Forester 2.0X 2004

Subarujev predstavnik razreda SUV
Odgovori
Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3564
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester 2.0X 2004

Odgovor Avtor: BackW00d » 28. Oktober 2019, 18:39

stari tole je nora idedja.....nikoli mi ni kanilo na pamet...

Dejansko umazanija naredi tkanino v pasu tršo in ta se težje navija v majhen kolut ker jo umazanija "zavira" in ji ne pusti spreminjat oblike iz ravne v navito :th :th
Madona...tole pije vodo ej!

Sam sem že probal s silikonskim sprejem špricat po unem držalo na vrhu in je mal pomagalo...par dni.
Tole probam v kratkem!!!
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
ORLY
Uporabnik foruma
Prispevki: 106
Pridružen: 14. December 2018, 19:30

Re: Forester 2.0X 2004

Odgovor Avtor: ORLY » 28. Oktober 2019, 20:44

BackW00d napisal/-a:
28. Oktober 2019, 18:39
stari tole je nora idedja.....nikoli mi ni kanilo na pamet...

Dejansko umazanija naredi tkanino v pasu tršo in ta se težje navija v majhen kolut ker jo umazanija "zavira" in ji ne pusti spreminjat oblike iz ravne v navito :th :th
Madona...tole pije vodo ej!

Sam sem že probal s silikonskim sprejem špricat po unem držalo na vrhu in je mal pomagalo...par dni.
Tole probam v kratkem!!!
Točno to! Zakaj se vsak pas, ki gre težko nazaj tudi zvija pred vstopom v notranjost?

Uporabniški avatar
subson
Uporabnik foruma
Prispevki: 107
Pridružen: 14. Februar 2018, 12:43

Re: Forester 2.0X 2004

Odgovor Avtor: subson » 01. November 2019, 12:41

pasovi rešeni, meglio in voda pa namoceno cez noc, zjutraj obrisal in voila, zadeva špila!

Naslednji problem je moč motorja, smo to že kaj predebatirali? 🤭 ce odklopim akomulator cez noc, alpa urco, avto 20 km dela lepo, potem pa zgubi na moci pod 2000 obratov, ko pride na 2000 obcutno potegne.. zadeva je zelo moteca ker moram velikokrat v kaksen klanec s prvo ker druga enostavno ne vlece, v taisti klanec po odklopu in priklopu akomulatorja avto pelje z 2. brzino brez problema. Napake racunalnik ne pokaze nobene napake.. je kaksna finta da se da kaj spucat kot se da npr motorcek prostega teka? Loputo sem že očistil lani...
Če bi bil vedež, nebi bil revež :smrk

Uporabniški avatar
Grizliboy
Član Subaru kluba
Prispevki: 436
Pridružen: 02. Maj 2018, 13:53
Kraj: Logatec
Kontakt:

Re: Forester 2.0X 2004

Odgovor Avtor: Grizliboy » 01. November 2019, 13:01

Pri pasovih je fajn, da jih posušiš s fenom, drugače se ti nabera kondenz spodaj v škatli. :th
Fotograf fotografira FOTOGRAFIJO, Slikar slika SLIKO.

:top: Šele ko se nehaš obremenjevati s porabo, se začne veselje in zabava. :twisted:

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3534
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Forester 2.0X 2004

Odgovor Avtor: danci1973 » 01. November 2019, 13:39

subson napisal/-a:
01. November 2019, 12:41
Naslednji problem je moč motorja, smo to že kaj predebatirali? 🤭 ce odklopim akomulator cez noc, alpa urco, avto 20 km dela lepo, potem pa zgubi na moci pod 2000 obratov, ko pride na 2000 obcutno potegne.. zadeva je zelo moteca ker moram velikokrat v kaksen klanec s prvo ker druga enostavno ne vlece, v taisti klanec po odklopu in priklopu akomulatorja avto pelje z 2. brzino brez problema. Napake racunalnik ne pokaze nobene napake.. je kaksna finta da se da kaj spucat kot se da npr motorcek prostega teka? Loputo sem že očistil lani...
Nekako me to spominja na težave, ki jih je imel moj prejšnji Legacy (2.0R 121kW) in vsaj še ena Impreza - mislim, da je to problem Hitachi / Unisia-Jecs računalnikov, ki imajo preobčutljiv sistem za zaznavanje klenkanja in potem že ob 'normalnih' zvokih motorja zmanjšuje predvžig...

Sicer, če se prav spomnim, je pri Imprezi je bila še dodatna frka z nekim senzorjem zračnega pritiska, ki je menda kar na tiskanem vezju računalnika in z leti začne bluzit...

Pri meni je v veliki meri pomagala posodobitev software-a računalnika, lastnik Impreze pa je šel še korak dlje in je računalnik poslal k enemu tipu, ki jih predeluje in odpravlja prav te napake. Spomnim se tudi, da je veliko informacij našel pri Poljakih (verjetno na raznih forumih) - če je še na forumu, bo morda sam povedal kaj več o tem...


Nekak 'workaround' naj bi bil, da knock senzor podložiš z nečim, kar bi zvoke, ki jih knock sensor sprejema, malo zadušilo in s tem zmanjšalo občutljivost. Bral sem o tem, da so ljudje dajali med blok in senzor podložke iz plute ('cork'), bakrene podložke / tesnila, ...

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3564
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester 2.0X 2004

Odgovor Avtor: BackW00d » 01. November 2019, 17:50

Za test bi lahko naprimer po teh 20 kilometrih, ko avto že začne "slabše" delat odklopil knock senzor in ga le nekako ozemljil. En vodnik na maso avta + na vijak od knock senzorja pa ga pustiš nekje bingljati...

Druga opcija je narediti reset in potem nekih 50 km vozit s "spetriganim" knock senzorjem v zraku. Da vidiš če ga dejansko zmoti knock senzor ki mu daje napačne podatke.

Seveda se brez priklopljenega knock senzorja ni pametno na hard vozit, saj lahko narediš škodo na motorju. Vendar če bi nekako normalno z do 50% gaza vozil, bi načeloma ne prihajalo do teh situacij da bi avto sploh lahko klenkal.

Tretja opcija je da rukneš knock senzor ven, da javi napako in voziš brez njega. Verjetno avto potem dela v nekih "varnih" okvirih, ki bi znali biti boljši od teh napačno korigiranih.

No nekaj opcij imaš...

Kar se tiče zračnega pritiska...Danci, je to en izmed paramterov ki jih preko OBD lahko vidiš? Ali rabiš prav subaru "marky" diagnostiko?
Tam hitro vidiš če v teh 20km javlja nek bolan pritisk.... itak zdrav pritisk je nekje me 920-1070mbar. Če bi tam videl da javlja neke blesave pritiske aka 800mbar ali nekaj izven okvirjev normalnega pritiska, lahko takoj sumiš da je to krivec.
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Uporabniški avatar
subson
Uporabnik foruma
Prispevki: 107
Pridružen: 14. Februar 2018, 12:43

Re: Forester 2.0X 2004

Odgovor Avtor: subson » 02. November 2019, 11:44

Pri markyu sem že bil, nisva odkrila nič. Tud avto je čudežno tiste pol ure laufal normalno... A je lahko tud knock senzor zanic mogoce, da narobe šofira motor..?
Če bi bil vedež, nebi bil revež :smrk

Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator
Prispevki: 6238
Pridružen: 22. April 2006, 16:08
Kraj: Črnuče

Re: Forester 2.0X 2004

Odgovor Avtor: nebivedu » 02. November 2019, 12:18

Odklopi ga in probaj voziti brez. CE lučko bo prižgal, ampak boš vseeno videl, če deluje enako. Mam nekaj knock senzorjev naročenih s kitajske, ampak jih z bicikli dostavljajo, pa jih čakam že ene 2 meseca, če ne več.
Ko nekaj začneš in ko spoznaš, da ti je zelo všeč, dokončaj. Če pa spoznaš, da čutiš odpor, zamenjaj in pojdi drugam. Bolje izgubiti eno leto kot pa vztrajati v nečem, kar te ne veseli.

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3534
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Forester 2.0X 2004

Odgovor Avtor: danci1973 » 02. November 2019, 12:34

subson napisal/-a:
02. November 2019, 11:44
Pri markyu sem že bil, nisva odkrila nič. Tud avto je čudežno tiste pol ure laufal normalno... A je lahko tud knock senzor zanic mogoce, da narobe šofira motor..?
Da, knock senzor je lahko zanič.

Uporabniški avatar
subson
Uporabnik foruma
Prispevki: 107
Pridružen: 14. Februar 2018, 12:43

Re: Forester 2.0X 2004

Odgovor Avtor: subson » 04. November 2019, 08:23

BackW00d napisal/-a:
01. November 2019, 17:50
Za test bi lahko naprimer po teh 20 kilometrih, ko avto že začne "slabše" delat odklopil knock senzor in ga le nekako ozemljil. En vodnik na maso avta + na vijak od knock senzorja pa ga pustiš nekje bingljati...
Mi lahko mal bolš razlozis tole blendiranje senzorja prosim..
Če bi bil vedež, nebi bil revež :smrk

Uporabniški avatar
strumf666
Član Subaru kluba
Prispevki: 3480
Pridružen: 17. Julij 2007, 20:04
Kraj: Krško

Re: Forester 2.0X 2004

Odgovor Avtor: strumf666 » 04. November 2019, 09:15

Odvijači ga od motorja pa s kakšno cunjo ovij, da ne bo prenosa zvoka in vibracij z motorja na knock senzor; potem se pa zapelji na testno vožnjo.
Tisti del o odklapljanu lahko preskočiš, ker motornega računalnika ni tako enostavno okoli prinest, da bi rabil samo ozemljit ali na +12V priklopit na konektor namesto knock senzorja.

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 792
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Forester 2.0X 2004

Odgovor Avtor: aleks » 04. November 2019, 11:31

Kondenzator 3,3 nF paralelno na signal, to sem dal jaz. Ker sem se bal za senzor, sem kupil takega s kitajske za 2€. Ne mrkne in tudi CE lučke ni. Kak kondi bi še moral met na zalogi. Mnenja o delovanju te "nadgradnje" knock senzorja so zelo deljena, pri meni funkcionira 100%.

2017 smo to debatirali, najprej kondlc paralelno na KS, in reset ECU:
Gec napisal/-a:
13. Oktober 2016, 22:03
Dakle izgleda da ovaj kondenzator spojen paralelno sa knock senzorom radi posao. Motor lijepo vuče bez trzanja. Nema pada snage, prije je nakon 100 km izgubio bar 50 ks i vukao se kao krava, sad ga je gušt voziti :c
[/quot]
Gec napisal/-a:
15. November 2016, 18:56
FORY napisal/-a:Ok, naslednji teden sem naročen na servis. Javim kako bo. Kaj pa na neki ameriški internetni strani sem zasledil da nekateri premaknejo mesto kock senzorja videti je na sliki par cm stran na bloku luknja kjer bi se dalo pritrditi senzor? Ima kdo izkušnje? Ali nov senzor kaj pomaga?
Moj ti je savjet da otiđeš v pooblaščeni servis da naprave kvalitetnu dijagnostiku i provjere da li imaš zadnjo verzijo softwera, ukoliko nemaš onda će ti staviti. To zna otkloniti navedene probleme ako nešto drugo nije uzrok problema naravno. Meni je novi softwer riješio 50% a ostatak kondenzator od 3,3nF paralelno spojen sa knock senzorom. To je sada potpuno drugi auto, ide kao zmaj i troši oko 2L plina manje nego prije.
aleks napisal/-a:
09. Januar 2017, 07:41
elektrolitski ne bo zdržal vročine, keramični naj bo, je tudi cenejši. vzemi klasično izvedno, SMD je premajčken za ročno lotanje.
http://www.ebay.de/itm/381374930892?_tr ... EBIDX%3AIT
spojiš ga paralelno s senzorjem. senzor odvij preglej kabel od senzorja, katera žila je za signal in nekje na poti do konektorja to žilo olupiš za cca 10 mm (je malo sitno, ampak lepo potrpežljivo in počasi lupi izolacijo z ostrim nožkom, olfo, - s posebnimi lupilnimi kleščami gre še lepše). pazi, če je žila za signal oplaščena proti motnjam (na mojem je bila), moraš razmakniti prvo izolacijo, potem porezati mrežico za oplaščenje (vzami male ostre škarjice/kleščice), in porezati še drugo izolacijo. na oguljeni del signalne žile prilotaš kabelček, na tega en krak kondija, in na drugi krak kondija spet kabelček. vse skupaj zabužirkaš/poviješ, da ne bo kak kurcšlus. na prosti kabelček sem jaz naprešal ušesce (ni mus, je pa fajn) in speljal na najbližjo maso. ko boš priklapljal kondijevo maso glej, da ne bodo kabli našponani zato odščipni kabel na drugem kraku kondija šele ko njadeš primerno maso.
preden senzor priklopiš moraš povedat ECU-ju da je nekaj novega, se pravi brez staknjenega konektorja senzorja enkrat daš kontakt (ne zaganjaj motorja) in ga spet odvzameš, nato priklopi konektor in vozi miško. vse skupaj nimaš pol ure za delo.

če rabiš kondlc jih mam jaz viška (manj kot 10 jih ni naprodaj, pa itak jih 10 komadov stane manj od 1,5€)
Gec napisal/-a:
08. Januar 2017, 22:51
Prijatelju, resetiraj ECU na način da otpojiš klemu akumulatora i stisneš kočnicu par puta. Nakon pola sata vrati klemu i vozi, ako ne cuka jedno vrijeme onda imaš problem kao što sam i ja imao. Ništa više ne mijenjaj jer trošiš novce bez veze. Resetiraj ECU i paralelno sa knock senzorom spoji kondenzator 2,2-3,3 nF i nemaš više problema. Svaka svečka ima svojo bobino, ukoliko cuka odmah nakon reseta onda moraš tražiti kvar po redu, mogu biti svečke, bobine, senzori, itd.
Pojav je menda nekakšen "false knock". Kondenzatorjev imam sigurno še kaj sam najt jih moram, ta reč je drobna.

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost