Forester SG5 primanjkovanje moči in gretje kabine

Subarujev predstavnik razreda SUV
Uporabniški avatar
subson
Uporabnik foruma
Prispevki: 115
Pridružen: 14. Februar 2018, 12:43

Re: Forester SG5 primanjkovanje moči in gretje kabine

Odgovor Avtor: subson » 18. December 2018, 15:04

strumf666 napisal/-a:
18. December 2018, 15:02
Tole je motorček prostega teka.
ja, ker mi je tudi v prostem teku avto lavfal od 1100 obratov pa do 600-700, kakor se je odločil, tole sem samo uspud očistil in sedaj je mir..
Če bi bil vedež, nebi bil revež :smrk

tadej89
Uporabnik foruma
Prispevki: 54
Pridružen: 23. Februar 2018, 07:04
Kraj: Podčetrtek

Re: Forester SG5 primanjkovanje moči in gretje kabine

Odgovor Avtor: tadej89 » 26. April 2020, 21:04

Evo, pol letu in pol občasnega je*anja z avtom, tuhtanja, gruntanja,prebiranja in učenja interneta na pamet, spoznavanja in raziskovanja foresterja, preklinjanje, obupovanja,.... mi je uspelo rešit problem, da avto začne vlect že v nizkih obratih... Se pravi od 1000rpm naprej in potem zvezno naprej, brez sunka pri cca. 2200rpm. Uspešno laufa že 2 meseca😋😁😁😁


Edin ventilacijo se moram zdaj na študirat 🤪🤔

simon1977
Uporabnik foruma
Prispevki: 116
Pridružen: 25. November 2017, 18:48

Re: Forester SG5 primanjkovanje moči in gretje kabine

Odgovor Avtor: simon1977 » 26. April 2020, 21:30

Kako si resil simptom "brce"?

tadej89
Uporabnik foruma
Prispevki: 54
Pridružen: 23. Februar 2018, 07:04
Kraj: Podčetrtek

Re: Forester SG5 primanjkovanje moči in gretje kabine

Odgovor Avtor: tadej89 » 26. April 2020, 23:50

Menjal sem knock sensor, potem svečke ene, druge,... preveril lambdo,... Isto. Za javljanje CE lučke je bil kriv IACV, ki sem ga menjal, naredil idle relearn, ampak nič bolj, potem sem tako na nekem tujem, kot na tem forumu zasledil podatek o vzporedni vezavi 3 mikro farade velikega kondenzatorja na knock sensor... Vzamem star knock in hitr vklopit "lot koln", olupit kable, prilotat en del kondenzatorja na žičko od senzorja, na drug del kabel z "kabel šuhom",fajn izolira in nov knock odmontirat in starega "updatanga" zmontirat, novi kabel pa vezat direkt na maso.... Naredim Idle relearn in zadeva funkcionira že 2 meseca.... Seveda nisem kar objavil, ker sem hotel naredit test in preverit ali bo zadeva laufala samo 100km in bo potem isto, ali bo zdržalo 3000+ km....

simon1977
Uporabnik foruma
Prispevki: 116
Pridružen: 25. November 2017, 18:48

Re: Forester SG5 primanjkovanje moči in gretje kabine

Odgovor Avtor: simon1977 » 27. April 2020, 08:09

Imas kak link z tega foruma...problema.
Jaz bi probal to...sam z tvojega odgovora se ne razumem gih kaj :prsvr

Uporabniški avatar
danci1973
Član Subaru kluba
Prispevki: 3691
Pridružen: 05. Januar 2007, 14:25
Kraj: Maribor, Slovenia
Kontakt:

Re: Forester SG5 primanjkovanje moči in gretje kabine

Odgovor Avtor: danci1973 » 27. April 2020, 10:34

Jaz sem o tem bral na http://www.romraider.com/forum/viewtopi ... 6&start=30. S kondenzatorjem zmanjšaš ('oslabiš') signal, ki ga ECU dobi na svojem vhodu.

Če imaš knock senzor, ki ima samo eno žico, je zadeva enostavna - kondenzatorček vežeš med to žico in maso (masa je lahko motor, karoserija, ...).

Če imaš pa dvo-žični senzor, rabiš upor in 2 kondenzatorja.

knock_sensor_capacitor.jpg
Pri tej drugi varianti lahko z različnimi vrednostmi kondenzatorja dosežeš različno slabljenje signala:

C1=1000 pF, C2=510 pF - slabljenje 50%
C1=510 pF, C2=680 pF - slabljenje 33%
C1=330 pF, C2=750 pF - slabljenje 25%
C1=270 pF, C2=820 pF - slabljenje 20%
Nimate dovoljenj za ogled prilog tega prispevka.

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3906
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester SG5 primanjkovanje moči in gretje kabine

Odgovor Avtor: BackW00d » 27. April 2020, 12:54

V primeru N/A motorja me nebi bilo strah tega namontirat....pri turbaku pa bi kar malce kolebal.
V kombinaciji z 95 oktancem je pomoje igračkanje s Knock senzorjem kar zmagovalna kombinacija = :-3e :blast

Je kdo dal to na turbaka? Je kaj razlike? Predvidevam sicer da je turbak spodaj mrtev predsem zarad katastrofalne kompresije in turbinskega/interkulerskega restriktorja v sesalnem delu, dokler turbo ne začne delat to je tam od 1000-2000..
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

tadej89
Uporabnik foruma
Prispevki: 54
Pridružen: 23. Februar 2018, 07:04
Kraj: Podčetrtek

Re: Forester SG5 primanjkovanje moči in gretje kabine

Odgovor Avtor: tadej89 » 27. April 2020, 19:33

simon1977 napisal/-a:
27. April 2020, 08:09
Imas kak link z tega foruma...problema.
Jaz bi probal to...sam z tvojega odgovora se ne razumem gih kaj :prsvr
Poglej temo Forester 2.0X 2004, stran 6

tadej89
Uporabnik foruma
Prispevki: 54
Pridružen: 23. Februar 2018, 07:04
Kraj: Podčetrtek

Re: Forester SG5 primanjkovanje moči in gretje kabine

Odgovor Avtor: tadej89 » 27. April 2020, 20:02


tadej89
Uporabnik foruma
Prispevki: 54
Pridružen: 23. Februar 2018, 07:04
Kraj: Podčetrtek

Re: Forester SG5 primanjkovanje moči in gretje kabine

Odgovor Avtor: tadej89 » 29. April 2020, 21:05

BackW00d napisal/-a:
27. April 2020, 12:54
V primeru N/A motorja me nebi bilo strah tega namontirat....pri turbaku pa bi kar malce kolebal.
V kombinaciji z 95 oktancem je pomoje igračkanje s Knock senzorjem kar zmagovalna kombinacija = :-3e :blast

Je kdo dal to na turbaka? Je kaj razlike? Predvidevam sicer da je turbak spodaj mrtev predsem zarad katastrofalne kompresije in turbinskega/interkulerskega restriktorja v sesalnem delu, dokler turbo ne začne delat to je tam od 1000-2000..
A imajo turbaki tud podoben simptom? Ok, se zastopi da je prisotna "turbo luknja", ampak na N/A motorju je pa cisti obup do cca.2200 rpm...slabs ko da bi imel od Marutija motor not 😁

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3906
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester SG5 primanjkovanje moči in gretje kabine

Odgovor Avtor: BackW00d » 29. April 2020, 21:36

Ne bi rekel da je obup, ampak se mi zdi, da je vsakič drugače odziven tam pod 2000....kaj pa vem. To je tisti "rit-občutek" ko ti da subjektivno mnenje, ki nikakor ne more bit empirično.

Nevem, a kaka diagnostika prikazuje zamik predvžiga?
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

tadej89
Uporabnik foruma
Prispevki: 54
Pridružen: 23. Februar 2018, 07:04
Kraj: Podčetrtek

Re: Forester SG5 primanjkovanje moči in gretje kabine

Odgovor Avtor: tadej89 » 29. April 2020, 21:40

Po diagnostiki vse bp..sem bil tud pri Loncariću, preveril vse, menjal nek senzor (mislim da senzor prostega teka) in rekel da zdaj pa gre...in je slo, nadaljnih 100 km 😳


Glede na tist zapis iz foruma, ce so tuljave ok, kabli ok, svecke ok, tazadn software, pol je se edina resitev z oslabitvijo signala knocka. Ker americani, sem zasledil, ga tudi prestavljajo na drugo lokacijo....kar je pa meni mal tak tak

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1102
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Forester SG5 primanjkovanje moči in gretje kabine

Odgovor Avtor: aleks » 29. April 2020, 22:03

Še imam ene 5 kondenzatorjev 3.3 nano, če bi rad probal. Podarim dva za probo, pošlji naslov na ZS da vržem v kuverto.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

aleks
Uporabnik foruma
Prispevki: 1102
Pridružen: 09. Marec 2011, 07:56
Kraj: Ravno Brdo

Re: Forester SG5 primanjkovanje moči in gretje kabine

Odgovor Avtor: aleks » 29. April 2020, 22:20

PS: to bi bilo za single wire, če imaš dvožilni kabel, boš moral pa mal kombinirat, plus še en upor.
"Šta je to? Sipaš mu viski u čašu za rakiju? Pa, zar ti njega mrziš što je cigan?" Dadan Karambolo svoji spremljevalki, 1998

Uporabniški avatar
BackW00d
Član Subaru kluba
Prispevki: 3906
Pridružen: 07. Maj 2006, 23:40
Kraj: Trbowle

Re: Forester SG5 primanjkovanje moči in gretje kabine

Odgovor Avtor: BackW00d » 30. April 2020, 09:23

Sem elektrotehnik po izobrazbi srednje šole, delal sem tudi prve dva letnika štromarksega faksa a kasneje zaradi gušta (šiht/denar več kot faks) šaltal v strojni faks ki sem ga delal/končal ob delu...Tako da imam tega elektrotehničnega materiala doma nebroj :D

Dejstvo je da bi lahko tako stvar testiral nekaj časa, ampak bi zaradi varnosti lahko takrat vozil pod 3000 obratov da ni panike....

Kaj pa vem :) Itak skos teram...
Sometimes life goes sideways. That's where the fun begins....

Odgovori

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost