aleks in problemi s foresterjem

Subarujev predstavnik razreda SUV
Odgovori
aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 787
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: aleks in problemi s foresterjem

Odgovor Avtor: aleks » 15. December 2017, 10:05

praviš drago?
ne vem no, 170 do 190 funtov za komplet vse tri verige, oziroma kit z zobniki, šponarji, ki vsebuje skup 18 komadov ... to je 30€ cenej kot sem dal jaz za kit od skf za forija za veliki servis, (250€) pa ne vem če je not 5 ali 6 komadov ...
jaz sicer mislim da je vakuumska v riti, ker v štandgasu nihajo vrtlaji. ampak če se že odpre, valjda menjaš vse.

https://www.ebay.co.uk/itm/For-Nissan-A ... 1684094431
https://www.ebay.co.uk/itm/NISSAN-X-TRA ... 1507249270

Uporabniški avatar
NoFEAR
Administrator
Prispevki: 3341
Pridružen: 19. April 2006, 14:31

Re: aleks in problemi s foresterjem

Odgovor Avtor: NoFEAR » 15. December 2017, 13:51

Vidim, da imamo vsi iste probleme... :mrgreen:

Ne vem, jaz pri pogonskih verigah ne zaupam nekim no-name firmam, tudi če piše da je 1 leto garancije. Pa računaj še strošek menjave, ker ni malo dela, je treba podret skoraj pol motorja. Vakum veriga je ravno na nasprotni strani motorja kot pogonska...

To, da nihajo obrati v prostem teku, pa bo kriv regulator črpalke goriva. Menja se obvezno skupaj s fitrom goriva, pa potreben je računalniški reset sistema, ki ti ga naredijo na pooblaščencu. Cena? Glej in se čudi... :annoy

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 787
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: aleks in problemi s foresterjem

Odgovor Avtor: aleks » 15. December 2017, 15:55

NoFEAR napisal/-a:
15. December 2017, 13:51
Vidim, da imamo vsi iste probleme... :mrgreen:

Ne vem, jaz pri pogonskih verigah ne zaupam nekim no-name firmam, tudi če piše da je 1 leto garancije. Pa računaj še strošek menjave, ker ni malo dela, je treba podret skoraj pol motorja. Vakum veriga je ravno na nasprotni strani motorja kot pogonska...

To, da nihajo obrati v prostem teku, pa bo kriv regulator črpalke goriva. Menja se obvezno skupaj s fitrom goriva, pa potreben je računalniški reset sistema, ki ti ga naredijo na pooblaščencu. Cena? Glej in se čudi... :annoy
glej, pri nissanu se načeloma ne menja verig za OEM pri menjavi, ker so OEM prešvoh. značilno je to pri navarah in pathfinderju, kjer se namesto enoredne OEM vgradi ojačen dvoredni ponaredek. pa še ceneje je. ne vem zakaj pri enem švohnej motorju, ki že ima dupleks motorne verige, ne bi zadostovalo od proizvajalaca, ki dela ojačene za 25 serijo motorja. za ponarejene dvoredne komplete še nisem slišal da bi povzročile lome motorja, za OEM pa že. ravno nasprotno, ojačeni ponaredki so rešili marsikater nissanov motor.

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 787
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: aleks in problemi s foresterjem

Odgovor Avtor: aleks » 15. December 2017, 16:08

NoFEAR napisal/-a:
15. December 2017, 13:51
To, da nihajo obrati v prostem teku, pa bo kriv regulator črpalke goriva. Menja se obvezno skupaj s fitrom goriva, pa potreben je računalniški reset sistema, ki ti ga naredijo na pooblaščencu. Cena? Glej in se čudi... :annoy
How to do a Nissan fuel pump reset (ne rabiš sploh testerja, to se uredi s pedalom za gas)


"don't buy the suction control valve from nissan"

ne vem zakaj bi se moral čudit. vse skupaj vzame 2 minuti za reset, brez kakršnega koli orodja ... desna noga, če jo maš, pa kluč od avta :clap
zdaj že moram vprašat, če ti nisi slučajno avtomehanik, in to morda pri nissanu ali renaultu?

Uporabniški avatar
NoFEAR
Administrator
Prispevki: 3341
Pridružen: 19. April 2006, 14:31

Re: aleks in problemi s foresterjem

Odgovor Avtor: NoFEAR » 15. December 2017, 16:23

aleks napisal/-a:
15. December 2017, 15:55
glej, pri nissanu se načeloma ne menja verig za OEM pri menjavi, ker so OEM prešvoh. značilno je to pri navarah in pathfinderju, kjer se namesto enoredne OEM vgradi ojačen dvoredni ponaredek. pa še ceneje je. ne vem zakaj pri enem švohnej motorju, ki že ima dupleks motorne verige, ne bi zadostovalo od proizvajalaca, ki dela ojačene za 25 serijo motorja. za ponarejene dvoredne komplete še nisem slišal da bi povzročile lome motorja, za OEM pa že. ravno nasprotno, ojačeni ponaredki so rešili marsikater nissanov motor.
Nisem napisal, da je treba kupiti OEM. Napisal sem, da ne zaupam no-name ponaredkom, kot sta tadva iz tvojih linkov. Pri enem celo piše, da je OEM quality, za katero praviš, da je zanič... ;P Za preverjene proizvajalce ni problema, ampak tam ponavadi cena ni bistveno drugačna od OEM delov.

aleks napisal/-a:
15. December 2017, 16:08
How to do a Nissan fuel pump reset (ne rabiš sploh testerja, to se uredi s pedalom za gas)


"don't buy the suction control valve from nissan"

ne vem zakaj bi se moral čudit. vse skupaj vzame 2 minuti za reset, brez kakršnega koli orodja ... desna noga, če jo maš, pa kluč od avta :clap
zdaj že moram vprašat, če ti nisi slučajno avtomehanik, in to morda pri nissanu ali renaultu?
Vse lepo in prav, ampak pri meni ta reset ne deluje. Probal večkrat. Dokler ni bil avto na servisu priklopljen na njihov tester, so bile težave, po tistem jih ni bilo več. Mogoče boš imel ti več sreče...

In ne, nisem mehanik. Če je le možno, se jih na daleč izogibam... :lol:

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 787
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: aleks in problemi s foresterjem

Odgovor Avtor: aleks » 15. December 2017, 17:29

avto ni moj, danes sem ga vrnil. naprej me vozi prezikušen korejski izdelek. kar se pa tiče videov, jaz ti povem, da so me jutube že parkrat izvlekle iz šrauferskih zagat. ne vem zakaj bi to moralo delat na angleškem modelu, na slovenskem pa ne. velik teh krip se po afriki in južni ameriki vozi, pa dvomim da bi moral za vsako jajco tester bit priklopljen, ker sicer bi stalo pol teh avtov že pokrepanih po skednjih in lopah. lahko pa da imaš ti kak novejši firmver, ki tega ne podpira, ampak to dvomim. neka procedura za zasilni reset mora bit vgrajena, to je praktično pri vseh elektronskih napravah.

kar se pa tiče ponaredkov, tudi če ne ustrezajo tvojim standardom, nova ponarjena ketna je gotovo boljša od stare raztegnene.

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 787
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: aleks in problemi s foresterjem

Odgovor Avtor: aleks » 15. December 2017, 17:44

tole sem še našel, ista rpocedura, dela vsem na angleškem forumu:


"to carry out the reset carry out the following

Turn ingnition on so all dash lights come on.

Wait 3 seconds

PUMP accelerator pedal 5 times within 5 seconds....

with foot now OFF accelerator wait 7 seconds...

After 7 seconds press and hold down accelerator pedal for 10 seconds...

Atfer 10 seconds the Engine Managment Light will start to flash, at this point remove foot from accelerator.

the Nav is now in diag mode, so let the EML flash for a bit. then press and hold the accelerator pedal down for more than 10 seconds..this will then reset ECU and fuel pump etc......and put them into learning mode."

pa vsa vrata morajo bit zaprta, menda je to važno.

Uporabniški avatar
NoFEAR
Administrator
Prispevki: 3341
Pridružen: 19. April 2006, 14:31

Re: aleks in problemi s foresterjem

Odgovor Avtor: NoFEAR » 15. December 2017, 18:46

Hočeš reči, da ne more biti razlike med angleškim in slovenskim modelom? Zanimiva teorija... :mrgreen:

Mimogrede, procedura na videu in tista na angleškem forumu nista čisto enaki. Tudi avto na videu je drug. Kljub temu sem probal obe varianti. Nekje sem zasledil še, da mora biti motor ogret na delovno temperaturo. Probal tudi to, pa ni bilo nikakršne razlike. Ko so na servisu kliknili na magični gumbek in opravili reset in nastavitev sistema, so težave izginile. Sicer sem jim s težkim srcem odkartal tisti kupček evrov, ki so si ga vzeli, ampak zdaj se vsaj vozim brez motenj. Tako to je. Vsak pač po svojih standardih servisira in ima temu posledično toliko manj ali toliko več težav... :th

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 787
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: aleks in problemi s foresterjem

Odgovor Avtor: aleks » 15. December 2017, 19:59

teh par avtov, ki se prodajo v sloveniji je dobesedno nerelevantnih. ne bojo menda šli dajat ekstra kompliciran firmver samo na teh par, ki se pri nas prodajo ... to težko verjamem, no. sicer ta ki sem ga imel par dni ni slovenski, tko da bi mogoče po tvoji teoriji bol kompliciranega firmvera ekstra za slovence vseeno šlo? a ni možnosti da je bil tvoj kdaj flešan s kakim neoriginalnim, pa mogoče zato ne gre?

Uporabniški avatar
NoFEAR
Administrator
Prispevki: 3341
Pridružen: 19. April 2006, 14:31

Re: aleks in problemi s foresterjem

Odgovor Avtor: NoFEAR » 15. December 2017, 20:35

Ne pravim, da je firmware drugačen izključno samo za slovenski trg, pač pa da so razlike med angleškimi in evropskimi izvedbami. Pa še po evropi so razlike glede na tržišče. Konec koncev se angleške izvedbe tudi drugače imenujejo. Probaj v evropi najti recimo Aventuro, SVE ali Spec-T.

Če bi bil moj ECU flešan, bi najbrž imel tudi servis težave z dostopom, kajne? Pa se je njihov tester čisto normalno priklopil in izvedel vse operacije. Sem jim gledal pod prste, ker me je zanimalo...

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 787
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: aleks in problemi s foresterjem

Odgovor Avtor: aleks » 15. December 2017, 21:49

bodi kakor hoče. jaz še vseeno mislim da neka zasilna procedura bi morala obstajat. v glavnem velik sreče, jaz grem starga foresterja spet za par 100 € pošravfat. če je človk prisiljen met avto da lahko gre sploh delat, pa da še dober pogon rabi zarad snega, je avtomatsko zgleda revež ...

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 787
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: aleks in problemi s foresterjem

Odgovor Avtor: aleks » 28. December 2017, 16:55

danci1973 napisal/-a:
14. December 2017, 13:43
Znani so tudi primeri, da se je zlomila vilica...

https://photos.smugmug.com/MotoIQ/Tech/ ... tion-L.png
... iiiin, zmagovalec je danči! jasno, da edina reč ki je pred menjavo nisem naročil, je vilica. kukala mi majka.

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 787
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: aleks in problemi s foresterjem

Odgovor Avtor: aleks » 29. December 2017, 10:14

To pot sreča, vilico je imel Kržič iz Vrhnike na zalogi ... slabih 31€. Ampak vseeno sem dal zamenjat še lamelo, košaro, potisni ležaj. Glede na to koliko je dela s podiranjem, je bolje da je vsaj znotraj vse zamenjano. Vgrajeni komplet je bil LUK, mehanik pravi da niti ni videt posebne obrabe, celo košara naj bi bila še v redu. Komplet za menjavo je tudi LUK, se pravi enako kot je bilo vgrajeno pred cca 110.000 km. Pomenjani so tudi cilindri, (dajalnik nov v celoti, pomožni: nov batek, gumica in fedrček) je bilo že črno olje. Tko, da kar je še oriđinal je sam še cevka ... ostalo vse pomenjano.
Se pa je med vožnjo k mehaniku oglasil vsaj eden od zadnjih ležajev (spet).

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3556
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: aleks in problemi s foresterjem

Odgovor Avtor: BackW00d » 30. December 2017, 11:43

Tebi se zdi da je veliko podiranja? Pa sploh nimaš turbo subaruja?
Pa ta tvoj motor spraviš ven izpod havbe v 2h urah ziher. Sploh ni nobene panike. Par stvari daš dol, vsi vijaki so dostopni, 123 pa je motor na delovnem pultu.

Pri Ford Mondeu mk2 smo trije rabili 4.5h da smo spravili lamelo ven, pa smo vsi vedeli kaj delamo!
Montaža je nato vzela dobre 4h....
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost