Moj Hostar

Subarujev predstavnik razreda SUV
Odgovori
Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Moj Hostar

Odgovor Avtor: BackW00d » 02. Marec 2020, 17:18

15.marec že grize narahlo pod mizo...bo treba tole ekspeditivno začet reševat, če čmo že v marcu pokazat letne čevlje :)
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1175
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Moj Hostar

Odgovor Avtor: Kristijan » 02. Marec 2020, 18:05

Bost napisal/-a:
02. Marec 2020, 16:12
Kristijan napisal/-a:
16. November 2018, 15:31
Črni, črni.
Tale je od danes ...
a pokrovčke si z navadnim sprejem pihnil (plastika...)?
Moji grejo tud na barvaje v kratkem... temelj+črna, prašno...
Ja, ma niso dolg zdržali ... :mrgreen:
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Bost
Uporabnik foruma
Prispevki: 72
Pridružen: 28. November 2017, 13:51

Re: Moj Hostar

Odgovor Avtor: Bost » 02. Marec 2020, 18:34

s primerjem spodi al sm direkt sprej za 3€?
Se pa večkrat ponovi... :D

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1175
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Moj Hostar

Odgovor Avtor: Kristijan » 02. Marec 2020, 18:59

Ta prvi k mi je pod roke prišel :)
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Uporabniški avatar
Schudr
Uporabnik foruma
Prispevki: 335
Pridružen: 31. Januar 2017, 11:15
Kraj: Šentjanž (na Dolenjskem)

Re: Moj Hostar

Odgovor Avtor: Schudr » 04. Marec 2020, 07:50

Jst sm jih pihnu isto s prvim sprejem k je prisel pod roke, sem pa prej spucal pokrovcke najprej z razrecilom da je sla vsa siva dol, potem pa se enkrat z alkoholom pred barvanjem morem rect da se barva se kar drzi..
Boxer je zakon!

Bost
Uporabnik foruma
Prispevki: 72
Pridružen: 28. November 2017, 13:51

Re: Moj Hostar

Odgovor Avtor: Bost » 04. Marec 2020, 10:35

kako pa je bilo uspešno prašno barvanje platišč na stiku, kjer je manjša špranja (stik vertikalne in horizontalne plošče).
mene je možakar opozoril, da tam barva ne pride dobro notri (v špranjo) in zna čez kako leto rja ven tečt...

kaj bi bila arcnija za to? predhodno cinkanje? ;) potem je že bolje da vsaj s temeljem špricneš in dobro zaliješ?

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6742
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Moj Hostar

Odgovor Avtor: nebivedu » 04. Marec 2020, 15:46

Temelj, pa navadna črna mat in bo v redu.
Znanstveniki so ugotovili, da pes, ki voha rit drugega psa, prejme več informacij kot oseba, ki gleda nova24tv.

Uporabniški avatar
karel
Subaru Leone RX
Prispevki: 4956
Pridružen: 21. April 2006, 07:52
Kraj: zg.Savinjska

Re: Moj Hostar

Odgovor Avtor: karel » 04. Marec 2020, 19:00

Ni mi jasno kako pri nas to delajo vendar sem gledal postopek prašnega štrihanja v angliji.
Platišče najprej namočijo v kislino,da vse staro dol pade potem temeljito očistijo po potrebi speskajo in
nato platišče nekako priklopijo na elektriko in nanesejo prašno barvo,ki se nekako oprime platišča.
Nato gre zadeva v peč in pri kar visoki temperaturi se barva razlije povsod tako da ni šans da nebi prišla v vsako špranjo...
"If in doubt,flat out"
Colin McRae

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3909
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Moj Hostar

Odgovor Avtor: BackW00d » 04. Marec 2020, 22:42

Pri nas to delajo povsem isto. Navsezadnje lahko to delaš doma v pečici, pa še težko ni. Omejen si le z volumnom pečice. Načeloma platišče ne paše notri :)

Elektrika je zraven zato, da se barva oziroma barva v prahu "elektrostatično" oprime površine na debelo. Kjer je z prahom neizolirana površina, bo barva sama tja silila zaradi statične elektike. Torej z lahkoto dosežeš 100% pokritost z barvo.

Ob segrevanju v peči se prah utekočini in dokaj gosta barva ki nastane se zlije in zaradi vročine izjemno dobro sprime s površino. Hkrati zgladi rahle nepravilnosti predvsem zaradi gostote. In lahko se zgodi da v omenjenih špranjah ostane kaka "razpoka" iz katere se nato lahko začne cedit rjavina.
Zato je tako barvanje zelo trpežno in obstojno.

DIY: https://www.youtube.com/results?search_ ... er+coating

Poceni pištole za nanašanje z elektroniko vred: https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... =0&_sop=15
Barve dobiš poceni: https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... +gun+color

Zadevo po prašenju posušiš v pečici na 120-200°C v 10-40 minutah, odvisno od barve in željenega finiša. Če imaš veliko "pečico" lahko notri namečeš par kompletov platišč, če pa to doma delaš v ženini pečici za piškote pa boš pač pobarval le kako čeljust od zavor :thup :lolno
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
Schudr
Uporabnik foruma
Prispevki: 335
Pridružen: 31. Januar 2017, 11:15
Kraj: Šentjanž (na Dolenjskem)

Re: Moj Hostar

Odgovor Avtor: Schudr » 05. Marec 2020, 08:30

Bost, ce je prevodnost na samem kosu k ga strihajo pol more pokrit 100%

Isto se dela pr nas Karel postopki so isti in ce je vse tko k more bit je pokritost barve res 100%

Ce pa to delajo kot so men da so sle felge najprej na KTL barvanje in potem sele prašno.. Zato mam pa pikaste k so imeli smeti v banjah od KTLa..
Govorim seveda o prasno barvanih zeleznih felgah, kak je postopek za alu nimam pojma predvidevam da podoben.
Boxer je zakon!

Bost
Uporabnik foruma
Prispevki: 72
Pridružen: 28. November 2017, 13:51

Re: Moj Hostar

Odgovor Avtor: Bost » 05. Marec 2020, 10:33

Ja sej bomo vidli, morda je "opozoril" da se zavaruje ali pa da malo zapameti, čeprav je malo bedna fora...
gre pa za firmo Elstab - Prašno lakiranje, kateri naj bi imeli nekaj izkušenj... bomo vidli :)

Uporabniški avatar
rb320
Uporabnik foruma
Prispevki: 610
Pridružen: 10. Marec 2013, 13:36
Kraj: vrhnika

Re: Moj Hostar

Odgovor Avtor: rb320 » 05. Marec 2020, 16:31

Jst sm pelu feltne peskat barva ravnat k koritniku. Tam sam prašno barvajo

Uporabniški avatar
Schudr
Uporabnik foruma
Prispevki: 335
Pridružen: 31. Januar 2017, 11:15
Kraj: Šentjanž (na Dolenjskem)

Re: Moj Hostar

Odgovor Avtor: Schudr » 22. April 2020, 14:00

Pomoc druzba prosim,
Lucka CE se mi prizge in sicer ko se zacnes peljat navzdol in avto more bit segret da se to pojavi, ko pridem na ravnino ugasne ali ce pritisnem sklopko da padejo obrati na normal pod jurja.
Z kabli pod armaturo (pred ODB varjanta) sem prisel do spoznanja da je to napaka 24
received_582128409178022.jpeg
Najprej sem odstranil ISC ga ocistil z brake cleanerjem, ker je bil res zapacan, pobrišem kode se grem peljat se spet pojavi lucka, menjam ISC z drugim ista štorija. Ma kdo kak nasvet, idejo??
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.
Boxer je zakon!

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1106
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Moj Hostar

Odgovor Avtor: aleks » 22. April 2020, 16:26

ECU reset po menjavi ISC? https://www.scoobynet.com/general-techn ... lease.html
hi mate, just solved my 24 fault code.whilst the battery was connected i took the connector oof the idle control valve which threw the code.I disconnected battery for 1 hr to reset ecu and now code has gone.I have driven 50 miles since ecu reset and still no code.Hope this is your problem too.
Konektor in kabli so jasno v redi? Pomeril da ni kabl cvikan kje?
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

Uporabniški avatar
Kristijan
Član Subaru kluba
Prispevki: 1175
Pridružen: 14. December 2013, 10:41
Kraj: Goričko

Re: Moj Hostar

Odgovor Avtor: Kristijan » 22. April 2020, 20:35

Probaj še enkrat demontirat, pa prever če vse štima. Pa probaj dati ne vleče kje mimo. Meni je prav na ohišju iacv-ja vleku zrak...
Outback 2.5 07 & Forester S Turbo 99 :rock

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost