj začnem cinit. Tako se cin lepo razleze in steče tudi globje med žičke. Brez cinol paste pa izgleda končni rezultat ko da bi bomba padla na njih, potem pa veliko sreče dobit skrčljivo cev čez.
Razne žice, ala debeline za zvočnike, cinim z od 250 do 300 stopinjami. Če glih ni cinjenje na licu mesta, si obvezno postavim dva držala da stojita žici pri miru dokler cinim ter da se cin ohladi.

Ps: Kje bi dobil "spužvico" za čiščenje konice ? Pri nekaterih modelih spajkalnikov je na vrhu posodica s to spužvico, da nahitro spucaš višek/umazan lot. Oziroma kako se ta "spužva" imenuje ?
Fotograf fotografira FOTOGRAFIJO, Slikar slika SLIKO.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 4361
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Tokrat Fory plinaš

Odgovor Avtor: BackW00d » 21. Februar 2021, 19:29

Doživljenska zaloga: https://www.aliexpress.com/item/32810927584.html

Verjetno dobiš tudi v konradu ali ic-elektroniki.

Tanka je zdaj ko je suha. Ko jo namočiš se razširi na tisto pravo debelino.
Boljši za uporabo je sicer tale: https://www.aliexpress.com/item/32917412650.html vendar jaz sem povsem zadovoljen tudi z gobico.

Lotaš lahko s 500 stopinjami, samo bo precej hitreje "pregorel" cin in bo lot ratal krhek. Pa večjo šanso imaš da uničiš komponente. Najmanj kar rabiš je okoli 270°C...jaz na nastavlivemu delam pri cca 320°C. Imam rad malce več šusa da hitreje prodrem v material z vročino.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 415
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: Tokrat Fory plinaš

Odgovor Avtor: ORLY » 22. Februar 2021, 08:20

BackW00d napisal/-a:
21. Februar 2021, 19:29


Lotaš lahko s 500 stopinjami, samo bo precej hitreje "pregorel" cin in bo lot ratal krhek. Pa večjo šanso imaš da uničiš komponente. Najmanj kar rabiš je okoli 270°C...jaz na nastavlivemu delam pri cca 320°C. Imam rad malce več šusa da hitreje prodrem v material z vročino.
:thup hvala
ignorance is bliss

Uporabniški avatar
rb320
Uporabnik foruma
Prispevki: 711
Pridružen: 10. Marec 2013, 13:36
Kraj: vrhnika

Re: Tokrat Fory plinaš

Odgovor Avtor: rb320 » 22. Februar 2021, 18:29

Sej zdej k si v karanteni boš skor novga forija skup zlozu 😉😁

Uporabniški avatar
LSlabe
Član Subaru kluba
Prispevki: 2145
Pridružen: 23. Avgust 2009, 12:31
Kraj: Vrhnika
Kontakt:

Re: Tokrat Fory plinaš

Odgovor Avtor: LSlabe » 22. Februar 2021, 19:19

Hehe, ja še 2 dni, ne bo ratalo vse. Amp sem sicer danes priklopu, ampak niso imel enih kablov, tko da sem zaenkrat samo sub skonektal...

Amortizerji in bremze pa pridejo čez ene 14 dni na vrsto. Pa še en dan se moram do Karlija zapeljat po kose.
What seems to be the Officer, problem?

Nč več turbo...

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost